Nasz serwis używa plików cookies. Wykorzystujemy je w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w sposób dopasowany
do indywidualnych potrzeb Użytkowników. Dzięki temu możliwe jest także korzystanie z narzędzi analitycznych oraz
udostępnianie funkcji mediów społecznościowych i odtwarzacza wideo.
Kliknij przycisk „Zaakceptuj lub zamknij”, by wyrazić zgodę na używanie plików cookies i przejść bezpośrednio
do strony lub „Wyświetl ustawienia plików cookies”, aby zobaczyć szczegółowy opis typów plików cookies, a
następnie podjąć decyzję, które z nich chcesz zaakceptować. W każdej chwili istnieje możliwość zarządzania ustawieniami plików cookies -
w stopce strony umieściliśmy link do "Zmień ustawienia Cookies".
Administratorem danych osobowych użytkowników serwisu jest Prezydent Miasta Poznania z siedzibą przy placu
Kolegiackim 17, 61-841 Poznań, natomiast podmiotem przetwarzającym dane jest Instytut Chemii Bioorganicznej PAN -
Poznańskie Centrum Superkomputerowo-Sieciowe (PCSS) ul. Noskowskiego 12/14, 61-704 Poznań.
Szczegółowe informacje na temat przetwarzania Twoich danych znajdują się w Polityce prywatności.
Szczegółowe informacje o tym, w jaki sposób używane są pliki cookies,
a także w jaki sposób można je zablokować lub usunąć, znajdziesz w Polityce cookies.
Cenimy Twoją prywatność
Urząd Miasta Poznania odpowiedzialny za prowadzenie Miejskiego Informatora Multimedialnego
Miasta Poznania, zwraca szczególną uwagę na przestrzeganie prawa użytkowników
do prywatności. Prezentowana informacja poniżej opisuje za co odpowiadają poszczególne cookies.
Zarządzaj swoimi ustawieniami dotyczącymi prywatności i wybierz jakie pliki cookies chcesz zaakceptować.
Wybrane pliki cookies:
Cookies plików wideo
Cookies wpływające na wydajność
Funkcjonalne pliki
Niezbędne pliki cookies (przyspieszają stronę)
Cookies plików wideo
Na naszym serwisie internetowym, zamieszczane są wideo z serwisu YouTube.
W tym celu wykorzystywane są pliki cookies podmiotów trzecich dotyczące usługi YouTube
zawierające m.in. preferencje użytkownika oraz liczydło kliknięć. Nie ma możliwości wyłączenia
tych plików cookies ponieważ ładowane są dopiero przy odtwarzaniu wideo. Jeżeli więc Użytkownik
nie godzi się na ich załadowanie, to nie powinien odtwarzać udostępnionych na stronie wideo filmów.
Cookies wpływające na wydajność
Pliki cookies o charakterze analitycznym, wpływającym na wydajność zbierają informację o tym, jak często strona jest
odwiedzana i jak się z niej korzysta np. które strony są najbardziej i najmniej popularne i w jaki sposób Użytkownicy
poruszają się po serwisie. Pomagają w identyfikowaniu problemów z poszczególnymi podstronami.
Dzięki temu możemy ulepszać zawartość i wydajność strony i uczynić ją bardziej przyjazną i intuicyjną dla użytkownika.
Pliki cookie o charakterze analitycznym i wpływające na wydajność nie są usuwane po zamknięciu przeglądarki i
są trwale przechowywane na komputerze lub urządzeniu użytkownika.
Funkcjonalne pliki
Pliki cookie wpływające na funkcjonalność umożliwiają witrynie przypomnienie sobie informacji
wprowadzonych przez użytkownika lub dokonanych przez niego wyborów (takich jak język, wyrażone zgody)
i mają na celu umożliwienie korzystania z lepszych i bardziej spersonalizowanych funkcji. Pliki te
umożliwiają także optymalizację użytkowania witryny po zalogowaniu się.Pliki cookie wpływające na
funkcjonalność nie są usuwane po zamknięciu przeglądarki i są trwale przechowywane na komputerze
lub urządzeniu użytkownika.
Niezbędne pliki cookies
Te pliki cookie są niezbędne do tego, aby umożliwić prawidłowe poruszanie się po naszym serwisie internetowym.
Pozwalają na działanie niezbędnych funkcji strony takich jak logowanie, ustawienia preferencji prywatności lub
zapewnienie bezpieczeństwa i nie mogą być wyłączone. Możesz zmienić ustawienia przeglądarki, aby zablokować te pliki cookie,
jednakże niektóre funkcjonalności strony mogą nie działać poprawnie.
Niezbędne pliki cookie nie są przechowywane w trwały sposób na komputerze lub innym urządzeniu użytkownika i są usuwane z chwilą
zamknięcia przeglądarki.
Poznań Biznes Partner i Polska Fundacja Przedsiębiorczości zapraszają na bezpłatne szkolenie pt. Transformacja i rozwój firmy: Wdrażanie systemu wskaźników
Kafelek "dołącz" pojawi się 5 minut przed spotkaniem.
Czego się dowiesz i nauczysz?
Jakie są kluczowe metryki w firmie? Dlaczego należy je mierzyć?
Jak wdrożyć mechanizmy wzrostu kluczowych wskaźników?
Jak przełożyć cele strategiczne na konkretne działania pracowników?
Studium przypadku: Jak różne wskaźniki zmieniają firmy?
Jak wdrożyć system wskaźników, aby działał i rozwijał firmę?
Do kogo skierowane jest szkolenie?
właścicieli małych firm,
menedżerów średniego szczebla,
liderów zespołów sektorze usług i produkcji,
przedsiębiorców planujących skalowanie biznesu,
wszystkich osób zainteresowanych rozwijaniem swoich kompetencji.
Agenda szkolenia
13:30 Powitanie uczestników i rozpoczęcie szkolenia
13:30 Wprowadzenie: rola wskaźników w transformacji i rozwoju firmy
13:45 Kluczowe wskaźniki: identyfikacja i znaczenie pomiaru w małej firmie
14:00 Mechanizmy wzrostu wskaźników: praktyczne metody implementacji
14:15 Od strategii do działania: przekładanie celów na konkretne zadania
14:30 Balansowanie wskaźników: techniki i unikanie pułapek
14:30 Studium przypadku: wpływ różnych wskaźników na rozwój firm
14:45 Wdrażanie systemu wskaźników: klucz do efektywnego działania i rozwoju
15:00 Sesja pytań i odpowiedzi oraz zakończenie szkolenia
PROWADZĄCY
Sławomir Dąbrowski
System 7/1
Doradca biznesowy z dużym doświadczeniem menedżerskim w produkcji i logistyce. Pasjonat budowania efektywnej kultury organizacyjnej przez zaangażowanie i rozwój zespołów. Zarządzał kilkunastoma zespołami liczącymi do 500 pracowników. Budował od podstaw zespoły i ich kulturę jak i przejmował już dojrzałe zespoły. Specjalizuje się we wspieraniu średnich firm w rozwoju i zwiększaniu rentowności, poprzez wdrażanie skutecznych metod i narzędzi zarządzania operacyjnego. Wspiera kadrę zarządzającą w budowie wydajnych zespołów, tworzeniu planów rozwojowych dla kadr, decentralizacji zarządzania i we wdrażaniu mechanizmów, które zapewniają realizację strategii. Absolwent Akademii Leona Koźmińskiego na kierunku MBA Finanse, które ukończył w 2021 roku z wyróżnieniem za końcowy projekt doradczy.
