Nasz serwis używa plików cookies. Wykorzystujemy je w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w sposób dopasowany
do indywidualnych potrzeb Użytkowników. Dzięki temu możliwe jest także korzystanie z narzędzi analitycznych oraz
udostępnianie funkcji mediów społecznościowych i odtwarzacza wideo.
Kliknij przycisk „Zaakceptuj lub zamknij”, by wyrazić zgodę na używanie plików cookies i przejść bezpośrednio
do strony lub „Wyświetl ustawienia plików cookies”, aby zobaczyć szczegółowy opis typów plików cookies, a
następnie podjąć decyzję, które z nich chcesz zaakceptować. W każdej chwili istnieje możliwość zarządzania ustawieniami plików cookies -
w stopce strony umieściliśmy link do "Zmień ustawienia Cookies".
Administratorem danych osobowych użytkowników serwisu jest Prezydent Miasta Poznania z siedzibą przy placu
Kolegiackim 17, 61-841 Poznań, natomiast podmiotem przetwarzającym dane jest Instytut Chemii Bioorganicznej PAN -
Poznańskie Centrum Superkomputerowo-Sieciowe (PCSS) ul. Noskowskiego 12/14, 61-704 Poznań.
Szczegółowe informacje na temat przetwarzania Twoich danych znajdują się w Polityce prywatności.
Szczegółowe informacje o tym, w jaki sposób używane są pliki cookies,
a także w jaki sposób można je zablokować lub usunąć, znajdziesz w Polityce cookies.
Cenimy Twoją prywatność
Urząd Miasta Poznania odpowiedzialny za prowadzenie Miejskiego Informatora Multimedialnego
Miasta Poznania, zwraca szczególną uwagę na przestrzeganie prawa użytkowników
do prywatności. Prezentowana informacja poniżej opisuje za co odpowiadają poszczególne cookies.
Zarządzaj swoimi ustawieniami dotyczącymi prywatności i wybierz jakie pliki cookies chcesz zaakceptować.
Wybrane pliki cookies:
Cookies plików wideo
Cookies wpływające na wydajność
Funkcjonalne pliki
Niezbędne pliki cookies (przyspieszają stronę)
Cookies plików wideo
Na naszym serwisie internetowym, zamieszczane są wideo z serwisu YouTube.
W tym celu wykorzystywane są pliki cookies podmiotów trzecich dotyczące usługi YouTube
zawierające m.in. preferencje użytkownika oraz liczydło kliknięć. Nie ma możliwości wyłączenia
tych plików cookies ponieważ ładowane są dopiero przy odtwarzaniu wideo. Jeżeli więc Użytkownik
nie godzi się na ich załadowanie, to nie powinien odtwarzać udostępnionych na stronie wideo filmów.
Cookies wpływające na wydajność
Pliki cookies o charakterze analitycznym, wpływającym na wydajność zbierają informację o tym, jak często strona jest
odwiedzana i jak się z niej korzysta np. które strony są najbardziej i najmniej popularne i w jaki sposób Użytkownicy
poruszają się po serwisie. Pomagają w identyfikowaniu problemów z poszczególnymi podstronami.
Dzięki temu możemy ulepszać zawartość i wydajność strony i uczynić ją bardziej przyjazną i intuicyjną dla użytkownika.
Pliki cookie o charakterze analitycznym i wpływające na wydajność nie są usuwane po zamknięciu przeglądarki i
są trwale przechowywane na komputerze lub urządzeniu użytkownika.
Funkcjonalne pliki
Pliki cookie wpływające na funkcjonalność umożliwiają witrynie przypomnienie sobie informacji
wprowadzonych przez użytkownika lub dokonanych przez niego wyborów (takich jak język, wyrażone zgody)
i mają na celu umożliwienie korzystania z lepszych i bardziej spersonalizowanych funkcji. Pliki te
umożliwiają także optymalizację użytkowania witryny po zalogowaniu się.Pliki cookie wpływające na
funkcjonalność nie są usuwane po zamknięciu przeglądarki i są trwale przechowywane na komputerze
lub urządzeniu użytkownika.
Niezbędne pliki cookies
Te pliki cookie są niezbędne do tego, aby umożliwić prawidłowe poruszanie się po naszym serwisie internetowym.
Pozwalają na działanie niezbędnych funkcji strony takich jak logowanie, ustawienia preferencji prywatności lub
zapewnienie bezpieczeństwa i nie mogą być wyłączone. Możesz zmienić ustawienia przeglądarki, aby zablokować te pliki cookie,
jednakże niektóre funkcjonalności strony mogą nie działać poprawnie.
