Zakładanie i prowadzenie działalności gospodarczej - wprowadzenie do tematu "własnej firmy"

szkolenie online

Zapraszamy na szkolenie pt.: Zakładanie i prowadzenie działalności gospodarczej - wprowadzenie do tematu "własnej firmy".

Program szkolenia:

1.Wprowadzenie do tematu "własnej firmy" - pojęcie działalności gospodarczej, pojęcie przedsiębiorcy.

2. Obowiązujące akty prawne.

3. Formy organizacyjno-prawne prowadzenia działalności gospodarczej w Polsce - krótka charakterystyka. Wady i zalety poszczególnych form prawnych.

4. Procedura rejestracji jednoosobowej działalności gospodarczej

  • omówienie druku CEIDG-1 (wpis do CEIDG, zmiana wpisu, zawieszenie i wznowienie działalności gospodarczej oraz likwidacja firmy)
  • NIP - Urząd Skarbowy
  • REGON - Urząd Statystyczny
  • rejestracja firmy przez internet - Profil Zaufany ePUAP

 5. Obowiązki przedsiębiorcy wobec ZUS

  • zgłoszenie do ZUS - omówienie obowiązujących druków
  • składki na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne

 6. Obowiązki przedsiębiorcy wobec US

7. Źródła finansowania działalności gospodarczej - skąd czerpać pieniądze na własny biznes?

Termin: 20 września 2022 r., godz. 10.00 - 13.00

Spotkanie odbędzie się przy pomocy aplikacji Zoom. Link logujący na spotkanie zostanie Państwu przesłany w dzień spotkania. 

Sugerujemy uczestnictwo w wydarzeniu korzystając ze stabilnego połączenia internetowego najlepiej przewodowego.

Szkolenie poprowadzą pracownicy Wydziału Działalności Gospodarczej i Rolnictwa UMP oraz II Oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych w Poznaniu.

Osoby zainteresowane udziałem w szkoleniu proszone są o kontakt i rejestrację: 

https://app.evenea.pl/event/838689-131/

Kapitał psychologiczny. Czym jest, dlaczego warto i jak go pomnażać? (I webinar cyklu: Pozytywna organizacja. Twoja organizacja - jak ją budować.)

online

Webinar 1. Kapitał psychologiczny. Czym jest, dlaczego warto i jak go pomnażać?

Poznań Biznes Partner, Anna Agata Nowak oraz Drukarnia Edica zapraszają na pierwszy webinar z cyklu Pozytywna organizacja. Twoja organizacja - jak ją budować. Pierwsze z trzech spotkań zatytułowaliśmy Kapitał psychologiczny. Czym jest, dlaczego warto i jak go pomnażać?

Podczas spotkania dowiemy się czym jest kapitał psychologiczny.

Przyjrzymy się kapitałowi psychologicznemu w kontekście dwóch innych kapitałów: społecznego i ekonomicznego oraz wyzwań dla organizacji w obecnych czasach.

Poznamy kilka skutecznych metod budowania nadziei na sukces, optymizmu, poczucia skuteczności oraz odporności psychicznej.

Skupimy się na bezkosztowych narzędziach wzmacniających powyższe zasoby w pracy. Dowiemy się jak je rozwijać, by działać skuteczniej.

Dowiemy się, jak samemu pomnażać swój kapitał psychologiczny, wykorzystując do tego książkę-kalendarz pn. Pozytywna organizacja. Twoja organizacja.

Wskazywane praktyki będą wywodziły się z solidnych badań naukowych prowadzonych mi. przez Luthansa i Avoilo, Snydera, Seligmana, Bandurę.

Dla kogo:

Tak, zapraszam Cię do bycia autorką/autorem Twojej pozytywnej organizacji. Zarówno Twojej osobistej, jak i pozytywnej organizacji pracy działu, którym kierujesz, a może całej organizacji, tej którą zarządzasz, będąc przełożonym albo zespołu, o którego organizację pracy dbasz czy osobą, której zależy na dobrej pracy.

Termin: 19 września 2022 r., godz. 18:00-19:00

Spotkanie odbędzie się przy pomocy aplikacji Zoom. Link logujący na spotkanie zostanie Państwu przesłany w dzień spotkania. 

Sugerujemy uczestnictwo w wydarzeniu, korzystając ze stabilnego połączenia internetowego, najlepiej przewodowego.

W spotkaniach mogą wziąć udział maksymalnie 4 osoby z jednej firmy/organizacji.

Rejestracja na webinar  19.09.2022 Kapitał psychologiczny. Czym jest, dlaczego warto i jak go pomnażać? - https://app.evenea.pl/event/twojaorganizacja/

Pozostałe webinary z cyklu Pozytywna organizacja. Twoja organizacja - jak ją budować.

17.10.2022 Czas ma znaczenie. Jak pozytywnie go organizować? - https://app.evenea.pl/event/twojapozytywnaorganizacja/

28.11.2022 Jak wzmacniać swój dobrostan. Czy w pracy można odnaleźć szczęście? Jak to robić? -  https://app.evenea.pl/event/twojapozytywnaorganizacjapracy/

ANNA AGATA NOWAK - psycholog pracy i organizacji, trenerka, coach i konsultantka z 21-letnią praktyką w przygotowywaniu i prowadzeniu działań rozwojowych z zakresu umiejętności zarządzania oraz osobistych przydatnych w pracy. Przeprowadziła ponad 2500 dni szkoleniowych. Laureatka konkursu na innowacje społeczne, autorka modelu pn. Rozmowy NA TRUDNE, A SPOŁECZNIE WAŻNE TEMATY przełożonego z podwładnymi. Współautorka podręcznika dla słuchaczy szkół policealnych Kompetencje personalne i społeczne. Jak je rozwijać?  (TEB Edukacja, wydawnictwo EDICON). Autorka wideokursu Pozytywna organizacja dostępnego na stronie: Pozytywna-organizacja.edu.pl oraz książki-kalendarza Pozytywna organizacja. Twoja organizacja, dostępnego w sklep.edica.pl/pl/c/Ksiazkaplaner-niedatowany-Pozytywna-Organizacja. Absolwentka Uniwersytetu im. Adama Mickiewicza w Poznaniu, doktorantka na Uniwersytecie SWPS w Warszawie. Stypendystka w grancie z Narodowego Centrum Nauki. Kierownik studiów podyplomowych pn. Psychologia pozytywna w organizacji na Uniwersytecie SWPS.

Wystąpienia publiczne online

online

Poznań Biznes Partner oraz Get Better Beata Zięba zapraszają na bezpłatne, trzydniowe warsztaty online pt. "Wystąpienia publiczne online".

Szkolenie jest praktycznym warsztatem i wymaga aktywności uczestników i pracy w grupach, stąd prośba by do szkolenia dołączyć z włączoną kamerą i mikrofonem.

