KSEF - praktyczne porady

szkolenie on-line

Poznań Biznes Partner oraz firma Advicero Nexia zapraszają na bezpłatne szkolenie online pt. KSEF - praktyczne porady

Termin: 28 czerwca 2024 r. w godz. 12:00-13:00

Obowiązują zapisy: https://app.evenea.pl/event/ksefpraktyczneporady/

Program już wkrótce!

Osoby zainteresowane udziałem prosimy o kontakt i rejestrację za pomocą aplikacji Evenea!

Sugerujemy uczestnictwo w wydarzeniu korzystając ze stabilnego połączenia internetowego najlepiej przewodowego.

Prowadzący

Tomasz Kotoliński- Tax Manager w Advicero Nexia; absolwent kierunku Prawo oraz kierunku Administracja na Wydziale Prawa i Administracji UAM w Poznaniu specjalizujący się w szeroko rozumianym prawie podatkowym krajowym jak i międzynarodowym. Wieloletnie doświadczenie zawodowe zdobywał w podmiotach świadczących usługi doradcze, jak i polskich kancelariach podatkowych. Jego praktyka obejmuje w szczególności zagadnienia z bieżącego doradztwa podatkowego z zakresu podatków dochodowych (m.in. podatek u źródła, podatek minimalny, podatek od przerzucanych zysków, ulgi na działalność rozwojową), podatku VAT (m.in. grupy VAT, e-commerce, dostawy łańcuchowe, quick fixes), kwestie restrukturyzacyjne (powołanie, przekształcenia, likwidacje) spółek kapitałowych jak i osobowych, schematy podatkowe, procedury podatkowe (m.in. należyta staranność w VAT, procedura należytej staranności w podatku u źródła) oraz DAC7 i ESG.

Serdecznie zapraszamy!

Umowa B2B a stosunek pracy - różnice, zalety i wady

szkolenie on-line

Poznań Biznes Partner i Wydział Prawny Urzędu miasta Poznania zapraszają na bezpłatne szkolenie on-line pt. Umowa B2B a stosunek pracy - różnice, zalety i wady

Wszystko, co powinieneś wiedzieć o kontraktach B2B.

Termin: 26 czerwca 2024 r. godz. 09:00-13:00

Obowiązuja zapisy: https://app.evenea.pl/event/umowab2bszkolenie/

Szkolenie on-line.

Program już wkrótce!

Prowadzący: Mikołaj Soberski Radca prawny z Wydziału Prawnego Urzędu Miasta Poznania

Zapraszamy!

Komunikacja, czyli dlaczego ludziom trudno się dogadać

szkolenie on-line

Poznań Biznes Partner i Polska Fundacja Przedsiębiorczości zapraszają na bezpłatne szkolenie pt. Komunikacja, czyli dlaczego ludziom trudno się dogadać

Termin: 26.06.2024r.,  godz. 11.30 - 13.00

Osoby zainteresowane udziałem w szkoleniu proszone są o kontakt i rejestrację pod adresem: Komunikacja, czyli dlaczego ludziom trudno się dogadać

Czego się dowiesz i nauczysz?

  • Czym jest komunikacja jak wpływa na relacje prywatne i zawodowe?
  • Poznasz największe błędy w komunikacji.
  • Dowiesz się jakie skutki niesie za sobą niewłaściwa komunikacja.
  • Poznasz model stylów zachowań.
  • Dowiesz się jaki komunikuje się styl czerwony, żółty, zielony i niebieski.
  • Nauczysz się rozpoznawać style i dopasowywać do nich komunikację.
  • Poznasz dobre praktyki, które budują komunikację.

Do kogo skierowane jest szkolenie?

  • przedsiębiorców,
  • menedżerów,
  • HR-ów,
  • wszystkich zainteresowanych tematem komunikacji ,
  • wszystkich osób chcących rozwijać swoje kompetencje.

Agenda szkolenia

  • 11:30 Powitanie uczestników i rozpoczęcie szkolenia
  • 11:30 Czym jest komunikacja i jak wpływa na nasze życie prywatne i zawodowe?
  • 11:45 Największe błędy w komunikacji
  • 11:45 Skutki niewłaściwej komunikacji w życiu prywatnym i zawodowym
  • 12:00 Różne style osobowości a komunikacja
  • 12:15 Jak komunikuje się styl czerwony, żółty, zielony i niebieski
  • 12:30 Jak rozpoznawać i zrozumieć dany styl
  • 12:45 Zasady, które tworzą dobrą komunikację
  • 13:00 Sesja pytań i odpowiedzi oraz zakończenie szkolenia

Prowadząca

Agnieszka Lisowska

Business Makers Agnieszka Lisowska

Trener biznesu, mentor, coach, trener odporności psychicznej MTQ Plus, facylitator DISC, ekspert wellbeingu finansowego. Właścicielka marki Business Makers oraz Kobieta i Finanse. Inspiruje do zmian i tworzenia nowych rozwiązań w wielu obszarach działalności, m.in. w sprzedaży, zarządzaniu czy finansach osobistych. Pomaga przedsiębiorcom, menadżerom oraz liderom wzmacniać oraz rozwijać ich umiejętności, a także tworzyć efektywne, współpracujące ze sobą zespoły. Bazując na wiedzy naukowej wspiera w obszarze wzmacniania odporności psychicznej oraz budowania dobrostanu w organizacjach. Posiada 15 letnie doświadczenie w sektorze B2B oraz B2C. Prowadzi szkolenia, warsztaty, webinary oraz sesje indywidualne. Specjalizacje: kompetencje menadżerskie, sprzedaż i obsługa klienta, efektywność osobista, wellbeing finansowy, coaching, mentoring.

Słowo od prowadzącego

Podczas mojego szkolenia opowiem o błędach w komunikacji i ich skutkach, a także podzielę się wiedzą na temat różnych stylów zachowań: czerwonego, żółtego, zielonego i niebieskiego. Możesz być pewien, że odkryjesz w sobie i innych fascynujące cechy, które kształtują nasze sposoby komunikacji. Styl czerwony to energia i determinacja, żółty to kreatywność i entuzjazm, zielony to empatia i spokój, a niebieski to logika i precyzja. Wszystkie te style mają swoje zalety i wyzwania, a zrozumienie ich może pomóc Ci lepiej się porozumiewać z różnymi osobami w różnych sytuacjach. Zapraszam serdecznie!

Ważne informacje

Kafelek "dołącz" pojawi się 5 minut przed spotkaniem.

10 porad, aby zarabiać na Facebooku i Instagramie

szkolenie online

Polska Izba Gospodarcza Importerów, Eksporterów i Kooperacjioraz Miasto Poznań zapraszają do udziału w praktycznych, bezpłatnych warsztatach:

"10 porad, aby zarabiać na Facebooku i Instagramie"

DATA: 25.06.2024  (wtorek)

Czas szkolenia online: 10:00 - 13:00

Indywidualne doradztwo/praca indywidualna: 13:00 - 15:00

WAŻNE!

Prosimy by każdy z Uczestników szkolenia przygotował:

  • sprawny/ działający mikrofon - celem usprawnienia komunikacji, a w tym skuteczności szkolenia
  • sprawną/ działającą kamerę - celem usprawnienia komunikacji, a w tym skuteczności szkolenia
  • arkusz Microsoft Word/ lub podobny - celem wykonywania zadań

PROGRAM:

Dzięki udziałowi w warsztatach:

  • Dowiesz się, jak zoptymalizować konta na Instagramie i Facebooku, żeby Twoja sprzedaż wzrosła.
  • Poznasz sprzedażowe CTA i będziesz wiedzieć, jak ich użyć w swoich treściach.
  • Zobaczysz, jakie treści pomogą Ci sprzedawać w mediach społecznościowych.

