Nasz serwis używa plików cookies. Wykorzystujemy je w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w sposób dopasowany
do indywidualnych potrzeb Użytkowników. Dzięki temu możliwe jest także korzystanie z narzędzi analitycznych oraz
udostępnianie funkcji mediów społecznościowych i odtwarzacza wideo.
Kliknij przycisk „Zaakceptuj lub zamknij”, by wyrazić zgodę na używanie plików cookies i przejść bezpośrednio
do strony lub „Wyświetl ustawienia plików cookies”, aby zobaczyć szczegółowy opis typów plików cookies, a
następnie podjąć decyzję, które z nich chcesz zaakceptować. W każdej chwili istnieje możliwość zarządzania ustawieniami plików cookies -
w stopce strony umieściliśmy link do "Zmień ustawienia Cookies".
Administratorem danych osobowych użytkowników serwisu jest Prezydent Miasta Poznania z siedzibą przy placu
Kolegiackim 17, 61-841 Poznań, natomiast podmiotem przetwarzającym dane jest Instytut Chemii Bioorganicznej PAN -
Poznańskie Centrum Superkomputerowo-Sieciowe (PCSS) ul. Noskowskiego 12/14, 61-704 Poznań.
Szczegółowe informacje na temat przetwarzania Twoich danych znajdują się w Polityce prywatności.
Szczegółowe informacje o tym, w jaki sposób używane są pliki cookies,
a także w jaki sposób można je zablokować lub usunąć, znajdziesz w Polityce cookies.
Cenimy Twoją prywatność
Urząd Miasta Poznania odpowiedzialny za prowadzenie Miejskiego Informatora Multimedialnego
Miasta Poznania, zwraca szczególną uwagę na przestrzeganie prawa użytkowników
do prywatności. Prezentowana informacja poniżej opisuje za co odpowiadają poszczególne cookies.
Zarządzaj swoimi ustawieniami dotyczącymi prywatności i wybierz jakie pliki cookies chcesz zaakceptować.
Wybrane pliki cookies:
Cookies plików wideo
Cookies wpływające na wydajność
Funkcjonalne pliki
Niezbędne pliki cookies (przyspieszają stronę)
Cookies plików wideo
Na naszym serwisie internetowym, zamieszczane są wideo z serwisu YouTube.
W tym celu wykorzystywane są pliki cookies podmiotów trzecich dotyczące usługi YouTube
zawierające m.in. preferencje użytkownika oraz liczydło kliknięć. Nie ma możliwości wyłączenia
tych plików cookies ponieważ ładowane są dopiero przy odtwarzaniu wideo. Jeżeli więc Użytkownik
nie godzi się na ich załadowanie, to nie powinien odtwarzać udostępnionych na stronie wideo filmów.
Cookies wpływające na wydajność
Pliki cookies o charakterze analitycznym, wpływającym na wydajność zbierają informację o tym, jak często strona jest
odwiedzana i jak się z niej korzysta np. które strony są najbardziej i najmniej popularne i w jaki sposób Użytkownicy
poruszają się po serwisie. Pomagają w identyfikowaniu problemów z poszczególnymi podstronami.
Dzięki temu możemy ulepszać zawartość i wydajność strony i uczynić ją bardziej przyjazną i intuicyjną dla użytkownika.
Pliki cookie o charakterze analitycznym i wpływające na wydajność nie są usuwane po zamknięciu przeglądarki i
są trwale przechowywane na komputerze lub urządzeniu użytkownika.
Funkcjonalne pliki
Pliki cookie wpływające na funkcjonalność umożliwiają witrynie przypomnienie sobie informacji
wprowadzonych przez użytkownika lub dokonanych przez niego wyborów (takich jak język, wyrażone zgody)
i mają na celu umożliwienie korzystania z lepszych i bardziej spersonalizowanych funkcji. Pliki te
umożliwiają także optymalizację użytkowania witryny po zalogowaniu się.Pliki cookie wpływające na
funkcjonalność nie są usuwane po zamknięciu przeglądarki i są trwale przechowywane na komputerze
lub urządzeniu użytkownika.
Niezbędne pliki cookies
Te pliki cookie są niezbędne do tego, aby umożliwić prawidłowe poruszanie się po naszym serwisie internetowym.
Pozwalają na działanie niezbędnych funkcji strony takich jak logowanie, ustawienia preferencji prywatności lub
zapewnienie bezpieczeństwa i nie mogą być wyłączone. Możesz zmienić ustawienia przeglądarki, aby zablokować te pliki cookie,
jednakże niektóre funkcjonalności strony mogą nie działać poprawnie.
Niezbędne pliki cookie nie są przechowywane w trwały sposób na komputerze lub innym urządzeniu użytkownika i są usuwane z chwilą
zamknięcia przeglądarki.
Szkolenie odbędzie się za pomocą platformy Zoom. Sugerujemy uczestnictwo ze stabilnym łączem internetowym, najlepiej przewodowym.
Kafelek "dołącz" pojawi się 5 minut przed spotkaniem.
