Komunikat Urzędu Miasta Poznania dot. organizacji pracy od 16 do 27 marca 2020 r.

W związku z rozprzestrzenianiem się w Polsce koronawirusa SARS-Cov-2 wywołującego  chorobę o nazwie COVID-19, w trosce o zdrowie Państwa oraz pracowników Urzędu, począwszy od dnia 16 marca 2020 r. do 27 marca 2020 r. wstrzymana jest możliwość osobistego załatwiania spraw w Urzędzie Miasta Poznania.

. - grafika artykułu
KOMUNIKAT URZĘDU MIASTA POZNANIA

Prosimy o załatwianie spraw wyłącznie w formie korespondencyjnej tradycyjnej lub elektronicznej:

1. W przypadku korespondencji tradycyjnej prosimy kierować ją na adres: Urząd Miasta Poznania, ul. 28 Czerwca 1956r. nr 404, 61-441 Poznań, lub do Skrzynki Podawczej umieszczonej w przedsionku ww. budynku.
2. W przypadku formy elektronicznej korespondencję prosimy ją kierować przez ePUAP i zgodnie z informacjami zamieszczonymi na stronie internetowej miasta www.poznan.pl (komunikat z 2020-03-12 "Ogranicz wizyty w urzędzie - załatw sprawy zdalnie").
3. Zachęcamy do korzystania z infolinii Poznań Kontakt 61 646 33 44 i numerów telefonów dedykowanych do poszczególnych spraw:

  • Informacja z zakresu spraw dotyczących: ewidencji działalności gospodarczej: 
    tel.: 61 878 1674 i e-mail: uwagiedg@um.poznan.pl;
  • Informacja z zakresu spraw dotyczących zezwoleń na sprzedaż alkoholu:
    tel.: 61 878 4767, 61 878 4766 i e-mail: dgr@um.poznan.pl;
  • Informacja z zakresu spraw dotyczących oddział licencji na transport drogowy i kontroli:
    tel.: 61 878 4953, 61 878 4954 i e-mail: transport@um.poznan.pl;
  • Informacja z zakresu spraw dotyczących oddział działalności rolniczej:
    tel.: 61 878 4502, 61 878 5058, 61 878 5051 i e-mail: dgr@um.poznan.pl;
  • Informacja z zakresu spraw dotyczących Ośrodka Poznań Biznes Partner:
    tel.: 512 256 114, 885 994 955 i email: ods@um.poznan.pl;
  • Informacja z zakresu spraw dotyczących Plus Jeden Poznań:
    tel.: 885 960 354 i email: plusjeden@um.poznan.pl;
  • Informacja z zakresu spraw dotyczących Wydziału Finansowego - dotyczące podatku od nieruchomości:
    tel.: 61 878 4637, 61 878 4709, 61 878 4632, 61 878 4122, 61 878 1691, 61 878 1537 i email: fn@um.poznan.pl;

Dziękujemy za wyrozumiałość.

O wszelkich zmianach będziemy informować za pośrednictwem strony internetowej www.poznan.pl i https://bip.poznan.pl.