Słowo od prowadzącego
Wielu menedżerów i przedsiębiorców jest zaskoczonych tym, jak wiele może uprościć w ich firmach zbudowanie systemu wskaźników i metryk oraz stworzenie kultury organizacyjnej wokół nich. Efektem tego projektu jest nie tylko samodzielny zespół, ale przede wszystkim firma, która stale i skutecznie podnosi swoje najważniejsze wyniki: produktywność, jakość, sprzedaż i bezpieczeństwo. Wyobraź sobie, że masz narzędzie, które w jednej chwili pozwala Ci ocenić sytuację w firmie, wskazuje gdzie skierować swoją uwagę i zasoby, aby uniknąć ryzyka lub wykorzystać szanse. Takim narzędziem jest właśnie dobrze skonstruowany system wskaźników.Zapraszam na szkolenie, podczas którego dowiesz się, jak zbudować taki system dla swojej firmy. Poznasz praktyczne metody, które pomogą Ci transformować Twój biznes, uproszczą zarządzanie i napędzą rozwój.
Kafelek "dołącz" pojawi się 5 minut przed spotkaniem.
Czego się dowiesz i nauczysz?
Jakie są możliwe formy prawne sprzedaży online?
Jakie dokumenty są niezbędne dla sprzedaży online?
Jak przygotować regulaminy i politykę prywatności?
Jak wdrożyć RODO w sklepie internetowym?
Czy weryfikować opinię klientów? Jak to zrobić?
Czy klient może dokonać zwrotu treści cyfrowej i towarów? Na jakich zasadach może to zrobić?
Jak informować o obniżce cen?
Jakie obowiązki wprowadzają Rozporządzenie DSA z 17 lutego 2024 roku? Kogo dotyczą regulacje?
Jakie kary grożą za sprzedaż online bez aktualnej dokumentacji oraz brak wdrożenia odpowiednich procedur?
Do kogo skierowane jest szkolenie?
przedsiębiorców,
osób chcących rozpocząć własną działalność gospodarczą,
wszystkich osób zainteresowanych rozwijaniem swoich kompetencji.
Agenda szkolenia
13:30 Powitanie uczestników i rozpoczęcie szkolenia
13:30 Jakie są możliwe formy prawne sprzedaży online?
13:45 Jakie są niezbędne dokumenty dla sprzedaży online?
14:00 Jak przygotować regulaminy i politykę prywatności?
14:15 Jak wdrożyć RODO w sklepie internetowym?
14:30 Jak informować o obniżce cen i promocjach?
14:30 Zwroty w sklepie online
14:45 Obowiązki wynikające z Rozporządzenia DSA
14:45 Jakie kary grożą za sprzedaż online bez aktualnej dokumentacji oraz braku wdrożenia odpowiednich procedur?
15:00 Sesja pytań i odpowiedzi oraz zakończenie szkolenia
PROWADZĄCA
Judyta Sobolak
Kancelaria Adwokacka Judyta Sobolak
Jestem prawniczką - adwokatem. Ze szczególnym zamiłowaniem pomaga przedsiębiorcom stawiać prawne ramy ich biznesów. Zajmuje się m.in. bezpiecznymi umowami, regulaminami, audytami prawnymi przedsiębiorców i zaangażowaniem gaszę prawne pożary - również w sądzie. Sama też prowadzę firmę, dlatego połączenie tych dwóch aspektów sprawia, że dobrze rozumiem swoich klientów a co za tym idzie, mogę im efektywnie pomóc. Posiadam 7 letnie doświadczenie pracy w Kancelariach Prawnych.
Słowo od prowadzącego
Prowadzenie sprzedaży w Internecie wiąże się z obowiązkami prawnymi, o które należy zadbać, aby m.in. uniknąć wysokich kar. Szkolenie to idealna okazja, żeby zapoznać się ze legalnymi aspektami prowadzenia biznesu online w tym przedstawię kwestie dotyczące regulaminów, polityki prywatności i RODO w przystępny zrozumiały dla każdego sposób.
Poznań Biznes Partner i Polska Fundacja Przedsiębiorczości zapraszają na bezpłatne szkolenie pt. Skuteczne wykorzystanie social mediów do pozyskiwania klientów
Kafelek "dołącz" pojawi się 5 minut przed spotkaniem.
Czego się dowiesz i nauczysz?
Jak stworzyć strategię pozyskiwania klientów w social media?
Jakie są typy klientów w social mediach?
Poznasz konkretne sposoby docierania do klientów w najbardziej popularnych social mediach.
Do kogo skierowane jest szkolenie?
osób rozpoczynających działania w social media,
przedsiębiorców,
osób poszukujących nowych sposobów na pozyskiwanie klientów,
wszystkich osób zainteresowanych rozwijaniem swoich kompetencji.
Agenda szkolenia
11:30 Powitanie uczestników i rozpoczęcie szkolenia
11:30 Czym jest strategia pozyskiwania klientów w social media? Jak ją stworzyć?
12:00 Omówienie przykładowej strategii
12:15 Przedstawienie typów klientów w social media
12:30 Omówienie sposobów na pozyskiwanie klientów na FB, Instagramie, YT, Linkedin
13:00 Sesja pytań i odpowiedzi oraz zakończenie szkolenia
PROWADZĄCA
Gabriela Woch
Gabriela Woch GrafLab Edu Szkolenia i projektowanie
Certyfikowany trener, wykładowca akademicki w Wyższej Szkole Kształcenia Zawodowego, dyplomowany grafik. Współpracuje z osobami, które są na początku swojej przygody z projektowaniem graficznym i budowaniem marki w Internecie. Współtworzy platformę dla przedsiębiorców Firmago. Współpracuje z Altkom Akademia i Expose.
Słowo od prowadzącego
Klienci są w różnych zakątkach Internetu a już z całą pewnością znajdziemy ich w social mediach. Zapraszam na szkolenie podczas którego przedstawię konkretne działania jakie można podejmować aby pozyskiwać klientów. Przybliżę typy klientów poruszających się w przestrzeni nie tylko SM ale również Internetu a nawet poza nim. Nie zabranie sporej dawki wiedzy na temat stworzenia strategii pozyskiwania klientów. Serdecznie zapraszam!