Prowadząca:
Kamila Żebrowska | PFP - specjalistka ds. marketingu i komunikacji, z wieloletnim doświadczeniem. Zdobywała je pracując dla dużych firm z branży motoryzacyjnej, deweloperskiej oraz FMCG. Bardzo dobrze zna specyfikę pracy z klientem segmentu premium. Absolwentka kierunku Technologia Żywności na Uniwersytecie Warmińsko - Mazurskim w Olsztynie oraz SGGW w Warszawie. Ukończyła studia podyplomowe na kierunkach: Menedżerskim oraz Marketingu i Reklamy. Posiada certyfikat z zakresu zarządzania projektami metodą PMBoK. Obecnie, jako samodzielny specjalista pomaga przedsiębiorstwom, w tworzeniu i implementacji strategii marketingowej, w oparciu o autentyczność oraz indywidualne podejście. Nie są jej obce zagadnienia związane zarówno z tradycyjnym trade marketingiem, jak i nowoczesnymi kanałami komunikacji, którymi są social media.
SŁOWO OD PROWADZĄCEGO
Szukasz prostego, intuicyjnego, darmowego narzędzia, które pozwoli Ci, w szybki i łatwy sposób tworzyć wyjątkowe grafiki, materiały sprzedażowe, edukacyjne czy prezentacje? Canva jest właśnie dla Ciebie! Nie musisz posiadać doświadczenia graficznego, aby tworzyć angażujące materiały. Canva to szereg gotowych do wykorzystania szablonów. Grafiki, dokumenty, prezentacje oraz filmy może tworzyć również od zera dając się ponieść kreatywności. Jak powiedział Paul Rand: "Projekt to dyskretny ambasador Twojej marki".
Poznań Biznes Partner oraz Wielkopolski Oddział Krajowej Izby Doradców Podatkowych zapraszają na bezpłatne szkolenie online pt. CIT - ulga na działalność innowacyjną.
Termin: 30 października 2023 r. w godz. 17:00-19:00
Szkolenie odbędzie się za pomocą aplikacji ZOOM. Link do szkolenia zostanie Państwu przesłany w dzień szkolenia.
Sugerujemy uczestnictwo w wydarzeniu korzystając ze stabilnego połączenia internetowego najlepiej przewodowego.
Zagadnienia, które będą omawiane na szkoleniu:
Nowe ulgi wprowadzone dla przedsiębiorców ustawą Polski Ład
-Ulga na prototyp
-Ulga na zwiększenie sprzedaży produktów
-Ulga na naukę, sport i kulturę
Wprowadzone zmiany do polskiego ładu ustawą Dz. U. Poz. 807 z dniem 13 kwietnia 2022
Dalsze zmiany w Polskim Ładzie - ustawa w trakcie legislacji
Poznań Biznes Partner oraz Wielkopolska Agencja Rozwoju Przedsiębiorczości zapraszają na spotkanie pt. Pożyczki unijne wspierają rozwój przedsiębiorczości
Program spotkania:
O pożyczkach.
Kto może skorzystać z oferty?
Jakie są parametry poszczególnych pożyczek?
Na co można uzyskać wsparcie?
Co trzeba zrobić, aby móc ubiegać się o pożyczkę?
Termin: 27 października 2023 r. w godzinach 11:00-12:00
Poznań Biznes Partner oraz Urząd Skarbowy Poznań-Wilda zapraszają na bezpłatne spotkanie stacjonarne pt. Nowy przedsiębiorca w Urzędzie Skarbowym.
Spotkanie dedykowane przede wszystkim jest przyszłym oraz obecnym przedsiębiorcom, którzy rozliczają się w Urzędzie Skarbowym Poznań-Wilda.
Program spotkania:
1. Przygotowanie, generowanie, wizualizacja JPK VAT z deklaracją oraz podpisywanie i wysyłanie wszystkich plików JPK przy pomocy narzędzi udostępnianych podatnikom przez MF; 2. Kasy fiskalne - obowiązki przy zakładaniu działalności gospodarczej i rejestrowaniu sprzedaży na kasie fiskalnej; 3. Podstawowe zagadnienia związane z rejestracją jednoosobowej działalności gospodarczej; 4. Zasady działania strony e-Urząd (Skarbowy) jako narzędzia do kontaktu z urzędem skarbowym, która pozwala załatwić sprawy online - bez wychodzenia z domu, na dowolnym urządzeniu.
Termin: 26 października 2023 r. w godz. 10:00-12:00
Miejsce: Budynek Wydziału Działalności Gospodarczej i Rolnictwa Urzędu Miasta Poznania, ul. 28 Czerwca 1956 r. 404, sala konferencyjna C, II piętro.
Szkolenie odbędzie się za pomocą platformy Zoom. Sugerujemy uczestnictwo ze stabilnym łączem internetowym, najlepiej przewodowym.
Kafelek "dołącz" pojawi się 5 minut przed spotkaniem.
Prowadząca:
Katarzyna Klimek | PFP - Coach ICC. Black Belt Six Sigma. Mediator wpisany na listę mediatorów sadowych przy Sadzie Okręgowym we Wrocławiu. Menedżer z sukcesami i wieloletnim doświadczeniem w korporacji finansowej. Fanka wszelkich technik skutecznej komunikacji, ułatwiania sobie życia, upraszczania procesów. Wierzy, ze każdy kto chce może nauczyć się komunikować w taki sposób by osiągać swe cele i utrzymać relacje z ludźmi. Pomaga przedsiębiorcom w rozwiązywaniu konfliktów, wdrażaniu strategii komunikacyjnej i rozwijaniu kompetencji miękkich.
