Kompetencje wzmacniające odporność psychiczną - szkolenie online

online

Poznań Biznes Partner i Polska Fundacja Przedsiębiorczości zapraszają na bezpłatne szkolenie pt. Kompetencje wzmacniające odporność psychiczną

Termin: 20.12.2024, godz. 09:00 - 10:30

Osoby zainteresowane udziałem w szkoleniu proszone są o kontakt i rejestrację pod adresem: Kompetencje wzmacniające odporność psychiczną

Ważne informacje:

Kafelek "dołącz" pojawi się 5 minut przed spotkaniem na platformie PFP

Czego się dowiesz i nauczysz?

  • Czym jest odporność psychiczna? Jaki ma wpływ na życie zawodowe i prywatne?
  • Czym są kompetencje? Jak je odnajdywać w sobie? Jak je nabywać poprzez uczenie się siebie?
  • Jak siła psychiczna przekłada się na efektywność działań?
  • Jak siła psychiczna koreluje z dobrostanem psychicznym?
  • Jak zadbać o własną siłę i odporność, aby wspierać zespoły w zmianie?

Do kogo skierowane jest szkolenie?

  • przedsiębiorców,
  • menedżerów,
  • kierowników zespołów,
  • rodziców.

Agenda szkolenia

  • 09:00Powitanie uczestników i rozpoczęcie szkolenia
  • 09:00Czym jest odporność psychiczna? Czym różni się od wrażliwości psychicznej?
  • 09:30Stresory, triery, emocje
  • 09:45Filary odporności psychicznej
  • 10:00 Model odporności psychicznej 4C
  • 10:15Kompetencje wzmacniające rezyliencję
  • 10:30Sesja pytań i odpowiedzi oraz zakończenie szkolenia

Prowadząca:

Małgorzata Krawczak

Natura Sukcesu Małgorzata Krawczak

Pasjonatka działania zgodnego z wartościami szczęśliwego człowieka; wierząca, że życie to spójna całość, a nie odrębne kawałki będące pracą, rodziną, nauką czy hobby. Od ponad 15 lat jako coach i mentor pomaga odnaleźć własną drogę w życiu i budować satysfakcjonujące relacje ze sobą i z innymi ludźmi. Z układania własnych relacji i bazując na wieloletniej pracy z ludźmi powstała książka "Coaching relacji z sobą i bliskimi". Pracuje sprawdzonymi metodami coachingowymi, które pomagają poszerzać perspektywę postrzegania siebie i innych. Ukończyła wiele specjalistycznych szkoleń i kursów z zakresu kompetencji miękkich. Posiada certyfikacje (ICF, Points Of You®, RTZ, TSR, EEG-Biofeedback, Soul Coaching®). Prowadzi autorskie warsztaty coachingowe oraz indywidualne sesje coachingu, mentoringu i EEG-biofeedbacku. Obszary, w których się specjalizuje, to podnoszenie poczucia własnej wartości, wzmacnianie wewnętrznego przywództwa, budowanie relacji i rozbudzanie motywacji. Jako ekspert w mediach najczęściej wypowiada się na tematy związane z odwagą bycia sobą, wyznaczaniu własnych granic i o filtrowaniu informacji, które docierają do naszego mózgu. W życiu kieruje się słowami: "Jedynymi ograniczeniami Twojego jutra są ALE, których używasz dzisiaj." (Les Brown)

Słowo od prowadzącego

Zajrzyj w siebie! W twoim wnętrzu jest źródło, które nigdy nie wyschnie, jeśli potrafisz je odszukać." - Marek Aureliusz Siłę i odporność psychiczną najwyraźniej widać w sytuacjach dużych zmian czy kryzysach. Spokój, opanowanie i dystans do tego, co się dzieje wokół nas jest możliwy do utrzymania dzięki wysokiemu poziomowi odporności psychicznej. W każdym procesie zmian zachowanie spokoju i umiejętność koncentrowania się na działaniach, na które mamy wpływ, jest kluczowe dla kontynuowania prac nad projektem. Zachęcam też, aby na relacje, które budujemy ze sobą i z innymi też ująć w kategoriach projektu życiowego. Relacje, w których jesteśmy, mają bardzo duży wpływ na kondycję naszej odporności psychicznej. Odporność psychiczna i wewnętrzna siła mają duży wpływ na to, z jaką efektywnością radzimy sobie z wyzwaniami, stresem, presją i zmianą. Osoby odporne psychicznie lepiej radzą sobie z presją i emocjami, dzięki czemu nie załamują się nawet w bardzo trudnych momentach. To szkolenie pozwoli przyjrzeć się tym czynnikom, które mają wpływ na wzmacnianie odporności psychicznej, a dodatkowo wyposaży uczestników w kompetencje pozwalające na radzenie sobie z codziennym stresem, presją oraz emocjami. Wiedza, jak budować własną siłę wewnętrzną, jak zarządzać sobą i dzięki temu wpływać na innych, jest doskonałym budulcem poczucia własnej wartości i pewności siebie. Dzięki poznaniu filarów swojej siły i odporności psychicznej, zwiększysz świadomość swoich mocnych i słabych stron, co wskaże obszary do rozwoju i wzmacniania w obrębie swojej osobowości. Czego możesz spodziewać się na tym szkoleniu? Przede wszystkim własnych odkryć i refleksji wynikających z odpowiedzi na m.in. takie pytania: Czym jest siła i odporność psychiczna i dlaczego potrzebujemy jej w sytuacji kryzysowej? Co wynika z wysokiego lub niskiego poziomu odporności psychicznej? Benefity i zagrożenia. Jak wykorzystać Model Odporności Psychicznej 4C? Czym jest siła i odporność psychiczna i co w związku z tym dla mnie wynika w kontekście osobistym i zawodowym. Zapraszam serdecznie na warsztat coachingowy z obszaru well-beingu, zdrowia psychicznego i odporności psychicznej, podczas którego będziemy pracować z wykorzystaniem narzędzia coachingowego Points Of You®. Warsztat coachingowy to taki, podczas którego lepiej poznajesz siebie, swoje zasoby i zaczynasz lepiej rozumieć swoje schematy myślowe i zachowania. Podczas warsztatu coachingowego pracujesz nad własną osobowością, czyli aktualizujesz swój mindset mentalnie i emocjonalnie.

Zapraszamy!

Work-life balance a praca zdalna - Jak zachować równowagę?

online

Poznań Biznes Partner i Polska Fundacja Przedsiębiorczości zapraszają na bezpłatne szkolenie pt. Work-life balance a praca zdalna - Jak zachować równowagę?

Termin: 12.12.2024, godz. 11:30 - 13:00

Osoby zainteresowane udziałem w szkoleniu proszone są o kontakt i rejestrację pod adresem: Work-life balance a praca zdalna - Jak zachować równowagę?

Ważne informacje:

Kafelek "dołącz" pojawi się 5 minut przed spotkaniem na platformie PFP

Czego się dowiesz i nauczysz?

  • Poznasz psychologiczne aspekty pracy zdalnej.
  • Co wspiera produktywność, a co ją zaburza?
  • Nauczysz się sprzyjających warunków pracy w oparciu o aspekty psychologiczne.
  • Poznasz kluczowe obszary dobrostanu w kontekście pracy zdalnej.
  • Nauczysz się dbać o higienę psychiczną i wzmocnisz swoją odporność psychiczną.

Do kogo skierowane jest szkolenie?

  • osób pracujących zdalnie i hybrydowo,
  • pracowników firm,
  • przedsiębiorców,
  • osób zainteresowanych wiedzą na temat budowania dobrostanu,
  • wszystkich osób zainteresowanych rozwijaniem swoich kompetencji.

Agenda szkolenia

  • 11:30Powitanie uczestników i rozpoczęcie szkolenia
  • 11:30Wstęp: psychologiczne aspekty pracy zdalnej (Stresory i rozpraszacze a dyscyplina)
  • 11:45Mit produktywności. Co może wspierać, a co zaburzać pracę z domu?
  • 12:00Organizacja pracy zdalnej - Jak realistycznie planować pracę i odpoczynek?
  • 12:15Rola rutyny i zdrowia psychicznego. Wellbeing w pracy zdalnej
  • 12:30Higiena psychiczna i relaks. Jak odporność psychiczna może pomóc pracownikom zdalnym?
  • 13:00Sesja pytań i odpowiedzi oraz zakończenie szkolenia

Prowadzący:

Barbara Wójcik

Instytut Psychologii Online Sp. z o. o.