Program szkolenia: 

1. Efektywność osobista mówcy - wizerunek, komunikacja, pewność siebie

2. Przygotowanie do wystąpień online, jak zaplanować idealne wydarzenie

  • Rodzaj wystąpienia
  • Cele, struktura i narzędzia
  • Pójście na żywioł vs. próbne wystąpienia
  • Co może spowodować porażkę?

3. Audytorium i jego oczekiwania

  • Zarządzanie aktywnością słuchaczy

4. Radzenie sobie z tremą i stresem

5. Narzędzia online - czego i jak używać aby zwiększyć efektywność swoich wystąpień

Termin: 14-15 września 2022 r., godz. 16.30 - 19.30

Szkolenie odbędzie się przy pomocy aplikacji Zoom. Link logujący na szkolenie zostanie Państwu przesłany w dzień szkolenia. 

Sugerujemy uczestnictwo w wydarzeniu korzystając ze stabilnego połączenia internetowego najlepiej przewodowego.

Liczba miejsc jest ograniczona! O zakwalifikowaniu na szkolenie decyduje kolejność zgłoszeń.

Prowadzący: Beata Zięba

Socjolog, trener biznesu i administracji, doradca MSP. Posiada niemal 15 letnie doświadczenie szkoleniowe. Współpracuje jako trener, wykładowca, konsultant z wielkopolskimi uczelniami, firmami szkoleniowymi oraz instytucjami rynku pracy. Od wielu lat prowadzi szkolenia dla administracji publicznej, osób bezrobotnych i poszukujących pracy oraz środowiska biznesowego: przedsiębiorców, pracodawców i kadry menadżerskiej. Bazując na zdobytych doświadczenia prowadzi również z sukcesami doradztwo dla mikro, małych i średnich firm m.in. w zakresie tworzenia strategii firm, budowania strategii marketingowych, budowania sieci trwałych kontaktów biznesowych, tworzenia standardów obsługi klienta, wdrażania koncepcji Flexicurity oraz w zakresie selekcji i rekrutacji pracowników.

Osoby zainteresowane udziałem w szkoleniu proszone są o kontakt i rejestrację:

https://app.evenea.pl/event/838689-130/

Szkolenie finansowane jest ze środków budżetowych Miasta Poznania.

Zapraszamy serdecznie!

Rozwój zawodowy - jak pozyskać dofinansowanie do szkoleń i kursów

online

Poznań Biznes Partner oraz Wielkopolska Agencja Rozwoju Przedsiębiorczości  zapraszają na bezpłatne spotkanie informacyjne online pt. "Rozwój zawodowy - jak pozyskać dofinansowanie do szkoleń i kursów itp."

Dla kogo:

Projekt skierowany jest do przedsiębiorców (i ich pracowników) mających siedzibę lub oddział w firmy w mieście Poznań.

Termin: 14 września 2022 r., godz. 09.00 - 10.30

Program spotkania:

9.00 - 10.30

1.    kluczowe informacje o projekcie

2.    obsługa generatora wniosku w praktyce

3.    przydatne wskazówki dla uczestników

Szkolenie poprowadzi Anna Nadstawska - Kierownik - Zespół Usług Rozwojowych

Spotkanie odbędzie się przy pomocy aplikacji Zoom. Link logujący na spotkanie zostanie Państwu przesłany w dzień spotkania. 

Sugerujemy uczestnictwo w wydarzeniu korzystając ze stabilnego połączenia internetowego najlepiej przewodowego.

Osoby zainteresowane udziałem w szkoleniu proszone są o kontakt i rejestrację:

https://app.evenea.pl/panel/moje-wydarzenia/podglad/?ID=295980

Wideomarketing - buduj społeczność, przyciągaj klientów

online

Poznań Biznes Partner i Firmy Jutra zapraszają na bezpłatne szkolenie pt. Wideomarketing - buduj społeczność, przyciągaj klientów.

Program Firmy Jutra realizowany przez Google, Polski Fundusz Rozwoju i Operatora Chmury Krajowej. W trakcie szkolenia którego dowiesz się, jak w prosty sposób tworzyć treści wideo do internetu - na stronę internetową oraz social media. Wyjaśnimy jakie są najlepsze praktyki i zasady dotyczące tworzenia treści wideo, a także na co należy zwrócić uwagę, aby tworzone przez nas materiały pozostały dobrej jakości i równocześnie przyciągały uwagę odbiorców.

Omówimy wymagania techniczne, dajemy praktyczne wskazówki oraz zaprezentujemy przydatne narzędzia.

Dla kogo jest to szkolenie?

Szkolenie dla przedsiębiorców i osób chcących rozpocząć działalność gospodarczą, dzięki któremu dowiesz się, w jaki sposób tworzyć materiały wideo na stronę internetową oraz kanały społecznościowe.

Co zyskujesz?

W trakcie spotkania doradca Google z programu Firmy Jutra koncentruje się na praktycznym wykorzystaniu narzędzi, które pomagają tworzyć unikalne, wartościowe i skuteczne materiały wideo do internetu. Po zakończeniu szkolenia każdy z uczestników, może otrzymać dostęp do unikalnych materiałów szkoleniowych.

Termin: 8 września 2022 r., 11:00 - 12:30

Szkolenie odbędzie się przy pomocy aplikacji Zoom. Link logujący na szkolenie zostanie Państwu przesłany w dzień szkolenia.

Sugerujemy uczestnictwo w wydarzeniu korzystając ze stabilnego połączenia internetowego najlepiej przewodowego.

Osoby zainteresowane udziałem w spotkaniu proszone są o kontakt i rejestrację: https://app.evenea.pl/event/wideomarketing-08-09/

Prowadzący:

Kamil Nadolski

Doradca Google w programie Firmy Jutra.

Zawieranie umów z pracownikami

szkolenie online

Poznań Biznes Partner zaprasza na bezpłatne szkolenie online pt. "Zawieranie umów z pracownikami.''

Termin: 7 września 2022 r., godz. 09:00 - 12:00

Szkolenie odbędzie się przy pomocy aplikacji Zoom. Link logujący na szkolenie zostanie Państwu przesłany w dzień szkolenia.

Sugerujemy uczestnictwo w wydarzeniu korzystając ze stabilnego połączenia internetowego najlepiej przewodowego.

Dla kogo:

Szkolenie skierowane jest do początkujących przedsiębiorców zastanawiających się nad zatrudnieniem innych osób w ramach swojej działalności gospodarczej.

Program:

1) Najczęściej spotykane umowy "zatrudnieniowe".

2) Cechy odróżniające stosunek pracy od stosunków cywilnoprawnych, czyli prawne determinanty wyboru podstawy zatrudnienia.

3) Zawarcie umowy o pracę.

Serdecznie zapraszamy!