Niezbędne pliki cookie nie są przechowywane w trwały sposób na komputerze lub innym urządzeniu użytkownika i są usuwane z chwilą
zamknięcia przeglądarki.
Webinar 1. Kapitał psychologiczny. Czym jest, dlaczego warto i jak go pomnażać?
Poznań Biznes Partner, Anna Agata Nowak oraz Drukarnia Edica zapraszają na pierwszy webinar z cyklu Pozytywna organizacja. Twoja organizacja - jak ją budować. Pierwsze z trzech spotkań zatytułowaliśmy Kapitał psychologiczny. Czym jest, dlaczego warto i jak go pomnażać?
Podczas spotkania dowiemy się czym jest kapitał psychologiczny.
Przyjrzymy się kapitałowi psychologicznemu w kontekście dwóch innych kapitałów: społecznego i ekonomicznego oraz wyzwań dla organizacji w obecnych czasach.
Poznamy kilka skutecznych metod budowania nadziei na sukces, optymizmu, poczucia skuteczności oraz odporności psychicznej.
Skupimy się na bezkosztowych narzędziach wzmacniających powyższe zasoby w pracy. Dowiemy się jak je rozwijać, by działać skuteczniej.
Dowiemy się, jak samemu pomnażać swój kapitał psychologiczny, wykorzystując do tego książkę-kalendarz pn. Pozytywna organizacja. Twoja organizacja.
Wskazywane praktyki będą wywodziły się z solidnych badań naukowych prowadzonych mi. przez Luthansa i Avoilo, Snydera, Seligmana, Bandurę.
Dla kogo:
Tak, zapraszam Cię do bycia autorką/autorem Twojej pozytywnej organizacji. Zarówno Twojej osobistej, jak i pozytywnej organizacji pracy działu, którym kierujesz, a może całej organizacji, tej którą zarządzasz, będąc przełożonym albo zespołu, o którego organizację pracy dbasz czy osobą, której zależy na dobrej pracy.
Termin: 19 września 2022 r., godz. 18:00-19:00
Spotkanie odbędzie się przy pomocy aplikacji Zoom. Link logujący na spotkanie zostanie Państwu przesłany w dzień spotkania.
Sugerujemy uczestnictwo w wydarzeniu, korzystając ze stabilnego połączenia internetowego, najlepiej przewodowego.
W spotkaniach mogą wziąć udział maksymalnie 4 osoby z jednej firmy/organizacji.
ANNA AGATA NOWAK - psycholog pracy i organizacji, trenerka, coach i konsultantka z 21-letnią praktyką w przygotowywaniu i prowadzeniu działań rozwojowych z zakresu umiejętności zarządzania oraz osobistych przydatnych w pracy. Przeprowadziła ponad 2500 dni szkoleniowych. Laureatka konkursu na innowacje społeczne, autorka modelu pn. Rozmowy NA TRUDNE, A SPOŁECZNIE WAŻNE TEMATY przełożonego z podwładnymi. Współautorka podręcznika dla słuchaczy szkół policealnych Kompetencje personalne i społeczne. Jak je rozwijać? (TEB Edukacja, wydawnictwo EDICON). Autorka wideokursu Pozytywna organizacja dostępnego na stronie: Pozytywna-organizacja.edu.pl oraz książki-kalendarza Pozytywna organizacja. Twoja organizacja,dostępnego w sklep.edica.pl/pl/c/Ksiazkaplaner-niedatowany-Pozytywna-Organizacja. Absolwentka Uniwersytetu im. Adama Mickiewicza w Poznaniu, doktorantka na Uniwersytecie SWPS w Warszawie. Stypendystka w grancie z Narodowego Centrum Nauki. Kierownik studiów podyplomowych pn. Psychologia pozytywna w organizacji na Uniwersytecie SWPS.
Poznań Biznes Partner oraz Get Better Beata Zięba zapraszają na bezpłatne, trzydniowe warsztaty online pt. "Wystąpienia publiczne online".
Szkolenie jest praktycznym warsztatem i wymaga aktywności uczestników i pracy w grupach, stąd prośba by do szkolenia dołączyć z włączoną kamerą i mikrofonem.
Program szkolenia:
1. Efektywność osobista mówcy - wizerunek, komunikacja, pewność siebie
2. Przygotowanie do wystąpień online, jak zaplanować idealne wydarzenie
Rodzaj wystąpienia
Cele, struktura i narzędzia
Pójście na żywioł vs. próbne wystąpienia
Co może spowodować porażkę?
