Employer Branding - budowanie wizerunku pracodawcy
CEL SZKOLENIA: Celem szkolenia jest przygotowanie uczestników do profesjonalnego podejmowania działań w zakresie budowania wizerunku pracodawcy. Istotną kwestią będzie zapoznaie z ideą employer brandingu, wskazanie przykładów dobrych praktyk - od lat stosowanych w przedsiębiortwach. Celem jest wskazanie znaczenia dobrego wizerunku firmy na obecnym rynku pracy, przygotowanie do pozyskiwania pracowników z młodych pokoleń, których oczekiwania zwiazane z praca znacznie różnią się od oczekiwań wcześniejszych pokoleń. Wazne jest, aby uczestnicy szkolenia mogli opracować wstepną wersję startegii działań z zakresu employer brandingu dla firmy, którą reprezentują.
KORZYŚCI: Uczestnicy szkolenia zdobęda wiedzę dotyczącą dostępnych narzędzi employer brandingu, ich skuteczności oraz uwarunkowań ich wdrażania. W czasie zajęć będą mieli okazję zanalizować swoją firmę pod kątem już podejmowanych działąń oraz opracować wstępną strategię realizacji działań z zakresu budowania wizerunku pracodawcy.
UCZESTNICY: Szkolenie skierowane jest do przedsiębiorców z sektora MSP i osób, które planują podjęcie działalności gospodarczej, zainteresowanych podniesieniem swoich kompetencji w zakresie komunikacji interpersonalnej i negocjacji biznesowych.
Szkolenie jest praktycznym warsztatem i wymaga aktywności uczestników i pracy w grupach, stąd prośba by do szkolenia dołączyć z włączoną kamerą i mikrofonem.
PROGRAM SZKOLENIA
1. Znaczenie wizerunku pracodawcy i jego składowe (2 h)
Nadawcy i odbiorcy wizerunku - komunikacja marki
Modele EB
Kultura organizacyjna oparta na wartościach
2. Tworzenie strategii działań EB (3 h)
Co wyróżnia pracodawcę na rynku? Czego oczekują potencjalni pracownicy?
Jak przejść od stanu faktycznego do pożądanego - poszukiwanie luk wizerunkowych
3. Działania i narzędzia niezbędne do budowania strategii EB (3 h)
Marka pracodawcy i jej znaczenie dla pracowników firmy
Działania employer branding skierowane do otoczenia
4. Wdrażanie i monitorowanie działań (2 h)
Planowanie kampanii wizerunkowych
Monitorowanie efektów podejmowanych działań
Termin: 24-26 listopada 2020 r., godz. 16.30 - 20.00
Szkolenie odbędzie się przy pomocy aplikacji Zoom. Link logujący na szkolenie zostanie Państwu przesłany w dzień szkolenia.
Sugerujemy uczestnictwo w wydarzeniu korzystając ze stabilnego połączenia internetowego najlepiej przewodowego.
Liczba miejsc jest ograniczona! O zakwalifikowaniu na szkolenie decyduje kolejność zgłoszeń.
Prowadzący: Beata Zięba
Socjolog, trener biznesu i administracji, doradca MSP. Posiada niemal 15 letnie doświadczenie szkoleniowe. Współpracuje jako trener, wykładowca, konsultant z wielkopolskimi uczelniami, firmami szkoleniowymi oraz instytucjami rynku pracy. Od wielu lat prowadzi szkolenia dla administracji publicznej, osób bezrobotnych i poszukujących pracy oraz środowiska biznesowego: przedsiębiorców, pracodawców i kadry menadżerskiej. Bazując na zdobytych doświadczenia prowadzi również z sukcesami doradztwo dla mikro, małych i średnich firm m.in. w zakresie tworzenia strategii firm, budowania strategii marketingowych, budowania sieci trwałych kontaktów biznesowych, tworzenia standardów obsługi klienta, wdrażania koncepcji Flexicurity oraz w zakresie selekcji i rekrutacji pracowników.
Osoby zainteresowane udziałem w szkoleniu proszone są o kontakt i rejestrację:
- e-mailowo, pod adresem: ods@um.poznan.pl
Szkolenie finansowane jest ze środków budżetowych Miasta Poznania.
Zapraszamy serdecznie!