Osoby zainteresowane udziałem w szkoleniu proszone są o kontakt i rejestrację: 

https://app.evenea.pl/event/zawieranieumow1/

Asertywna komunikacja i skuteczny feedback

online

Poznań Biznes Partner oraz Get Better Beata Zięba zapraszają na bezpłatne, trzydniowe warsztaty online pt. "Asertywna komunikacja i skuteczny feedback".

Szkolenie jest praktycznym warsztatem i wymaga aktywności uczestników i pracy w grupach, stąd prośba by do szkolenia dołączyć z włączoną kamerą i mikrofonem.

Program szkolenia: 

1. Proces komunikacji międzyludzkiej

  • Elementy procesu komunikacji
  • Kanały komunikacji i rodzaje komunikatów
  • Bariery w komunikacji między ludźmi
  • Możliwości przeciwdziałania barierom uniemożliwiającym efektywne komunikowanie

2. Podstawy asertywności

  • Poczucie własnej wartości - świadomość siebie
  • Empatia - wrażliwość na innych

3. Asertywne komunikaty w praktyce

  • Umiejętność wyrażania własnej opinii w kontaktach zawodowych
  • Wyrażanie i przyjmowanie konstruktywnej krytyki
  • Umiejętność odmawiania
  • Wyznaczanie granic w kontaktach z innymi
  • Kontrolowanie własnych emocji
  • Niepoddawanie się naciskom i manipulacji

4. Feedback jako narzędzie zwiększające efektywność komunikacji

  • Informacja zwrotna a krytyka
  • Technika zakładania pozytywnych intencji
  • Cel informacji zwrotnej
  • Schemat udzielania feedbacku
  • FUKO, SPINKA, Start - Stop - Continue
  • Feedback w praktyce
  • Podsumowanie

Termin:  7-9 września 2022 r., godz. 16.30 - 20.00

Szkolenie odbędzie się przy pomocy aplikacji Zoom. Link logujący na szkolenie zostanie Państwu przesłany w dzień szkolenia. 

Sugerujemy uczestnictwo w wydarzeniu korzystając ze stabilnego połączenia internetowego najlepiej przewodowego.

Liczba miejsc jest ograniczona! O zakwalifikowaniu na szkolenie decyduje kolejność zgłoszeń.

Prowadzący: Beata Zięba

Socjolog, trener biznesu i administracji, doradca MSP. Posiada niemal 15 letnie doświadczenie szkoleniowe. Współpracuje jako trener, wykładowca, konsultant z wielkopolskimi uczelniami, firmami szkoleniowymi oraz instytucjami rynku pracy. Od wielu lat prowadzi szkolenia dla administracji publicznej, osób bezrobotnych i poszukujących pracy oraz środowiska biznesowego: przedsiębiorców, pracodawców i kadry menadżerskiej. Bazując na zdobytych doświadczenia prowadzi również z sukcesami doradztwo dla mikro, małych i średnich firm m.in. w zakresie tworzenia strategii firm, budowania strategii marketingowych, budowania sieci trwałych kontaktów biznesowych, tworzenia standardów obsługi klienta, wdrażania koncepcji Flexicurity oraz w zakresie selekcji i rekrutacji pracowników.

Osoby zainteresowane udziałem w szkoleniu proszone są o kontakt i rejestrację: https://app.evenea.pl/event/asertywnakomunikacjaiskutecznyfeedback/

Szkolenie finansowane jest ze środków budżetowych Miasta Poznania.

Zapraszamy serdecznie!

Słuchajmy się! Techniki komunikacyjne I

online

Polska Fundacja Przedsiębiorczości oraz Poznań Biznes Partner zapraszają na szkolenie pt.: Słuchajmy się! Techniki komunikacyjne I 

CZEGO SIĘ DOWIESZ I NAUCZYSZ? 

  • Po co się komunikujemy?
  • Co utrudnia a co pomaga w skutecznej komunikacji?
  • Czym jest parafraza?
  • Na czym polega aktywne słuchanie?
  • Czym jest "Komunikat JA"?
  • Jak stosować techniki komunikacyjne po szkoleniu?

DO KOGO SKIEROWANE JEST SZKOLENIE? 

  • przedsiębiorców, którzy chcą skutecznie komunikować się ze swoimi partnerami biznesowymi, wspólnikami, klienta
  • osób planujących rozpoczęcie działalności gospodarczej,
  • osób odpowiedzialnych za HR lub zarządzanie komunikacją w firmie,
  • osób chcących rozwinąć kompetencje w zakresie komunikowania się.

AGENDA SZKOLENIA

  • 11:30 Powitanie uczestników i rozpoczęcie szkolenia
  • 11:30 Po co się komunikujemy? I jak to robimy?
  • 11:45 Co utrudnia a co ułatwia nam skuteczną komunikacje?
  • 12:15 Techniki komunikacyjne - czym jest aktywne słuchanie?
  • 12:30 Techniki komunikacyjne - czym jest parafraza?
  • 12:45 Techniki komunikacyjne - czym jest "Komunikat JA"?
  • 13:30 Sesja pytań i odpowiedzi. Podsumowanie szkolenia

Termin: 31 sierpnia 2022 r., godz. 11:30-13:30 

Osoby zainteresowane udziałem w spotkaniu proszone są o kontakt i rejestrację: 

https://szkolenia.pfp.com.pl/szkolenie-online/sluchajmy-sie-techniki-komunikacyjne-i2/253/461?partner=7e13595a-3985-4cc1-9006-47c06517c771

Ważne informacje:

Szkolenie odbędzie się przy pomocy aplikacji Zoom.

Kafelek "dołącz" pojawi się 5 minut przed spotkaniem.

Sugerujemy uczestnictwo w wydarzeniu korzystając ze stabilnego połączenia internetowego najlepiej przewodowego.

Prowadząca: 

Katarzyna Klimek 

LEPIEJ KATARZYNA KLIMEK 

Coach ICC. Black Belt Six Sigma. Mediator wpisany na listę mediatorów sadowych przy Sadzie Okręgowym we Wrocławiu. Menedżer z sukcesami i wieloletnim doświadczeniem w korporacji finansowej. Fanka wszelkich technik skutecznej komunikacji, ułatwiania sobie życia, upraszczania procesów. Wierzy, ze każdy kto chce może nauczyć się komunikować w taki sposób by osiągać swe cele i utrzymać relacje z ludźmi. Pomaga przedsiębiorcom w rozwiązywaniu konfliktów, wdrażaniu strategii komunikacyjnej i rozwijaniu kompentencji miękkich. 

Cyberbezpieczeństwo - dla Ciebie i Twojej firmy

online

Polska Fundacja Przedsiębiorczości oraz Poznań Biznes Partner zapraszają na szkolenie pt.: Cyberbezpieczeństwo - dla Ciebie i Twojej firmy. 

CZEGO SIĘ DOWIESZ I NAUCZYSZ? 