SŁOWO OD PROWADZĄCEGO
Jak często masz poczucie, że coś mówisz, o coś prosisz lub każesz coś zrobić a współpracownicy interpretują to inaczej lub w ogóle nie przyjmują tego do wiadomości? Ile razy delegowane przez Ciebie zadanie nie zostało zrozumiane zgodnie z Twoją intencją, a później efekt był jakby rozczarowujący? Kto traci motywację: Ty czy współpracownik? Czy męczą Cię spotkania jeden na jeden lub spotkania zespołowe? Wiesz, że warto je organizować, ale czujesz, że coś jest jednak nie tak. Może pojawia się wewnętrzny opór i niechęć do udziału w kolejnym spotkaniu? Jeśli mierzysz się z podobnymi dylematami to szkolenie jest dla Ciebie. Poznasz najczęściej popełniane błędy w komunikacji w pracy i dowiesz się jak ich unikać. Omawiane błędy w komunikacji oparte są na doświadczeniu a podejście do ich unikania na najlepszych praktykach. Bądź coraz lepszym liderem, współpracownikiem, którego chce się słuchać, z którym chce się współpracować - udział w szkoleniu i wdrożenie małych a istotnych zmian pozwoli Ci osiągnąć ten rezultat szybciej.
Szkolenie odbędzie się za pomocą platformy Zoom. Sugerujemy uczestnictwo ze stabilnym łączem internetowym, najlepiej przewodowym.
Kafelek "dołącz" pojawi się 5 minut przed spotkaniem.
Prowadząca:
Anna Dziwulska | PFP -Przedsiębiorca z wieloletnim doświadczeniem menedżerskim - Trener Biznesu Akademii SET, Certyfikowany Trener Extended Disc, Dyplomowany Coach Zespołowy, Certyfikowany Coach Grupowy, Superwizor Coachingu, Certyfikowany Trener Profesjonalnej Obsługi Klienta. Specjalizuje się w rozwoju kompetencji menadżerskich, komunikacji opartej o model Extended Disc, coachingowym stylu kierowania, budowania zespołów, komunikacji w zespole oraz szkoleniach z zakresu profesjonalnej obsługi klienta.
SŁOWO OD PROWADZĄCEGO
Mnóstwo szefów zachodzi w głowę i zastanawia się, dlaczego ludzie są mało zmotywowani? Szefowie starają się z całych sił, dają z siebie tyle energii, żeby zmotywować swoich ludzi, a efekty są niezadowalające i to obie strony. Przede wszystkim trzeba zacząć od spojrzenia na temat motywowania z szerszej perspektywy. Głównie patrzymy przez pryzmat tego co ludziom dajemy, a to nie tędy droga. Poznanie praktycznych przykładów z życia szefów pomoże zobaczyć sposoby motywowania z całkiem innego punktu widzenia. Zapraszam!
Pochodzisz z Ukrainy i mieszkasz w Poznaniu lub okolicach?
Planujesz założyć działalność i chcesz rozwijać swoją markę?
Chcesz poznać przedsiębiorców oraz pracowników pochodzących z Ukrainy, którzy podzielą się swoim doświadczeniem?
Wszystkiego dowiesz się 19 października 2023 r. podczas konferencji biznesowej pt. "Ukraiński biznes w poznańskim stylu".
Miejsce: Plus Jeden Poznań, ul. Za Bramką 1 w godz. 9:00-16:00
Jednym z głównych punktów programu będą prelekcje, na których można będzie posłuchać o budowaniu silnej marki osobistej, promocji firmy w sieci. Ważną częścią konferencji będzie też panel dyskusyjny, podczas których uczestnicy będą mieli okazję poznać sposoby przedsiębiorców z Ukrainy na skuteczną strategię marketingową.
Strefa doradcza 9:00-16:00
Chcesz wybrać najkorzystniejszą formę opodatkowania w firmie?
Jakie formalności trzeba załatwić w Urzędzie Skarbowym jako przedsiębiorca?
Czym jest rezydencja podatkowa?
Jakie ubezpieczenie trzeba płacić z tytułu prowadzenia firmy?
Jak zarejestrować firmę w CEIDG?
Jakie formalności są potrzebne by otworzyć sklep, restaurację, salon kosmetyczny lub przedszkole?
Co dalej z legalizacją pobytu?
Czym jest nostryfikacja dyplomów?
Co zrobić by otrzymać dotacje z Powiatowego Urzędu Pracy na rozpoczęcie działalności gospodarczej?
Sprawy, które można załatwić w Urzędzie Miasta Poznania?
Konsultacje będą w języku ukraińskim albo tłumaczone na język ukraiński
11:20-12:50 Panel dyskusyjny "Przepis na silną markę w Polsce"
13:10-14:10 Budowanie Wyjątkowej Marki Osobistej w Biznesie - Roksana, IvRoxe Salon Zdrowia
14:30-16:00 Od Zera do Social Media Brand: Początek Budowy Twojej Osobistej Marki w Sieci - Olga Kaźmierczak, Kolinko Legal
Panel dyskusyjny
Podczas panelu dyskusyjnego "Przepis na silną markę w Polsce" - uczestnicy będą mieli okazję posłuchać o tajnikach skutecznej strategii marketingowej, przewidywanych trendach w promocji internetowej. Ponadto, będzie możliwość porozmawiania indywidualnie z panelistami oraz zadawania pytań.
Biznes nie ma płci. Zainspiruj się kobietami, które osiągnęły sukces
Wydarzenie odbędzie się 18 października 2023 r. w godzinach od 9:00 - 19:00 w formie stacjonarnej, w miejskim biurze coworkingowym - Plus Jeden Poznań, przy ul. Za Bramką 1.