3. Audytorium i jego oczekiwania
Zarządzanie aktywnością słuchaczy
4. Radzenie sobie z tremą i stresem
5. Narzędzia online - czego i jak używać aby zwiększyć efektywność swoich wystąpień
Termin: 14-15 września 2022 r., godz. 16.30 - 19.30
Szkolenie odbędzie się przy pomocy aplikacji Zoom. Link logujący na szkolenie zostanie Państwu przesłany w dzień szkolenia.
Sugerujemy uczestnictwo w wydarzeniu korzystając ze stabilnego połączenia internetowego najlepiej przewodowego.
Liczba miejsc jest ograniczona! O zakwalifikowaniu na szkolenie decyduje kolejność zgłoszeń.
Prowadzący: Beata Zięba
Socjolog, trener biznesu i administracji, doradca MSP. Posiada niemal 15 letnie doświadczenie szkoleniowe. Współpracuje jako trener, wykładowca, konsultant z wielkopolskimi uczelniami, firmami szkoleniowymi oraz instytucjami rynku pracy. Od wielu lat prowadzi szkolenia dla administracji publicznej, osób bezrobotnych i poszukujących pracy oraz środowiska biznesowego: przedsiębiorców, pracodawców i kadry menadżerskiej. Bazując na zdobytych doświadczenia prowadzi również z sukcesami doradztwo dla mikro, małych i średnich firm m.in. w zakresie tworzenia strategii firm, budowania strategii marketingowych, budowania sieci trwałych kontaktów biznesowych, tworzenia standardów obsługi klienta, wdrażania koncepcji Flexicurity oraz w zakresie selekcji i rekrutacji pracowników.
Osoby zainteresowane udziałem w szkoleniu proszone są o kontakt i rejestrację:
Poznań Biznes Partner oraz Wielkopolska Agencja Rozwoju Przedsiębiorczości zapraszają na bezpłatne spotkanie informacyjne online pt. "Rozwój zawodowy - jak pozyskać dofinansowanie do szkoleń i kursów itp."
Dla kogo:
Projekt skierowany jest do przedsiębiorców (i ich pracowników) mających siedzibę lub oddział w firmy w mieście Poznań.
Termin: 14 września 2022 r., godz. 09.00 - 10.30
Program spotkania:
9.00 - 10.30
1. kluczowe informacje o projekcie
2. obsługa generatora wniosku w praktyce
3. przydatne wskazówki dla uczestników
Szkolenie poprowadzi Anna Nadstawska - Kierownik - Zespół Usług Rozwojowych
Spotkanie odbędzie się przy pomocy aplikacji Zoom. Link logujący na spotkanie zostanie Państwu przesłany w dzień spotkania.
Sugerujemy uczestnictwo w wydarzeniu korzystając ze stabilnego połączenia internetowego najlepiej przewodowego.
Osoby zainteresowane udziałem w szkoleniu proszone są o kontakt i rejestrację:
Poznań Biznes Partner i Firmy Jutra zapraszają na bezpłatne szkolenie pt. Wideomarketing - buduj społeczność, przyciągaj klientów.
Program Firmy Jutra realizowany przez Google, Polski Fundusz Rozwoju i Operatora Chmury Krajowej. W trakcie szkolenia którego dowiesz się, jak w prosty sposób tworzyć treści wideo do internetu - na stronę internetową oraz social media. Wyjaśnimy jakie są najlepsze praktyki i zasady dotyczące tworzenia treści wideo, a także na co należy zwrócić uwagę, aby tworzone przez nas materiały pozostały dobrej jakości i równocześnie przyciągały uwagę odbiorców.
Omówimy wymagania techniczne, dajemy praktyczne wskazówki oraz zaprezentujemy przydatne narzędzia.
Dla kogo jest to szkolenie?
Szkolenie dla przedsiębiorców i osób chcących rozpocząć działalność gospodarczą, dzięki któremu dowiesz się, w jaki sposób tworzyć materiały wideo na stronę internetową oraz kanały społecznościowe.
Co zyskujesz?
W trakcie spotkania doradca Google z programu Firmy Jutra koncentruje się na praktycznym wykorzystaniu narzędzi, które pomagają tworzyć unikalne, wartościowe i skuteczne materiały wideo do internetu. Po zakończeniu szkolenia każdy z uczestników, może otrzymać dostęp do unikalnych materiałów szkoleniowych.
Termin: 8 września 2022 r., 11:00 - 12:30
Szkolenie odbędzie się przy pomocy aplikacji Zoom. Link logujący na szkolenie zostanie Państwu przesłany w dzień szkolenia.
Sugerujemy uczestnictwo w wydarzeniu korzystając ze stabilnego połączenia internetowego najlepiej przewodowego.
Poznań Biznes Partner zaprasza na bezpłatne szkolenie online pt. "Zawieranie umów z pracownikami.''