Nazywam się Basia Wójcik i jestem psychologiem. Od wielu lat uczę dorosłych języka angielskiego. Moim uczniom doradzam jak uczyć się mądrze i efektywnie, a niekoniecznie ciężko. Misję nauczania realizuję też na moim kanale YouTube, gdzie przekazuję wiedzę z zakresu psychologii w prosty i zwięzły sposób. Interesują mnie zagadnienia związane z: poszukiwaniem spokoju wewnętrznego, szczęściem, pewnością siebie, introwersją, dobrostanem, życiową organizacją czy satysfakcją w związku. Jestem autorką książki "Jak pracować zdalnie i nie zwariować" i wierzę w przyszłość pracy zdalnej.

Słowo od prowadzącego

Praca zdalna dla wielu pracowników okazała się świetną nową perspektywą, która nie jest pozbawiona wad. Z jednej strony cenimy swobodę i niezależność, z drugiej jednak, czujemy, że jesteśmy w pracy cały czas. Szkolenie będzie kierunkowskazem pokazującym jak lepiej zrozumieć siebie w środowisku pracy zdalnej oraz da szerszy ogląd na kwestię higieny psychicznej i relaksu w pracy z domu.

Zapraszamy!

Networking Inkluzywny - Budowanie Wartościowych Relacji Biznesowych

Plus Jeden Poznań, Za Bramką 1

Networking Inkluzywny - Budowanie Wartościowych Relacji Biznesowych

Data: 11 grudnia 2024 r. (środa)
Godziny: 16:00-20:00
Miejsce: Plus Jeden Poznań, ul. Za Bramką 1

Zapisy: https://app.evenea.pl/event/networking-inkluzywny/

Opis wydarzenia:
Czy networking kojarzy Ci się z gorączkowym wymienianiem wizytówek, żeby wysłać sobie wzajemnie oferty handlowe? A może zarezerwowane jest tylko dla sprzedawców i ekstrawertyków? Nic bardziej mylnego! Podczas naszego spotkania poznasz prawdziwą moc budowania relacji biznesowych. Dowiesz się, dlaczego to introwertycy częściej posiadają super moce pozwalające wyciągnąć prawdziwą wartość z rozmowy. Zobaczysz, że sieciowanie to niekoniecznie sprzedaż i autopromocja, a szczera pomoc innym.

Dzięki poznaniu niestereotypowych modeli mentalnych oraz praktyk, wyjdziesz ze spotkania gotowy na budowanie swojej profesjonalnej sieci kontaktów. A może zorientujesz się, że już takową posiadasz i wystarczy zaaplikować odpowiednie działania? Nieważne, czy jesteś osobą przedsiębiorczą, introwertyczną, ekstrawertyczną, czy też poszukującą wiedzy - każdy znajdzie coś dla siebie.

Spotkanie odbędzie się w formule konwersatorium połączonego z aktywizacją uczestników.

Czego się spodziewać?

  • Filozofia Networkingowa
  • Budowanie Relacji vs. Sprzedaż
  • Networking dla Każdego - znajdź swoją metodę
  • Porady i Sztuczki
  • Ćwiczenia w grupach

Podczas szkolenia uczestnicy:
- Poznają modele mentalne i dobre praktyki networkingowe,
- Nauczą się budować więzi zawodowe i efektywnie je wykorzystywać w kontekście biznesowym,
- Zdobędą wiedzę o tworzeniu inkluzywnych, trwałych relacji w zróżnicowanym środowisku zawodowym.

Szkolenie będzie doskonałą okazją do wymiany doświadczeń, nawiązania nowych kontaktów oraz poszerzenia swojej wiedzy na temat budowania relacji biznesowych w kontekście dzisiejszych wyzwań. Dzięki ćwiczeniom praktycznym, uczestnicy będą mieli szansę na zastosowanie nowo nabytych umiejętności.

Prowadzący: Michał Domański
Konsultant ds. networkingu, gospodarz wydarzeń i mówca publiczny. Przez lata wycofany i zamknięty w sobie. Dzisiaj, poprzez warsztaty, facylitację i doradztwo, Michał pomaga edukować w zakresie rozwijania długoterminowych relacji biznesowych, uwzględniając introwertyków oraz osoby z lękiem społecznym.

Aktywny członek stołecznych wydarzeń biznesowych i technologicznych. Ambasador Szwedzko-Polskiej Izby Gospodarczej oraz Fundacji SpeakLeash - twórców polskiego modelu AI: Bielik.ai. Służy również jako mentor inkubacji startupów dla organizacji pozarządowych i wykładowca akademicki w zakresie przedsiębiorczości i nowych technologii. Badacz w zakresie ekonomii innowacji krajów basenu Morza Bałtyckiego.

Założyciel Masovian AI Fest - warszawskiej inicjatywy skupiającej się na akceleracji lokalnych innowacji - oraz Come Network With Us - rozwiązania zapewniającego pasywny networking na wydarzeniach branżowych.

Michał Domański
Introverted Networking Consultant & Business Matchmaker
AI Community Builder
Public Speaker

Founder @ Doman.Consulting
Founder @ Masovian AI Fest
Co-Founder @ Come Network With Us
Ambassador @ Swedish-Polish Chamber of Commerce
AI Ambassador @ Bielik.AI - Polish AI by SpeakLeash

Zapraszamy serdecznie do zapisów!

Liczba miejsc jest ograniczona! Prosimy o wcześniejszą rejestrację.

* Sala przystosowana jest dla osób z niepełnosprawnościami

Zakładanie i prowadzenie działalności gospodarczej - wprowadzenie do tematu "własnej firmy" - szkolenie online

szkolenie online

Zapraszamy na szkolenie pt.: Zakładanie i prowadzenie działalności gospodarczej - wprowadzenie do tematu "własnej firmy".

Program szkolenia:

1.Wprowadzenie do tematu "własnej firmy" - pojęcie działalności gospodarczej, pojęcie przedsiębiorcy.

2. Obowiązujące akty prawne.

3. Formy organizacyjno-prawne prowadzenia działalności gospodarczej w Polsce - krótka charakterystyka. Wady i zalety poszczególnych form prawnych.

4. Procedura rejestracji jednoosobowej działalności gospodarczej

  • omówienie druku CEIDG-1 (wpis do CEIDG, zmiana wpisu, zawieszenie i wznowienie działalności gospodarczej oraz likwidacja firmy)
  • NIP - Urząd Skarbowy
  • REGON - Urząd Statystyczny
  • rejestracja firmy przez internet - Profil Zaufany ePUAP

5. Obowiązki przedsiębiorcy wobec ZUS

  • zgłoszenie do ZUS - omówienie obowiązujących druków
  • składki na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne

6. Obowiązki przedsiębiorcy wobec US

7. Źródła finansowania działalności gospodarczej - skąd czerpać pieniądze na własny biznes?

Termin: 11 grudnia 2024 r., godz. 10.00 - 13.00

Spotkanie odbędzie się przy pomocy aplikacji Zoom. Link logujący na spotkanie zostanie Państwu przesłany w dzień spotkania.

Sugerujemy uczestnictwo w wydarzeniu korzystając ze stabilnego połączenia internetowego najlepiej przewodowego.

Szkolenie poprowadzą pracownicy Wydziału Działalności Gospodarczej i Rolnictwa UMP oraz II Oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych w Poznaniu.

Osoby zainteresowane udziałem w szkoleniu proszone są o kontakt i rejestrację za pomocą aplikacji Evenea!

Serdecznie zapraszamy!

Zapisy na szkolenie: Zakładanie i prowadzenie działalności gospodarczej - wprowadzenie do tematu "własnej firmy"

Tajniki dobrych tekstów: Copywriting & UX Writing

online

Poznań Biznes Partner i Polska Fundacja Przedsiębiorczości zapraszają na bezpłatne szkolenie pt. Tajniki dobrych tekstów: Copywriting & UX Writing

Termin: 10.12.2024, godz. 09:00-11:00

Osoby zainteresowane udziałem w szkoleniu proszone są o kontakt i rejestrację pod adresem: Tajniki dobrych tekstów: Copywriting & UX Writing

Ważne informacje:

Czego się dowiesz i nauczysz?

  • Poznasz różne sposoby konstruowania treści w strukturze stron i aplikacji.
  • Będziesz wiedzieć, jaki tekst odpowiada za interakcję i jakie musi mieć cechy.
  • Rozróżnisz teksty o charakterze copywritingowym i będziesz wiedzieć kiedy ich używać.
  • Poznasz przykłady z polskich marek i produktów cyfrowych, które wyznaczają trendy komunikacji.
  • Jak rozwijać się w zawodach copy i UX writera?

Do kogo skierowane jest szkolenie?