REJESTRACJA: do 24.06.2024

Zgłoszenia przyjmowane są na formularzu: 

https://forms.gle/CV9pQs2EJ6E31TFq7

Link logujący na szkolenie zostanie przesłany dzień przed szkoleniem.

UWAGA: 

Liczba miejsc jest ograniczona - decyduje kolejność zgłoszeń.

Sylwetka trenera:

Joanna Bogielczyk - Trener biznesu, ekspert w dziedzinie mediów społecznościowych. Doradza jak skutecznie rozwijać siebie i własną firmę. Realizuje projekty w obszarze strategii budowania marki i rozwoju biznesu. Pomaga w tworzeniu silnych marek, w promocji i w zwiększaniu sprzedaży. Uczy jak skalować i automatyzować biznes za pomocą mediów społecznościowych. Współpracuje z setkami przedsiębiorstw, organami administracji samorządowych i organizacjami biznesowymi. Autorka kilku e-booków, min. "Jak zbudować silną markę w social mediach. 10 skutecznych porad". Klienci cenią jej pragmatyzm, bo poleca tylko skuteczne rozwiązania. Swoją wiedzą i doświadczeniem dzieli się na:

Instagramie: https://www.instagram.com/joannabogielczyk/,

fanpage' u https://www.facebook.com/joannabogielczykcom,

blogu https://joannabogielczyk.pl/blog/,

YouTube https://www.youtube.com/c/JoannaBogielczyk.

Organizator: Polska Izba Gospodarcza Importerów, Eksporterów i Kooperacji

Bliższych informacji udziela Pani Iwona Wesołek, e-mail: i.wesolek@pcc.org.pl

Projekt szkoleniowy jest dofinansowany ze środków budżetowych Urzędu Miasta Poznania przeznaczonych na realizację zadań publicznych.

#poznanwspiera

Twoja strona internetowa - klucz do sukcesu online

Wydział Działalności Gospodarczej i Rolnictwa Urzędu Miasta Poznania, ul. 28 czerwca 1956 r. nr 404, sala C, II piętro

Podczas szkolenia omówimy korzyści płynące z posiadania nowoczesnej i funkcjonalnej strony internetowej oraz przedstawimy 10 kluczowych sposobów na stworzenie skutecznej strony, która stanie się prawdziwą petardą w rozwoju Twojego biznesu.

Dla kogo: Warsztat jest idealny dla przedsiębiorców, właścicieli małych firm, freelancerów, osób planujących rozpoczęcie działalności online oraz wszystkich zainteresowanych zwiększeniem swojej obecności w internecie.

Szkolenie stacjonarne
Termin: 24 czerwca, godz. 17:00-19:00
Miejsce: Wydział Działalności Gospodarczej i Rolnictwa, ul. 28 czerwca 1956r. nr 404, sala C, II piętro
Obowiązują zapisy: https://lnkd.in/drMzqefY

Program:
1. Dlaczego strona internetowa jest ważna dla Twojego biznesu
- Zrozumienie znaczenia profesjonalnej strony internetowej
- Rola strony internetowej w budowaniu marki
2. Jakie możliwości daje własna strona internetowa dla rozwoju biznesu
- Zwiększenie zasięgu i dostępności
- Poprawa komunikacji z klientami
- Optymalizacja działań marketingowych
3. Przerwa networkingowa
- Czas na wymianę doświadczeń i nawiązywanie kontaktów
4. Jak kierować ruch na swoją stronę internetową i po co to robić
- Strategie zwiększania ruchu na stronie
- Korzyści z wysokiej odpowiedzialności strony

Prowadząca: Katarzyna Dąbrowicz jest certyfikowaną specjalistką e-commerce. Zajmuje się tworzeniem stron internetowych, sklepów internetowych, platform kursowych i newsletterów. Wspiera przedsiębiorców w rozwoju ich biznesów online.

*Miejsce dostosowane do osób ze szczególnymi potrzebami.

Zapraszamy!

Jak wykorzystać podcast do promocji swojej firmy

szkolenie online

Polska Izba Gospodarcza Importerów, Eksporterów i Kooperacjioraz Miasto Poznań zapraszają do udziału w praktycznych, bezpłatnych warsztatach:

"Jak wykorzystać podcast do promocji swojej firmy"

DATA: 21.06.2024  (piątek)

Czas szkolenia online: 10:00 - 12:00

Indywidualne doradztwo/praca indywidualna: 12:00 - 14:00

WAŻNE!

Prosimy by każdy z Uczestników szkolenia przygotował:

  • sprawny/ działający mikrofon - celem usprawnienia komunikacji, a w tym skuteczności szkolenia
  • sprawną/ działającą kamerę - celem usprawnienia komunikacji, a w tym skuteczności szkolenia
  • arkusz Microsoft Word/ lub podobny - celem wykonywania zadań

PROGRAM:

Podczas szkolenia dowiesz się:

  • jak wykorzystać podcast do nienachalnej sprzedaży
  • jak budować markę: osobistą, pracownika, firmy
  • kiedy podcast zadziała i co da Twojej firmie

REJESTRACJA: do 20.06.2024

Zgłoszenia przyjmowane są na formularzu: 

https://forms.gle/63sTi41eNDkyKZj38

Link logujący na szkolenie zostanie przesłany dzień przed szkoleniem.

UWAGA: 

Liczba miejsc jest ograniczona - decyduje kolejność zgłoszeń.

Sylwetka trenera:

Jędrzej Paulus tworzy video i podcasty dla marek i firm. Działania wspiera Sztuczną Inteligencją, aby stworzyć najlepsze treści. Wykorzystuje podejście "Maszyna contentu" budując wiele form z jednej treści. Tworzy także w podcasty dla organizacji takich jak uniwersytety czy stowarzyszenia społeczników. Dzieli się doświadczeniem, bo kocha kamerę, mikrofon i uczenie się przez rozmowę z mądrymi ludźmi. https://podcastuje.pl/

Organizator: Polska Izba Gospodarcza Importerów, Eksporterów i Kooperacji

Bliższych informacji udziela Pani Iwona Wesołek, e-mail: i.wesolek@pcc.org.pl

Projekt szkoleniowy jest dofinansowany ze środków budżetowych Urzędu Miasta Poznania przeznaczonych na realizację zadań publicznych.

#poznanwspiera

Biznesplan szansą na rozwój działalności

szkolenie on-line

Poznań Biznes Partner i Polska Fundacja Przedsiębiorczości zapraszają na bezpłatne szkolenie pt. Biznesplan szansą na rozwój działalności, w ramach cyklu spotkań: Pierwsze kroki w biznesie

Termin: 20 czerwca 2024r. godz. 14:30-15:30

Osoby zainteresowane udziałem w szkoleniu proszone są o kontakt i rejestrację pod adresem: Biznesplan szansą na rozwój działalności

Czego się dowiesz i nauczysz?