Termin: 7 września 2022 r., godz. 09:00 - 12:00
Szkolenie odbędzie się przy pomocy aplikacji Zoom. Link logujący na szkolenie zostanie Państwu przesłany w dzień szkolenia.
Sugerujemy uczestnictwo w wydarzeniu korzystając ze stabilnego połączenia internetowego najlepiej przewodowego.
Dla kogo:
Szkolenie skierowane jest do początkujących przedsiębiorców zastanawiających się nad zatrudnieniem innych osób w ramach swojej działalności gospodarczej.
Program:
1) Najczęściej spotykane umowy "zatrudnieniowe".
2) Cechy odróżniające stosunek pracy od stosunków cywilnoprawnych, czyli prawne determinanty wyboru podstawy zatrudnienia.
3) Zawarcie umowy o pracę.
Serdecznie zapraszamy!
Osoby zainteresowane udziałem w szkoleniu proszone są o kontakt i rejestrację:
Poznań Biznes Partner oraz Get Better Beata Zięba zapraszają na bezpłatne, trzydniowe warsztaty online pt. "Asertywna komunikacja i skuteczny feedback".
Szkolenie jest praktycznym warsztatem i wymaga aktywności uczestników i pracy w grupach, stąd prośba by do szkolenia dołączyć z włączoną kamerą i mikrofonem.
Program szkolenia:
1. Proces komunikacji międzyludzkiej
Elementy procesu komunikacji
Kanały komunikacji i rodzaje komunikatów
Bariery w komunikacji między ludźmi
Możliwości przeciwdziałania barierom uniemożliwiającym efektywne komunikowanie
2. Podstawy asertywności
Poczucie własnej wartości - świadomość siebie
Empatia - wrażliwość na innych
3. Asertywne komunikaty w praktyce
Umiejętność wyrażania własnej opinii w kontaktach zawodowych
Wyrażanie i przyjmowanie konstruktywnej krytyki
Umiejętność odmawiania
Wyznaczanie granic w kontaktach z innymi
Kontrolowanie własnych emocji
Niepoddawanie się naciskom i manipulacji
4. Feedback jako narzędzie zwiększające efektywność komunikacji
Informacja zwrotna a krytyka
Technika zakładania pozytywnych intencji
Cel informacji zwrotnej
Schemat udzielania feedbacku
FUKO, SPINKA, Start - Stop - Continue
Feedback w praktyce
Podsumowanie
Termin: 7-9 września 2022 r., godz. 16.30 - 20.00
Szkolenie odbędzie się przy pomocy aplikacji Zoom. Link logujący na szkolenie zostanie Państwu przesłany w dzień szkolenia.
Sugerujemy uczestnictwo w wydarzeniu korzystając ze stabilnego połączenia internetowego najlepiej przewodowego.
Liczba miejsc jest ograniczona! O zakwalifikowaniu na szkolenie decyduje kolejność zgłoszeń.
Prowadzący: Beata Zięba
Socjolog, trener biznesu i administracji, doradca MSP. Posiada niemal 15 letnie doświadczenie szkoleniowe. Współpracuje jako trener, wykładowca, konsultant z wielkopolskimi uczelniami, firmami szkoleniowymi oraz instytucjami rynku pracy. Od wielu lat prowadzi szkolenia dla administracji publicznej, osób bezrobotnych i poszukujących pracy oraz środowiska biznesowego: przedsiębiorców, pracodawców i kadry menadżerskiej. Bazując na zdobytych doświadczenia prowadzi również z sukcesami doradztwo dla mikro, małych i średnich firm m.in. w zakresie tworzenia strategii firm, budowania strategii marketingowych, budowania sieci trwałych kontaktów biznesowych, tworzenia standardów obsługi klienta, wdrażania koncepcji Flexicurity oraz w zakresie selekcji i rekrutacji pracowników.
Szkolenie odbędzie się przy pomocy aplikacji Zoom.
Kafelek "dołącz" pojawi się 5 minut przed spotkaniem.
Sugerujemy uczestnictwo w wydarzeniu korzystając ze stabilnego połączenia internetowego najlepiej przewodowego.
Prowadząca:
Katarzyna Klimek
LEPIEJ KATARZYNA KLIMEK
Coach ICC. Black Belt Six Sigma. Mediator wpisany na listę mediatorów sadowych przy Sadzie Okręgowym we Wrocławiu. Menedżer z sukcesami i wieloletnim doświadczeniem w korporacji finansowej. Fanka wszelkich technik skutecznej komunikacji, ułatwiania sobie życia, upraszczania procesów. Wierzy, ze każdy kto chce może nauczyć się komunikować w taki sposób by osiągać swe cele i utrzymać relacje z ludźmi. Pomaga przedsiębiorcom w rozwiązywaniu konfliktów, wdrażaniu strategii komunikacyjnej i rozwijaniu kompentencji miękkich.