  • osób prowadząych działalność gospodarczą,
  • osób zajmujących się copywritingiem,
  • humanistów,
  • osób związanych zawodowo z marketingiem,
  • wszystkich osób zainteresowanych rozwijaniem swoich kompetencji.

Agenda szkolenia

  • 09:00Powitanie uczestników i rozpoczęcie szkolenia
  • 09:00Omówienie przykładów ze stron i aplikacji, wskazanie obszarów pracy specjalistycznej
  • 09:45Pokazanie warsztatu pracy UX writera, sposobów na pisanie i testowanie treści
  • 10:15Najlepsze praktyki dotyczące łączenia pracy nad copy i UX
  • 10:45Odpowiedzi na pytania uczestników szkolenia
  • 11:00Zakończenie szkolenia

Prowadzący:

Kamila Paradowska

Dobra Treść Kamila Paradowska

Zajmuję się tworzeniem i wdrażaniem efektywnej komunikacji w organizacjach - dla pracowników, klientów i odbiorców. Jestem autorką szkoleń i kursów online. Moim najpopularniejszym kursem jest kurs projektowania treści (UX writingu), na którym mam przyjemność gościć osoby związane z sektorem ubezpieczeń, bankowości czy osoby chcące rozwijać umiejętności związane z digital writingiem. Przeprowadziłam warsztaty m.in. dla pracowników firm i instytucji takich jak: Allianz, Bonami.pl, PZU, Narodowy Fundusz Zdrowia, Urząd Miasta Stołecznego Warszawa, Uniwersytet Szczeciński, Książnica Pomorska. Jesienią tego roku miałam okazję pracować dla jednego z najważniejszych wydawnictw edukacyjnych w Polsce. Od 6 lat zajmuję się komunikacją w produktach cyfrowych. Przez 15 lat pracowałam przy wydawnictwach drukowanych, jako kierowniczka literacka teatru oraz redaktorka naczelna pisma akademickiego. Bliski jest mi temat komunikacji w instytucjach publicznych, ale pracuję również dla firm komercyjnych. W miejscach, gdzie pracowałam często zajmowałam się także projektami edukacyjnymi, jako pomysłodawczyni, kuratorka, autorka warsztatów i spotkań. Od dzieciństwa występuję na scenie, przez 10 lat byłam związana ze sceną teatralnego offu jako aktorka. Pomaga mi to dziś w autoprezentacji i efektywnym, dynamicznym przygotowaniu spotkań na żywo oraz online. Moje wieloletnie doświadczenie jako wykładowczyni i autorki projektów edukacyjnych sprawia, że każde szkolenie to przygoda i solidna dawka wiedzy idealnie skrojona do potrzeb organizacji.

Słowo od prowadzącego:

Nie wystarczy dziś tylko umieć pisać czy przekonywać słowami. W dobie szybkiej komunikacji liczy się także odpowiedni przepływ treści i dbałość o interakcję z użytkownikiem. Umiejętne łączenie dwóch obszarów - świata copywritingu i UX jest kluczem do skutecznego docierania do klientów w przestrzeni stron i aplikacji.

Zapraszamy!

Pasja i biznes - jak skutecznie rozwijać i sprzedawać rzemiosło i rękodzieło

ul. Za Bramką 1 (Przestrzeń Pracy Wspólnej Plus Jeden)

Serdecznie zapraszamy do wzięcia udziału w spotkaniu: Pasja i biznes - jak skutecznie sprzedawać rzemiosło?

Współczesny rynek stawia przed rzemieślnikami liczne wyzwania. Tradycyjni i tzw. "nowi rzemieślnicy", a także twórcy i designerzy wciąż poszukują nowych rozwiązań dla swojej niszowej działalności, a także dróg do sprzedaży swoich usług.

Jak współcześnie sprzedawać rzemiosło, rękodzieło i dziedzictwo kultury w sposób atrakcyjny dla współczesnego odbiorcy?

Odpowiedzi na te pytania udzielą przedstawicielki Stowarzyszenia Serfenta, które od lat z powodzeniem zajmuje się sprzedażą rzemiosła plecionkarskiego i szerzej dziedzictwa kultury zarówno w Polsce, jak i na arenie międzynarodowej.

Dla kogo jest spotkanie?

Spotkanie jest skierowane do osób związanych z rzemiosłem, rękodziełem, twórczością artystyczną oraz tych, którzy chcą wprowadzać swoje pasje na nowoczesne ścieżki biznesowe.

Dlaczego warto wziąć udział?

Jeśli zajmujesz się rzemiosłem, twórczością artystyczną lub interesuje Cię, jak tradycyjne umiejętności mogą funkcjonować na współczesnym rynku - to wydarzenie jest dla Ciebie. 

Spotkanie pokaże, jak połączyć pasję z biznesem, wykorzystując potencjał dziedzictwa kultury.

Zapraszamy do wspólnej refleksji nad przyszłością rzemiosła w nowoczesnym świecie.

Termin i miejsce:

10 grudnia 2024 r.

Adres: Plus Jeden, ul. Za Bramką 1, Poznań

Sala jest przystosowana do potrzeb osób z niepełnosprawnościami

Zapisy: 

obowiązują odrębne rejestracje na prelekcje i warsztat

PROGRAM SPOTKANIA

9:00-9:15 "Zaułek Rzemiosła"poznański program promocji i wsparcia rzemiosł unikatowych

9:15-10:00 Jak nowocześnie sprzedawać dziedzictwo kultury w Polsce i na świecie - model rewitalizacji rzemiosła.

10:00-10:15sesja Q&A

10:15-11:00 Autorski model sprzedaży rzemiosła Serfenty w praktyce: Craft experience

11:00-11:15sesja Q&A

11:15-11:30 przerwa kawowa

11:30-12:15 Budowanie strategii cen produktu rzemieślniczego. Wskazówki dla twórców, przedsiębiorców i artystów.

12:15-12:45sesja Q&A/ przerwa kawowa

12:45-13:45 Warsztat: Przedsiębiorczość w rzemiośle, czyli jak dobrze policzyć cenę produktu rzemieślniczego

Opisy poszczególnych wystąpień:

9:00-9:15 Prezentacja 

ZAUŁEK RZEMIOSŁA - POZNAŃSKI PROGRAM PROMOCJI I WSPARCIA RZEMIOSŁ UNIKATOWYCH

Przedstawiciel Wydziału Działalności Gospodarczej i Rolnictwa przedstawi główne założenia i cele projektu oraz korzyści wynikające z uczestnictwa w programie.

9:15-10:00 Prelekcja

JAK NOWOCZEŚNIE SPRZEDAWAĆ DZIEDZICTWO KULTURY W POLSCE I NA ŚWIECIE - MODEL REWITALIZACJI RZEMIOSŁA

Prelegentka: Łucja Cieślar

Stowarzyszenie Serfenta zdobywa międzynarodowe nagrody za łączenie tradycyjnych wartości z nowoczesnym rynkiem. Skąd się wziął i jak działa model biznesowy, który pozwala sprzedawać usługi związane z dziedzictwem kultury na całym świecie? Jak Serfenta przeszła drogę ekonomizacji od NGO do działalności gospodarczej? Jak badać i jak słuchać, aby znajdować nowoczesne rozwiązania? Zapraszamy na prezentację 16 lat doświadczeń pracy z rzemiosłem i dziedzictwem kultury. Zaprezentujemy Model Rewitalizacji Rzemiosła jako przykład innowacji społecznej.

10:15-11:00 prelekcja

AUTORSKI MODEL SPRZEDAŻY RZEMIOSŁA SERFENTY W PRAKTYCE: CRAFT EXPERIENCE

Prelegentka: Paulina Adamska

Jak współcześnie sprzedawać rzemiosło i dziedzictwo kultury w sposób atrakcyjny dla współczesnego odbiorcy? Stowarzyszenie Serfenta ma w tym wiele lat praktyki - sprzedaje doświadczenie rzemiosła plecionkarskiego w Polsce i na całym świecie. Podczas prezentacji zaprezentujemy korzyści dla współczesnych odbiorców, które są zawarte w naszym niematerialnym dziedzictwie kultury. Pokażemy jak atrakcyjnie opowiadać o tradycji i rzemiośle w dzisiejszym, szybkim świecie. Jak edukować i budować świadomość konsumentów. Zaprezentujemy, jakie niuanse zawarte w autorskim programie Serfenty sprawiają, że odnosi on sukces na całym świecie - między innymi w tym roku zdobył nagrodę Europa Nostra.