Weź udział w ciekawych dyskusjach na temat stereotypowych przekonań na temat branż typowo męskich i kobiecych. Przedstawimy Ci przykłady polityki równościowej w małym i dużym biznesie oraz samorządzie. Porozmawiamy na temat działań jakie podejmuje firma, by miejsca pracy były dostępne i przyjazne dla wszystkich? Zastanowimy się nad postrzeganiem kobiet jako ekspertek w biznesie i przestrzeni publicznej oraz czy same kobiety biorą na siebie rolę ekspertek?
A ponadto...
Myślisz o zmianie pracy, branży, rozpoczęciu "czegoś" na własny rachunek?
Poznasz historię 5 niezwykłych, odważnych kobiet, które być może tak jak TY poszukiwały swojej wymarzonej pracy.
Dowiesz jak z sukcesem zacząć zarabiać online na tym co już wiesz, nawet jeśli nie znasz się na kwestiach technicznych i brak Ci odwagi.
Poznasz największe pułapki, w które najczęściej wpadają początkujący przedsiębiorcy, dowiesz się co możesz zrobić, aby ich uniknąć.
Dowiesz się jak zacząć pracować według swoich zasad, zmagając się z trudnościami związanymi z dyskryminacją.
Spróbujemy również obalić mity powstałe na temat kobiet w branży IT.
Dowiesz się jak rozwijać i wzmacniać umiejętność podejmowania ryzyka i śmiałego działania, jak zwiększyć pewność siebie i wiarę w swoje umiejętności.
Przyjdź, posłuchaj ciekawych prelekcji, zainspiruj się silnymi kobietami biznesu. Nawiąż nowe relacje biznesowe, wymień się wiedzą i doświadczeniem z innymi.
Last but not least...
Chcesz poczuć się jak ekspertka? Weź udział w warsztacie "Kobiecy głos w biznesie" Będzie to krótka pigułka dotycząca wystąpień publicznych i formułowania wypowiedzi. W ten sposób będziesz mogła przezwyciężać lęk przed zabraniem głosu i wystąpieniami publicznymi. Link do rejestracji na warsztat
To będzie inspirujący dzień! Do dyskusji i rozmów zapraszamy nie tylko kobiety!
Program konferencji:
09:00 - 09:45 - Kod na sukces: jak jako kobieta osiągnąć sukces w branży IT? Rita Łyczywek
09:45 - 10:30 - Czy fotograf to męski zawód? Odwaga i śmiałość w biznesie fotograficznym. Agnieszka Werecha-Osińska
10:30 - 11:15 - przerwa networkingowa
11:15 - 12:00 - Zanim padniesz na twarz.Anna Diller | Rozwijalnia Kobiet
12:00 - 13:30 - panel dyskusyjny - Kompetencje nie mają płci. Kobiety ekspertki. Panelistki: Jolanta Bańczerowska, Agnieszka Gaczkowska, Ola Gościniak, Ilona Kostecka, Marta Mazurek, Anna Zalewska
Moderatorka: Martyna Olszak
13:30 - 14:15 - przerwa networkingowa
14:15 - 15:00 - Jak przestać spełniać oczekiwania innych i żyć po swojemu. Sylwia Błach
15:00 - 15:45 - Od nauczycielki muzyki do właścicielki milionowego biznesu online. Karolina Kizińska | Super Kobiety Onlajnu
16:00 - 19:00 - Kobiecy głos w biznesie. Warsztat.Paulina Kirschke & Agata Kominiak | Fundacja im. Julii Woykowskiej
W ramach tegorocznych Dni Przedsiębiorczości 2023, pierwszego dnia wydarzenia, w programie uwzględniono kwestie zarządzania firmą, a także narzędzia i techniki menedżerskie. Tradycyjnie, nie zabraknie również tematyki poświęconej m.in. zmianom zachodzącym w komunikacji marketingowej, jak również prowadzeniu i promowaniu biznesu w sieci w kontekście nowych uwarunkowań, zwłaszcza w aspekcie dynamicznego rozwoju technologii AI. Podczas konferencji, przewidziano również czas i miejsce na spotkania networkingowe.
10:00 - 10:30
Rejestracja
10:30 - 10:45
Otwarcie konferencji oraz powitanie i przedstawienie zaproszonych gości
10:45 - 11:30
MOC komunikacji - zrozum swojego klienta, czyli jak behawioryzm i neuronauka mogą doładować Twój marketing i sprzedaż
Katarzyna Iwanoska | K84U
Nie wystarczy, że Twój produkt jest ładny dla oka! W dzisiejszym świecie, to co sprzedajesz musidocierać głębiej i trafiać mocniej - aż do serca klienta! A wiesz, co jest najzabawniejsze? Większość ludzi nie ma pojęcia, czego tak naprawdę chce... dopóki im tego nie pokażesz. Kiedyś podglądanie było niegrzeczne, ale dziś w biznesie to jest klucz do sukcesu! Chcesz wiedzieć, jak wywołać u kogoś miłość, albo co sprawia, że strach pcha nas do działania, czy jak niepewność wpływa na nasze decyzje zakupowe? Wpadnij na tę prelekcję! Zabierzemy się za neuronaukę i behawioryzm, ale bez nudnych wykładów! Opowiem Ci, jak ten duet może sprawić, że Twój produkt stanie się lepszy, marketing skuteczniejszy, a sprzedaż wystrzeli, bo klienci Cię pokochają!