  • Poznasz podstawowe zasady cyberbezpieczeństwa.
  • Jakie są rodzaje zagrożeń?
  • Jak dbać o bezpieczeństwo urządzeń końcowych?
  • Poznasz szereg zagadnień dotyczących bezpiecznej bankowości internetowej i mobilnej.
  • Jak robić rozważnie zakupy?
  • Jak się zachować po cyberataku?

DO KOGO SKIEROWANE JEST SZKOLENIE? 

  • małych i średnich przedsiębiorstw,
  • osób fizycznych, zainteresowanych tematem.

AGENDA SZKOLENIA

  • 09:00 Powitanie uczestników i rozpoczęcie szkolenia
  • 09:00 Omówienie podstaw ochrony informacji i zagrożeń w cyberprzestrzeni. Różne aspekty bezpieczeństwa
  • 09:45 Przerwa
  • 10:00 Cyberbezpieczeństwo w obszarze transakcji finansowych. Zarządzanie incydentem bezpieczeństwa
  • 11:00 Sesja pytań i odpowiedzi oraz zakończenie szkolenia

Termin: 31 sierpnia 2022 r., godz. 9:00-11:00 

Osoby zainteresowane udziałem w spotkaniu proszone są o kontakt i rejestrację: 

https://szkolenia.pfp.com.pl/szkolenie-online/cyberbezpieczenstwo-dla-ciebie-i-twojej-firmy2/270/472?partner=7e13595a-3985-4cc1-9006-47c06517c771

Ważne informacje:

Szkolenie odbędzie się przy pomocy aplikacji Zoom.

Kafelek "dołącz" pojawi się 5 minut przed spotkaniem.

Sugerujemy uczestnictwo w wydarzeniu korzystając ze stabilnego połączenia internetowego najlepiej przewodowego.

Prowadzący: 

Rafał Jaworski 

CYBERNITE SP. Z O.O.

Zajmuje się zawodowo wsparciem firm i osób fizycznych z zakresu cyberbezpieczeństwa. Absolwent Zarządzania Cyberbezpieczeństwem na SGH. Certyfikat CompTIA Security+. Cybersecurity Business Director dla giełdowej grupy kapitałowej. Chief Operating Officer w spółce świadczącej usługi cybersecurity. Head of Cybersecurity dla globalnego fintechu. Prezes Zarządu firmy consultingowej z branży cybersecurity. Ponad 10 lat doświadczenia w prowadzeniu e-biznesu. Ekspert w departamencie skarbu jednego z banków. Globalny Partner agencji informacyjnej Thomson Reuters.

Kreatywne metody projektowe - Design Thinking i Business Model Canvas

online

Polska Fundacja Przedsiębiorczości oraz Poznań Biznes Partner zapraszają na szkolenie pt.: Kreatywne metody projektowe - Design Thinking i Business Model Canvas. 

CZEGO SIĘ DOWIESZ I NAUCZYSZ? 

  • Czym są kreatywne metody projektowe?
  • Jak projektować produkty i usługi z wykorzystaniem narzędzi biznesowych?
  • Co to jest model biznesowy i jak budować z jego pomocą usługi i produkty?
  • Co to jest Design Thinking i jak wykorzystać DT do projektowania usług i produktów?
  • Poznasz narzędzia do tworzenia kreatywnych rozwiązań biznesowych.
  • Przykłady usług i produktów zaprojektowanych na bazie Business Model Canvas i Design Thinking.

DO KOGO SKIEROWANE JEST SZKOLENIE?

  • właścicieli firm MŚP,
  • osób zajmujących się zarządzaniem, rozwojem firm oraz wprowadzaniem na rynek nowych produktów lub usług,
  • osób, które rozwijają prowadzoną działalność gospodarczą.

AGENDA SZKOLENIA 

  • 09:00 Powitanie uczestników i rozpoczęcie szkolenia
  • 09:00 Kreatywne metody i narzędzia w biznesie
  • 09:15 Czym jest Business Model Canvas?
  • 09:30 Jak wykorzystać model biznesowy do projektowania produktów i usług?
  • 09:45 Czym jest metoda Design Thinking?
  • 10:00 Jak wykorzystać Design Thinking do projektowania produktów, usług i zmian w firmie?
  • 10:30 Przykłady usług i produktów zaprojektowanych na bazie Business Model Canvas i Design Thinking
  • 10:45 Sesja pytań i odpowiedzi
  • 11:00 Podsumowanie i zakończenie szkolenia

Termin: 25 sierpnia 2022 r., godz. 9:00-11:00 

Osoby zainteresowane udziałem w spotkaniu proszone są o kontakt i rejestrację:

https://szkolenia.pfp.com.pl/szkolenie-online/kreatywne-metody-projektowe-design-thinking-i-business-model-canvas/294/406?partner=7e13595a-3985-4cc1-9006-47c06517c771

Ważne informacje:

Szkolenie odbędzie się przy pomocy aplikacji Zoom.

Kafelek "dołącz" pojawi się 5 minut przed spotkaniem.

Sugerujemy uczestnictwo w wydarzeniu korzystając ze stabilnego połączenia internetowego najlepiej przewodowego.

Prowadząca: 

Iwona Caputa 

Black Cat Company Iwona Caputa 

Przedsiębiorca, trener biznesu, akredytowany coach ICF, doradca biznesowy. Inspiruje ludzi i firmy do podążania własną ścieżką. Wspiera w budowaniu silnych i konkurencyjnych marek w oparciu o autentyczność, wartości i indywidualne potrzeby klientów. Szkoli, prowadzi warsztaty oraz webinary z kilku dziedzin: budowania marki, strategii rozwoju firmy, budowania marki pracodawcy, sztuki komunikacji, budowania wizerunku, autoprezentacji oraz budowania modeli biznesowych.

ABC przedsiębiorczości - bezpieczne prowadzenie firmy

online

Polska Fundacja Przedsiębiorczości oraz Poznań Biznes Partner zapraszają na szkolenie pt.: ABC przedsiębiorczości - bezpieczne prowadzenie firmy. 

CZEGO SIĘ DOWIESZ I NAUCZYSZ? 

  • Co to jest podatek należny i naliczony? Poznasz mechanizm funkcjonowania podatku VAT.
  • Jakie transakcje podlegają ewidencji na kasie fiskalnej?
  • Kiedy należy bezwzględnie realizować płatności bezgotówkowo?
  • Na czym polega ulga na złe długi?
  • Jakie są konsekwencje nieprzestrzegania ustawowych zapisów?

DO KOGO SKIEROWANE JEST SZKOLENIE?

  • przedsiębiorców,
  • pracowników,
  • wszystkich zainteresowanych.