11:30-12:15 prelekcja

BUDOWANIE STRATEGII CEN PRODUKTU RZEMIEŚLNICZEGO

Prelegentka: Urszula Szwed

Doradczyni biznesowa opowie jak wycenić swoją pracę, tak aby nie stracić. Przekaże konkretne wskazówki jak dobrze wycenić produkt rzemieślniczy i na co zwrócić uwagę, kiedy jest się twórcą/ rzemieślnikiem. Opowie na podstawie swojego doświadczenia, jak realizować pasję i biznes jednocześnie, z uwzględnieniem specyfiki współczesnego rynku.

12:45-13:45 Warsztat: Przedsiębiorczość w rzemiośle, czyli jak dobrze policzyć cenę produktu rzemieślniczego

Stowarzyszenie Serfenta od 16 lat działa w zakresie nowoczesnego i biznesowego podejścia do pracy z rzemiosłem plecionkarskim. Tworzące organizację ekspertki, Paulina Adamska i Łucja Cieślar zaprojektowały (wspólnie z doradczynią biznesową Urszulą Szwed) autorski Model Biznesowy "Innowacyjny Model Rewitalizacji Rzemiosła", dzięki któremu zarabiają na swoje działania. Udostępniają, upowszechniają i zarządzają wiedzą o dziedzictwie kultury. Organizują warsztaty i wydarzenia merytoryczne, prowadzą wykłady o styku antropologii kulturowej, rzemiosła i rynku; umożliwiają doświadczenie rzemiosła każdemu. Uczą tych, którzy przekazują wiedzę i umiejętności innym. Serfenta to jedna z trzech polskich organizacji akredytowanych przez UNESCO. Otrzymała nagrodę EUROPA NOSTRA 2024 w kategorii edukacja, która jest nazywana

Organizatorzy: Miasto Poznań, Stowarzyszenie Serfenta, Zaułek Rzemiosła

Projekt szkoleniowy jest dofinansowany ze środków budżetowych Urzędu Miasta Poznania przeznaczonych na realizację zadań publicznych.

W przypadku pytań zapraszamy do kontaktu:

Iwona Witkowska

Poznań Biznes Partner

61 878 4785

ods@um.poznan.pl

Zapraszamy!

Wideo i rolki w Canvie Marketing i social media

online

Poznań Biznes Partner i Polska Fundacja Przedsiębiorczości zapraszają na bezpłatne szkolenie pt. Wideo i rolki w Canvie

Termin: 09.12.2024, godz. 09:00-10:30

Osoby zainteresowane udziałem w szkoleniu proszone są o kontakt i rejestrację pod adresem: Wideo i rolki w Canvie

Ważne informacje:

Czego się dowiesz i nauczysz?

  • Poznasz podstawy wideo w Canvie.
  • Jakich narzedzi użyć do montażu wideo w Canvie?
  • Jak wyszukiwać szablony rolek w Canvie?
  • Jak dodać animacje do projektu?
  • Jak dodać muzykę do projektu?
  • Jak eksportować plik wideo?

Do kogo skierowane jest szkolenie?

  • specjalistów ds. marketingu,
  • właścicieli małych firm,
  • freelancerów,
  • pracowników agencji reklamowych,
  • wszystkich osób chcących rozwijać swoje kompetencje.

Agenda szkolenia

  • 09:00 Powitanie uczestników i rozpoczęcie szkolenia
  • 09:00 Jakie projekty wideo można stworzyć w Canvie?
  • 09:15 Przegląd dostępnych szablonów wideo
  • 09:30 Dodawanie wideo do projektu
  • 09:45 Regulowanie prędkości odtwarzania
  • 10:00 Dodatkowe funkcje
  • 10:00 Dodawanie muzyki do projektu: dodawanie muzyki z biblioteki Canvy, importowanie własnej muzyki, regulowanie głośności, eksportowanie dźwięku z wideo
  • 10:15 Efekty specjalne i animacje: dodawanie animacji do tekstu i elementów graficznych, wykorzystanie gotowych animacji, tworzenie prostych efektów specjalnych
  • 10:15
  • Eksport i udostępnianie: wybór formatu filmu, pobieranie i udostępnianie projektu
  • 10:30
  • Sesja pytań i odpowiedzi oraz zakończenie szkolenia

Prowadzący:

Angelika Knop

Angelika Knop Grafika dla laika

Uczę grafiki ,,Nie-grafików" w zakresie tworzenia efektywnych i efektownych grafik oraz wideo. Udowadniam, że nawet bez zmysłu artystycznego i znajomości Photoshopa możesz tworzyć grafiki i wideo, które będą zachwycać i... sprzedawać. Moją misją jest wspieranie graficznie małych kobiecych biznesów oraz pomaganie im stawiać pierwsze kroki w social mediach. Pokazuje również, że sprzedaż w mediach społecznościowych jest możliwa bez wydawania pieniędzy na usługi profesjonalistów. Dodatkowo uczę jak przełamać obawy, uwierzyć w siebie oraz w swoje możliwości i wreszcie zacząć działać. Bez kompleksów, za to z efektami i wynikami. Skąd taka misja? Sama byłam w tym miejscu. Siedziałam na bezpiecznym etacie, marząc o swoim własnym biznesie, o wolności, niezależności i realizacji swoich pomysłów. Bałam się odejść i założyć własną firmę. Aż w końcu zaryzykowałam i to była najlepsza decyzja mojego życia. Jej podjęcie zajęło mi rok. Nie chcę, żebyś tyle czekała, dlatego zrobię wszystko, żeby pomóc Ci uwierzyć w siebie i swoje umiejętności! Warto, jestem na to przykładem. Edukuję głównie za pomocą szkoleń i kursów, ale możemy współpracować także indywidualnie. Moje kursy skierowane są zarówno dla doświadczonych Nie-grafików, jak i osób totalnie początkujących. Pokazuję w nich jak wykorzystywać bezpłatne narzędzie jakim jest Canva do rozwoju Twojego biznesu. Nie musisz zatrudniać grafika. Nie musisz płacić agencji. Nie musisz kupować drogich programów. Jedyne, czego potrzebujesz, to Canva. A ja nauczę Cię jej obsługi. Wpadnij do mnie na Instagramie, znajdziesz mnie pod nickiem @grafikadlalaika. Tam odkrywam tajemnice Canvy i Instastories oraz pokazuję jak wykorzystać te narzędzia do budowania zaangażowanej społeczności. Znajdziesz u mnie wiele tutoriali i tricków.

Słowo od prowadzącego:

Cześć! Nazywam się Angelika Knop i zapraszam na szkolenie, podczas którego nauczysz się tworzyć profesjonalne rolki w Canvie i wykorzystywać to narzędzie także do tworzenia form wideo. Pokażę Ci, jak prosto i efektywnie tworzyć treści wideo, które przyciągnie uwagę Twojej grupy docelowej.

Zapraszamy!

"Metodyki zwinne - co warto wykorzystać w małych biznesach"

szkolenie on-line

Zapraszamy na bezpłatne szkolenie online: "Metodyki zwinne - co warto wykorzystać w małych biznesach"

Chcesz poznać zwinne metodyki zarządzania projektami, które podnoszą efektywność i elastyczność działania? Szukasz rozwiązań, które pomogą Ci szybko adaptować się do zmieniających się potrzeb rynku?

Dołącz do nas, jeśli:

➡️ Jesteś przedsiębiorcą z sektora MSP
➡️ Planujesz założyć własną działalność gospodarczą
➡️ Chcesz zdobyć praktyczną wiedzę na temat zwinnych metodyk i zastosować je w swoim biznesie

Termin: 9-10 grudnia 2024, godz. 16:30 - 19:30
Miejsce: Platforma Zoom- link do dołączenia do spotkania zostanie przesłany dzień przed szkoleniem.

Zapisy: https://app.evenea.pl/event/metodykizwinne/

Program szkolenia:

1️⃣ Planowanie realizacji projektu według założeń metodyk zwinnych (1 godz.)
2️⃣ Wprowadzenie do scruma (1,5 godz.)

  • Samoorganizujące się zespoły
  • Sprint w scrumie
  • Zasady scrum

3️⃣ Role i ich znaczenie - modelowy zespół (1 godz.)

  • Product owner
  • Scrum master
  • Development team

4️⃣ Elementy metodyk zwinnych - kluczowe pojęcia (1 godz.)
5️⃣ Organizacja spotkań (1,5 godz.)

  • Sprint planning
  • Daily scrum
  • Sprint review
  • Sprint retrospective

6️⃣ Jak wykorzystać potencjał samoorganizujących się zespołów

  • Planowanie strategii biznesowej
  • Usprawnienie organizacji pracy
  • Budowanie odpowiedzialności i sprawczości pracowników

Korzyści ze szkolenia:
Uczestnicy zdobędą praktyczną wiedzę na temat zwinnych metodyk, rozwiną umiejętności analityczne i będą mogli wdrożyć nowoczesne techniki zarządzania projektami w swoim biznesie. Szkolenie jest także dobrym wprowadzeniem do dalszego rozwoju na certyfikowanych kursach.

