Nowoczesne Narzędzia Marketingowe - multimedialny pakiet DPP+
W ramach kontynuacji wydarzeniaDni Przedsiębiorczości Poznań 2021 - Poznań Biznes Partner zaprasza na świąteczną niespodziankę, którą przygotowaliśmy we współpracy z Michałem Lisieckim z ArtOfSale.
To prawdziwe multimedialne combo marketingowe, powstało w odpowiedzi na ogromne zainteresowanie tematyką marketingową, zarówno podczas tegorocznego wydarzenia DPP 2021, jak i podczas licznych szkoleń, które odbywają się w naszym Ośrodku Szkoleniowo-Doradczym.
Prezentujemy multimedialny pakiet filmów e-learningowych oraz podcastów - do obejrzenia i posłuchania.
Gdyby człowiek w swoich decyzjach zakupowych kierował się wyłącznie chłodną kalkulacją, to ceny wszystkich przedmiotów sprzedawanych np. na Allegro byłyby na jednym poziomie. Tak się jednak nie dzieje. Dlaczego? Ludzie to istoty emocjonalne i dzięki temu są podatni na różnego rodzaju przekazy np. marketingowe, których zadaniem jest wywołać odpowiedni stan emocjonalny a dzięki temu nakłonić ich do zakupów.
Nowoczesne narzędzia marketingu takie jak: storytelling, marketing partyzancki czy podcasting, służą właśnie temu, żeby wywoływać w potencjalnych klientach odpowiednie emocje. Dzięki temu sprawiają, że w głowach klientów nasza oferta jest bardziej atrakcyjna niż propozycje konkurencji.
W materiałach omówione zostały te narzędzia, a tekże pokazano na wielu przykładach z życia różnych firm, w jaki sposób można je stosować we własnym biznesie.
Do obejrzenia i posłuchania przygotowaliśmy - 4 filmy e-learningowe oraz 5 podcastów, w tym jeden z odpowiedziami na pytania od uczestników tegorocznego wydarzenia DPP 2021.
Zakres tematyczny:
1. STORYTELLING W BIZNESIE
- Storytelling - dlaczego to działa?
- Klocki storytellingowe - składowe opowieści biznesowej
- Archetypy w storytellingu - co to jest i czemu służą?
- Przykłady storytellingu biznesowego - case studies
2. MARKETING PARTYZANCKI
- W jaki sposób działa Marketing Partyzancki
- Czy w moim biznesie Marketing Partyzancki ma sens?
- Trzy główne formy przekazu partyzanckiego w biznesie
- Marketing Partyzancki a koszty, które musimy ponieść
3. PODCASTY JAKO NARZĘDZIE MARKETINGOWE
- W jaki sposób podcasty pomagają w biznesie?
- Własny podcast - od czego zacząć?
- Skąd brać tematy do podcastów biznesowych
- Zalety i wady posiadania własnego podcastu
4. CHOICE ARCHITECTURE W BIZNESIE
- Kierowanie wyborami klientów - jak to możliwe?
- Wzbudzanie emocji a decyzje zakupowe
- Czy klienci na pewno chcą mieć wybór?
- Jak klienci decydują o tym co jest drogie a co tanie
Materiały zostały sfinansowane ze środków budżetowych Miasta Poznania.
GORĄCO POLECAMY I ZACHĘCAMY DO OGLĄDANIA I SŁUCHANIA !