Szkolenie odbędzie się przy pomocy aplikacji Zoom.
Kafelek "dołącz" pojawi się 5 minut przed spotkaniem.
Sugerujemy uczestnictwo w wydarzeniu korzystając ze stabilnego połączenia internetowego najlepiej przewodowego.
Prowadzący:
Rafał Jaworski
CYBERNITE SP. Z O.O.
Zajmuje się zawodowo wsparciem firm i osób fizycznych z zakresu cyberbezpieczeństwa. Absolwent Zarządzania Cyberbezpieczeństwem na SGH. Certyfikat CompTIA Security+. Cybersecurity Business Director dla giełdowej grupy kapitałowej. Chief Operating Officer w spółce świadczącej usługi cybersecurity. Head of Cybersecurity dla globalnego fintechu. Prezes Zarządu firmy consultingowej z branży cybersecurity. Ponad 10 lat doświadczenia w prowadzeniu e-biznesu. Ekspert w departamencie skarbu jednego z banków. Globalny Partner agencji informacyjnej Thomson Reuters.
Polska Fundacja Przedsiębiorczości oraz Poznań Biznes Partner zapraszają na szkolenie pt.: Kreatywne metody projektowe - Design Thinking i Business Model Canvas.
CZEGO SIĘ DOWIESZ I NAUCZYSZ?
Czym są kreatywne metody projektowe?
Jak projektować produkty i usługi z wykorzystaniem narzędzi biznesowych?
Co to jest model biznesowy i jak budować z jego pomocą usługi i produkty?
Co to jest Design Thinking i jak wykorzystać DT do projektowania usług i produktów?
Poznasz narzędzia do tworzenia kreatywnych rozwiązań biznesowych.
Przykłady usług i produktów zaprojektowanych na bazie Business Model Canvas i Design Thinking.
DO KOGO SKIEROWANE JEST SZKOLENIE?
właścicieli firm MŚP,
osób zajmujących się zarządzaniem, rozwojem firm oraz wprowadzaniem na rynek nowych produktów lub usług,
osób, które rozwijają prowadzoną działalność gospodarczą.
AGENDA SZKOLENIA
09:00 Powitanie uczestników i rozpoczęcie szkolenia
09:00 Kreatywne metody i narzędzia w biznesie
09:15 Czym jest Business Model Canvas?
09:30 Jak wykorzystać model biznesowy do projektowania produktów i usług?
09:45 Czym jest metoda Design Thinking?
10:00 Jak wykorzystać Design Thinking do projektowania produktów, usług i zmian w firmie?
10:30 Przykłady usług i produktów zaprojektowanych na bazie Business Model Canvas i Design Thinking
10:45 Sesja pytań i odpowiedzi
11:00 Podsumowanie i zakończenie szkolenia
Termin: 25 sierpnia 2022 r., godz. 9:00-11:00
Osoby zainteresowane udziałem w spotkaniu proszone są o kontakt i rejestrację:
Szkolenie odbędzie się przy pomocy aplikacji Zoom.
Kafelek "dołącz" pojawi się 5 minut przed spotkaniem.
Sugerujemy uczestnictwo w wydarzeniu korzystając ze stabilnego połączenia internetowego najlepiej przewodowego.
Prowadząca:
Iwona Caputa
Black Cat Company Iwona Caputa
Przedsiębiorca, trener biznesu, akredytowany coach ICF, doradca biznesowy. Inspiruje ludzi i firmy do podążania własną ścieżką. Wspiera w budowaniu silnych i konkurencyjnych marek w oparciu o autentyczność, wartości i indywidualne potrzeby klientów. Szkoli, prowadzi warsztaty oraz webinary z kilku dziedzin: budowania marki, strategii rozwoju firmy, budowania marki pracodawcy, sztuki komunikacji, budowania wizerunku, autoprezentacji oraz budowania modeli biznesowych.
Szkolenie odbędzie się przy pomocy aplikacji Zoom.
Kafelek "dołącz" pojawi się 5 minut przed spotkaniem.
Sugerujemy uczestnictwo w wydarzeniu korzystając ze stabilnego połączenia internetowego najlepiej przewodowego.
Prowadząca:
Beata Kuśmierek
TAX DEAL BEATA KUŚMIEREK
Doświadczony doradca gospodarczy, trener z obszarów podatkowych, certyfikowana księgowa z dwudziestoletnim doświadczeniem, przedsiębiorca - właścicielka firmy TAX DEAL, wykładowczyni Polskiej Fundacji Przedsiębiorczości posiadająca Europejski Certyfikat Kompetencji Biznesowych.