Kafelek "dołącz" pojawi się 5 minut przed spotkaniem.
Czego się dowiesz i nauczysz?
Czym jest tajemnica przedsiębiorstwa? Dlaczego jej ochrona jest tak ważna dla Twojej firmy?
Co należy zrobić, aby zabezpieczyć tajemnicę Twojej firmy? - w szczególności w relacjach z pracownikami, kontrahentami i innymi osobami trzecimi
Jak należy się zachować, jeśli tajemnica przedsiębiorstwa zostanie ujawniona?
Poznasz sposoby ochrony tajemnicy przedsiębiorstwa w postępowaniu sądowym, przetargowym a także poprzez ochronę praw własności intelektualnej.
Do kogo skierowane jest szkolenie?
osób planujących rozpoczęcie działalności gospodarczej,
mikro, małych i średnich przedsiębiorców,
przedstawicieli branży IT,
pracowników działów sprzedaży,
przedstawicieli firm występujących w przetargach na zamówienia publiczne,
wszystkich osób zainteresowanych rozwijaniem swoich kompetencji.
Agenda szkolenia
09:00 Powitanie uczestników i rozpoczęcie szkolenia
09:00 Czym jest tajemnica przedsiębiorstwa? Dlaczego jej ochrona jest tak ważna dla Twojej firmy?
09:30 Co należy zrobić, aby zabezpieczyć tajemnicę Twojej firmy? - w szczególności w relacjach z pracownikami, kontrahentami i innymi osobami trzecimi
10:00 Jak należy się zachować, jeśli tajemnica przedsiębiorstwa zostanie ujawniona?
10:30 nSposoby ochrony tajemnicy przedsiębiorstwa w postępowaniu sądowym, przetargowym a także poprzez ochronę praw własności intelektualnej.
11:00 Sesja pytań i odpowiedzi oraz zakończenie szkolenia
PROWADZĄCY
Marek Jarosiewicz
"Wódkiewicz Sosnowski" Adwokaci i Radcowie Prawni Spółka Jawna
Adwokat, absolwent Wydziału Prawa i Administracji Uniwersytetu Jagiellońskiego w Krakowie, a od 2013 r. wspólnik kancelarii "Wódkiewicz Sosnowski" Adwokaci i Radcowie Prawni Spółka Jawna. Na co dzień prowadzi sprawy zarówno klientów indywidualnych jak i podmiotów gospodarczych z różnych branż, m.in. budowlanej, nieruchomości, reklamowej, rekrutacyjnej, IT oraz zajmuje się stałą obsługa prawną przedsiębiorców. Specjalizuje się w prawie cywilnym, gospodarczym i prawie pracy. W ramach kancelarii stale współpracuje w charakterze eksperta m.in. ze Stowarzyszeniem "STOP Nieuczciwym Pracodawcom" oraz Stowarzyszeniem Księgowych w Polsce O/O w Szczecinie. Poza pracą zawodową prowadzi liczne szkolenia dotyczące w/w gałęzi prawa dla różnych grup zawodowych, w tym m.in. dla Stowarzyszenia Księgowych w Polsce, a także szkolenia zawodowe dla aplikantów adwokackich w Okręgowej Radzie Adwokackiej w Szczecinie.
Słowo od prowadzącego
Prowadzisz negocjacje z potencjalnym kontrahentem, ale boisz się ujawnić w nich informacje dotyczące Twojej firmy? Zatrudniasz pracownika, który ma dostęp do bazy klientów i boisz się, że zabierze ją ze sobą, gdy odejdzie z pracy? A może ubiegasz się o udzielenie Twojej firmie zamówienia publicznego w procedurze przetargowej, ale obawiasz się, że będziesz musiał ujawnić swym konkurentom know-how firmy? Podczas tego szkolenia dowiesz się, co należy zrobić, aby takie sytuacje nie przyprawiały Cię o ból głowy. Dowiesz się, m.in.: Jakie informacje o Twojej firmie mogą być utajnione? W jaki sposób? Co należy zrobić, objąć dane informacje tajemnicą przedsiębiorstwa? Jak wprowadzić wewnętrzne regulacje chroniące poufne dane? Jak zawierać skuteczne umowy o poufności (NDA, non-disclose agreeement) oraz o zakazie konkurencji, a także bezpieczne umowy pozwalające osobie trzeciej na dostęp do niektórych informacji składających się na tajemnicę przedsiębiorstwa? Jak zabezpieczyć tajemnicę przedsiębiorstwa w postępowaniu przed Sądem lub w przetargu? Kiedy warto starać się o uzyskanie patentu? Jaka jest różnica między ochroną wynikającą z takiego patentu, a ochroną tajemnicy przedsiębiorstwa?
Kafelek "dołącz" pojawi się 5 minut przed spotkaniem.
Czego się dowiesz i nauczysz?
Jakie znaczenie dla rozliczania wydatków ma tytuł na podstawie którego wykorzystywany jest samochód w firmie?
Kiedy podatnikowi przysługuje pełne zaliczenie do kosztów podatkowych oraz pełne odliczenie podatku VAT?
Jak rozliczać leasing i najem?
Z jakimi obciążeniami wiąże się sprzedaż, wycofanie i darowizna samochodu?
Do kogo skierowane jest szkolenie?
obecnych i przyszłych przedsiębiorców,
pracowników działów księgowości,
wszystkich osób chcących rozwijać swoje kompetencje.
Agenda szkolenia
11:30 Powitanie uczestników i rozpoczęcie szkolenia
11:30 Warianty funkcjonowania samochodu w firmie
12:00 Zasady i limity rozliczania wydatków samochodowych w kosztach podatkowych oraz odliczenie podatku naliczonego
12:15 Rozliczanie rat leasingowych i wykup samochodu po zakończeniu umowy
12:45 Sprzedaż, wycofanie z działalności i darowizna samochodu
13:00 Sesja pytań i odpowiedzi oraz zakończenie szkolenia
PROWADZĄCA
Beata Kuśmierek
TAX DEAL Beata Kuśmierek
Doświadczony doradca gospodarczy, trener z obszarów podatkowych, certyfikowana księgowa z trzydziestoletnim doświadczeniem, przedsiębiorca - właścicielka firmy TAX DEAL, wykładowczyni Polskiej Fundacji Przedsiębiorczości posiadająca Europejski Certyfikat Kompetencji Biznesowych.
Słowo od prowadzącego
Samochód jest jednym z podstawowych narzędzi pracy przedsiębiorcy, z jego wykorzystywaniem łączy się ponoszenie wydatków, które nie w pełni mogą być traktowane jako podatkowe koszty uzyskania przychodu. W trakcie szkolenia zostanie przedstawiony pakiet wiedzy niezbędny do prawidłowego podatkowego rozliczania kosztów samochodowych w firmie.