AGENDA SZKOLENIA 

  • 11:00 Powitanie uczestników i rozpoczęcie szkolenia
  • 11:00 Istota podatku VAT - czy każdy na starcie powinien być "vatowcem" - przykłady
  • 11:15 Kogo dotyczy obowiązek ewidencjonowania sprzedaży przy użyciu kasy fiskalnej
  • 11:30 Ograniczenia płatności gotówkowych, podzielone płatności i biała lista podatników
  • 11:45 Ulga na złe długi w podatku dochodowym i podatku VAT
  • 12:00 Sesja pytań i odpowiedzi
  • 12:45 Zakończenie szkolenia

Termin: 19 sierpnia 2022 r., godz. 11:00-12:45 

Osoby zainteresowane udziałem w spotkaniu proszone są o kontakt i rejestrację: 

https://szkolenia.pfp.com.pl/szkolenie-online/abc-przedsiebiorczosci-w-polskim-ladzie-bezpieczne-prowadzenie-firmy-2/221/470?partner=7e13595a-3985-4cc1-9006-47c06517c771

Ważne informacje: 

Szkolenie odbędzie się przy pomocy aplikacji Zoom.

Kafelek "dołącz" pojawi się 5 minut przed spotkaniem.

Sugerujemy uczestnictwo w wydarzeniu korzystając ze stabilnego połączenia internetowego najlepiej przewodowego.

Prowadząca: 

Beata Kuśmierek 

TAX DEAL BEATA KUŚMIEREK 

Doświadczony doradca gospodarczy, trener z obszarów podatkowych, certyfikowana księgowa z dwudziestoletnim doświadczeniem, przedsiębiorca - właścicielka firmy TAX DEAL, wykładowczyni Polskiej Fundacji Przedsiębiorczości posiadająca Europejski Certyfikat Kompetencji Biznesowych.

ABC przedsiębiorczości - optymalne decyzje na starcie

online

Polska Fundacja Przedsiębiorczości oraz Poznań Biznes Partner zapraszają na szkolenie pt.: ABC przedsiębiorczości - optymalne decyzje na starcie. 

CZEGO SIĘ DOWIESZ I NAUCZYSZ? 

  • Jak wybrać najlepszą formę opodatkowania działalności gospodarczej?
  • Jaka będzie wysokość składki zdrowotnej i składek społecznych?
  • Co i w jakiej kwocie jest kosztem podatkowym?
  • Jakie obowiązkowe elementy musi zawierać faktura?
  • Kiedy wystąpi obowiązek wystawienia faktury zaliczkowej?

DO KOGO SKIEROWANE JEST SZKOLENIE? 

  • mikro,małych i średnich przedsiębiorców,
  • osób rozpoczynających własną działalność gospodarczą,
  • każdego,kto ceni wartość wiedzy.

AGENDA SZKOLENIA 

  • 09:00 Powitanie uczestników i rozpoczęcie szkolenia
  • 09:00 Omówienie form opodatkowania - zalety, wady i różnice
  • 09:30 Zasady podlegania i opłacania składek ZUS z uwzględnieniem ulgi na start
  • 10:00 Wydatek a koszt podatkowy - zasady diagnozowania, rozliczania oraz limity i wyłączenia
  • 10:15 Podstawowe zasady dokumentowania obrotu - faktura, korekta, nota, faktura zaliczkowa
  • 10:45 Sesja pytań i odpowiedzi oraz zakończenie szkolenia

Termin: 19 sierpnia 2022 r., godz. 9:00-10:45

Osoby zainteresowane udziałem w spotkaniu proszone są o kontakt i rejestrację: 

https://szkolenia.pfp.com.pl/szkolenie-online/abc-przedsiebiorczosci-optymalne-decyzje-na-starcie2/247/468?partner=7e13595a-3985-4cc1-9006-47c06517c771

Ważne informacje: 

Szkolenie odbędzie się przy pomocy aplikacji Zoom.

Kafelek "dołącz" pojawi się 5 minut przed spotkaniem.

Sugerujemy uczestnictwo w wydarzeniu korzystając ze stabilnego połączenia internetowego najlepiej przewodowego.

Prowadząca: 

Beata Kuśmierek 

TAX DEAL BEATA KUŚMIEREK 

Doświadczony doradca gospodarczy, trener z obszarów podatkowych, certyfikowana księgowa z dwudziestoletnim doświadczeniem, przedsiębiorca - właścicielka firmy TAX DEAL, wykładowczyni Polskiej Fundacji Przedsiębiorczości posiadająca Europejski Certyfikat Kompetencji Biznesowych.

Google Analytics 4 - konfiguracja i podstawowe raporty

online

Polska Fundacja Przedsiębiorczości oraz Poznań Biznes Partner zapraszają na szkolenie pt.: Google Analytics 4 - konfiguracja i podstawowe raporty. 

CZEGO SIĘ DOWIESZ I NAUCZYSZ? 

  • Czym jest i jak działa Google Analytics 4?
  • W jaki sposób krok po kroku skonfigurować podstawowe parametry w GA4?
  • Czym są i jak czytać raporty w GA4?

DO KOGO SKIEROWANE JEST SZKOLENIE? 

  • specjalistów ds. marketingu, którzy w swoich codziennych działaniach zajmują się pozyskiwaniem ruchu dla stron i sklepów internetowych,
  • przedsiębiorców, którzy szukają dodatkowych kanałów sprzedaży dla swoich produktów w sieci,
  • wolnych strzelców, potrzebujących ogólnej wiedzy i znajomości narzędzi, wykorzystywanych w obszarach digital.

AGENDA SZKOLENIA

  • 11:30 Powitanie uczestników i rozpoczęcie szkolenia
  • 11:30 Wprowadzenie do GA4, omówienie etapów zakładania konta oraz prawidłowej konfiguracji narzędzia krok po kroku.
  • 12:30 Przerwa
  • 12:45 Zapoznanie się z najważniejszymi raportami usługi.
  • 13:15 Sesja pytań i odpowiedzi
  • 13:30 Podsumowanie i zakończenie szkolenia

Termin: 17 sierpnia 2022 r., godz. 11:30-13:30

Osoby zainteresowane udziałem w spotkaniu proszone są o kontakt i rejestrację: 

https://szkolenia.pfp.com.pl/szkolenie-online/google-analytics-4-dla-poczatkujacych-konfiguracja-i-podstawowe-raporty/301/457?partner=7e13595a-3985-4cc1-9006-47c06517c771

Ważne informacje: 

Szkolenie odbędzie się przy pomocy aplikacji Zoom.

Kafelek "dołącz" pojawi się 5 minut przed spotkaniem.

Sugerujemy uczestnictwo w wydarzeniu korzystając ze stabilnego połączenia internetowego najlepiej przewodowego.

Prowadzący: 

Mariusz Kowalczyk 

WE COMMERCE 

Przedsiębiorca, wykładowca akademicki oraz specjalista Google Ads i Google Analytics. Specjalizuje się we wdrożeniach, analizie i interpretacji danych płynących z witryn i sklepów internetowych. Oddany metodologii "Buduj - Mierz - Ucz się", która, jego zdaniem, stanowi fundament współczesnego podejścia do digital marketingu.