Szkolenie poprowadzi Beata Zięba, doświadczony socjolog, trener biznesu i administracji, oraz doradca MSP z niemal 20-letnim doświadczeniem w szkoleniu małych i średnich przedsiębiorstw.

➡️ Zapisz się już dziś i odkryj, jak wdrożyć zwinne metodyki, które przynoszą realne efekty!

Kasowy PIT, składka zdrowotna i inne zmiany na 2025 rok

online

Poznań Biznes Partner i Polska Fundacja Przedsiębiorczości zapraszają na bezpłatne szkolenie pt.Kasowy PIT, składka zdrowotna i inne zmiany na 2025 rok

Termin: 06.12.2024, godz. 09:00-10:30

Osoby zainteresowane udziałem w szkoleniu proszone są o kontakt i rejestrację pod adresem: Kasowy PIT, składka zdrowotna i inne zmiany na 2025 rok

Ważne informacje:

Czego się dowiesz i nauczysz?

  • Na czy polega kasowy PIT? Kto i na jakich zasadach może go stosować od stycznia 2025 roku?
  • Jakie zmiany wejdą w życie w zakresie składki zdrowotnej?
  • Na czym polega nowy obowiązek wynikający z przepisów o E-Doręczeniach?
  • Jakie są terminy na uzyskanie adresu do E- Doręczeń?
  • O czym należy pamiętać przygotowując się do kolejnego roku podatkowego?

Do kogo skierowane jest szkolenie?

  • obecnych i przyszłych przedsiębiorców,
  • pracowników działów księgowości,
  • pracowników firm,
  • studentów kierunków ekonomicznych,
  • wszystkich osób zainteresowanych rozwijaniem swoich kompetencji.

Agenda szkolenia

  • 09:00Powitanie uczestników i rozpoczęcie szkolenia
  • 09:00Zasady stosowania metody kasowej w podatku dochodowym
  • 09:15Warunki uprawniające do stosowania PIT kasowego
  • 09:30Procedura wyboru i zasady rezygnacji z metody kasowej oraz plusy i minusy tego rozwiązania
  • 09:45Zmiany w podstawie składki zdrowotnej na rok 2025
  • 10:00E - Doręczenia, uzyskanie adresu i harmonogram wdrożenia nowego obowiązku
  • 10:15Kasa fiskalna, JPK CIT i pozostałe wybrane zmiany
  • 10:30Sesja pytań i odpowiedzi oraz zakończenie szkolenia

Prowadząca:

Beata Kuśmierek

TAX DEAL Beata Kuśmierek

Doświadczony doradca gospodarczy, trener z obszarów podatkowych, certyfikowana księgowa z trzydziestoletnim doświadczeniem, przedsiębiorca - właścicielka firmy TAX DEAL, wykładowczyni Polskiej Fundacji Przedsiębiorczości posiadająca Europejski Certyfikat Kompetencji Biznesowych.

Słowo od prowadzącego

Tradycyjnie z nadejściem nowego roku ustawodawca wprowadza zmiany w różnych obszarach związanych z prowadzeniem działalności gospodarczej. Ten rok nie będzie inny, w związku z tym zapraszam Państwa na szkolenie w trakcie którego omówię niektóre z nich. Na tę chwilę przepisy są w procesie legislacyjnym i program może zostać zmodyfikowany w zależności od postępu prac ustawodawczych.

Zapraszamy!

Sprzedaż naturalna - bądź sobą i sprzedawaj więcej. Dlaczego techniki nie są już tak skuteczne?

Poznań Biznes Partner, ul. 28 czerwca 1956 r. nr 404, sala C, II piętro

Zapraszamy na bezpłatne szkolenie stacjonarne: "Sprzedaż naturalna - bądź sobą i sprzedawaj więcej. Dlaczego techniki nie są już tak skuteczne?"
Chcesz dowiedzieć się, dlaczego tradycyjne techniki sprzedaży tracą na skuteczności? Chcesz nauczyć się, jak sprzedawać w sposób autentyczny, budować zaufanie i tworzyć relacje bez presji i manipulacji?
Dołącz do nas, jeśli:
- Pracujesz w sprzedaży, obsłudze klienta lub prowadzisz własny biznes
- Szukasz bardziej naturalnych i skutecznych metod nawiązywania kontaktów
- Chcesz poprawić swoje wyniki, budując autentyczne, długotrwałe relacje
Termin: 5 grudnia 2024, godz. 17:00 - 19:30
Miejsce: Poznań Biznes Partner, ul. 28 czerwca 1956 r. nr 404, sala C, II piętro
Zapisy: https://app.evenea.pl/event/sprzedaznaturalna/
Program szkolenia:
1️⃣ Nowe podejście do sprzedaży: dlaczego techniki tracą skuteczność?
2️⃣ Jak budować autentyczne relacje z klientami
3️⃣ Naturalne rozmowy sprzedażowe bez presji
4️⃣ Budowanie lojalności klienta
5️⃣ Case study
Szkolenie poprowadzi Przemysław Warzych, ekspert ds. rozwoju biznesu z Agencji widoczni.

Sala jest przystosowana do potrzeb osób z niepełnosprawnościami

Jak skutecznie zabezpieczyć JDG pod kątem prawnym - szkolenie online

szkolenie online

Poznań Biznes Partner zaprasza na bezpłatne szkolenie online pt. Jak skutecznie zabezpieczyć JDG pod kątem prawnym

Termin: 5 grudnia 2024 r. w godz. 9:00-13:00

Program szkolenia zostanie udostępniony wkrótce!

Spotkanie odbędzie się przy pomocy aplikacji Zoom. Link logujący na spotkanie zostanie Państwu przesłany w dzień spotkania.

Sugerujemy uczestnictwo w wydarzeniu korzystając ze stabilnego połączenia internetowego najlepiej przewodowego.

Szkolenie poprowadzą pracownicy Wydziału Prawnego.

Osoby zainteresowane udziałem w szkoleniu proszone są o kontakt i rejestrację za pośrednictwem portalu Evenea.

Serdecznie zapraszamy!

Zapisy: Jak skutecznie zabezpieczyć JDG pod kątem prawnym

Trendy na Instagramie w 2025 roku

online

Poznań Biznes Partner i Polska Fundacja Przedsiębiorczości zapraszają na bezpłatne szkolenie pt. Trendy na Instagramie w 2025 roku

Termin: 04.12.2024, godz. 09:00-11:00

Osoby zainteresowane udziałem w szkoleniu proszone są o kontakt i rejestrację pod adresem: Trendy na Instagramie w 2025 roku

Ważne informacje:

Czego się dowiesz i nauczysz?

  • Czym są trendy w social media? Skąd się biorą?
  • Czy warto podążać za trendami czy lepiej słuchać intuicji?
  • Co nowego czeka nas na Instagramie w 2025 roku?
  • Jakie działania w social media warto wprowadzić już teraz, żeby rozwijać swoje konta jeszcze mocniej w 2025 roku?

Do kogo skierowane jest szkolenie?

  • osób chcących rozwijać markę na Instagramie,
  • właścicieli jednoosobowych działalności gospodarczych,
  • pracowników małych i średnich firm,
  • osób prowadzących firmowe social media,
  • wszystkich osób zainteresowanych rozwijaniem swoich kompetencji.

Agenda szkolenia

  • 09:00 Powitanie uczestników i rozpoczęcie szkolenia
  • 09:00 Dlaczego warto poświęcić mi Twoje cenne 2 godziny?
  • 09:00 Czym są trendy? Dlaczego warto je znać i stosować?
  • 09:15 Omówienie aktualnych zmian na platformie Instagram
  • 10:00 Omówienie trendów w social media w 2025 roku
  • 11:00 Sesja pytań i odpowiedzi oraz zakończenie szkolenia

Prowadzący:

Katarzyna Sarga

Zakręcone chwile Katarzyna Sarga

Ponad 12 lat doświadczenia w marketingu internetowym i social media pokazało mi, jak skutecznym sposobem reklamy jest dobrze przygotowana treść. Każdego dnia pracuję wspierając rozwój biznesów w social media, tworzę angażujące treści i nowe trendy w Mobile Video. Nagrywam filmy na zlecenia, tworzę scenariusze nagrań, montuje skuteczne reklamy. Uczę małe biznesy i osoby prywatne jak rozwinąć profil na Instagramie, który będzie dobrą wizytówką marki i skutecznym medium wspierającym reklamę. Jako pierwsza Mobile Video Maker w Polsce odbyłam kurs i zdobyłam legitymację uprawniającą do nagrywania celebracji liturgiczny, dzięki temu przy pomocy telefonu nagrywam także filmy ślubne. Instagram to mój świat. Z przyjemnością nauczę Cię jak się w nim efektywnie poruszać i czerpać z tego radość.