Szkolenie odbędzie się przy pomocy aplikacji Zoom.
Kafelek "dołącz" pojawi się 5 minut przed spotkaniem.
Sugerujemy uczestnictwo w wydarzeniu korzystając ze stabilnego połączenia internetowego najlepiej przewodowego.
Prowadząca:
Beata Kuśmierek
TAX DEAL BEATA KUŚMIEREK
Doświadczony doradca gospodarczy, trener z obszarów podatkowych, certyfikowana księgowa z dwudziestoletnim doświadczeniem, przedsiębiorca - właścicielka firmy TAX DEAL, wykładowczyni Polskiej Fundacji Przedsiębiorczości posiadająca Europejski Certyfikat Kompetencji Biznesowych.
Szkolenie odbędzie się przy pomocy aplikacji Zoom.
Kafelek "dołącz" pojawi się 5 minut przed spotkaniem.
Sugerujemy uczestnictwo w wydarzeniu korzystając ze stabilnego połączenia internetowego najlepiej przewodowego.
Prowadzący:
Mariusz Kowalczyk
WE COMMERCE
Przedsiębiorca, wykładowca akademicki oraz specjalista Google Ads i Google Analytics. Specjalizuje się we wdrożeniach, analizie i interpretacji danych płynących z witryn i sklepów internetowych. Oddany metodologii "Buduj - Mierz - Ucz się", która, jego zdaniem, stanowi fundament współczesnego podejścia do digital marketingu.
Szkolenie odbędzie się przy pomocy aplikacji Zoom.
Kafelek "dołącz" pojawi się 5 minut przed spotkaniem.
Sugerujemy uczestnictwo w wydarzeniu korzystając ze stabilnego połączenia internetowego najlepiej przewodowego.
Prowadząca:
Beata Kuśmierek
TAX DEAL BEATA KUŚMIEREK
Doświadczony doradca gospodarczy, trener z obszarów podatkowych, certyfikowana księgowa z dwudziestoletnim doświadczeniem, przedsiębiorca - właścicielka firmy TAX DEAL, wykładowczyni Polskiej Fundacji Przedsiębiorczości posiadająca Europejski Certyfikat Kompetencji Biznesowych.
Polska Fundacja Przedsiębiorczości oraz Poznań Biznes Partner zapraszają na szkolenie pt.: Być sterem, żeglarzem i okrętem - o kreatywności i niezależności.
CZEGO SIĘ DOWIESZ I NAUCZYSZ?
Po co mi kreatywność?
Czy jestem niezależny i samodzielny w codziennej pracy i od czego to zależy?
Jak ułożyć plan działania we własnej działalności?
Jak wypracować umiejętność samooceny?
Jak stosować burzę mózgów i mapy myśli?
Czym jest metoda skutecznego rozwiązywania problemów - trzy krzesła Disneya?
DO KOGO SKIEROWANE JEST SZKOLENIE?
właścicieli firm, w szczególności mikroprzedsiębiorców,
osób pracujących w branży usługowej, handlowej i produkcyjnej,
osób podejmujących nowe zlecenia, nowe wyzwania i nowe projekty,
pracowników mikro, małych i średnich firm, również pracujących w większych zespołach.
AGENDA SZKOLENIA
09:00 Powitanie uczestników i rozpoczęcie szkolenia
09:00 Po co mi kreatywność?
09:15 Rozgrzewka - krótkie ćwiczenie.
09:30 Czy jestem niezależny i samodzielny w pracy i od czego to zależy?
09:45 Układam plan we własnej działalności - case study. Samoocena.
10:00 Trening z wykorzystaniem burzy mózgów i mapy myśli.
10:30 A może trzy krzesła Disneya? - kolejna metoda skutecznego rozwiązywania problemów.
11:00 Podsumowanie i zakończenie szkolenia.
Termin: 11 sierpnia 2022 r., godz. 9:00-11:00
Osoby zainteresowane udziałem w spotkaniu proszone są o kontakt i rejestrację:
Szkolenie odbędzie się przy pomocy aplikacji Zoom.
Kafelek "dołącz" pojawi się 5 minut przed spotkaniem.
Sugerujemy uczestnictwo w wydarzeniu korzystając ze stabilnego połączenia internetowego najlepiej przewodowego.