11:30 - 11:45
Zmiana prelegenta, zapowiedź | przerwa networkingowa
11:45 - 12:30
Jak pozostać człowiekiem w świecie zdominowanym przez AI
Tomasz Manikowski | Coaching & Inspiracje
A.I., A.I., A.I., A.I., A.I., A.I., A.I., A.I.... Tak ostatnio wygląda większość agend konferencji, webinarów i tym podobnych. Nie da się ukryć - A.I. to gorący temat, który zdaje się dominować dyskusję w marketingu i biznesie w 2023 roku. Wydaje się jednak, iż dla wielu pozostaje niezauważonym fakt, iż wraz ze wzrostem zainteresowania sztuczną inteligencją na znaczeniu zyskują kompetencje miękkie i wszystko to, z czym A.I. na razie sobie nie radzi - i długo jeszcze radzić nie będzie! O tym ludzkim wymiarze prowadzenia biznesu porozmawiamy podczas mojego wystąpienia!
12:30 - 12:45
Zmiana prelegenta, zapowiedź | przerwa networkingowa
12:45 - 13:30
Zbuduj silną markę, która miażdży konkurencję
Paweł Tkaczyk | Midea | Yggdrasil
Wszystko, co powinieneś wiedzieć o budowaniu silnej marki. Zbudowanie silnej pozycji marki na rynku wymaga znajomości najważniejszych dziedzin marketingu:
○ wykorzystanie potęgi social media marketingu,
○ skuteczny copywriting i teksty sprzedażowe,
○ e-commerce i ciągły wzrost sprzedaży,
○ angażowanie klientów w promocje i programy lojalnościowe.
Dlaczego kreowanie wizerunku marki jest tak ważne?
Niezależnie od tego, czy zajmujesz się rozwojem dynamicznie rosnącej firmy rodzinnej, internetowego start-upu, czy też zarządzasz w dużej firmie, wszystkie one potrzebują pomocy w tych samych obszarach.
13:30 - 14:00
Przerwa networkingowa
14:00 - 15:00
Debata - Serce czy rozum, a może sztuczna inteligencja? Co jest ważniejsze w budowaniu biznesu dzisiaj, a co będzie w przyszłości?
Moderator: Paweł Tkaczyk
Goście: Katarzyna Iwanoska, Joanna Chmura, Tomasz Manikowski, Paweł Tkaczyk
Zapowiada się ciekawa dyskusja, podczs której dwóch prelegentów z opcji serce, "zmierzy" swoje poglądy względem dwóch z opcji rozum, zatem nie zabraknie konstruktywnej wymiany zdań i ciekawych wniosków.
Wraz z początkiem października, ruszyła rejestracja na nasze wydarzenie, od którego dzielą nas nieco ponad dwa tygodnie.
Podobnie jak w ubiegłym roku, proponujemy łączoną formułę hybrydową - część wydarzeń i spotkań odbędzie się stacjonarnie, a część w formule on-line.
Wydarzenia stacjonarne odbędą się w dniach 17-19 października w miejskiej przestrzeni coworkingowej Plus Jeden, natomiast w dniach 7-10 listopada zapraszamy na webinary poświęcone działaniom rozwojowym i marketingowym w firmie.
Chcemy, żeby tegoroczne wydarzenie, jak zawsze dało wartościową wiedzę, stąd w programie uwzględniono kwestie zarządzania firmą, a także narzędzia i techniki menedżerskie. Tradycyjnie, nie zabraknie również tematyki poświęconej m.in. zmianom zachodzącym w komunikacji marketingowej, jak również prowadzeniu i promowaniu biznesu w sieci w kontekście nowych uwarunkowań, zwłaszcza w aspekcie dynamicznego rozwoju technologii AI. O tym właśnie będziemy rozmawiać w pierwszym dniu naszego wydarzenia 17 października, podczaskonferencji "SMAR (T)keting przyszłości".
Podczas tegorocznego wydarzenia odbędzie się również w dniu 18 października konferencja "Biznes nie ma płci. Zainspiruj się kobietami, które osiągnęły sukces", której celem jest promowanie przedsiębiorczej postawy wśród osób w różnym wieku i płci, a także wymiana doświadczeń w prowadzeniu biznesu oraz dyskusja nad stereotypowymi przekonaniami na temat branż typowo męskich i kobiecych. Wydarzenie będzie szansą na zainspirowanie się silnymi kobietami biznesu, a uczestnicy będą mogli posłuchać prelekcji, wziąć udział w ciekawej dyskusji, w warsztacie oraz nawiązać nowe relacje biznesowe podczas spotkań networkingowych.
3-dniowy cykl naszych spotkań stacjonarnych, zakończy w dniu 19 listopada konferencja "Ukraiński Biznes w poznańskim stylu" dedykowana migrantom pochodzącym z Ukrainy, którzy myślą o własnej firmie w Polsce i Poznaniu oraz dla tych obywateli Ukrainy, którzy już prowadzą działalność gospodarczą w Polsce. Podczas wydarzenia uczestnicy będą mogli posłuchać prelekcji, wziąć udział w warsztatach, a także skorzystać z indywidualnych konsultacji w ramach strefy doradczej.
W trakcie konferencji uczestnicy będą mogli skorzystać z konsultacji doradczych m.in. w tematach legalizacji pobytu, podatkowych, marketingowych. Konsultacje będą odbywać się w języku ukraińskim. Dodatkowo na konferencję zostali zaproszeni obywatele Ukrainy, którzy prowadzą już firmy lub pracują w Polsce i podzielą się swoimi doświadczeniami i wskazówkami z uczestnikami prelekcji. Ważną częścią konferencji będzie też panel dyskusyjny, którzy będą mogli podzielić swoimi sposobami na skuteczną strategię marketingową.