  • Jaka jest relacja między poszukiwaniem koszyści biznesowych, a zasadami sporządznia biznesplanu?
  • Dlaczego warto dokonać analizy konkurencji, branży czy rynku?
  • Jaka jest rola i znaczenie strategii marketingowych?
  • Jakie są zasady postępowania w analizie finansowej biznesplanu?

Do kogo skierowane jest szkolenie?

  • mikro, małych i średnich przedsiębiorców,
  • osób planujących rozpoczęcie działalności gospodarczej,
  • pomysłodawców nowych projektów,
  • właścicieli firm,
  • pracowników działów promocji i marketingu,
  • wszystkich osób zainteresowanych rozwijaniem swoich kompetencji.

Agenda szkolenia

  • 14:30 Powitanie uczestników i rozpoczęcie szkolenia
  • 14:30 Sporządzanie biznesplanu, a korzyści biznesowe
  • 14:45 Zasady prowadzenia analiz niezbędnych w biznesplanie
  • 15:00 Planowanie opisu strategii marketingowej
  • 15:15 Część finansowa to nie zmora...
  • 15:30 Sesja pytań i odpowiedzi oraz zakończenie szkolenia

Słowo od prowadzącego

Zaczynam prowadzić działalność, może już prowadzę - i co dalej? Regularne planowanie to jeden z fundamentów prowadzenia biznesu. Planowanie to element zarządzania firmą. W związku z tym dobrze jest sporządzać i aktualizować biznesplany. Naprawdę! Warto usiąść i napisać. To niezwykle istotna umiejętność oparta na podejściu biznesowym. Dlaczego? Pisząc możemy: zweryfikować nasze pomysły, sprawdzić dane, zmienić zdanie, przełożyć plany na możliwości finansowe, przewidzieć zyski! Co jeszcze? Te wszystkie szczegóły i porady oczywiście zostaną zaprezentowane podczas szkolenia, na które serdecznie zapraszam. Na koniec będzie też możliwość zadawania pytań - uczmy się od siebie nawzajem!

Prowadząca: Monika Bezak Mindloop

Monika Bezak posiada 20-letnie doświadczenie w biznesie i pracy przy projektach szkoleniowych, edukacyjnych oraz stażowych połączone z wykształceniem dziennikarskim (i praktyką!) oraz psychologią menedżerską. Doradza firmom i instytucjom na etapie kreowania pomysłu i wdrażania projektu do realizacji. Sieciuje placówki edukacyjne oraz firmy. Moderuje procesy współpracy. Pozyskuje dofinansowanie dla projektów szkoleniowych krajowych oraz międzynarodowych. Zarządza projektami. Pracuje jako Ekspert ds. Rynku Pracy. Prowadzi szkolenia z zakresu rozwoju kompetencji miękkich, inicjowania projektów badawczo-rozwojowych oraz procesów związanych z sieciowaniem. Lubi dzielić się wiedzą i inspirować.

Marketing w małej firmie

szkolenie on-line

Poznań Biznes Partner i Polska Fundacja Przedsiębiorczości zapraszają na bezpłatne szkolenie pt. Marketing w małej firmie, w ramach cyklu spotkań: Pierwsze kroki w biznesie

Termin: 20 czerwca 2024r. godz. 13:00-14:00

Osoby zainteresowane udziałem w szkoleniu proszone są o kontakt i rejestrację pod adresem: Marketing w małej firmie

Czego się dowiesz i nauczysz?

  • Od czego zacząć budowanie marketingu w małej firmie? Na co zwrócić uwagę?
  • Dlaczego zaplanowanie marketingu i strategii jest ważne?
  • Jakie media wykorzystać w małej firmie na starcie?

Do kogo skierowane jest szkolenie?

  • osób chcących otworzyć własną działalność gospodarczą,
  • mikro i małych przedsiębiorców,
  • właścicieli firm,
  • osób chcących zbudować rozpoznawalność swojej firmy w Internecie,
  • wszystkich osób zainteresowanych rozwijaniem swoich kompetencji.

Agenda szkolenia

  • 13:00 Powitanie uczestników i rozpoczęcie szkolenia
  • 13:00 Od czego zacząć marketing w małej firmie?
  • 13:15 Jak zaplanować działania marketingowe w małej firmie?
  • 13:45 Jakie media wykorzystać w małej firmie na starcie?
  • 14:00 Sesja pytań i odpowiedzi oraz zakończenie szkolenia

Słowo od prowadzącego

Szkolenie pozwoli ci na znalezienie własnego pomysłu na prowadzenie marketingu w małej firmie. Zaplanowanie i strategia działań marketingowych z wykorzystaniem różnych mediów jest ważnym elementem budowania marki, pozyskiwania klientów i obserwatorów, rozpoznawalności i reputacji. Dowiesz się na co zwrócić szczególną uwagę budując i rozwijając biznes z wykorzystaniem social media. Poznasz pomysły na to, od czego rozpocząć działania marketingowe w małej firmie i jakie media wykorzystać.

Prowadzący:

Iwona Caputa - Black Cat Company Iwona Caputa

Przedsiębiorca, trener biznesu, akredytowany coach ICF, doradca biznesowy. Inspiruje ludzi i firmy do podążania własną ścieżką. Wspiera w budowaniu silnych i konkurencyjnych marek w oparciu o autentyczność, wartości i indywidualne potrzeby klientów. Szkoli, prowadzi warsztaty oraz webinary z kilku dziedzin: budowania marki, strategii rozwoju firmy, budowania marki pracodawcy, sztuki komunikacji, budowania wizerunku, autoprezentacji oraz budowania modeli biznesowych.

Działalność nierejestrowana czy zarejestrowana - co wybrać?

szkolenie on-line

Poznań Biznes Partner i Polska Fundacja Przedsiębiorczości zapraszają na bezpłatne szkolenie pt. Działalność nierejestrowana czy zarejestrowana - co wybrać? w ramach cyklu Pierwsze kroki w biznesie

Termin: 20 czerwca 2024r. godz. 11:00-12:30

Osoby zainteresowane udziałem w szkoleniu proszone są o kontakt i rejestrację pod adresem: Działalność nierejestrowana czy zarejestrowana - co wybrać?

Czego się dowieszi nauczysz?

  • Kto może prowadzić działalność nierejestrowaną?
  • Jakie obowiązki się z tym wiążą?
  • Kiedy należy zarejestrować działalność?
  • Z jakich ulg może korzystać przedsiębiorca?
  • Jakie są formy opodatkowania?
  • O jakich obowiązkach powinien pamiętać przedsiębiorca?
  • Jak wygląda rozliczanie się z działalności gospodarczej?

Do kogo skierowane jest szkolenie?

  • do osób fizycznych które zastanawiają się nad założeniem własnej działalności,
  • dla początkujących przedsiębiorców,
  • dla osób na etacie,
  • dla wszystkich osób chcących rozwijać swoje kompetencje.

Agenda szkolenia

  • 11:00 Powitanie uczestników i rozpoczęcie szkolenia
  • 11:00 Kto może prowadzić działalność nierejestrowaną i jakie obowiązki się z tym wiążą?
  • 11:15 Kiedy należy zarejestrować działalność?
  • 11:30 Z jakich ulg może korzystać przedsiębiorca?
  • 11:45 Jakie są formy opodatkowania do wyboru?
  • 12:00 O jakich obowiązkach należy pamiętać?
  • 12:15 Jak wygląda rozliczanie się z działalności gospodarczej?
  • 12:30 Sesja pytań i odpowiedzi oraz zakończenie szkolenia

Słowo od prowadzącego

Dołącz do szkolenia, aby zdobyć praktyczne umiejętności i wiedzę potrzebną do rozpoczęcia i prowadzenia własnej działalności gospodarczej bez konieczności rejestracji i po niej. Rozwijaj swoje kompetencje i dowiedz się, jak efektywnie zarządzać małym biznesem, minimalizując formalności i maksymalizując zyski.