Wstęp do rachunkowości część I

online

Polska Fundacja Przedsiębiorczości oraz Poznań Biznes Partner zapraszają na szkolenie pt. Wstęp do rachunkowości część I. 

CZEGO SIĘ DOWIESZ I NAUCZYSZ? 

  • Jaką wartość poznawczą w procesie podejmowania decyzji mają informacje gromadzone w "firmowej rachunkowości"?
  • Poznasz podstawowe pojęcia i zasady rachunkowości.
  • Zrozumiesz sposób funkcjonowania konta księgowego.
  • Jak zaksięgować proste operacje gospodarcze?

DO KOGO SKIEROWANE JEST SZKOLENIA?

  • przedsiębiorców, których księgowość jest prowadzona w oparciu o Ustawę o Rachunkowości,
  • pracowników działów księgowości,
  • pracowników działów finansowych.

AGENDA SZKOLENIA 

  • 09:00 Powitanie uczestników i rozpoczęcie szkolenia
  • 09:00 Rachunkowość jako źródło informacji o kondycji firmy
  • 09:15 Podstawowe pojęcia rachunkowości
  • 09:30 Zasady funkcjonowania konta księgowego
  • 10:00 Bilans jako "fotografia" stanu firmy i jej zasobów
  • 10:15 Przykłady prostych zapisów księgowych
  • 10:30 Sesja pytań i odpowiedzi oraz zakończenie szkolenia

Termin: 16 sierpnia 2022 r., godz. 9:00-10:30 

Osoby zainteresowane udziałem w spotkaniu proszone są o kontakt i rejestrację: 

https://szkolenia.pfp.com.pl/szkolenie-online/wstep-do-rachunkowosci-czesc-i/286/467?partner=7e13595a-3985-4cc1-9006-47c06517c771

Ważne informacje:

Szkolenie odbędzie się przy pomocy aplikacji Zoom.

Kafelek "dołącz" pojawi się 5 minut przed spotkaniem.

Sugerujemy uczestnictwo w wydarzeniu korzystając ze stabilnego połączenia internetowego najlepiej przewodowego.

Prowadząca: 

Beata Kuśmierek 

TAX DEAL BEATA KUŚMIEREK

Doświadczony doradca gospodarczy, trener z obszarów podatkowych, certyfikowana księgowa z dwudziestoletnim doświadczeniem, przedsiębiorca - właścicielka firmy TAX DEAL, wykładowczyni Polskiej Fundacji Przedsiębiorczości posiadająca Europejski Certyfikat Kompetencji Biznesowych.

Być sterem, żeglarzem i okrętem - o kreatywności i niezależności

online

Polska Fundacja Przedsiębiorczości oraz Poznań Biznes Partner zapraszają na szkolenie pt.: Być sterem, żeglarzem i okrętem - o kreatywności i niezależności. 

CZEGO SIĘ DOWIESZ I NAUCZYSZ?

  • Po co mi kreatywność?
  • Czy jestem niezależny i samodzielny w codziennej pracy i od czego to zależy?
  • Jak ułożyć plan działania we własnej działalności?
  • Jak wypracować umiejętność samooceny?
  • Jak stosować burzę mózgów i mapy myśli?
  • Czym jest metoda skutecznego rozwiązywania problemów - trzy krzesła Disneya?

DO KOGO SKIEROWANE JEST SZKOLENIE? 

  • właścicieli firm, w szczególności mikroprzedsiębiorców,
  • osób pracujących w branży usługowej, handlowej i produkcyjnej,
  • osób podejmujących nowe zlecenia, nowe wyzwania i nowe projekty,
  • pracowników mikro, małych i średnich firm, również pracujących w większych zespołach.

AGENDA SZKOLENIA

  • 09:00 Powitanie uczestników i rozpoczęcie szkolenia
  • 09:00 Po co mi kreatywność?
  • 09:15 Rozgrzewka - krótkie ćwiczenie.
  • 09:30 Czy jestem niezależny i samodzielny w pracy i od czego to zależy?
  • 09:45 Układam plan we własnej działalności - case study. Samoocena.
  • 10:00 Trening z wykorzystaniem burzy mózgów i mapy myśli.
  • 10:30 A może trzy krzesła Disneya? - kolejna metoda skutecznego rozwiązywania problemów.
  • 11:00 Podsumowanie i zakończenie szkolenia.

Termin: 11 sierpnia 2022 r., godz. 9:00-11:00 

Osoby zainteresowane udziałem w spotkaniu proszone są o kontakt i rejestrację: 

https://szkolenia.pfp.com.pl/szkolenie-online/byc-sterem-zeglarzem-i-okretem-o-kreatywnosci-i-niezaleznosci/291/403?partner=7e13595a-3985-4cc1-9006-47c06517c771

Ważne informacje: 

Szkolenie odbędzie się przy pomocy aplikacji Zoom.

Kafelek "dołącz" pojawi się 5 minut przed spotkaniem.

Sugerujemy uczestnictwo w wydarzeniu korzystając ze stabilnego połączenia internetowego najlepiej przewodowego.

Prowadząca: 

Monika Bezak

MINDLOOP 

Monika Bezak posiada 20-letnie doświadczenie w biznesie i pracy przy projektach szkoleniowych, edukacyjnych oraz stażowych połączone z wykształceniem dziennikarskim (i praktyką!) oraz psychologią menedżerską. Doradza firmom i instytucjom na etapie kreowania pomysłu i wdrażania projektu do realizacji. Sieciuje placówki edukacyjne oraz firmy. Moderuje procesy współpracy. Pozyskuje dofinansowanie dla projektów szkoleniowych krajowych oraz międzynarodowych. Zarządza projektami. Pracuje jako Ekspert ds. Rynku Pracy. Prowadzi szkolenia z zakresu rozwoju kompetencji miękkich, inicjowania projektów badawczo-rozwojowych oraz procesów związanych z sieciowaniem. 

Jak efektywnie komunikować się w zespole?

online

Polska Fundacja Przedsiębiorczości oraz Poznań Biznes Partner zapraszają na szkolenie pt.: Jak efektywnie komunikować się w zespole? 

CZEGO SIĘ DOWIESZ I NAUCZYSZ? 

  • Dowiesz się na czym polega efektywna komunikacja w zespole.
  • Poznasz najczęstsze błędy w komunikacji.
  • Poznasz filary skutecznej komunikacji.
  • Poznasz 4 style osobowości według modelu DISC, dzięki którym łatwiej zrozumiesz zachowania ludzi mające wpływ na komunikację.
  • Zaplanujesz działania wdrożeniowe.

DO KOGO SKIEROWANE JEST SZKOLENIE? 