Zapraszamy do udziału w licznych prelekcjach i warsztatach, podczas których - mamy nadzieję każdy znajdzie coś interesującego i pożytecznego dla siebie.
***
WSZYSTKIE WYDARZENIA SĄ BEZPŁATNE - OBOWIĄZUJE REJESTRACJA
UWAGA! Liczba miejsc jest ograniczona - decyduje kolejność zgłoszeń
Zachęcamy do śledzenia naszej strony internetowej oraz mediów społecznościowych, gdzie na bieżąco będą się pojawiać wszystkie informacje na temat tegorocznego wydarzenia.
Anita Gałek | PFP - Ponad 13 lat doświadczenia na stanowiskach menedżerskich w polskiej i międzynarodowej organizacji. Prowadzenie wewnętrznych szkoleń dla kadr kierowniczych (umiejętności twarde i miękkie) oraz sprzedażowych. Autorka przeszło 150 publikacji eksperckich dla środowiska farmaceutycznego. Ponad 7 letnie doświadczenie na stanowisku związanym z zarządzaniem rozproszona siecią sprzedaży (wizyty operacyjne, optymalizacja kosztów, realizacja budżetu sprzedaży). W ostatnim czasie z powodzeniem bada kompetencje sprzedażowe narzędziem Finxs Sales Assessment. Posiada również uprawnienia do badania odporności psychicznej za pomocą narzędzia - MTQ48.
WAŻNE INFORMACJE
Szkolenie odbędzie się za pomocą platformy Zoom. Sugerujemy uczestnictwo ze stabilnym łączem internetowym, najlepiej przewodowym.
Kafelek "dołącz" pojawi się 5 minut przed spotkaniem.
SŁOWO OD PROWADZĄCEGO
Jednym z największych wyzwań w każdym miejscu pracy jest radzenie sobie z różnorodnością osobowościową. Każdy z nas jest inny, a my zazwyczaj - jako problematycznych i trudnych- określamy tych "innych". Bywa, że już od pierwszej chwili ktoś wydaje nam się irytujący. Problemy komunikacyjne i problemy związane ze skuteczną współpracą zdarzają się wszędzie. Bez względu na wielkość organizacji, czy jej branżę, "trudni ludzie" pracują wszędzie. Sztuką jest umiejętność radzenia sobie z tą różnorodnością, wzajemnego zrozumienia i szacunku. Jak zrozumieć pewne zachowania? Jak współistnieć w zespole mimo animozji? A może to ja jestem "trudna (y)"? Na te i inne pytania spróbujemy znaleźć odpowiedź podczas webinaru.
Szkolenie odbędzie się za pomocą platformy Zoom. Sugerujemy uczestnictwo ze stabilnym łączem internetowym, najlepiej przewodowym.
Kafelek "dołącz" pojawi się 5 minut przed spotkaniem.
Prowadząca:
Anna Dziwulska | PFP - Przedsiębiorca z wieloletnim doświadczeniem menedżerskim - Trener Biznesu Akademii SET, Certyfikowany Trener Extended Disc, Dyplomowany Coach Zespołowy, Certyfikowany Coach Grupowy, Superwizor Coachingu, Certyfikowany Trener Profesjonalnej Obsługi Klienta. Specjalizuje się w rozwoju kompetencji menadżerskich, komunikacji opartej o model Extended Disc, coachingowym stylu kierowania, budowania zespołów, komunikacji w zespole oraz szkoleniach z zakresu profesjonalnej obsługi klienta.
SŁOWO OD PROWADZĄCEGO
Konflikty w zespole wywołują dużo negatywnych emocji u przełożonych, ale też i u pracowników. Jeśli zaczniemy je postrzegać jako pozytywny aspekt pracy w zespole, nagle stają się czymś naturalnym i nie sprawiają trudności. Większość szefów z reguły nie dostrzega konfliktu jako pozytywu. Sama nazwa konflikt może wywoływać złe skojarzenia i obawy. Jeśli zmieni się podejście do tematu i zobaczy konflikt jako szansę na rozwój zespołu, łatwiej jest osiągnąć zaangażowanie członków zespołu, a finalnie lepsze wyniki.
Wydział Działalności Gospodarczej i Rolnictwa Urzędu Miasta Poznania serdecznie zaprasza obywateli Ukrainy na szkolenie pt.: "Własna firma dla obywatela Ukrainy".
Program szkolenia:
1.Wprowadzenie do tematu "własnej firmy" - pojęcie działalności gospodarczej, pojęcie przedsiębiorcy, obowiązujące polskie akty prawne,
2.Podejmowanie działalności gospodarczej w Polsce przez obywateli Ukrainy,
3.Formy organizacyjno-prawne prowadzenia działalności gospodarczej w Polsce - krótka charakterystyka. Wady i zalety poszczególnych form prawnych.
4.Procedura rejestracji jednoosobowej działalności gospodarczej:
omówienie druku CEIDG-1 (wpis do CEIDG, zmiana wpisu, zawieszenie i wznowienie działalności gospodarczej oraz likwidacja firmy)
NIP - Urząd Skarbowy
REGON - Urząd Statystyczny
rejestracja firmy przez internet - Profil Zaufany ePUAP
Szkolenie odbędzie się za pomocą platformy Zoom. Sugerujemy uczestnictwo ze stabilnym łączem internetowym, najlepiej przewodowym.
Kafelek "dołącz" pojawi się 5 minut przed spotkaniem.