Prowadząca: Magdalena Grabińska - Księgowa Reanimacja Magdalena Grabińska

Swoje wieloletnie doświadczenie w księgowości przenoszę na edukację przedsiębiorców i na swoim blogu oraz kanałach społecznościach wyjaśniam i przekładam język księgowy na bardziej przystępny.

Jak zabezpieczyć swoje interesy w umowie? - praktyczny poradnik

szkolenie on-line

Poznań Biznes Partner i Polska Fundacja Przedsiębiorczości zapraszają na bezpłatne szkolenie pt. Jak zabezpieczyć swoje interesy w umowie?  - praktyczny poradnik w ramach cyklu Twoje pierwsze kroki w biznesie

Termin: 20.06.2024r.,  godz. 09:00- 10:30

Osoby zainteresowane udziałem w szkoleniu proszone są o kontakt i rejestrację pod adresem: Jak zabezpieczyć swoje interesy w umowie?  - praktyczny poradnik

Czego się dowiesz i nauczysz?

  • Jakie są możliwe formy zabezpieczenia umów?
  • Na co zwracać szczególną uwagę przy zawieraniu umów?
  • Jak formułować zapisy dotyczące kar umownych, aby były skuteczne i egzekwowalne?
  • Jaka jest różnica pomiędzy zaliczką a zadatkiem?
  • Jak zweryfikować kontrahenta przed zawarciem z nim umowy?
  • Jak identyfikować potencjalne ryzyka związane z umowami B2B?
  • Jak chronić tajemnicę swojego przedsiębiorstwa?

Do kogo skierowane jest szkolenie?

  • osób prowadzących własne działalności gospodarcze, zarówno mikro, małych, jak i średnich przedsiębiorstw,
  • osób planujących rozpoczęcie działalności gospodarczej,
  • menedżerów,
  • pracowników działu sprzedaży,
  • pracowników działów finansowych,
  • przedstawicieli handlowych,
  • pracowników działu HR,
  • wszystkich osób chcących rozwijać swoje kompetencje.

Agenda szkolenia

  • 09:00 Powitanie uczestników i rozpoczęcie szkolenia
  • 09:00 Jakie są możliwe formy zabezpieczenia umów?
  • 09:15 Na co zwracać szczególną uwagę przy zawieraniu umów?
  • 09:30 Jak formułować zapisy dotyczące kar umownych, aby były skuteczne i egzekwowalne?
  • 09:30 Jaka jest różnica pomiędzy zaliczką a zadatkiem?
  • 09:45 Jak zweryfikować kontrahenta przed zawarciem z nim umowy?
  • 10:00 Jak identyfikować potencjalne ryzyka związane z umowami B2B?
  • 10:15 Jak chronić tajemnicę swojego przedsiębiorstwa?
  • 10:30 Sesja pytań i odpowiedzi oraz zakończenie szkolenia

Słowo od prowadzącego

W obliczu rosnącej konkurencji i zmieniającego się otoczenia rynkowego, znajomość skutecznych zabezpieczeń umownych i umiejętność praktycznego zrozumienia określonych postanowień stają się kluczowe dla stabilności i sukcesu podmiotów gospodarczych. Brak tej wiedzy naraża przedsiębiorców chociażby na zawarcie umów z nieuczciwymi kontrahentami, którzy w razie ewentualnego sporu mogą znajdować się w uprzywilejowanej pozycji. Poznanie praktycznych zasad sporządzania umów i ich interpretacji pozwoli Ci na zachowanie bezpieczeństwa i ochronę swoich interesów.

Prowadzący:

Piotr Kowalski - Prawnik

Przedsiębiorca oraz prawnik, specjalizujący się w prawie gospodarczym i handlowym. W swojej praktyce zawodowej skupia się na obsłudze podmiotów gospodarczych, ze szczególnym uwzględnieniem branży nieruchomości, firm transportowych, budowlanych oraz agencji pracy. Obsługując międzynarodowe korporacje oraz cudzoziemców, prowadzących działalność gospodarczą w Polsce, zapewnia kompleksową pomoc prawną w dostosowaniu się do krajowych przepisów i praktyk biznesowych, zapewniając profesjonalne wsparcie na każdym etapie prowadzenia działalności. Jako szkoleniowiec prowadzi szkolenia dla przedsiębiorstw oraz ich pracowników w zakresie zagadnień prawno-biznesowych, ukierunkowując się na optymalizację podatkową, zarządzanie strukturami korporacyjnymi i dostosowywanie się do zmiennych przepisów i wymogów prawnych. Jego działania mają na celu zapewnienie odpowiedniego wsparcia, które pozwoli na skuteczną i legalną działalność biznesową na terytorium Polski oraz Unii Europejskiej.

Rozwój Marki Online: Najlepsze Praktyki w Social Mediach / Розвиток бренду онлайн: Найкращі практики в соціальних медіа

szkolenie online

Poznań Biznes Partner oraz firma Kolinko Legal zapraszają migrantki i migrantów z Ukrainy na bezpłatne szkolenie online pt. Rozwój Marki Online: Najlepsze Praktyki w Social Mediach (ukr. Розвиток бренду онлайн: Найкращі практики в соціальних медіа) 

Szkolenie prowadzone będzie w j. rosyjskim!

Termin: 20 czerwca 2024 r. w godz. 10:00-13:00

Program szkolenia (poniżej w j. ukraińskim): 

1. Dlaczego Social Media są ważne dla rozwoju marki online

  • Analiza roli social media w dzisiejszym krajobrazie marketingowym
  • Przegląd korzyści płynących z aktywności w social mediach dla firm i marek

2. Najlepsze praktyki w budowaniu marki online 

  • Tworzenie spójnego wizerunku marki na różnych platformach
  • Strategie budowania zaangażowania i interakcji z publicznością
  • Wybór odpowiednich platform social media dla Twojej marki

3. Efektywne narzędzia i strategie 

  • Przegląd narzędzi do zarządzania social media i planowania treści
  • Omówienie strategii content marketingowych
  • Analiza metryk i monitorowanie efektywności działań w social mediach

4. Rozwijanie relacji z publicznością 

  • Budowanie zaufania i lojalności klientów
  • Reagowanie na opinie i komentarze użytkowników
  • Budowanie społeczności wokół marki

Osoby zainteresowane udziałem w szkoleniu proszone są o kontakt i rejestrację pod adresem: https://app.evenea.pl/event/socialmedia-ua/

Szkolenie odbędzie przy pomocy platformy Zoom. Link logujący do szkolenia otrzymają Państwo w dniu spotkania.

Sugerujemy uczestnictwo w wydarzeniu korzystając ze stabilnego połączenia internetowego najlepiej przewodowego.

Szkolenie finansowane jest z darowizny przekazanej przez Biuro Przedstawicielskie Tajpej w Polsce (Taipei Representative Office in Poland). 