  • właścicieli małych i średnich firm,
  • każdego,kto ceni wartość wiedzy

AGENDA SZKOLENIA 

  • 09:00 Powitanie uczestników i rozpoczęcie szkolenia
  • 09:00 Na czym polega efektywna komunikacja w zespole? - wprowadzenie do zagadnienia
  • 09:15 Najczęstsze błędy w komunikacji
  • 09:30 Filary skutecznej komunikacji
  • 09:45 Model DISC
  • 10:00 Plan wdrożeniowy
  • 10:30 Sesja pytań i odpowiedzi oraz zakończenie szkolenia

Termin: 9 sierpnia 2022 r., godz: 9:00-10:30 

Osoby zainteresowane udziałem w spotkaniu proszone są o kontakt i rejestrację: 

https://szkolenia.pfp.com.pl/szkolenie-online/jak-efektywnie-komunikowac-sie-w-zespole2/250/435?partner=7e13595a-3985-4cc1-9006-47c06517c771

Ważne informacje:

Szkolenie odbędzie się przy pomocy aplikacji Zoom.

Kafelek "dołącz" pojawi się 5 minut przed spotkaniem.

Sugerujemy uczestnictwo w wydarzeniu korzystając ze stabilnego połączenia internetowego najlepiej przewodowego.

Prowadząca: 

Anna Dziwulska 

AKADEMIA ROZWOJU BIZNESU ANNA DZIWULSKA 

Przedsiębiorca z wieloletnim doświadczeniem menedżerskim - Trener Biznesu Akademii SET, Certyfikowany Trener Extended Disc, Dyplomowany Coach Zespołowy, Certyfikowany Coach Grupowy, Superwizor Coachingu, Certyfikowany Trener Profesjonalnej Obsługi Klienta. Specjalizuje się w rozwoju kompetencji menadżerskich, komunikacji opartej o model Extended Disc, coachingowym stylu kierowania, budowania zespołów, komunikacji w zespole oraz szkoleniach z zakresu profesjonalnej obsługi klienta.

Podstawy Google Ads

online

Polska Fundacja Przedsiębiorczości oraz Poznań Biznes Partner zapraszają na szkolenie pt.: Podstawy Google Ads. 

CZEGO SIĘ DOWIESZ I NAUCZYSZ? 

  • Jak skonfigurować konto Google Ads?
  • Jak skonfigurować kampanię tekstową?
  • Jak rozpocząć pierwszą kampanię w Google Ads?

DO KOGO SKIEROWANE JEST SZKOLENIE?

  • freelancerów chcących rozszerzyć swoją wiedzę o kanał reklamowy Google,
  • przedsiębiorców chcących zwiększyć swoje możliwości pozyskiwania klientów.

AGENDA SZKOLENIA 

  • 09:00 Powitanie uczestników i rozpoczęcie szkolenia
  • 09:00 W jaki sposób skonfigurować konto Google Ads?
  • 09:30 Na co zwrócić uwagę przed rozpoczęciem pierwszej kampanii?
  • 10:00 Jak krok po kroku skonfigurować pierwszą kampanię tekstową?
  • 11:00 Sesja pytań i odpowiedzi oraz zakończenie szkolenia

Termin: 5 sierpnia 2022 r., godz. 9:00-11:00 

Osoby zainteresowane udziałem w spotkaniu proszone są o kontakt i rejestrację: 

https://szkolenia.pfp.com.pl/szkolenie-online/podstawy-google-ads2/271/456?partner=7e13595a-3985-4cc1-9006-47c06517c771

Ważne informacje: 

Szkolenie odbędzie się przy pomocy aplikacji Zoom.

Kafelek "dołącz" pojawi się 5 minut przed spotkaniem.

Sugerujemy uczestnictwo w wydarzeniu korzystając ze stabilnego połączenia internetowego najlepiej przewodowego.

Prowadzący: 

Mariusz Kowalczyk 

WE COMMERCE 

Przedsiębiorca, wykładowca akademicki oraz specjalista Google Ads i Google Analytics. Specjalizuje się we wdrożeniach, analizie i interpretacji danych płynących z witryn i sklepów internetowych. Oddany metodologii "Buduj - Mierz - Ucz się", która, jego zdaniem, stanowi fundament współczesnego podejścia do digital marketingu.

Jak badać potrzeby i dobierać target - umiejętność bycia "na czasie"

online

Polska Fundacja Przedsiębiorczości oraz Poznań Biznes Partner zapraszają na szkolenie pt.: Jak badać potrzeby i dobierać target - umiejętność bycia "na czasie"

CZEGO SIĘ DOWIESZ I NAUCZYSZ?

  • Co to jest target i kiedy go wykorzystujemy?
  • Jak określać grupę docelową?
  • Jak wykorzystywać metodę desk research?
  • Jak stosować badania własne?
  • Jak kreować "persony"?
  • Jak dobierać kanały dotarcia do określonego targetu?
  • Jak "być na czasie"?

DO KOGO SKIEROWANE JEST SZKOLENIE?

  • mikroprzedsiębiorców poszukujących klientów,
  • pracowników działów promocji, marketingu, sprzedaży,
  • handlowców,
  • menedżerów, dyrektorów, kierownikó odpowiedzialnych za wyniki sprzedażowe,
  • osób prowadzących projekty, w tym projekty unijne,
  • osób odpowiedzialnych za rozwój produktu oraz firmy,
  • osób pozyskujących granty i dotacje na planowane nowe projekty.

AGENDA SZKOLENIA

  • 09:00 Powitanie uczestników i rozpoczęcie szkolenia
  • 09:00 Co to jest target i kiedy go wykorzystujemy?
  • 09:15 Jak określać grupę docelową?
  • 09:30 Praktyczne wskazówki w zakresie wykorzystania metody desk research
  • 09:45 Przerwa
  • 10:00 Badania własne - czy warto w nie inwestować?
  • 10:15 Kreujemy nasze "persony"
  • 10:30 Określony target a kanały dotarcia
  • 10:45 Czy "jesteśmy na czasie"?
  • 10:45 Sesja pytań i odpowiedzi oraz zakończenie szkolenia

Termin: 29 lipca 2022 r., godz. 09:00-10:45

Osoby zainteresowane udziałem w spotkaniu proszone są o kontakt i rejestrację: 

https://szkolenia.pfp.com.pl/szkolenie-online/jak-badac-potrzeby-i-dobierac-target-umiejetnosc-bycia-na-czasie/223/434?partner=7e13595a-3985-4cc1-9006-47c06517c771

Ważne informacje:

Szkolenie odbędzie się przy pomocy aplikacji Zoom.

Kafelek "dołącz" pojawi się 5 minut przed spotkaniem.

Sugerujemy uczestnictwo w wydarzeniu korzystając ze stabilnego połączenia internetowego najlepiej przewodowego.