Poznań Biznes Partner i Polska Fundacja Przedsiębiorczości zapraszają na bezpłatne szkolenie pt. 5 kroków do świetnej autoprezentacji na rozmowie o pracę
Kafelek "dołącz" pojawi się 5 minut przed spotkaniem.
Czego się dowiesz i nauczysz?
Jak odpowiadać na najtrudniejsze pytania rekrutacyjne?
Poznasz techniki autoprezentacji, które pozwolą Ci zabłysnąć podczas rozmowy o pracę i zminimalizować stres.
Na co rekruterzy zwracają szczególną uwagę? Jak to wykorzystać na własną korzyść?
Zwiększysz swoje szanse w procesie rekrutacyjnym.
Do kogo skierowane jest szkolenie?
osób poszukujących pracy,
pracowników firm,
osób chcących zachwycić rekrutera,
osób chcących się przebranżowić,
wszystkich osób zainteresowanych rozwijaniem swoich kompetencji.
Agenda szkolenia
14:00 Powitanie uczestników i rozpoczęcie szkolenia
14:00 KROK 1 - Przygotowanie to podstawa - czyli najpierw zrób research
14:15 KROK 2 - Na to patrzy rekruter - czyli na co zwrócić szczególną uwagę w przygotowaniach
14:30 KROK 3 - Czerwone flagi w Twoim zachowaniu - czyli czego nie robić podczas rozmowy o pracę
14:45 KROK 4 - Ważne też, co powiesz - czyli jak odpowiadać na pytania rekrutera
15:00 KROK 5 - Wdech, wydech - czyli kilka technik na ujarzmienie stresu
15:30 Sesja pytań i odpowiedzi oraz zakończenie szkolenia
PROWADZĄCA
Wiktoria Wiater
Zrekrutowana Wiktoria Wiater
Rekruterka i konsultantka kariery, która w swoim życiu przejrzała już setki tysięcy CV i przeprowadziła tysiące rozmów kwalifikacyjnych. Na Instagramie i Tik Toku, jako Zrekrutowana, uczy młodych ludzi jak wejść na rynek pracy i nie zwariować. Analizuje CV, przygotowuje do rozmów rekrutacyjnych i tłumaczy co robić, by wreszcie zdobyć wymarzone zatrudnienie. Jej celem jest, by "każdy pracował w miejscu, które wywołuje uśmiech na jego twarzy"!
Słowo od prowadzącego
Dzwoni rekruter... zaprasza Cię na rozmowę - co czujesz? Stres? To normalne! Nie może on jednak blokować Cię przed dobrą autoprezentacją (bo stanowi ona klucz do sukcesu rekrutacji). Na najbliższym szkoleniu podpowiem Ci zatem jak dobrze przygotować się do rozmowy o pracę, by zachwycić rekrutera oraz jak bezbłędnie odpowiadać nawet na najtrudniejsze pytania rekrutacyjne, by szybciej znaleźć dobre zatrudnienie.
Poznań Biznes Partner i Polska Fundacja Przedsiębiorczości zapraszają na bezpłatne szkolenie pt. Ochrona sygnalistów - obowiązki przedsiębiorców od września
Kafelek "dołącz" pojawi się 5 minut przed spotkaniem.
Czego się dowiesz i nauczysz?
Jak rozumieć pojęcie sygnalisty?
Kto może zostać sygnalistą?
Na czym polega ochrona sygnalistów? Czym są działania odwetowe?
W jaki sposób ustalić poziom zatrudnienia na potrzeby stosowania nowych regulacji?
Jakie obowiązki w zakresie wdrożenia ochrony sygnalistów spoczywają na przedsiębiorcy?
Jakie naruszenia prawa mogą podlegać zgłoszeniu?
Jakie kanały zgłoszeń przewidują przepisy?
Czy obsługa zgłoszeń anonimowych jest obowiązkowa?
Jakie działania należy podjąć po otrzymaniu zgłoszenia?
Jakie są obowiązki przedsiębiorców i pracodawców wynikające z nowych przepisów?
Jaką dokumentację należy wdrożyć?
Na jakich zasadach realizowana jest ochrona danych osobowych sygnalisty?
W jakim terminie należy zrealizować obowiązki wynikające z ustawy?
Do kogo skierowane jest szkolenie?
przedsiębiorców wszystkich branż,
pracowników działów kadr i płac,
pracowników działów HR,
księgowych,
pracowników administracyjnych,
wszystkich osób zainteresowanych rozwijaniem swoich kompetencji.
Agenda szkolenia
09:00 Powitanie uczestników i rozpoczęcie szkolenia
09:00 Podstawy prawne dotyczące ochrony sygnalistów. Jak rozumieć pojęcie sygnalisty? Kto może zostać sygnalistą?
09:15 Ustalanie poziomu zatrudnienia na potrzeby stosowania nowych regulacji. Na czym polega ochrona sygnalistów - czym są działania odwetowe?
09:30 Jakie naruszenia prawa mogą podlegać zgłoszeniu? Jakie obowiązki w zakresie wdrożenia ochrony sygnalistów spoczywają na przedsiębiorcy?
09:45 Jakie kanały zgłoszeń przewidują przepisy? - kanały wewnętrzne, zewnętrzne, ujawnienie publiczne, zasady dokonywania zgłoszeń, prowadzenie rejestru zgłoszeń. Jakie działania należy podjąć po otrzymaniu zgłoszenia?
10:00 Obowiązki przedsiębiorców i pracodawców wynikające z nowych przepisów - procedury wewnętrzne, dokumentacja, obsługa zgłoszeń
10:15 Ochrona danych osobowych sygnalisty - podstawa prawna przetwarzania danych osobowych objętych zgłoszeniami, prawa osób, których dane dotyczą, obowiązki informacyjne. W jakim terminie należy zrealizować obowiązki wynikające z ustawy? Sankcje
10:30 Sesja pytań i odpowiedzi oraz zakończenie szkolenia
PROWADZĄCA
Maja Grzegorczyk
Kancelaria Prawna Maja Grzegorczyk
Absolwentka Wydziału Prawa i Administracji Uniwersytetu Szczecińskiego oraz Wydziału Humanistycznego Katedry Filologii Angielskiej Uniwersytetu Szczecińskiego. Certyfikowany Compliance Officer, prawnik biznesowy, praktyk z wieloletnim doświadczeniem zawodowym w obsłudze prawnej przedsiębiorstw z różnych branż, trener i wykładowca akademicki. Niekwestionowana specjalistka prawa pracy oraz szeroko pojętego prawa w obszarze HR i ochrony danych osobowych (RODO). Partner merytoryczny oraz autorka publikacji wydawnictwa Wolters Kluwer i serwisu prawniczego LEX. Doradza podmiotom polskim i zagranicznym także w obszarze ochrony tajemnic przedsiębiorstwa, prawa gospodarczego, umów w obrocie gospodarczym, sukcesji i optymalizacji prowadzonej działalności, wdrożeń procedur compliance. Certyfikowany audytor wewnętrzny systemów bezpieczeństwa informacji PN-ISO/IEC 27001. Wieloletni wykładowca Wyższej Szkoły Bankowej w Poznaniu Wydziału Ekonomicznego w Szczecinie. Autorka i prelegent popularnych szkoleń prawniczych dedykowanych dla biznesu, podczas których w ciekawy i przystępny sposób oswaja zawiłości aktów prawnych. Prywatnie, zapalona triathlonistka.