Prowadząca:
Judyta Sobolak | PFP - Jestem prawniczką - adwokatem. Ze szczególnym zamiłowaniem pomaga przedsiębiorcom stawiać prawne ramy ich biznesów. Zajmuje się m.in. bezpiecznymi umowami, regulaminami, audytami prawnymi przedsiębiorców i zaangażowaniem gaszę prawne pożary - również w sądzie. Sama też prowadzę firmę, dlatego połączenie tych dwóch aspektów sprawia, że dobrze rozumiem swoich klientów a co za tym idzie, mogę im efektywnie pomóc. Posiadam 7 letnie doświadczenie pracy w Kancelariach Prawnych.
SŁOWO OD PROWADZĄCEGO
Działalność nierejestrowana jest bardzo korzystną regulacją prawną, zważywszy, że próg przychodu od 1 lipca 2023 r. wynosi już 2700 zł. Ta forma prowadzenia firmy jest o tyle korzystna, że można ją prowadzić niezależnie od umowy o pracę/zlecenia i traktować ją jako dodatkowe źródło dochodu bądź "test" przyszłej działalności gospodarczej. Zapraszam serdecznie!
Poznań Biznes Partner oraz Get Better Beata Zięba zapraszają na szkolenie pt. Metody zwinne w pigułce.
Cel szkolenia
Celem szkolenia jest wprowadzenie w tematykę zwinnych metodyk, które kładą nacisk na elastyczność i możliwości adaptacyjne. Szkolenia ma na celu zwiększenie umiejętności uczestników w zakresie nowoczesnego zarządzania projektami, które szybko ewoluują. Celem praktycznego warsztatu jest przepracowanie poszczególnych elementów zwinnych metodyk i zaimplementowanie ich do środowiska pracy.
Korzyści
Uczestnicy szkolenia nabędą wiedzę wprowadzającą w tematykę zwinnych metodyk, rozwiną umiejętności analityczne, niezbędne przy realizacji projektów biznesowych. Dzięki udziałowi w szkoleniu będą potrafili zastosować poszczególne elementy zwinnych metodyk i w przyszłości rozwinąć swoją wiedzę na certyfikowanych kursach. UCZESTNICY: Szkolenie skierowane jest do przedsiębiorców z sektora MSP i osób, które planują podjęcie działalności gospodarczej, zainteresowanych poznaniem metodyk zwinnych i zastosowaniem ich elementów w praktyce.
Program szkolenia
1.Czym jest scrum?
Samoorganizujące się zespoły
Sprint w scrumie
Zasady scrum
2.Znaczenie ról w scrumie - modelowy zespół
Product owner
Scrum master
Development team
3. Elementy scrum - najważniejsze pojęcia
4. Organizacja spotkań scramowych
Sprint planning
Daily scrum
Sprint review
Termin: 9-10 października 2023 r. w godz. 16:30-20:00
Szkolenie jest praktycznym warsztatem i wymaga aktywności uczestników i pracy w grupach, stąd prośba by do szkolenia dołączyć z włączoną kamerą i mikrofonem.
Liczba miejsc jest ograniczona! O zakwalifikowaniu na szkolenie decyduje kolejność zgłoszeń.
Szkolenie odbędzie się za pomocą aplikacji ZOOM. Link do szkolenia zostanie Państwu przesłany w dzień szkolenia.
Sugerujemy uczestnictwo w wydarzeniu korzystając ze stabilnego połączenia internetowego najlepiej przewodowego.
Prowadzący: Beata Zięba
Socjolog, trener biznesu i administracji, doradca MSP. Posiada niemal 15 letnie doświadczenie szkoleniowe. Współpracuje jako trener, wykładowca, konsultant z wielkopolskimi uczelniami, firmami szkoleniowymi oraz instytucjami rynku pracy. Od wielu lat prowadzi szkolenia dla administracji publicznej, osób bezrobotnych i poszukujących pracy oraz środowiska biznesowego: przedsiębiorców, pracodawców i kadry menadżerskiej. Bazując na zdobytych doświadczenia prowadzi również z sukcesami doradztwo dla mikro, małych i średnich firm m.in. w zakresie tworzenia strategii firm, budowania strategii marketingowych, budowania sieci trwałych kontaktów biznesowych, tworzenia standardów obsługi klienta, wdrażania koncepcji Flexicurity oraz w zakresie selekcji i rekrutacji pracowników.
Szkolenie odbędzie się za pomocą platformy Zoom. Sugerujemy uczestnictwo ze stabilnym łączem internetowym, najlepiej przewodowym.
Kafelek "dołącz" pojawi się 5 minut przed spotkaniem.
SŁOWO OD PROWADZĄCEGO:
Bardzo często, osoby zarządzające zapominają, że obok autorytetu formalnego znajduje się autorytet osobisty, który odgrywa kluczową rolę w budowaniu skutecznych i współpracujących ze sobą zespołów. Będąc przykładem dla swojego zespołu, automatycznie tworzymy środowisko pracy oparte na zaufaniu i odpowiedzialności, co przenosi się na realizację celów biznesowych. Tak naprawdę od nas zależy jaki kierunek wybierzemy. Od naszej samoświadomości, wiedzy i kompetencji. A jak budować autorytet, dzięki któremu pociągniemy za sobą ludzi, opowiem już podczas szkolenia. Serdecznie zapraszam!
PROWADZĄCA:
Agnieszka Lisowska | PFP - Trener biznesu, mentor, coach, trener odporności psychicznej MTQ Plus, facylitator DISC, ekspert wellbeingu finansowego. Właścicielka marki Business Makers oraz Kobieta i Finanse.