Słowo od prowadzącego

Szkolenie "Trendy na Instagramie w 2025 roku" to konkretna dawka informacji o nowych trendach, które już są i które będą pojawiać się na platformie Instagram w najbliższych miesiącach. Powiem Ci, co warto robić, a co można już sobie odpuścić. Wskaże działania, w które warto zainwestować swój czas i środki, by rozwijać konto na platformie. Jestem e-marketingowcem z 13letnim doświadczeniem, twórcą mobile video, content creatorem, który wspiera biznesy i marki osobiste w rozwoju w social media. Jestem absolwentką szkoły Mobile Video & Reels Natalii Sheveleva @nataliaostory, szkoleniowcem, który z dużą empatią dzieli się swoją wiedzą w zakresie mobile video i social media od ponad 2 lat. Zapraszam Cię do pogłębienia ze mną wiedzy na temat trendów dotyczących Instagrama.

Zapraszamy!

Zbuduj własną markę osobistą na TikTok'u / Побудуй свій особистий бренд у TikTok

szkolenie online

Zbuduj własną markę osobistą na TikTok'u / Побудуй свій особистий бренд у TikTok

Data: 4 grudnia 2024 (środa)
Godziny: 17:00-18:30
Miejsce: online

Opis wydarzenia:
Zapraszamy na bezpłatne szkolenie online: "Zbuduj własną markę osobistą na TikToku".
Chcesz dowiedzieć się, jak w pełni wykorzystać potencjał TikTok'a do budowania marki osobistej i przyciągania szerokiego grona odbiorców?
Szukasz skutecznych metod na rozwijanie konta i zarabianie na treściach?
Dołącz do nas, jeśli:
Chcesz zbudować profesjonalny profil na TikTok'u? Interesuje Cię rozwój marki osobistej w mediach społecznościowych? Szukasz sposobów na monetyzację swojego konta i zdobycie większej liczby obserwujących
Program szkolenia:
- Jak powinna wyglądać Twoja strona na TikToku i jej integracja z innymi platformami
- Jak radzić sobie z hejtem i opinią innych
- Jak tworzyć atrakcyjne treści
- Co nagrywać?
- Zasady TikToka
- Narzędzia do montażu wideo
- AI jako dodatkowe narzędzie na TikToku
- W jakim języku tworzyć treści?
- Monetyzacja i zarabianie na TikToku
- Automatyzacja publikacji i szybki wzrost obserwujących
Szkolenie poprowadzi Bogdan Kozhushko, przedsiębiorca i współwłaściciel kilku firm.
Nie czekaj - zapisz się i odkryj, jak wzmocnić swoją markę na TikTok'u!
Spotkanie odbędzie się w języku ukraińskim w formie szkolenia online na platformie Zoom.
Zapisy: https://app.evenea.pl/event/markanatiktoku/

Wydarzenie finansowane jest z darowizny przekazanej przez Biuro Przedstawicielskie Tajpej w Polsce (Taipei Representative Office in Poland). Thank you Taiwan for help!
--------------------------------------

Запрошуємо на безкоштовний онлайн-тренінг: "Побудуй свій особистий бренд у TikTok"
Хочете дізнатися, як повністю використати потенціал TikTok для створення особистого бренду та залучення широкої аудиторії?
Шукаєте ефективні методи для розвитку свого акаунту та заробітку на контенті?
Приєднуйтесь до нас, якщо:
Бажаєте створити професійний профіль у TikTok
Вас цікавить розвиток особистого бренду в соціальних мережах
Шукаєте способи монетизації свого акаунту та збільшення кількості підписників
Дата: 4 грудня 2024 року, 17:00 - 18:30
Місце: Платформа Zoom

Зміст:
- Як має виглядати ваша TikTok сторінка і її взаємодія з Instagram, Facebook, Telegram та інші.
- Думка інших та хейт
- Як знімати контент?
- Що знімати?
- Правила Тіктока
- Додаткові інструменти для монтування відео
- Штучний інтелект як додатковий інструмент у Тік Тоці
- На якій мові знімати контент?
- Монетизація у ТікТок і як там заробляти
- Автоматизація постінгу та швидкий зрост підписників

Зустріч проходитиме українською мовою у формі онлайн-навчання на платформі Zoom.

Реєстрація: https://app.evenea.pl/event/markanatiktoku/

Захід фінансується за рахунок пожертвування Представництва Тайбея в Польщі. Дякуємо Тайваню за допомогу!

Zwrot kosztów szkoleń, doradztwa itp. poprzez udział w projekcie "Usługi rozwojowe dla Twojego biznesu" - szkolenie online

szkolenie online

Poznań Biznes Partner oraz Wielkopolska Agencja Rozwoju Przedsiębiorczości zapraszają na bezpłatny webinar pt. Zwrot kosztów szkoleń, doradztwa itp. poprzez udział w projekcie "Usługi rozwojowe dla Twojego biznesu".

Projekt skierowany jest do przedsiębiorców (i ich pracowników) mających siedzibę lub oddział w firmy w mieście Poznań oraz powiatach: poznański, średzki, śremski, szamotulski i obornicki.

Termin: 4 grudnia 2024 r., godz. 10:00 - 11:30

Program spotkania:

1. kluczowe informacje o projekcie

2. od procesu wnioskowania do uzyskania wsparcia

3. przydatne wskazówki dla uczestników

Szkolenie poprowadzi Anna Nadstawska - Kierownik w Dziale Koordynacji Projektów

Osoby zainteresowane udziałem prosimy o kontakt i rejestrację za pomocą aplikacji Evenea!

Sugerujemy uczestnictwo w wydarzeniu korzystając ze stabilnego połączenia internetowego najlepiej przewodowego.

Serdecznie zapraszamy!

Zapisy: https://app.evenea.pl/event/zwrotkosztow/

Zbuduj własną markę osobistą na TikTok'u / Побудуй свій особистий бренд у TikTok

szkolenie online

Zbuduj własną markę osobistą na TikTok'u / Побудуй свій особистий бренд у TikTok

Data: 4 grudnia 2024 (środa)
Godziny: 17:00-18:30
Miejsce: online

Opis wydarzenia:
Zapraszamy na bezpłatne szkolenie online: "Zbuduj własną markę osobistą na TikToku".
Chcesz dowiedzieć się, jak w pełni wykorzystać potencjał TikTok'a do budowania marki osobistej i przyciągania szerokiego grona odbiorców?
Szukasz skutecznych metod na rozwijanie konta i zarabianie na treściach?
Dołącz do nas, jeśli:
Chcesz zbudować profesjonalny profil na TikTok'u? Interesuje Cię rozwój marki osobistej w mediach społecznościowych? Szukasz sposobów na monetyzację swojego konta i zdobycie większej liczby obserwujących
Program szkolenia:
- Jak powinna wyglądać Twoja strona na TikToku i jej integracja z innymi platformami
- Jak radzić sobie z hejtem i opinią innych
- Jak tworzyć atrakcyjne treści
- Co nagrywać?
- Zasady TikToka
- Narzędzia do montażu wideo
- AI jako dodatkowe narzędzie na TikToku
- W jakim języku tworzyć treści?
- Monetyzacja i zarabianie na TikToku
- Automatyzacja publikacji i szybki wzrost obserwujących
Szkolenie poprowadzi Bogdan Kozhushko, przedsiębiorca i współwłaściciel kilku firm.
Nie czekaj - zapisz się i odkryj, jak wzmocnić swoją markę na TikTok'u!
Spotkanie odbędzie się w języku ukraińskim w formie szkolenia online na platformie Zoom.
Zapisy: https://lnkd.in/digSkuSV

--------------------------------------

Запрошуємо на безкоштовний онлайн-тренінг: "Побудуй свій особистий бренд у TikTok"
Хочете дізнатися, як повністю використати потенціал TikTok для створення особистого бренду та залучення широкої аудиторії?
Шукаєте ефективні методи для розвитку свого акаунту та заробітку на контенті?
Приєднуйтесь до нас, якщо:
Бажаєте створити професійний профіль у TikTok
Вас цікавить розвиток особистого бренду в соціальних мережах
Шукаєте способи монетизації свого акаунту та збільшення кількості підписників
Дата: 4 грудня 2024 року, 17:00 - 18:30
Місце: Платформа Zoom

Зміст:
- Як має виглядати ваша TikTok сторінка і її взаємодія з Instagram, Facebook, Telegram та інші.
- Думка інших та хейт
- Як знімати контент?
- Що знімати?
- Правила Тіктока
- Додаткові інструменти для монтування відео
- Штучний інтелект як додатковий інструмент у Тік Тоці
- На якій мові знімати контент?
- Монетизація у ТікТок і як там заробляти
- Автоматизація постінгу та швидкий зрост підписників

Зустріч проходитиме українською мовою у формі онлайн-навчання на платформі Zoom.