Słowo od prowadzącego
25 września 2024 r. wchodzą w życie regulacje dotyczące ochrony sygnalistów, czyli osób zgłaszających naruszenia prawa np. w miejscu pracy. Jak jednak prawidłowo rozumieć pojęcie sygnalisty? Jakie naruszenia prawa objęte są zgłoszeniami? Co należy zrobić z takim zgłoszeniem? Na czym polegają działania odwetowe? Które firmy i od kiedy mają obowiązek wdrożenia nowych regulacji? Na 25 września 2024 r. wiele podmiotów musi mieć przygotowane procedury wewnętrzne i cały pakiet dokumentacji określającej zasady ochrony sygnalistów w firmie. Na wszystkie postawione pytania i wątpliwości przedsiębiorców odpowiemy podczas szkolenia, którego celem jest przygotowanie firm do prawidłowego przeprowadzenia procesu wdrożenia nowych obowiązków. Jak zawsze przystępnie, praktycznie, z dużą ilością wytycznych oraz odpowiedziami na najbardziej palące pytania. Zapraszamy!
Poznań Biznes Partner i Polska Fundacja Przedsiębiorczości zapraszają na bezpłatne szkolenie pt. AI w analityce danych
Termin: 14.08.2024r., godz. 9:00-11:00
Osoby zainteresowane udziałem w szkoleniu proszone są o kontakt i rejestrację pod adresem: AI w analityce danych
Ważne informacje
Kafelek "dołącz" pojawi się 5 minut przed spotkaniem.
Czego się dowiesz i nauczysz?
Jak podejść do analizy danych za pomocą AI, ich czyszczenia i przygotowania?
Nauczysz się jak analizować dane marketingowe w ChatGPT.
Poznasz metody wyciągania wniosków i formowania wniosków z danych biznesowych.
Przeanalizujesz dane w formacie CSV, wykorzystując narzędzia AI.
Odkryjesz, jak analizować kampanie reklamowe na Facebooku za pomocą ChatGPT.
Do kogo skierowane jest szkolenie?
osób pracujących z danymi,
osób prowadzących jednoosobową działalność gospodarczą,
osób prowadzących działalność nierejestrowaną,
freelancerów,
wszystkich osób chcących rozwijać swoje kompetencje.
Agenda szkolenia
09:00 Powitanie uczestników i rozpoczęcie szkolenia
09:00 Wprowadzenie do Analizy danych z AI
09:15 Przygotowanie danych
09:45 Analiza opisowa danych w formacie CSV
10:00 Analiza FB Ads w ChatGPT
10:15 Analiza landingów z Google Analytics 4 w ChatGPT
10:45 Analiza opinii klientów
11:00 Sesja pytań i odpowiedzi oraz zakończenie szkolenia
PROWADZĄCA
Weronika Modzelewska
Przystanek Internet
Szkoleniowiec, marketerka i twórczyni wideo do internetu. Autorka książki "Internet możliwości oraz kilku kursów online. Dużą częścią jej aktywności są szkolenia i programy, w których uczy wykorzystywania możliwości social media firm i marek osobistych. Jej działania można zobaczyć na profilu @przystanekinternet.
Słowo od prowadzącego
Sztuczna inteligencja niesie ze sobą wiele możliwości i szans w kontekście naszej pracy, również tej związanej z analizą danych. Czy chcesz dowiedzieć się, jak ja wykorzystać właśnie do analizy danych? Na szkoleniu poznasz podstawy analizy danych z wykorzystaniem AI. Nauczysz się przygotowywać dane do analizy. I zobaczysz jak możesz zaoszczędzić czas, kiedy do pracy z danymi w swoim biznesie zatrudnisz sztuczną inteligencję! Uwaga: do niektórych zastosowań może być wymagana płatna wersja ChatGPT.
Kafelek "dołącz" pojawi się 5 minut przed spotkaniem.
Czego się dowiesz i nauczysz?
Jak skutecznie komunikować się z Twoją grupą docelową?
Poznasz techniki tworzenia treści, które przyciągną i zaangażują Twoich odbiorców.
Jak tworzyć treści dostosowane do różnych platform i formatów?
Zwiększysz lojalność i zaangażowanie swoich odbiorców poprzez lepsze zrozumienie ich potrzeb.
Otrzymasz wskazówki, jak monitorować i analizować efektywność Twoich działań.
Do kogo skierowane jest szkolenie?
osób prowadzących jednoosobową działalność gospodarczą,
osób prowadzących działalność nierejestrowaną,
freelancerów,
przyszłych social media managerów,
wirtualnych asystentek,
osób tworzących treści,
wszystkich osób zainteresowanych rozwijaniem swoich kompetencji.
Agenda szkolenia
11:30 Powitanie uczestników i rozpoczęcie szkolenia
11:30 Jak poznać potrzeby swoich klientów?
12:00 Kluczowe elementy angażującej treści
12:15 Tworzenie wartościowych treści
12:30 Analiza wyników
13:00 Sesja pytań i odpowiedzi oraz zakończenie szkolenia
PROWADZĄCA
Weronika Modzelewska
Przystanek Internet
Szkoleniowiec, marketerka i twórczyni wideo do internetu. Autorka książki "Internet możliwości oraz kilku kursów online. Dużą częścią jej aktywności są szkolenia i programy, w których uczy wykorzystywania możliwości social media firm i marek osobistych. Jej działania można zobaczyć na profilu @przystanekinternet.
Słowo od prowadzącego
Chcesz, aby Twoje treści wyróżniały się w tłumie i przyciągały uwagę odbiorców? Zapraszam na szkolenie, które pokaże Ci, jak tworzyć angażujące i wartościowe treści, które pokochają Twoi odbiorcy. Dowiesz się, jak skutecznie komunikować się z Twoją grupą docelową, budować lojalność i zwiększać zaangażowanie.
Poznań Biznes Partner i Polska Fundacja Przedsiębiorczości zapraszają na bezpłatne szkolenie pt. Jak wycenić swoją pracę?
Termin: 09.08.2024r., godz.11:30-13:00
Osoby zainteresowane udziałem w szkoleniu proszone są o kontakt i rejestrację pod adresem: Jak wycenić swoją pracę?