Prowadząca:
Monika Bezak
MINDLOOP
Monika Bezak posiada 20-letnie doświadczenie w biznesie i pracy przy projektach szkoleniowych, edukacyjnych oraz stażowych połączone z wykształceniem dziennikarskim (i praktyką!) oraz psychologią menedżerską. Doradza firmom i instytucjom na etapie kreowania pomysłu i wdrażania projektu do realizacji. Sieciuje placówki edukacyjne oraz firmy. Moderuje procesy współpracy. Pozyskuje dofinansowanie dla projektów szkoleniowych krajowych oraz międzynarodowych. Zarządza projektami. Pracuje jako Ekspert ds. Rynku Pracy. Prowadzi szkolenia z zakresu rozwoju kompetencji miękkich, inicjowania projektów badawczo-rozwojowych oraz procesów związanych z sieciowaniem.
Szkolenie odbędzie się przy pomocy aplikacji Zoom.
Kafelek "dołącz" pojawi się 5 minut przed spotkaniem.
Sugerujemy uczestnictwo w wydarzeniu korzystając ze stabilnego połączenia internetowego najlepiej przewodowego.
Prowadząca:
Anna Dziwulska
AKADEMIA ROZWOJU BIZNESU ANNA DZIWULSKA
Przedsiębiorca z wieloletnim doświadczeniem menedżerskim - Trener Biznesu Akademii SET, Certyfikowany Trener Extended Disc, Dyplomowany Coach Zespołowy, Certyfikowany Coach Grupowy, Superwizor Coachingu, Certyfikowany Trener Profesjonalnej Obsługi Klienta. Specjalizuje się w rozwoju kompetencji menadżerskich, komunikacji opartej o model Extended Disc, coachingowym stylu kierowania, budowania zespołów, komunikacji w zespole oraz szkoleniach z zakresu profesjonalnej obsługi klienta.
Szkolenie odbędzie się przy pomocy aplikacji Zoom.
Kafelek "dołącz" pojawi się 5 minut przed spotkaniem.
Sugerujemy uczestnictwo w wydarzeniu korzystając ze stabilnego połączenia internetowego najlepiej przewodowego.
Prowadzący:
Mariusz Kowalczyk
WE COMMERCE
Przedsiębiorca, wykładowca akademicki oraz specjalista Google Ads i Google Analytics. Specjalizuje się we wdrożeniach, analizie i interpretacji danych płynących z witryn i sklepów internetowych. Oddany metodologii "Buduj - Mierz - Ucz się", która, jego zdaniem, stanowi fundament współczesnego podejścia do digital marketingu.
Polska Fundacja Przedsiębiorczości oraz Poznań Biznes Partner zapraszają na szkolenie pt.: Jak badać potrzeby i dobierać target - umiejętność bycia "na czasie"
CZEGO SIĘ DOWIESZ I NAUCZYSZ?
Co to jest target i kiedy go wykorzystujemy?
Jak określać grupę docelową?
Jak wykorzystywać metodę desk research?
Jak stosować badania własne?
Jak kreować "persony"?
Jak dobierać kanały dotarcia do określonego targetu?
Jak "być na czasie"?
DO KOGO SKIEROWANE JEST SZKOLENIE?
mikroprzedsiębiorców poszukujących klientów,
pracowników działów promocji, marketingu, sprzedaży,
handlowców,
menedżerów, dyrektorów, kierownikó odpowiedzialnych za wyniki sprzedażowe,
osób prowadzących projekty, w tym projekty unijne,
osób odpowiedzialnych za rozwój produktu oraz firmy,
osób pozyskujących granty i dotacje na planowane nowe projekty.
AGENDA SZKOLENIA
09:00 Powitanie uczestników i rozpoczęcie szkolenia
09:00 Co to jest target i kiedy go wykorzystujemy?
09:15 Jak określać grupę docelową?
09:30 Praktyczne wskazówki w zakresie wykorzystania metody desk research
09:45 Przerwa
10:00 Badania własne - czy warto w nie inwestować?
10:15 Kreujemy nasze "persony"
10:30 Określony target a kanały dotarcia
10:45 Czy "jesteśmy na czasie"?
10:45 Sesja pytań i odpowiedzi oraz zakończenie szkolenia
Termin: 29 lipca 2022 r., godz. 09:00-10:45
Osoby zainteresowane udziałem w spotkaniu proszone są o kontakt i rejestrację:
Szkolenie odbędzie się przy pomocy aplikacji Zoom.
Kafelek "dołącz" pojawi się 5 minut przed spotkaniem.
Sugerujemy uczestnictwo w wydarzeniu korzystając ze stabilnego połączenia internetowego najlepiej przewodowego.