Реєстрація: https://lnkd.in/digSkuSV

Wybrane modele biznesowe finansowania na start małych firm - szkolenie online

szkolenie online

Poznań Biznes Partner  oraz firma PC-Paul Paweł Szymkowiak zapraszają na bezpłatne szkolenie online pt.​ Wybrane modele biznesowe finansowania na start małych firm.

Termin: 25 listopada 2024 r. w godz. 17:00-20:00

Szkolenie skierowane jest do osób planujących założenie własnej działalności gospodarczej oraz młodych przedsiębiorców. Uczestnicy dowiedzą się, jakie modele finansowania najlepiej sprawdzają się w początkowych fazach rozwoju firmy. Podczas szkolenia omówione zostaną zalety i wady różnych opcji finansowania, a także przykłady z życia wzięte, które pomogą w zrozumieniu potencjalnych wyzwań i ryzyk. Dzięki praktycznym ćwiczeniom uczestnicy nauczą się przygotowywać własne plany finansowania dostosowane do specyfiki ich pomysłów biznesowych.​

Program szkolenia:

I. Franczyza i działalność agencyjna jako model finansowania biznesu na starcie - czas 1 godz.
 -franczyza i franschising - cechy modelu,
-rodzaje i działanie franczyzy,
-kluczowe elementy w umowie franczyzowej - na co warto zwrócić uwagę,
-rozwój i zarządzanie franczyzą,
-korzyści i wady franczyzy,
-wybór franczyzy - studium przypadku (case study),
-działalność agencyjna jako alternatywa franczyzy - studium przypadku (case study).
II.MODEL BIZNESOWY BENCHMARKINGU - czas 1 godz.
 -benchmarking i benchmark - model biznesu oparty o wzorce,
-działania oparte na sprawdzonych benchmarkach,
-zasady wyboru benchmarków,
-rodzaj wdrażanych rozwiązań benchmarkingowych,
-korzyści i wady benchmarkingu,
-dobre praktyki - studium przypadku (case study),
benchmarking finansowy.  
III.NAJCZĘSTSZE PROBLEMY W ZARZĄDZANIU WŁASNYM BIZNESEM NA STARCIE - czas 1 godz.
-wąskie gardła w sprzedaży
-przekonania o biznesie
-strategia marketingowa lub jej brak
-strategia finansowania biznesu - utrzymanie płynności finansowej
zagrożenia i słabe strony.

Prowadząca szkolenie:

Lidia Garczyńska-Szymkowiak
Ekonomista (zarządzanie, marketing, bankowość, ekonomia społeczna, przedsiębiorczość). Od 24 lat doradca biznesowy i zawodowy w Ośrodkach Przedsiębiorczości i Ośrodkach Wsparcia Ekonomii Społecznej dla sektora MŚP. W latach 1998-2004 marketingowiec i doradca finansowy w banku i instytucji doradztwa unijnego (finansowanie zwrotne i dotacyjne sektora MŚP). Od 2016 r. ekspert ekonomiczny portalu zafirmowani.pl Alior Bank. Wykładowca akademicki, szkoleniowiec, certyfikowany trener przedsiębiorczości w technologii e-learningu, członek Komisji Oceny Biznesplanów. 

Osoby zainteresowane udziałem w szkoleniu proszone są o kontakt i rejestrację za pośrednictwem portalu Evenea.

Szkolenie odbędzie się przy pomocy CLICK meeting. Link zostanie Państwu przesłany dzień przed szkoleniem.

Sugerujemy uczestnictwo w wydarzeniu korzystając ze stabilnego połączenia internetowego najlepiej przewodowego.

Liczba miejsc jest ograniczona! O zakwalifikowaniu na szkolenie decyduje kolejność zgłoszeń.

Szkolenie finansowane jest ze środków budżetowych Miasta Poznania.

Serdecznie zapraszamy!

Zapisy: Wybrane modele biznesowe finansowania na start małych firm

Poszukiwanie kontrahentów na rynkach zagranicznych - ABC eksportu

szkolenie online

Polska Izba Gospodarcza Importerów, Eksporterów i Kooperacji serdecznie zaprasza do wzięcia udziału w praktycznych, BEZPŁATNYCH WARSZTATACH on-line pt.

Poszukiwanie kontrahentów na rynkach zagranicznych - ABC eksportu

Data: 25.11.2024 (poniedziałek)

Organizator: POLSKA IZBA GOSPODARCZA IMPORTERÓW, EKSPORTERÓW I KOOPERACJI

Czas szkolenia online: 10:00-13:00

Indywidualne doradztwo/praca indywidualna: 13:00-16:00

Program szkolenia:

  • 1. Dlaczego warto eksportować
  • 2. Metody poszukiwania kontrahentów na rynkach zagranicznych
  • 3. Kryteria brane pod uwagę przy selekcji firm
  • 4. Instytucje wspierające w zakresie poszukiwania kontrahentów na rynkach zagranicznych
  • 5. Sposoby oceny partnerów handlowych na rynkach zagranicznych
  • 6. Budowanie relacji biznesowych na rynkach zagranicznych ze szczególnym uwzględnieniem

udziału w zagranicznych misjach gospodarczych, targach oraz bezpośrednich spotkaniach

  • Q&A

Rejestracja do 24.11.2024

Osoby reprezentujące przedsiębiorstwa prosimy o rejestrację z adresu z domeny służbowej. 

Zgłoszenia przyjmowane są na formularzu: https://forms.gle/Fw55iqwTGqUjrQES9

Uwaga: Liczba miejsc jest ograniczona. Decyduje kolejność zgłoszeń.

Sylwetka trenera:

Iwona Wesołek - Ekspert z zakresu wprowadzania produktów i firm na rynki zagraniczne, tj. kojarzenia partnerów, tworzenia strategii rozwoju przedsiębiorstw oraz finansowania działań ekspansyjnych. Jest twórcą biznesplanów oraz analiz rynkowych. Posiada doświadczenie w zakresie pozyskiwania i rozliczania środków publicznych, w tym z UEm.in. na rozwój eksportu. Organizowała szereg wyjazdów na targi i misje gospodarcze zagranicą, ponadto szkolenia i konferencje, w tym międzynarodowe związane z tematyką eksportu. Posiada 20-letnie doświadczenie w zakresie świadczenia usług doradczych związanych z rozwojem eksportu, w tym jako wieloletni konsultant Krajowego Systemu Usług dla Małych i Średnich Przedsiębiorstw PARP. Pełni funkcję dyrektora w Polskiej Izbie Gospodarczej Importerów, Eksporterów i Kooperacji.

Projekt szkoleniowy jest dofinansowany ze środków budżetowych Urzędu Miasta Poznania przeznaczonych na realizację zadań publicznych.

POLSKA IZBA GOSPODARCZA

Importerów Eksporterów i Kooperacji

www.pcc.org.pl

Budowanie oferty i wycena w oparciu o potrzeby klienta i trendy rynkowe

Poznań Biznes Partner, ul. 28 czerwca 1956 r. nr 404, sala C, II piętro

Poznań Biznes Partner oraz Beata Zięba Get Better zapraszają na bezpłatne szkolenie stacjonarne: Budowanie oferty i wycena w oparciu o potrzeby klienta i trendy rynkowe

Celem szkolenia jest wyposażenie uczestników w wiedzę, jak konstruować oferty, które zainteresują klientów i zmotywują ich do podjęcia współpracy. Uczestnicy nauczą się również personalizować oferty w zależności od potrzeb klientów. Dodatkowo, szkolenie ma na celu rozwinięcie umiejętności szacowania wartości produktów/usług oraz ich wyceny na podstawie mierzalnych wskaźników.

Termin: 25-26.11.2024 r.  godz. 16:30 - 19:30

Miejsce: Poznań Biznes Partner, ul. 28 czerwca 1956 r. nr 404, sala C, II piętro

Zapisy: https://app.evenea.pl/event/budowanieoferty/

Szkolenie jest skierowane do:

  • Przedsiębiorców z sektora MŚP.
  • Osób planujących rozpoczęcie działalności gospodarczej.
  • Osób zainteresowanych rozwojem umiejętności w zakresie ofertowania oraz wyceny swoich produktów i usług.