--------------------------------------------------------------------------------------

Poznań Business Partner та Kolinko Legal запрошують мігрантів з України на безкоштовний онлайн-тренінг під назвою: Розвиток бренду онлайн: Найкращі практики в соціальних медіа

navchannya provodytymetʹsya rosiysʹkoyu movoyu

1. Чому соціальні медіа важливі для розвитку онлайн-бренду:

  • Аналіз ролі соціальних медіа в сучасному маркетинговому ландшафті
  • Огляд переваг активності в соціальних медіа для компаній та брендів

2. Найкращі практики у будівництві онлайн-бренду:

  • Створення однорідного образу бренду на різних платформах
  • Стратегії будівництва залучення та взаємодії з аудиторією
  • Вибір відповідних платформ соціальних медіа для вашого бренду

3. Ефективні інструменти та стратегії:

  • Огляд інструментів для управління соціальними медіа та планування контенту
  • Обговорення стратегій контентного маркетингу
  • Аналіз метрик та відстеження ефективності дій в соціальних медіа

4. Розвиток відносин з аудиторією:

  • Будівництво довіри та лояльності клієнтів
  • Реагування на відгуки та коментарі користувачів
  • Створення спільноти навколо бренду

Бажаючих взяти участь у тренінгу просимо звертатися та реєструватися за адресою: https://app.evenea.pl/event/socialmedia-ua/

Навчання проходитиме на платформі Zoom. Посилання для входу на навчання ви отримаєте в день зустрічі.

Пропонуємо брати участь у заході за допомогою стабільного інтернет-з'єднання, бажано дротового.

Навчання фінансується за рахунок пожертви Представництва Тайбея в Польщі.

Wizerunek w social media

szkolenie on-line

Poznań Biznes Partner i Polska Fundacja Przedsiębiorczości zapraszają na bezpłatne szkolenie pt. Wizerunek w social media

Termin: 18.06.2024r., godz. 11.30 - 13.00

Osoby zainteresowane udziałem w szkoleniu proszone są o kontakt i rejestrację pod adresem: Wizerunek w social media

Czego się dowiesz i nauczysz?

  • Jesteś googlowany - jesteś oceniany
  • Jak przedstawiać siebie? Jakie treści umieszczać?
  • Czym jest identyfikacja wizualna?
  • Jak zachować autentyczność i spójność wizerunku?
  • Jak budować rolę eksperta i zdobywać zaufanie?

Do kogo skierowane jest szkolenie?

  • osób chcących zbudować spójny i kompetny wizerunek profesjonalisty,
  • osób pragnących budować rolę eksperta,
  • pracowników firm,
  • przedsiębiorców,
  • wszystkich osób zainteresowanych rozwijaniem swoich kompetencji.

Agenda szkolenia

  • 11:30 Powitanie uczestników i rozpoczęcie szkolenia
  • 11:30 Jesteś googlowany - jesteś oceniany
  • 11:45 Jak przedstawiać siebie? Jakie treści umieszczać?
  • 12:15 Identyfikacja wizualna
  • 12:30 Autentyczność i spójność
  • 12:45 Budowanie roli eksperta i zdobywanie zaufania
  • 13:00 Sesja pytań i odpowiedzi oraz zakończenie szkolenia

Prowadząca

Magdalena Andler - Atelier Wizerunku Magdaleny Andler AWMA

Od 2007 roku prowadzę Atelier Wizerunku AWMA. Zajmuję się kreowaniem wizerunku zarówno firm, osób publicznych, jak i osób prywatnych. W swojej pracy ogromny nacisk kładę na poznanie osób z którymi pracuje, naukę samoakceptacji i spójność wizerunku. Uczę poznawać siebie i budować wizerunek całkowicie zgodny z wewnętrznym "JA".

Słowo od prowadzącego

Czy jesteś świadoma/y, że Twoje kompetencje mogą zostać podważone przez to, w jaki sposób się eksponujesz w wirtualnym świecie? Co zrobić by wzbudzić zaufanie swoich odbiorców już podczas pierwszego kontaktu na social mediach? Co..., czy... i jak dużo pokazywać w sieci? Na te pytania znajdziesz odpowiedź podczas szkolenia online.

Ważne informacje

Kafelek "dołącz" pojawi się 5 minut przed spotkaniem.

Zakładanie i prowadzenie działalności gospodarczej - wprowadzenie do tematu "własnej firmy"

szkolenie online

Zapraszamy na szkolenie pt.: Zakładanie i prowadzenie działalności gospodarczej - wprowadzenie do tematu "własnej firmy".

Program szkolenia:

1.Wprowadzenie do tematu "własnej firmy" - pojęcie działalności gospodarczej, pojęcie przedsiębiorcy.

2. Obowiązujące akty prawne.

3. Formy organizacyjno-prawne prowadzenia działalności gospodarczej w Polsce - krótka charakterystyka. Wady i zalety poszczególnych form prawnych.

4. Procedura rejestracji jednoosobowej działalności gospodarczej

omówienie druku CEIDG-1 (wpis do CEIDG, zmiana wpisu, zawieszenie i wznowienie działalności gospodarczej oraz likwidacja firmy)
NIP - Urząd Skarbowy
REGON - Urząd Statystyczny
rejestracja firmy przez internet - Profil Zaufany ePUAP

5. Obowiązki przedsiębiorcy wobec ZUS

zgłoszenie do ZUS - omówienie obowiązujących druków
składki na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne

6. Obowiązki przedsiębiorcy wobec US

7. Źródła finansowania działalności gospodarczej - skąd czerpać pieniądze na własny biznes?

Termin: 18 czerwca 2024 r., godz. 10.00 - 13.00

Spotkanie odbędzie się przy pomocy aplikacji Zoom. Link logujący na spotkanie zostanie Państwu przesłany w dzień spotkania.

Sugerujemy uczestnictwo w wydarzeniu korzystając ze stabilnego połączenia internetowego najlepiej przewodowego.

Szkolenie poprowadzą pracownicy Wydziału Działalności Gospodarczej i Rolnictwa UMP oraz II Oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych w Poznaniu.

Osoby zainteresowane udziałem w szkoleniu proszone są o kontakt i rejestrację za pomocą aplikacji Evenea!

Serdecznie zapraszamy!

ZAPISY: https://app.evenea.pl/event/wlasna-firma-czerwiec/

Podstawy analizy finansowej

szkolenie on-line

Poznań Biznes Partner i Polska Fundacja Przedsiębiorczości zapraszają na bezpłatne szkolenie pt. Podstawy analizy finansowej

Termin: 17.06.2024r., godz. 14.00 - 16.00

Osoby zainteresowane udziałem w szkoleniu proszone są o kontakt i rejestrację pod adresem: Podstawy analizy finansowej

Czego się dowiesz i nauczysz?

  • Czym jest próg rentowności? Jak dokonać jego pomiaru?
  • Co to jest dźwignia operacyjna?
  • Jak mierzyć stopień dźwigni operacyjnej?
  • Co to jest dźwignia finansowa?
  • Jak mierzyć stopień dźwigni finansowej?

Do kogo skierowane jest szkolenie?

  • przedsiębiorców,
  • pracowników firm
  • studentów,
  • wszystkich osób zainteresowanych rozwijaniem swoim kompetencji.