Prowadząca:

Monika Bezak

MINDLOOP

Monika Bezak posiada 20-letnie doświadczenie w biznesie i pracy przy projektach szkoleniowych, edukacyjnych oraz stażowych połączone z wykształceniem dziennikarskim (i praktyką!) oraz psychologią menedżerską. Doradza firmom i instytucjom na etapie kreowania pomysłu i wdrażania projektu do realizacji. Sieciuje placówki edukacyjne oraz firmy. Moderuje procesy współpracy. Pozyskuje dofinansowanie dla projektów szkoleniowych krajowych oraz międzynarodowych. Zarządza projektami. Pracuje jako Ekspert ds. Rynku Pracy. Prowadzi szkolenia z zakresu rozwoju kompetencji miękkich, inicjowania projektów badawczo-rozwojowych oraz procesów związanych z sieciowaniem. Lubi dzielić się wiedzą i inspirować.

Wpływ mediów społecznościowych na rozwój biznesu - Facebook i Instagram

online

Polska Fundacja Przedsiębiorczości oraz Poznań Biznes Partner zapraszają na szkolenie pt.: Wpływ mediów społecznościowych na rozwój biznesu - Facebook i Instagram

CZEGO SIĘ DOWIESZ I NAUCZYSZ?

  • Jak zbudować markę, wizerunek i społeczność w mediach społecznościowych?
  • Jak działają algorytmy w mediach społecznościowych?
  • Jak wykorzystać Facebook, Instagram i LinkedIn do rozwoju własnej działalności i biznesu?
  • Jak zwiększać zasięgi i budować społeczność w mediach społecznościowych?
  • Poznasz kilka przykładów firm i różnych rodzajów działalności, które rozwijają się z wykorzystaniem Internetu.

DO KOGO SKIEROWANE JEST SZKOLENIE?

  • osób, które chcą zbudować profil na Facebooku, Instagramie, LinkedIn i rozwijać biznes dzięki Social Media,
  • właścicieli firm, którzy poszukują nowych kontaktów biznesowych i budują swoją markę w Social Media,
  • wszystkich, którzy chcą zbudować zaangażowaną społeczność w Social Media,
  • osób, które chcą poznać algorytmy Facebooka, Instagrama, LinkedIn i jak je wykorzystać w komunikacji.

AGENDA SZKOLENIA

  • 09:00 Powitanie uczestników i ropozczęcie szkolenia
  • 09:00 Budowanie marki, wizerunku i społeczności w Social Media
  • 09:45 Jak działają algorytmy w mediach społecznościowych?
  • 10:00 Jak zwiększać zasięgi i budować społeczność z wykorzystaniem Facebooka, Instagrama i LinkedIn?
  • 10:15 Jak wykorzystać Facebook, Instagram i LinkedIn do rozwoju własnej działalności i biznesu?
  • 10:30 Dobre praktyki i przykłady rozwijania biznesu dzięki Social Mediom
  • 10:45 Sesjsa pytań i odpowiedzi
  • 11:00 Podsumowanie i zakończenie szkolenia

Termin: 28 lipca 2022 r., godz. 09:00-11:00

Osoby zainteresowane udziałem w spotkaniu proszone są o kontakt i rejestrację: 

https://szkolenia.pfp.com.pl/szkolenie-online/wplyw-mediow-spolecznosciowych-na-rozwoj-biznesu-facebook-i-instagram/293/405?partner=7e13595a-3985-4cc1-9006-47c06517c771

Ważne informacje:

Szkolenie odbędzie się przy pomocy aplikacji Zoom.

Kafelek "dołącz" pojawi się 5 minut przed spotkaniem.

Sugerujemy uczestnictwo w wydarzeniu korzystając ze stabilnego połączenia internetowego najlepiej przewodowego.

Prowadząca:

Iwona Caputa

BLACK CAT COMPANY IWONA CAPUTA

Przedsiębiorca, trener biznesu, akredytowany coach ICF, doradca biznesowy. Inspiruje ludzi i firmy do podążania własną ścieżką. Wspiera w budowaniu silnych i konkurencyjnych marek w oparciu o autentyczność, wartości i indywidualne potrzeby klientów. Szkoli, prowadzi warsztaty oraz webinary z kilku dziedzin: budowania marki, strategii rozwoju firmy, budowania marki pracodawcy, sztuki komunikacji, budowania wizerunku, autoprezentacji oraz budowania modeli biznesowych.

Silna marka na LinkedIn

online

Polska Fundacja Przedsiębiorczości oraz Poznań Biznes Partner zapraszają na szkolenie pt.: Silna marka na LinkedIn.

CZEGO SIĘ DOWIESZ I NAUCZYSZ?

  • Jak wykorzystywać profil prywatny i konto firmowe na LinkedIn?
  • Jak rozwijać sieć kontaktów?
  • Jak pozycjonować swoją markę w Social Media?
  • Jak zbudować spójną komunikację na LinkedIn?

DO KOGO SKIEROWANE JEST SZKOLENIE?

  • osób, które chcą zbudować profil na LinkedIn,
  • właścicieli firm, którzy poszukują nowych kontaktów biznesowych i budują swoją markę w Social Media,
  • wszystkich osób, które założyły konto na LinkedIn, ale boją się akywności w sieci zawodowej i biznesowej.

AGENDA SZKOLENIA

  • 09:00 Powitanie uczestników i rozpoczęcie szkolenia
  • 09:00 Budowanie marki w Social Media z wykorzystaniem LinkedIn
  • 09:45 Profil prywatny vs. profil firmowy
  • 10:00 Jak prowadzić komunikację na LinkedIn?
  • 10:15 Przerwa
  • 10:30 Jak wykorzystać algorytmy LinkedIn do budowania własnej marki?
  • 10:45 Jak pozycjonować markę w Social Media
  • 11:00 Sesja pytań i odpowiedzi oraz zakończenie szkolenia

Termin: 27 lipca 2022 r., godz. 09:00-11:00

Osoby zainteresowane udziałem w spotkaniu proszone są o kontakt i rejestrację: 

https://szkolenia.pfp.com.pl/szkolenie-online/silna-marka-na-linkedin2/309/438?partner=7e13595a-3985-4cc1-9006-47c06517c771

Ważne informacje:

Szkolenie odbędzie się przy pomocy aplikacji Zoom.

Kafelek "dołącz" pojawi się 5 minut przed spotkaniem.

Sugerujemy uczestnictwo w wydarzeniu korzystając ze stabilnego połączenia internetowego najlepiej przewodowego.

Prowadząca:

Iwona Caputa

BLACK CAT COMPANY IWONA CAPUTA

Przedsiębiorca, trener biznesu, akredytowany coach ICF, doradca biznesowy. Inspiruje ludzi i firmy do podążania własną ścieżką. Wspiera w budowaniu silnych i konkurencyjnych marek w oparciu o autentyczność, wartości i indywidualne potrzeby klientów. Szkoli, prowadzi warsztaty oraz webinary z kilku dziedzin: budowania marki, strategii rozwoju firmy, budowania marki pracodawcy, sztuki komunikacji, budowania wizerunku, autoprezentacji oraz budowania modeli biznesowych.

Strona 1 2 3