PROGRAM SZKOLENIA:

1. Analiza rynku, trendów i potrzeb klienta - praktyczne narzędzia (1 godz.)

  • Korzystanie ze źródeł wtórnych i pierwotnych.
  • Barometr trendów.
  • Potrzeby klienta - poszukiwanie wiedzy u źródła.

2. Jakie problemy rozwiązuje nasz produkt/usługa? (0,5 godz.)

  • Produkt/usługa dla każdego czy dla wybranych?
  • Czy rozwiązujemy problemy klienta czy szukamy wyzwań dla organizacji?

3. Empatyczne podejście do klienta (0,5 godz.)

4. Język korzyści i słowa klucze w budowaniu ofert (1 godz.)

  • Cecha, zaleta, korzyść.
  • Słowa klucze oparte na wartościach, potrzebach, trendach.

5. Kanały dotarcia do kluczowych i niszowych klientów (0,5 godz.)

  • Kanały pośrednie i bezpośrednie.
  • Własne i partnerskie.

6. Skuteczne Call to Action! (0,5 godz.)

  • Co klient może zrobić, czego chce, co jest poza jego zasięgiem?
  • W co angażować klienta?

7. Cena oparta na kosztach, konkurencji czy potrzebach klientów - optymalizacja rozwiązań (1 godz.)

  • Strategie cenowe: niskie, średnie i wysokie ceny.
  • Cena a realne koszty produktu/usługi.
  • Jak porównywać się do konkurencji?

Prowadząca: Beata Zięba - socjolog, przedsiębiorca, wykładowca

*Sala jest przystosowana do potrzeb osób z niepełnosprawnościami.

Serdecznie zapraszamy!

Sztuka autoprezentacji - szkolenie online

online

Poznań Biznes Partner i Polska Fundacja Przedsiębiorczości zapraszają na bezpłatne szkolenie pt. Sztuka autoprezentacji

Termin: 22.11.2024, godz. 09:00-10:30

Osoby zainteresowane udziałem w szkoleniu proszone są o kontakt i rejestrację pod adresem: Sztuka autoprezentacji

Ważne informacje:

Kafelek "dołącz" pojawi się 5 minut przed spotkaniem.

Czego się dowiesz i nauczysz?

  • Czym jest autoprezentacja? Jakie czynniki na nią wpływają?
  • Czy stres może mobilizować,a nie paraliżować?
  • Poznasz zasady przygotowania wypowiedzi - jej treść i sposób przedstawiania.
  • Jak definiować grupę odbiorców?
  • Jakie są typy mówców?
  • Poznasz różne techniki wypowiedzi.

Do kogo skierowane jest szkolenie?

  • studentów,
  • osób mających trudności z wystąpieniami publicznymi,
  • osób reprezentujących siebie lub firmę,
  • pracowników działów sprzedaży,
  • przedsiębiorców,
  • wszystkich osób chcących rozwijać swoje kompetencje.

Agenda szkolenia

  • 09:00 Powitanie uczestników i rozpoczęcie szkolenia
  • 09:00 Czynniki decydujące o naszej autoprezentacji
  • 09:15 Czy stres może mobilizować, a nie paraliżować!?
  • 09:30 Pracujemy nad treścią
  • 09:45 Sposób prezentacji - nie bez znaczenia!
  • 10:00 Do kogo mówisz, piszesz, dzwonisz....?
  • 10:15 Jakim jesteś mówcą?
  • 10:15 Triki i taktyki
  • 10:30 Sesja pytań i odpowiedzi oraz zakończenie szkolenia

Prowadząca:

Monika Bezak

Mindloop

Monika Bezak posiada 20-letnie doświadczenie w biznesie i pracy przy projektach szkoleniowych, edukacyjnych oraz stażowych połączone z wykształceniem dziennikarskim (i praktyką!) oraz psychologią menedżerską. Doradza firmom i instytucjom na etapie kreowania pomysłu i wdrażania projektu do realizacji. Sieciuje placówki edukacyjne oraz firmy. Moderuje procesy współpracy. Pozyskuje dofinansowanie dla projektów szkoleniowych krajowych oraz międzynarodowych. Zarządza projektami. Pracuje jako Ekspert ds. Rynku Pracy. Prowadzi szkolenia z zakresu rozwoju kompetencji miękkich, inicjowania projektów badawczo-rozwojowych oraz procesów związanych z sieciowaniem. Lubi dzielić się wiedzą i inspirować.

Słowo od prowadzącego:

Świetnie czujesz się, kiedy wypowiadasz się na forum? Potrafisz przygotować wypowiedź i swoje wystąpienie? Jak czujesz się w czasie spotkań? Czy chwytasz za telefon i rozmawiasz swobodnie? Jak czujesz się w czasie rozmów, czy wymiany korespondencji? "Jak Cię widzą, tak Cię piszą" - jakie to dzisiaj niesie ze sobą znaczenie? Jeśli chcesz popracować nad swoim przekazem, treścią, ale też sposobem prezentacji - zapraszam!

E-doręczenia dla przedsiębiorców od 1 stycznia 2025 roku - szkolenie online

online

Poznań Biznes Partner i Polska Fundacja Przedsiębiorczości zapraszają na bezpłatne szkolenie pt. E-doręczenia dla przedsiębiorców od 1 stycznia 2025 roku

Termin: 21.11.2024, godz. 11:30-13:30

Osoby zainteresowane udziałem w szkoleniu proszone są o kontakt i rejestrację pod adresem: E-doręczenia dla przedsiębiorców od 1 stycznia 2025 roku

Ważne informacje:

Kafelek "dołącz" pojawi się 5 minut przed spotkaniem.

Czego się dowiesz i nauczysz?

  • Czym są e-doręczenia?
  • W jaki sposób można wykorzystać e-doręczenia w codziennej pracy przedsiębiorstwa?
  • Jakie są wymagania techniczne aby korzystać z e-doręczeń?
  • Które przedsiębiorstwa są zobowiązane do używania e-doręczeń?
  • Jakie są korzyści z używania e-doręczeń dla przedsiębiorcy?
  • Czy można zrezygnować z e-doręczeń?

Do kogo skierowane jest szkolenie?

  • pracowników małych i średnich przedsiębiorstw,
  • obywateli Polski zainteresowanych tematyką e-doręczeń,
  • pracowników działów kadr i płac,
  • pracowników administracji,
  • wszystkich osób zainteresowanych rozwijaniem swoich kompetencji.

Agenda szkolenia

  • 11:30 Powitanie uczestników i rozpoczęcie szkolenia
  • 11:30 Podmioty zobowiązane do posiadania adresu do doręczeń elektronicznych
  • 11:45 Rodzaj korespondencji przesyłanej drogą elektroniczną
  • 12:15 Na czym polegają e-doręczenia?
  • 12:30 Odpowiedzi na pytania praktyczne
  • 12:45 Rezygnacja z e-doręczeń oraz korzyści z e-doręczeń
  • 13:00 Harmonogram obowiązku stosowania z e-doręczeń
  • 13:15 Sesja pytań i odpowiedzi
  • 13:30 Zakończenie szkolenia

Prowadząca:

Donata Hermann

KWP Donata Hermann

Donata Hermann - uczy jak, w praktyce wykorzystywać przepisy Kodeksu pracy. Pasjonatka oraz ekspert ds. prawa i rynku pracy, która dzięki wieloletniemu doświadczeniu w tej dziedzinie, dzieli się wiedzą jednocześnie rozwijając markę osobistą pod nazwą: Kadry w pigułce. Szkoleniowiec. Ekspercki wymiar wiedzy potwierdzają wydane publikacje wydawnicze - sześć książek w tematyce prawa pracy; autorka wielu artykułów i porad z zakresu prawa pracy, autorka kursów online, autorka i jednocześnie prowadząca program telewizyjny Kadry w pigułce w telewizji ogólnopolskiej BIZNES24, konsultant. Od kilku lat merytorycznie wspierająca start-upy kreujące kreatywne oraz innowacyjne rozwiązania dla pracodawców. Związana z uczelnią SGH.

Słowo od prowadzącego:

Obowiązkowe e-Doręczenia ruszają 1 stycznia 2025 roku. E-doręczenia już wkrótce będą obowiązkowe dla podmiotów publicznych i przedsiębiorców. Warto poznać, jaki jest harmonogram wdrożenia e-doręczeń i na kim będzie ciążył obowiązek ich stosowania.Krajowy system e-Doręczeń to nie rozwiązanie rządowe, tylko rynkowe, z którego już wkrótce będziemy wszyscy korzystać.