Agenda szkolenia

  • 14:00 Powitanie uczestników i rozpoczęcie szkolenia
  • 14:00 Próg rentowności i jego pomiar
  • 14:30 Dźwignia operacyjna i jej pomiar
  • 15:00 Stopień dźwigni operacyjnej
  • 15:30 Dźwignia finansowa
  • 15:45 Stopień dźwigni finansowej
  • 16:00 Sesja pytań i odpowiedzi oraz zakończenie szkolenia

Prowadzący

Dawid Dawidowicz D&D

D&D Dawid Dawidowicz - usługi konsultingowe. Opracowanie własnego programu do analizy finansowej przedsiębiorstw w Excel VBA. Doświadczenie w opracowywaniu biznes planów i określaniu zapotrzebowania na kapitał. Przygotowywanie analiz finansowych przedsiębiorstw. Pracownik naukowo-dydaktyczny w Katedrze Ekonomii, Finansów i Rachunkowości na Wydziale Ekonomicznym Zachodniopomorskiego Uniwersytetu Technologicznego w Szczecinie. W 2007 r. otrzymał stopień doktora nauk ekonomicznych. Posiada ponad 16-letnie doświadczenie w pracy akademickiej. Wśród zainteresowań badawczych koncentruje się, m.in. na działalności rynku funduszy inwestycyjnych, a także na analizie danych. Pasjonat business intelligence oraz najnowszych metod badawczych z obszaru machine learningu. Jest autorem dwóch monografii oraz autorem i współautorem kilkudziesięciu artykułów naukowych.

Słowo od prowadzącego

Dla nowego przedsiębiorcy ważna jest umiejętność zaplanowania i wyznaczenia progu rentowności zarówno ilościowego jak i wartościowego. Ponadto ważne jest zrozumienie efektu skali produkcji i wpływu wielkości produkcji sprzedanej na wielkość zysku operacyjnego. Kolejnym istotnym zagadnieniem jest zrozumienie tego w jaki sposób wykorzystanie kapitału obcego wpływa na zwiększenie rentowności kapitałów własnych przedsiębiorstwa czyli jak korzystać z dźwigni finansowej.

Ważne informacje

Kafelek "dołącz" pojawi się 5 minut przed spotkaniem.

Design Thinking - projektowanie kreatywnych rozwiązań biznesowych

ul. 28 Czerwca 1956 r. 404

Poznań Biznes Partner oraz firma GET BETTER Beata Zięba zapraszają na bezpłatny, 3-dniowy warsztat stacjonarny pt. Design Thinking -projektowanie kreatywnych rozwiązań biznesowych.

Cel szkolenia

Celem szkolenia jest przekazanie praktycznych umiejętności związanych z praca projektową metodą Design Thinking, stosowaniem narzędzi DT, kreowania atmosfery współpracy zespołowej oraz tworzenia i wdrażania projektów związanych z planowaniem i rozwojem działalności gospodarczej. Szkolenie ma także zwiększyć poziom umiejętności menadżerskich uczestników, w tym szczególnie umiejętność pełnienia roli moderatora Design Thinking w przyszłej lub obecnej firmie. Celem praktycznego warsztatu jest także zapoznanie uczestników z metodami kreatywnego myślenia w środowisku zawodowym, możliwymi do wykorzystania przy różnorodnych wyzwaniach biznesowych.

Korzyści: 

Uczestnicy szkolenia nabędą umiejętności związane z efektywnym analizowaniem potrzeb użytkowników (klientów, partnerów biznesowych), planowaniem pracy, generowaniem różnorodnych pomysłów, ich testowaniem i przygotowaniem do wdrożenia w środowisku zawodowym. Dzięki udziałowi w szkoleniu będą potrafili użyć odpwiednich metod i technik, pozwalających na kreatywne podejście do problemów i stosowanie odpowiednich narzędzi.

Do kogo skierowane jest szkolenie? 

Szkolenie skierowane jest do przedsiębiorców z sektora MSP i osób, które planują podjęcie działalności gospodarczej, zainteresowanych podniesieniem swoich kompetencji w zakresie pracy przy użyciu metody Design Thinking. 

Program szkolenia: 

1. Myślenie projektowe - nowe wyzwania dla biznesu (1 godz.)

  • Analiza potrzeb środowiska biznesowego
  • Kiedy warto stosować kreatywne podejście do rozwiazywania problemów
  • Odkrywanie potrzeb klientów i generowanie nowych

2. Zasady Design Thinking, (1,5 godz.)

  • 4 filary Design Thinking
  • Jeden problem wiele rozwiązań - jak wykorzystać myślenie dywergencyjne i konwergencyjne
  • Filozofia Design Thinking

3. Kreatywny zespół (1 godz.)

  • Dobór członków zespołu - optymalizacja wiedzy i doświadczeń
  • Organizacja przestrzeni
  • Metody wybory wyzwań w pracy zespołowej
  • Materiały niezbędne w pracy metodą Design Thinking

4. Etapy procesu Design Thinking (5 godz.)

  • Empatyzacja - proces i narzędzia
  • Persona
  • Mapa empatii
  • Podróż użytkownika
  • Mood Board
  • Metoda 5W1H
  • Wywiad
  • Definiowanie problemu - synteza dostępnych informacji
  • Generowanie pomysłów
  • Wykorzystanie technik kreatywnych
  • Wybór pomysłu do prototypowania
  • Budowanie prototypów
  • Wizualizacja przestrzenna wybranego rozwiązania
  • Testowanie rozwiązań
  • Opinie użytkowników
  • Modyfikacja rowiązania

5. Od wyzwania do wdrożenia - praktyczne podejście do tworzenia innowacyjnych rozwiązań i pomysłow (2 godz.)

  • Skuteczność nowatorskiego podejścia do rozwiązywania problem
  • Analiza interesariuszy Poziom konsultacyjny
  • Poziom realizacyjny
  • Metoda Design Thinking jako punkt wyjścia do zmian w podejściu do pracy zespołowe
  • Podsumowanie

Termin: 17-19 czerwca 2024 r. w godz. 16:30-20:00 

Szkolenie odbędzie się w formule stacjonarnej, w siedzibie Wydziału Działalności Gospodarczej i Rolnictwa Urzędu Miasta Poznania (ul. 28 Czerwca 1956 r. 404), w sali C na II piętrze. 

Budynek oraz sala, w której odbywać się będzie szkolenie są dostosowane do osób o szczególnych potrzebach. 

Osoby zainteresowane udziałem proszone są o kontakt i rejestrację pod adresem: https://app.evenea.pl/event/designthinking2024/

Prowadząca: 

Beata Zięba -  Socjolog, trener biznesu i administracji, doradca MSP. Posiada niemal 20 letnie doświadczenie szkoleniowe. Współpracuje jako trener, wykładowca, konsultant z wielkopolskimi uczelniami, firmami szkoleniowymi oraz instytucjami rynku pracy z całej Polski. Od wielu lat prowadzi szkolenia dla administracji publicznej, osób bezrobotnych i poszukujących pracy oraz środowiska biznesowego: przedsiębiorców, pracodawców i kadry menadżerskiej. Bazując na zdobytych doświadczenia prowadzi również z sukcesami doradztwo dla mikro, małych i średnich firm m.in. w zakresie tworzenia strategii firm, budowania strategii marketingowych, budowania sieci trwałych kontaktów biznesowych, tworzenia standardów obsługi klienta, wdrażania koncepcji Flexicurity oraz w zakresie selekcji i rekrutacji pracowników.

Warsztat jest finansowany ze środków budżetowych Urzędu Miasta Poznania. 