Prowadząca:
Monika Bezak
MINDLOOP
Monika Bezak posiada 20-letnie doświadczenie w biznesie i pracy przy projektach szkoleniowych, edukacyjnych oraz stażowych połączone z wykształceniem dziennikarskim (i praktyką!) oraz psychologią menedżerską. Doradza firmom i instytucjom na etapie kreowania pomysłu i wdrażania projektu do realizacji. Sieciuje placówki edukacyjne oraz firmy. Moderuje procesy współpracy. Pozyskuje dofinansowanie dla projektów szkoleniowych krajowych oraz międzynarodowych. Zarządza projektami. Pracuje jako Ekspert ds. Rynku Pracy. Prowadzi szkolenia z zakresu rozwoju kompetencji miękkich, inicjowania projektów badawczo-rozwojowych oraz procesów związanych z sieciowaniem. Lubi dzielić się wiedzą i inspirować.
Polska Fundacja Przedsiębiorczości oraz Poznań Biznes Partner zapraszają na szkolenie pt.: Wpływ mediów społecznościowych na rozwój biznesu - Facebook i Instagram
CZEGO SIĘ DOWIESZ I NAUCZYSZ?
Jak zbudować markę, wizerunek i społeczność w mediach społecznościowych?
Jak działają algorytmy w mediach społecznościowych?
Jak wykorzystać Facebook, Instagram i LinkedIn do rozwoju własnej działalności i biznesu?
Jak zwiększać zasięgi i budować społeczność w mediach społecznościowych?
Poznasz kilka przykładów firm i różnych rodzajów działalności, które rozwijają się z wykorzystaniem Internetu.
DO KOGO SKIEROWANE JEST SZKOLENIE?
osób, które chcą zbudować profil na Facebooku, Instagramie, LinkedIn i rozwijać biznes dzięki Social Media,
właścicieli firm, którzy poszukują nowych kontaktów biznesowych i budują swoją markę w Social Media,
wszystkich, którzy chcą zbudować zaangażowaną społeczność w Social Media,
osób, które chcą poznać algorytmy Facebooka, Instagrama, LinkedIn i jak je wykorzystać w komunikacji.
AGENDA SZKOLENIA
09:00 Powitanie uczestników i ropozczęcie szkolenia
09:00 Budowanie marki, wizerunku i społeczności w Social Media
09:45 Jak działają algorytmy w mediach społecznościowych?
10:00 Jak zwiększać zasięgi i budować społeczność z wykorzystaniem Facebooka, Instagrama i LinkedIn?
10:15 Jak wykorzystać Facebook, Instagram i LinkedIn do rozwoju własnej działalności i biznesu?
10:30 Dobre praktyki i przykłady rozwijania biznesu dzięki Social Mediom
10:45 Sesjsa pytań i odpowiedzi
11:00 Podsumowanie i zakończenie szkolenia
Termin: 28 lipca 2022 r., godz. 09:00-11:00
Osoby zainteresowane udziałem w spotkaniu proszone są o kontakt i rejestrację:
Szkolenie odbędzie się przy pomocy aplikacji Zoom.
Kafelek "dołącz" pojawi się 5 minut przed spotkaniem.
Sugerujemy uczestnictwo w wydarzeniu korzystając ze stabilnego połączenia internetowego najlepiej przewodowego.
Prowadząca:
Iwona Caputa
BLACK CAT COMPANY IWONA CAPUTA
Przedsiębiorca, trener biznesu, akredytowany coach ICF, doradca biznesowy. Inspiruje ludzi i firmy do podążania własną ścieżką. Wspiera w budowaniu silnych i konkurencyjnych marek w oparciu o autentyczność, wartości i indywidualne potrzeby klientów. Szkoli, prowadzi warsztaty oraz webinary z kilku dziedzin: budowania marki, strategii rozwoju firmy, budowania marki pracodawcy, sztuki komunikacji, budowania wizerunku, autoprezentacji oraz budowania modeli biznesowych.
Szkolenie odbędzie się przy pomocy aplikacji Zoom.
Kafelek "dołącz" pojawi się 5 minut przed spotkaniem.
Sugerujemy uczestnictwo w wydarzeniu korzystając ze stabilnego połączenia internetowego najlepiej przewodowego.
Prowadząca:
Iwona Caputa
BLACK CAT COMPANY IWONA CAPUTA
Przedsiębiorca, trener biznesu, akredytowany coach ICF, doradca biznesowy. Inspiruje ludzi i firmy do podążania własną ścieżką. Wspiera w budowaniu silnych i konkurencyjnych marek w oparciu o autentyczność, wartości i indywidualne potrzeby klientów. Szkoli, prowadzi warsztaty oraz webinary z kilku dziedzin: budowania marki, strategii rozwoju firmy, budowania marki pracodawcy, sztuki komunikacji, budowania wizerunku, autoprezentacji oraz budowania modeli biznesowych.