Regulamin rezerwacji wizyt

Powiększ tekst

Regulamin korzystania z usług umawiania wizyt w Urzędzie Miasta Poznania

§1. Postanowienia ogólne

  1. Regulamin określa zasady umawiania wizyt w Urzędzie Miasta Poznania w zakresie usług realizowanych za pośrednictwem systemu kolejkowego.
  2. Każda osoba chcąca załatwić sprawę urzędową w zakresie usług dostępnych na stronie https://www.poznan.pl/rezerwacje/ zobowiązana jest do wcześniejszego umówienia wizyty zgodnie z niniejszym regulaminem.
  3. Przed dokonaniem rezerwacji wizyty użytkownik zobowiązany jest do zapoznania się z treścią niniejszego regulaminu.

§2. Wyjątki od obowiązku umawiania wizyty

Nie jest wymagane umawianie wizyty w przypadku:

  • zgonu w Urzędzie Stanu Cywilnego;
  • zgłoszenie martwego urodzenia w Urzędzie Stanu Cywilnego;
  • podejrzenia nieuprawnionego wykorzystania danych osobowych w Wydziale Spraw Obywatelskich i Uprawnień Komunikacyjnych;
  • utraty lub uszkodzenia dowodu osobistego, a także zawieszenia lub odwieszenia e-dowodu w Wydziale Spraw Obywatelskich i Uprawnień Komunikacyjnych;
  • wymiany zagranicznego prawa jazdy w Wydziale Spraw Obywatelskich i Uprawnień Komunikacyjnych.

§3. Sposoby umawiania wizyt

Umówienie wizyty jest możliwe:

  1. Elektronicznie - poprzez samodzielną rejestrację wizyty na stronie: https://www.poznan.pl/rezerwacje/
  2. Telefonicznie - dzwoniąc do Biura Poznań Kontakt pod numer: +48 61 646 33 44

§4. Obowiązki użytkownika

  1. Użytkownik zobowiązany jest do korzystania z systemu rezerwacji wizyt zgodnie z obowiązującym prawem oraz niniejszym regulaminem.
  2. Zabrania się podejmowania działań utrudniających dostęp do rezerwacji innym osobom, w tym zwłaszcza:
    • automatycznego lub masowego rezerwowania wizyt;
    • wprowadzania fałszywych danych.
  3. Urząd Miasta Poznania zastrzega sobie prawo do automatycznego blokowania takich działań.

§5. Zgłaszanie nieprawidłowości

W przypadku wystąpienia problemów z formularzem rezerwacji wizyt, użytkownik może zgłosić je na adres e-mail: bip@um.poznan.pl, podając:

  • opis zaistniałego problemu,
  • adres e-mail kontaktowy.

§6. Zasady rezerwowania wizyt

  1. Do jednej usługi, możliwe jest umówienie tylko jednej wizyty, która pozwala na załatwienie od 1 do 3 spraw tego samego rodzaju.
  2. Rezerwacja kolejnej wizyty jest możliwa dopiero po:
    • odbyciu wcześniej umówionej wizyty lub
    • jej anulowaniu.

§7. Anulowanie wizyty

Wizytę można anulować za pośrednictwem:

  • odnośnika znajdującego się w potwierdzeniu rezerwacji otrzymanym drogą mailową,
  • kontaktu telefonicznego z Biurem Poznań Kontakt: +48 61 646 33 44.
Drukuj tekst
Pokaż kod QR