Ważne informacje
Kafelek "dołącz" pojawi się 5 minut przed spotkaniem.
Czego się dowiesz i nauczysz?
Co jest punktem startowym w wycenie pracy?
Jakie błędy popełniamy w wycenie swojej pracy?
Dlaczego klienci od Ciebie nie kupują?
Otrzymasz wiedzę na temat blokad, które powodują, że nie możesz ruszyć z miejsca.
Poznasz sposoby wyceny swojej pracy.
Zrozumiesz co buduje Twoją markę i wpływa na zyski.
Do kogo skierowane jest szkolenie?
osób rozpoczynających działalność gospodarczą,
mikro i małych firm,
osób zainteresowanych rozwijaniem swoich kompetencji.
Agenda szkolenia
11:30 Powitanie uczestników i rozpoczęcie szkolenia
11:30 Analiza osobista oraz zawodowa i ich wpływ na wycenę pracy
11:45 Najczęstsze błędy w wycenie swojej pracy
12:00 Rabat i zniżka czy to dobre rozwiązanie
12:15 Syndrom Uroboros
12:30 Sposoby wyceny swojej pracy
12:30 Warianty stawki godzinowej
12:45 Znaczenie reputacji oraz ambasadora w budowaniu marki
13:00 Sesja pytań i odpowiedzi oraz zakończenie szkolenia
PROWADZĄCA
Agnieszka Lisowska
Business Makers Agnieszka Lisowska
Trener biznesu, mentor, coach, trener odporności psychicznej MTQ Plus, facylitator DISC, ekspert wellbeingu finansowego. Właścicielka marki Business Makers oraz Kobieta i Finanse. Inspiruje do zmian i tworzenia nowych rozwiązań w wielu obszarach działalności, m.in. w sprzedaży, zarządzaniu czy finansach osobistych. Pomaga przedsiębiorcom, menadżerom oraz liderom wzmacniać oraz rozwijać ich umiejętności, a także tworzyć efektywne, współpracujące ze sobą zespoły. Bazując na wiedzy naukowej wspiera w obszarze wzmacniania odporności psychicznej oraz budowania dobrostanu w organizacjach. Posiada 15 letnie doświadczenie w sektorze B2B oraz B2C. Prowadzi szkolenia, warsztaty, webinary oraz sesje indywidualne. Specjalizacje: kompetencje menadżerskie, sprzedaż i obsługa klienta, efektywność osobista, wellbeing finansowy, coaching, mentoring.
Słowo od prowadzącego
Kiedy planujemy lub już prowadzimy własny biznes, bardzo często zastanawiamy się, jak wycenić swoje usługi czy produkty. Jeśli nie wiemy jak to zrobić, zaczynamy zaniżać swoją pracę, co powoduje, że tracimy całą radość i motywację. Co więc zrobić, aby czerpać satysfakcję z pracy? Jak wyceniać swoją wartość, tak aby nie zjadać własnego ogona? O tym dowiesz się z mojego szkolenia. Zapraszam serdecznie!
Poznań Biznes Partner i Polska Fundacja Przedsiębiorczości zapraszają na bezpłatne szkolenie pt. Prawne aspekty marki osobistej w mediach społecznościowych
Kafelek "dołącz" pojawi się 5 minut przed spotkaniem.
Czego się dowiesz i nauczysz?
Jakie są najważniejsze aspekty prowadzenia legalnej marki osobistej?
W jakiej formie prawnej należy prowadzić markę osobistą?
Jak legalnie sprzedawać produkty i usługi online?
Jak nie naruszać praw autorskich tworząc treści w mediach społecznościowych?
Jak prowadzić legalny konkurs w mediach społecznościowych?
Jak zawrzeć bezpieczną umowę o współpracę z marką?
Jak oznaczać treści sponsorowane w mediach społecznościowych?
Do kogo skierowane jest szkolenie?
osób, które prowadzą lub planują prowadzić konto marki osobistej w social media,
przedsiębiorców,
osób prowadzących działalność nierejestrowaną,
przedstawicieli firm nawiązujących współpracę z osobami prowadzącymi marki osobiste,
wszystkich osób zainteresowanych rozwijaniem swoich kompetencji.
Agenda szkolenia
13:30 Powitanie uczestników i rozpoczęcie szkolenia
13:30 Od czego zacząć tworząc legalną markę osobistą?
13:45 Formy prawne prowadzenia marki osobistej
14:00 Sprzedaż własnych produktów i usług - Na co zwrócić uwagę?
14:15 Prawa autorskie w mediach społecznościowych w pigułce
14:30 Wizerunek osób trzecich w mediach społecznościowych
14:30 Legalny konkurs w mediach społecznościowych
14:45 Jak zawierać bezpieczne umowy z markami (Influencer marketing)?
14:45 Jak oznaczać reklamy i prezenty
15:00 Sesja pytań i odpowiedzi oraz zakończenie szkolenia
PROWADZĄCA
Judyta Sobolak
Kancelaria Adwokacka Judyta Sobolak
Jestem prawniczką - adwokatem. Ze szczególnym zamiłowaniem pomaga przedsiębiorcom stawiać prawne ramy ich biznesów. Zajmuje się m.in. bezpiecznymi umowami, regulaminami, audytami prawnymi przedsiębiorców i zaangażowaniem gaszę prawne pożary - również w sądzie. Sama też prowadzę firmę, dlatego połączenie tych dwóch aspektów sprawia, że dobrze rozumiem swoich klientów a co za tym idzie, mogę im efektywnie pomóc. Posiadam 7 letnie doświadczenie pracy w Kancelariach Prawnych.
Słowo od prowadzącego
Budowanie własnej społeczności oraz prowadzenie własnego konta marki osobistej staje się bardzo popularne. Tam gdzie pojawia się dane zagadnienie, pojawia się również prawo. W tym przypadku ważne jest, aby osoba prowadząca markę osobistą wiedziała jak sprzedawać produkty, usługi czy współpracować z markami przygotowując dla nich reklamy czy otrzymując prezenty. Ważnym aspektem social mediów są również prawa autorskie a naruszenia mogą skutkować surowymi konsekwencjami. Dlatego tak istotne jest, aby poznać prawne aspekty prowadzenia marki osobistej.
Poznań Biznes Partner i Polska Fundacja Przedsiębiorczości zapraszają na bezpłatne szkolenie pt. Wsparcie dla branż HoReCa - 2 nabór MŚP - wybrane zagadnienia
Kafelek "dołącz" pojawi się 5 minut przed spotkaniem.
Czego się dowiesz i nauczysz?
Jaki jest cel wdrażania inwestycji A1.2.1 KPO?
Jakie są zasady konkursu?
Co zmieniło się po pierwszym naborze?
Praktyczne aspekty przygotowywania wniosku w Lokalnym Systemie Informatycznym PARP
Jak uzupełnić sekcję Zasady horyzontalne?