Serdecznie zapraszamy! 

Działalność nierejestrowana w 2024 roku

szkolenie on-line

Poznań Biznes Partner i Polska Fundacja Przedsiębiorczości zapraszają na bezpłatne szkolenie pt. Działalność nierejestrowana w 2024 roku

Termin: 13.06.2024 r., godz. 14.00 - 15.30

Osoby zainteresowane udziałem w szkoleniu proszone są o kontakt i rejestrację pod adresem: Działalność nierejestrowana w 2024 roku

Czego się dowiesz i nauczysz?

  • Czym jest działalność nierejestrowana?
  • Kto może prowadzić firmę bez rejestracji?
  • Jakie są obowiązki?
  • Jakie są korzyści i uproszczenia?
  • Jakie podatki należy płacić?
  • Czy należy posiadać kasę fiskalną?
  • Czy należy odprowadzać składki ZUS?
  • Jakie są progi przychodu w 2024 r.?

Do kogo skierowane jest szkolenie?

  • osób, które chcą które chcą prężnie i zgodnie z prawem prowadzić działalność nierejestrowaną,
  • osób, które pracują zawodowo w oparciu o umowę o pracę/zlecenie/dzieło, ale chcą mieć dodatkowy legalny dochód,
  • wszystkich osób chcących rozwijać swoje kompetencje.

Agenda szkolenia

  • 14:00 Powitanie uczestników i rozpoczęcie szkolenia
  • 14:00 Czym jest działalność nierejestrowana?
  • 14:15 Kto może prowadzić działalność nierejestrowaną?
  • 14:15 Jakie są progi przychodu w 2024 r.?
  • 14:30 Jakie są obowiązki, uproszczenia i korzyści?
  • 14:30 Działalność nierejestrowana a podatki
  • 14:45 Działalność nierejestrowana a ZUS
  • 15:00 Działalność nierejestrowana a kasa fiskalna
  • 15:15 Działalność nierejestrowana a RODO i ochrona danych osobowych
  • 15:30 Sesja pytań i odpowiedzi oraz zakończenie szkolenia

Prowadząca

Judyta Sobolak - Kancelaria Adwokacka Judyta Sobolak

Jestem prawniczką - adwokatem. Ze szczególnym zamiłowaniem pomaga przedsiębiorcom stawiać prawne ramy ich biznesów. Zajmuje się m.in. bezpiecznymi umowami, regulaminami, audytami prawnymi przedsiębiorców i zaangażowaniem gaszę prawne pożary - również w sądzie. Sama też prowadzę firmę, dlatego połączenie tych dwóch aspektów sprawia, że dobrze rozumiem swoich klientów a co za tym idzie, mogę im efektywnie pomóc. Posiadam 7 letnie doświadczenie pracy w Kancelariach Prawnych.

Słowo od prowadzącego

Działalność nierejestrowana jest bardzo korzystną regulacją prawną, zważywszy, że próg przychodu od stycznia 2024 r. kolejny raz wzrasta. Ta forma prowadzenia firmy jest o tyle korzystna, że można ją prowadzić niezależnie od umowy o pracę/zlecenia i traktować ją jako dodatkowe źródło dochodu bądź "test" przyszłej działalności gospodarczej. Zapraszam serdecznie.

Ważne informacje

Kafelek "dołącz" pojawi się 5 minut przed spotkaniem.

Canva - Tworzenie materiałów do komunikacji w Internecie

szkolenie on-line

Poznań Biznes Partner i Polska Fundacja Przedsiębiorczości zapraszają na bezpłatne szkolenie pt. Canva - Tworzenie materiałów do komunikacji w Internecie

Termin: 13.06.2024 r., godz. 11.30 - 13.30

Osoby zainteresowane udziałem w szkoleniu proszone są o kontakt i rejestrację pod adresem: Canva - Tworzenie materiałów do komunikacji w Internecie

Czego się dowiesz i nauczysz?

  • Poznasz możliwości i funkcjonalności Canvy.
  • Jak zarejestrować konto?
  • Jak przejść przez menu, wyszukiwarkę projektów oraz gotowe szablony?
  • Jak planować pracę i gromadzić materiały?
  • Jak przygotować pierwszy projekt bazując na gotowych szablonach?
  • Jak stworzyć post na Instagrama, animowaną relację czy baner na stronę internetową?
  • Jak pracować z kolorem, tekstem, elementami i zdjęciami?
  • W jakich formatach można zapisać stworzone materiały?
  • Jak pobierać, udostępniać i przesyłać projekty?

Do kogo skierowane jest szkolenie?

  • przedsiębiorców,
  • menedżerów,
  • nauczycieli,
  • pracowników działów marketingu,
  • coachów,
  • konsultantów,
  • uczniów,
  • osób chcących samodzielnie tworzyć projekty graficzne,
  • wszystkich osób zainteresowanych rozwijaniem swoich kompetencji.

Agenda szkolenia

  • 11:30 Powitanie uczestników i rozpoczęcie szkolenia
  • 11:30 Część teoretyczna - wprowadzenie i omówienie funkcjonalności Canva
  • 11:45 Część praktyczna - tworzenie wyszczególniony projektów wraz z omówieniem poszczególnych kroków
  • 13:30 Sesja pytań i odpowiedzi oraz zakończenie szkolenia

Prowadząca:

Kamila Żebrowska - Glow Brand

Specjalistka ds. marketingu i komunikacji, z wieloletnim doświadczeniem. Zdobywała je pracując dla dużych firm z branży motoryzacyjnej, deweloperskiej oraz FMCG. Bardzo dobrze zna specyfikę pracy z klientem segmentu premium. Absolwentka kierunku Technologia Żywności na Uniwersytecie Warmińsko - Mazurskim w Olsztynie oraz SGGW w Warszawie. Ukończyła studia podyplomowe na kierunkach: Menedżerskim oraz Marketingu i Reklamy. Posiada certyfikat z zakresu zarządzania projektami metodą PMBoK. Obecnie, jako samodzielny specjalista pomaga przedsiębiorstwom, w tworzeniu i implementacji strategii marketingowej, w oparciu o autentyczność oraz indywidualne podejście. Nie są jej obce zagadnienia związane zarówno z tradycyjnym trade marketingiem, jak i nowoczesnymi kanałami komunikacji, którymi są social media.

Słowo od prowadzącego

Szukasz prostego, intuicyjnego, darmowego narzędzia, które pozwoli Ci, w szybki i łatwy sposób tworzyć wyjątkowe grafiki, materiały sprzedażowe, edukacyjne czy prezentacje? Canva jest właśnie dla Ciebie! Nie musisz posiadać doświadczenia graficznego, aby tworzyć angażujące materiały. Canva to szereg gotowych do wykorzystania szablonów. Grafiki, dokumenty, prezentacje oraz filmy może tworzyć również od zera dając się ponieść kreatywności. Jak powiedział Paul Rand: "Projekt to dyskretny ambasador Twojej marki".

Ważne informacje

Kafelek "dołącz" pojawi się 5 minut przed spotkaniem.

Jak rozwinąć konto na Instagramie?

szkolenie on-line

Poznań Biznes Partner i Polska Fundacja Przedsiębiorczości zapraszają na bezpłatne szkolenie pt. Jak rozwinąć konto na Instagramie?

Termin: 12.06.2024r., godz. 9.00 - 11.00

Osoby zainteresowane udziałem w szkoleniu proszone są o kontakt i rejestrację pod adresem: Jak rozwinąć konto na Instagramie?