Poznań Biznes Partner oraz Polska Fundacja Przedsiębiorczości zapraszają na szkolenie pt. Zostań wirtualną asystentką. Co musisz wiedzieć zanim zaczniesz?
CZEGO SIĘ DOWIESZ I NAUCZYSZ?
Kto może skorzystać z usług wirtualnej asystentki?
Poznasz zalety i wady pracy zdalnej.
Gdzie szukać pierwszego klienta?
Jakie specjalizacje dostępne dla wirtualnych asystentek?
Poznasz przykładowe platformy ze zleceniami.
Jak wycenić usługi i ustalać ceny?
Poznasz przykładowe sytuacje i problemy, na które mogą natrafić początkujące wirtualne asystentki.
DO KOGO SKIEROWANE JEST SZKOLENIE?
Osoby, które rozważają pracę zdalną,
Przedsiębiorcy, którzy chcą mieć dodatkowe źródło dochodu,
Osoby, które chcą zlecić zadania wirtualnej asystentce,
Mamy, które szukają alternatywy do powrotu na etat,
Wszystkie osoby chcące rozwijać swoje kompetencje.
AGENDA SZKOLENIA
09:00 Powitanie uczestników, wprowadzenie do roli wirtualnej asystentki
09:15 Czy praca w wirtualnej asyście jest dla mnie? Jakie narzędzia powinnam opanować?
09:30 Jak znaleźć klientów i budować swoją markę?
10:00 Jak rozliczać się z klientem? Czy działalność gospodarcza jest konieczna?
10:30 Podsumowanie i przyszłe kroki
10:45 Praktyczne problemy i pytania uczestników
SŁOWO OD PROWADZĄCEGO
Coraz większą część biznesu dzieje się online. Zapotrzebowanie na zdalną pomoc rośnie każdego dnia. Osób świadczący usługi wirtualnej asysty ciągle przybywa, ale przedsiębiorców potrzebujących wsparcia jest zdecydowanie więcej.
Uczestnicy szkolenia otrzymują certyfikat udziału w szkoleniu.
Prowadząca:
Agnieszka Kowalska to ekspert w dziedzinie marketingu internetowego i dyplomowany Social Media Manager z wieloletnim doświadczeniem w branży. Posiada międzynarodowy certyfikat wydawany przez VCC Planning, Creating and Distributing of Content Marketing, który potwierdza jej umiejętności w tworzeniu i dystrybucji treści marketingowych. Przez wiele lat Agnieszka pracowała jako wirtualna asystentka i zdalny menedżer, a następnie założyła swoją agencję marketingową, Agnieszka Kowalska Usługi biurowo-marketingowe
Poznań Biznes Partner oraz Wielkopolski Oddział Krajowej Izby Doradców Podatkowych zapraszają na bezpłatne szkolenie online pt. "Leasing w firmie".
Cel szkolenia:
Celem szkolenia jest przedstawienie najważniejszych zagadnień związanych z umową leasingu operacyjnego i finansowego na gruncie podatku dochodowego i podatku od towarów i usług.
Program szkolenia:
1. Najważniejsze zmiany w ustawie o podatku dochodowym od osób fizycznych.
1.1 Umowa leasingu - definicja
- Kodeks cywilny
- Ustawa o podatku dochodowym od osób fizycznych
- Ustawa o podatku od towarów i usług
- Ustawa o rachunkowości
1.2 Leasing jako koszt podatkowy
- Leasing operacyjny a leasing finansowy
- Opłaty leasingowe - kiedy będą kosztem podatkowym?
- Leasing samochodu ciężarowego i osobowego
2.Leasing a prawo do odliczenia podatku naliczonego w VAT
- Leasing jako usługa
- Leasing jako towar
- Warunki jakie należy spełnić, aby skorzystać z prawa do odliczenia podatku naliczonego
- Prawo do odliczenia podatku naliczonego w przypadku samochodów osobowych i ciężarowych
3.Panel dyskusyjny
Termin: 2 października 2023 r., godz. 17:00 - 19:00
Ważne informacje:
Szkolenie odbędzie się za pomocą aplikacji ZOOM. Link do szkolenia zostanie Państwu przesłany w dzień szkolenia.
Sugerujemy uczestnictwo w wydarzeniu korzystając ze stabilnego połączenia internetowego najlepiej przewodowego.
Prowadząca:
Barbara Spychała-Krzesaj, doradca podatkowy nr 11186, wykładowca i trener (Stowarzyszenie Księgowych w Polsce, WSB w Poznaniu, Uniwersytet Ekonomiczny w Poznaniu, Krajowa Izba Doradców Podatkowych Oddział w Wielkopolsce, MDDP Akademia Biznesu); Absolwentka Akademii Ekonomicznej (obecnie: Uniwersytet Ekonomiczny w Poznaniu).
W latach 1999-2004 pracowała w Izbie Skarbowej w Poznaniu. W latach 2004-2007 pracowała Urzędzie Kontroli Skarbowej w Poznaniu, gdzie od roku 2006 była mianowanym urzędnikiem służby cywilnej; prowadziła szkolenia dla pracowników administracji. W latach 2008-2009 pracowała w Kancelarii Podatkowej. Od 2010 roku prowadzi Kancelarię Podatkową, w ramach której świadczy usługi doradztwa podatkowego (m.in. występuje jako pełnomocnik w postępowaniach podatkowych i sądowych).