Employer Branding - budowanie wizerunku pracodawcy

Poznań Biznes Partner oraz Get Better Beata Zięba zapraszają na bezpłatne, trzydniowe warsztaty online pt. "EMPLOYER BRANDING - budowanie wizerunku pracodawcy".

. - grafika artykułu
EMPLOYER BRANDING - budowanie wizerunku pracodawcy

CEL SZKOLENIA: Celem szkolenia jest przygotowanie uczestników do profesjonalnego podejmowania działań w zakresie budowania wizerunku pracodawcy. Istotną kwestią będzie zapoznaie z ideą employer brandingu, wskazanie przykładów dobrych praktyk - od lat stosowanych w przedsiębiortwach. Celem jest wskazanie znaczenia dobrego wizerunku firmy na obecnym rynku pracy, przygotowanie do pozyskiwania pracowników z młodych pokoleń, których oczekiwania zwiazane z praca znacznie różnią się od oczekiwań wcześniejszych pokoleń. Wazne jest, aby uczestnicy szkolenia mogli opracować wstepną wersję startegii działań z zakresu employer brandingu dla firmy, którą reprezentują.

KORZYŚCI: Uczestnicy szkolenia zdobęda wiedzę dotyczącą dostępnych narzędzi employer brandingu, ich skuteczności oraz uwarunkowań ich wdrażania. W czasie zajęć będą mieli okazję zanalizować swoją firmę pod kątem już podejmowanych działąń oraz opracować wstępną strategię realizacji działań z zakresu budowania wizerunku pracodawcy.

UCZESTNICY: Szkolenie skierowane jest do przedsiębiorców z sektora MSP i osób, które planują podjęcie działalności gospodarczej, zainteresowanych podniesieniem swoich kompetencji w zakresie komunikacji interpersonalnej i negocjacji biznesowych.

Szkolenie jest praktycznym warsztatem i wymaga aktywności uczestników i pracy w grupach, stąd prośba by do szkolenia dołączyć z włączoną kamerą i mikrofonem.

PROGRAM SZKOLENIA

1. Znaczenie wizerunku pracodawcy i jego składowe (2 h)

 Nadawcy i odbiorcy wizerunku - komunikacja marki

 Modele EB

 Kultura organizacyjna oparta na wartościach

2. Tworzenie strategii działań EB (3 h)

 Co wyróżnia pracodawcę na rynku? Czego oczekują potencjalni pracownicy?

 Jak przejść od stanu faktycznego do pożądanego - poszukiwanie luk wizerunkowych

3. Działania i narzędzia niezbędne do budowania strategii EB (3 h)

 Marka pracodawcy i jej znaczenie dla pracowników firmy

 Działania employer branding skierowane do otoczenia

4. Wdrażanie i monitorowanie działań (2 h)

 Planowanie kampanii wizerunkowych

 Monitorowanie efektów podejmowanych działań

Termin: 24-26 listopada 2020 r., godz. 16.30 - 20.00

Szkolenie odbędzie się przy pomocy aplikacji Zoom. Link logujący na szkolenie zostanie Państwu przesłany w dzień szkolenia. 

Sugerujemy uczestnictwo w wydarzeniu korzystając ze stabilnego połączenia internetowego najlepiej przewodowego.

Liczba miejsc jest ograniczona! O zakwalifikowaniu na szkolenie decyduje kolejność zgłoszeń.

Prowadzący: Beata Zięba

Socjolog, trener biznesu i administracji, doradca MSP. Posiada niemal 15 letnie doświadczenie szkoleniowe. Współpracuje jako trener, wykładowca, konsultant z wielkopolskimi uczelniami, firmami szkoleniowymi oraz instytucjami rynku pracy. Od wielu lat prowadzi szkolenia dla administracji publicznej, osób bezrobotnych i poszukujących pracy oraz środowiska biznesowego: przedsiębiorców, pracodawców i kadry menadżerskiej. Bazując na zdobytych doświadczenia prowadzi również z sukcesami doradztwo dla mikro, małych i średnich firm m.in. w zakresie tworzenia strategii firm, budowania strategii marketingowych, budowania sieci trwałych kontaktów biznesowych, tworzenia standardów obsługi klienta, wdrażania koncepcji Flexicurity oraz w zakresie selekcji i rekrutacji pracowników.

Osoby zainteresowane udziałem w szkoleniu proszone są o kontakt i rejestrację:

  • e-mailowo, pod adresem: ods@um.poznan.pl

Szkolenie finansowane jest ze środków budżetowych Miasta Poznania.

Zapraszamy serdecznie!