Dlaczego warto zapoznać się z kryteriami oceny przed złożeniem wniosku?
Do kogo skierowane jest szkolenie?
mikro, małych i średnich przedsiębiorstw z branży HoReCa,
przedstawicieli branży turystycznej,
przedstawicieli instytucji kultury,
wszystkich osób zainteresowany rozwijaniem swoich kompetencji.
Agenda szkolenia
14:00 Powitanie uczestników i rozpoczęcie szkolenia
14:00 Zasady trwającego naboru - regulamin
14:30 Praktyczne aspekty przygotowania wniosku w https://lsi.parp.gov.pl - instrukcja
15:00 Kryteria oceny przedsięwzięć MŚP - dlaczego warto je znać przed złożeniem wniosku
15:30 Sesja pytań i odpowiedzi oraz zakończenie szkolenia
PROWADZĄCY
Zespół Projektowy HoReCa Pomorze
Polska Fundacja Przedsiębiorczości
Jesteśmy ekspertami Polskiej Fundacji Przedsiębiorczości. Zrealizowaliśmy setki projektów pożyczkowych, szkoleniowych, doradczych i inwestycyjnych. Stale rozwijamy naszą ofertę, by jak najlepiej odpowiadała na potrzeby naszych klientów. W ramach HoReCa Pomorze wykorzystujemy swoje wieloletnie doświadczenie we wspieraniu przedsiębiorców. Jako Operator w regionie nr 1, pomagamy mikro-, małym i średnim przedsiębiorstwom, które planują inwestycje na terenie województw: zachodniopomorskiego, pomorskiego, kujawsko-pomorskiego, jak najlepiej wykorzystać środki z KPO dla branż horeca, turystyka i kultura. Na początek zapraszamy na spotkanie informacyjne, podczas którego przedstawimy kluczowe założenia i zasady naboru "Inwestycje dla przedsiębiorstw w produkty, usługi i kompetencje pracowników oraz kadry związane z dywersyfikacją działalności" (Inwestycja A1.2.1. KPO), w ramach którego już w maju przedsiębiorcy będą mogli ubiegać się o bezzwrotne dofinansowanie. Szkolenie poprowadzą dla Państwa: Maria Czerniecka - Kierownik Zespołu Projektowego Katarzyna Kaak-Łasecka - Zastępca Kierownika Zespołu Projektowego.
Słowo od prowadzącego
Od 18 lipca przedsiębiorcy, którzy nie skorzystali ze wsparcia w pierwszym naborze dla branż HoReCa, turystyka i kultura mogą składać wnioski w ramach drugiego naboru! Polska Fundacja Przedsiębiorczości jako Operator wsparcia dla inwestycji planowanych do realizacji na terenie województw kujawsko-pomorskiego, pomorskiego i zachodniopomorskiego, serdecznie zaprasza do udziału w spotkaniu informacyjnym na temat zasad wyboru przedsięwzięć MŚP. Spotkanie będzie poświęcone omówieniu zasad konkursu, ze szczególnym uwzględnieniem zmian, które wprowadzono w porównaniu do pierwszego naboru wniosków. Jak zawsze omówione zostaną także praktyczne aspekty przygotowania wniosku w systemie https://lsi.parp.gov.pl oraz kryteria oceny przedsięwzięć MŚP. Wnioskodawcy nie będą mieli możliwości uzupełniania wniosków w trakcie oceny, warto więc zapoznać się z praktycznymi informacjami, które pomogą dobrze przygotować wniosek o wsparcie.
Poznań Biznes Partner i Polska Fundacja Przedsiębiorczości zapraszają na bezpłatne szkolenie pt. Jak odkryć swoje talenty i czerpać satysfakcję z pracy?
Kafelek "dołącz" pojawi się 5 minut przed spotkaniem.
Czego się dowiesz i nauczysz?
Jakie masz zasoby, aby zdobyć wymarzoną pracę lub rozpoznać swoje miejsce w organizacji, w której obecnie pracujesz?
W jakich sytuacjach ważna jest Twoja historia zawodowa?
Czego potrzebujesz, aby zbudować własne, wiarogodne CV?
W jaki sposób przygotować się do rozmowy na temat Twoich kompetencji?
W jaki sposób mówić o sobie dobrze, wiarygodnie i przekonująco?
Czym różnią się mocne strony od talentów w terminologii Instytutu Gallupa?
Nauczysz się, odnajdować cel zawodowy, dzięki poznaniu indywidualnych talentów oraz swoich wartości.
Do kogo skierowane jest szkolenie?
specjalistów i menedżerów,
osób poszukujących pracy,
kobiet powracających na rynek pracy po urlopie macierzyńskim,
osób czujących potrzebę znalezienia nowych rozwiązań na rozwój swojej kariery zawodowej,
osób pracujących w działach HR,
wszystkich osób chcących rozwijać swoje kompetencje.
Agenda szkolenia
11:30 Powitanie uczestników i rozpoczęcie szkolenia
11:30 Wstęp, przedstawienie, cel szkolenia
11:45 Co to jest kariera zawodowa?
12:00 Kompetencje czyli co?
12:15 Test Gallupa - wiarygodne źródło odkrycia swoich cech
12:30 Rola zawodowa
12:45 Ćwiczenie na znalezienie swojej metafory zawodowej
12:45 Kilka podpowiedzi jak zbudować swoje CV
13:00 Pasja, wiarygodność, samoświadomość
13:00 Sesja pytań i odpowiedzi oraz zakończenie szkolenia
PROWADZĄCA
Katarzyna Raczkowska
Master HR Sp. z o.o.
Trenerka biznesu, coach, mentorka, doradczyni HR, socjolożka. Pracuję z firmami i instytucjami w zakresie doradztwa i usług związanych z doradztwem personalnym i zawodowym. Wspieram menadżerów w odkrywaniu indywidualnych talentów i w efektywnym rozwijaniu ich zespołów. Miałam przyjemność uczestniczyć w szkoleniach krajowych i zagranicznych w zakresie Service Excellence oraz Leadership coaching podczas pracy w dużych firmach międzynarodowych. Udzielam wsparcia osobom w zmianie jako konsultantka kryzysowa, coach i mentorka kryzysowa, pomagam przekuć kryzys w możliwość rozwoju i pozytywnej zmiany, uważając, że każde, nawet krótkie doświadczenie zawodowe, przynosi wiele korzyści. Moją pasją jest odkrywanie talentów poszczególnych osób jako Gallup Certified Strengths Coach. Moje główne talenty wg Gallupa to: INPUT, INDIVIDUALIZATION, FOCUS, IDEATION, RESPONSIBILITY. Zbieram wiedzę o człowieku i podchodzę do każdego indywidulanie. Interesują mnie analizy i liczby, szczególnie dotyczące rynku pracy. Jestem nastawiona na cel i potrafię korygować raz obrany kurs. Zachwyca mnie wszystko co dojrzałe, piękne i szlachetne, dlatego co roku staram się odwiedzać moje ukochane Włochy. Mam potrzebę ciągłego uczenia się i rozwoju. Jestem troskliwa i odpowiedzialna. Zrobię wiele, aby dotrzymać raz danego słowa, co daje gwarancję udanej relacji.