Czego się dowiesz i nauczysz?

  • W jaki sposób skutecznie prowadzić profil firmowy na Instagramie?
  • Nauczysz się co publikować, aby przyciągnąć Twojego idealnego klienta.
  • Jakie treści należy umieszczać i z jaką częstotliwością?
  • Poznasz sekrety zasięgowych rolek i chętnie czytanych postów.
  • Jak rozwijać konto organicznie (bez płatnych reklam), ale i z ich pomocą?

Do kogo skierowane jest szkolenie?

  • osób prowadzących działalność gospodarczą,
  • osób prowadzących działalność nierejestrowaną,
  • freelancerów,
  • wirtualnych asystentek,
  • wszystkich osób zainteresowanych rozwijaniem swoich kompetencji.

Agenda szkolenia

  • 09:00 Powitanie uczestników i rozpoczęcie szkolenia
  • 09:00 Wprowadzenie i podstawy Instagram
  • 09:15 Przygotowanie i dodawanie treści w aplikacji
  • 09:45 Hasztagi na Instagramie
  • 10:00 Przygotowanie profilu i BIO
  • 10:15 Skuteczne rolki
  • 10:45 Reklama na Instagramie
  • 11:00 Sesja pytań i odpowiedzi oraz zakończenie szkolenia

Prowadząca:

Weronika Modzelewska Przystanek Internet

Szkoleniowiec, marketerka i twórczyni wideo do internetu. Autorka książki "Internet możliwości oraz kilku kursów online. Dużą częścią jej aktywności są szkolenia i programy, w których uczy wykorzystywania możliwości social media firm i marek osobistych. Jej działania można zobaczyć na profilu @przystanekinternet.

Słowo od prowadzącego

Zarządzanie fanpagem na Facebooku jest teraz standardem. Jednak nie wszystkie marki, osoby czy firmy korzystają z równie popularnego Instagrama i tracą szansę na zdobycie nowych, wartościowych grup odbiorców. Aby odnieść sukces na Instagramie potrzeba innej strategii marketingowej i innego podejścia do użytkowników - z tego powodu działania podejmowane skutecznie na Facebooku nie przynoszą efektów i zniechęcają przedsiębiorców do kontynuowania swoich działań. Ale wystarczy lepiej zrozumieć to środowisko i oczekiwania użytkowników, aby nauczyć się działać efektywnie i czerpać z niego korzyści. To szkolenie pozwoli Ci nie tylko stworzyć skuteczny i wartościowy profil biznesowy, ale także poprawić błędy w istniejących profilach, którymi zarządzasz.

Ważne informacje

Kafelek "dołącz" pojawi się 5 minut przed spotkaniem.

Księgi rachunkowe cz.1 - Na czym polega pełna księgowość?

szkolenie on-line

Poznań Biznes Partner i Polska Fundacja Przedsiębiorczości zapraszają na bezpłatne szkolenie pt. Księgi rachunkowe cz.1 - Na czym polega pełna księgowość?

Termin: 11.06.2024r., godz. 14.00 - 15.30

Osoby zainteresowane udziałem w szkoleniu proszone są o kontakt i rejestrację pod adresem: Księgi rachunkowe cz.1 - Na czym polega pełna księgowość?

Czego się dowiesz i nauczysz?

  • Kto jest zobowiązany a kto może prowadzić księgi rachunkowe?
  • Jaką rolę pełni pełna księgowość? Komu służy?
  • Czy informacje z ewidencji księgowej są przydatne w procesie podejmowania decyzji?
  • Jak zbudować "uniwersalny" i czytelny plan kont?
  • Jaki wpływ ma pełna księgowość na dyscyplinę finansową i bezpieczeństwo firmy?
  • Jak czytać i interpretować prosty zapis księgowy?

Do kogo skierowane jest szkolenie?

  • przedsiębiorców,
  • pracowników działów księgowości,
  • studentów kierunków ekonomicznych,
  • wszystkich osób zainteresowanych rozwijaniem swoich kompetencji.

Agenda szkolenia

  • 14:00 Powitanie uczestników i rozpoczęcie szkolenia
  • 14:00 Podmioty zobowiązane do prowadzenia ewidencji księgowej w oparciu o przepisy Ustawy o rachunkowości
  • 14:15 Beneficjenci informacji z ksiąg rachunkowych - co można wyczytać z ksiąg
  • 14:30 Dostosowanie polityki rachunkowości i planu kont do potrzeb spełniania obowiązków podatkowych oraz sprawozdawczych
  • 14:45 Wykorzystanie kont pozabilansowych
  • 15:00 Budowanie planu kont na potrzeby rozliczania dotacji -przykłady księgowania
  • 15:00 Zasady ewidencji środków pieniężnych - bezpieczeństwo finansowe firmy
  • 15:15 Przykłady podstawowych zapisów księgowych
  • 15:30 Sesja pytań i odpowiedzi oraz zakończenie szkolenia

Słowo od prowadzącego

Z roku na rok przybywa firm zobowiązanych do prowadzenia ewidencji w oparciu o Ustawę o rachunkowości. Dzieje się tak między innymi za sprawą wzrostu atrakcyjności spółki z o.o. lub przekroczenia limitów kwotowych. Pełna księgowość jak każde rozwiązanie ewidencyjno - podatkowe ma swoje plusy i minusy. W trakcie szkolenia wskażę jak zminimalizować minusy i maksymalnie wykorzystać plusy

Prowadzący:

Beata Kuśmierek- TAX DEAL Beata Kuśmierek

Doświadczony doradca gospodarczy, trener z obszarów podatkowych, certyfikowana księgowa z trzydziestoletnim doświadczeniem, przedsiębiorca - właścicielka firmy TAX DEAL, wykładowczyni Polskiej Fundacji Przedsiębiorczości posiadająca Europejski Certyfikat Kompetencji Biznesowych.

WAŻNE INFORMACJE

Kafelek "dołącz" pojawi się 5 minut przed spotkaniem.

Opening and running a business - introduction to the topic of "your own company" in Poland

szkolenie on-line

We invite you to the training titled: Opening and running a business - introduction to the topic of "your own company" in Poland. 

Training programme:

1. Introduction to the topic of "your own company" - the concept of business activity, the concept of an entrepreneur.

2. Applicable legal acts.

3. Organizational and legal forms of running a business in Poland - short description. Advantages and disadvantages of particular legal forms.

4. Procedure for registering a sole proprietorship:

- discussion of the CEIDG-1 form (entry in CEIDG, change of entry, suspension and resumption of business activity and liquidation of the company)

- NIP - Tax Office

- REGON - Statistical Office

-  registration of the company online via Trusted Profile

5. Obligations of the entrepreneur towards ZUS

- submitting an application to ZUS - discussion of applicable forms

- social security and health insurance contributions

6. Obligations of the entrepreneur towards the Tax Office

7. Sources of business financing - where to get money for your own business?

7th of June 2024 10:00-13:00

The meeting will be held using the Zoom application. The link for the meeting will be sent to you on the day of the meeting.

We suggest participating in the event using a stable internet connection, preferably wired.

The training will be conducted by employees of the Department of Economic Activity and Agriculture of the Poznań Municipal Office.

People interested in participating in the training are asked to contact and register at: https://app.evenea.pl/event/businessinpoland24/