Słowo od prowadzącego
Większość moich klientów czuje, że nie ma wystarczającej wiedzy na temat swoich mocnych stron, predyspozycji i celu zawodowego. Podczas webinaru zapraszam w podróż po odkrycie wewnętrznego potencjału, wartości których poszukujesz w pracy, dzięki czemu unikniesz wypalenia zawodowego.
Kafelek "dołącz" pojawi się 5 minut przed spotkaniem.
Czego się dowiesz i nauczysz?
Czy każdy biznes potrzebuje profilu na Instagramie?
Jak dbać o bezpieczeństwo konta?
Kiedy wybrać konto firmowe, a kiedy twórcy? - różnice w ustawieniach i możliwościach jakie daje platforma
Czy ludzie są dla algorytmów czy algorytmy dla ludzi? - o pogoni na ślepo za zasięgami
Jak przygotować spójny wizerunek konta? - Omówimy: wybór zdjęcia profilowego, kolory marki, grupy docelowej
Czym są słowa kluczowe i pozycjonowanie (SEO) na Instagramie?
Co to jest BIO? Jak je przygotować?
Jakie są rodzaje treści, które możesz publikować (stories, reels, post, karuzela, live)?
Czym są relacje wyróżnione? Jak je ustawić?
Gdzie znaleźć statystyki konta? Co w nich sprawdzać?
Czym jest strategia prowadzenia konta? Dlaczego bez niej nie ma sensu działać na Instagramie?
Do kogo skierowane jest szkolenie?
osób chcących rozwijać markę osobistą,
właścicieli jednoosobowych działalności gospodarczych,
pracowników małych i średnich firm,
osób chcących rozpocząć działania w social media,
wszystkich osób zainteresowanych rozwijaniem swoich kompetencji.
Agenda szkolenia
11:30 Powitanie uczestników i rozpoczęcie szkolenia
11:30 Czy każdy biznes musi mieć konto na Instagramie?
12:15 Omówienia na podstawie prezentacji ustawień konta, form publikacji.
12:45 Omówienie statystyk na przykładzie prowadzonego przeze mnie konta
13:00 Sesja pytań i odpowiedzi oraz zakończenie szkolenia
PROWADZĄCA
Katarzyna Sarga
Zakręcone chwile Katarzyna Sarga
Ponad 12 lat doświadczenia w marketingu internetowym i social media pokazało mi, jak skutecznym sposobem reklamy jest dobrze przygotowana treść. Każdego dnia pracuję wspierając rozwój biznesów w social media, tworzę angażujące treści i nowe trendy w Mobile Video. Nagrywam filmy na zlecenia, tworzę scenariusze nagrań, montuje skuteczne reklamy. Uczę małe biznesy i osoby prywatne jak rozwinąć profil na Instagramie, który będzie dobrą wizytówką marki i skutecznym medium wspierającym reklamę. Jako pierwsza Mobile Video Maker w Polsce odbyłam kurs i zdobyłam legitymację uprawniającą do nagrywania celebracji liturgiczny, dzięki temu przy pomocy telefonu nagrywam także filmy ślubne. Instagram to mój świat. Z przyjemnością nauczę Cię jak się w nim efektywnie poruszać i czerpać z tego radość.
Słowo od prowadzącego
Szkolenie "Instagram od podstaw - od pomysłu do realizacji " to dawka niezbędnej wiedzy na temat aplikacji Instagram w pigułce. Zmieniający się styl życia, narzuca nam znacznie większą obecność w mediach społecznościowych. Warto czas, który poświęcamy na obecność online wykorzystać z korzyścią dla nas i naszego biznesu. Dzięki zdobytej wiedzy będziesz mogła/mógł zarówno samodzielnie prowadzić konto, umiejętnie kontrolować i rozliczać z prowadzenia kont w social media ewentualnych podwykonawców ale także skutecznie zabezpieczać treści, które publikujesz Ty i Twoi bliscy. Podczas szkolenia dowiesz się czy konto na Instagramie to dzisiaj konieczność i jak działać, aby narzędzie to przynosiło korzyści dla biznesu. Dzięki szkoleniu poczujesz się pewniej korzystając na co dzień z aplikacji Instagram. Jestem emarketingowcem z 13letnim doświadczeniem, twórcą mobile video, content creatorem, który wspiera biznesy i marki osobiste w rozwoju w social media. Jestem absolwentką szkoły Mobile Video & Reels Natalii Sheveleva @nataliaostory, szkoleniowcem, który z dużą empatią dzieli się swoją wiedzą w zakresie mobile video i social media od ponad 2 lat. Zapraszam Cię do pogłębienia ze mną wiedzy na temat Instagrama.
Kafelek "dołącz" pojawi się 5 minut przed spotkaniem.
Czego się dowiesz i nauczysz?
Jakie są najnowsze narzędzia AI wspomagające budowanie marki?
Jak wykorzystać AI do tworzenia treści?
Jak AI może pomóc w analizie i optymalizacji działań?
Praktyczne przykłady zastosowania AI.
Do kogo skierowane jest szkolenie?
osób chcących aktywnie budować swoją karierę,
osób poszukujących pracy,
osób chcących się przebranżowić,
specjalistów różnych branż,
właścicieli firm,
menedżerów,
freelancerów,
konsultantów,
wszystkich osób zainteresowanych rozwijaniem swoich kompetencji
Agenda szkolenia
15:00 Powitanie uczestników i rozpoczęcie szkolenia
15:00 Narzędzia AI wspomagające budowanie marki
15:00 Wykorzystanie AI do tworzenia treści
15:15 AI w analizie i optymalizacji działań
15:15 Praktyczne przykłady zastosowania AI
15:30 Zakończenie szkolenia
PROWADZĄCY
Adrian Gamoń
Adrian Gamoń (www.adriangamon.com) - strateg marki i ekspert z zakresu komunikacji marek i social media, mówca i trener biznesu. Pomaga firmom, instytucjom oraz osobom odkrywać swoją opowieść i budować z jej pomocą owocne relacje z innymi. Twórca i opiekun merytoryczny kierunku studiów podyplomowych na AGH w Krakowie "Social Media & Content Marketing". Współautor "Biblia e-biznesu 3.0). Wydawca raportu "LinkedIn w Polsce w 2023 roku".
Słowo od prowadzącego
Dowiedz się, jak wykorzystać sztuczną inteligencję w budowaniu marki osobistej na LinkedIn. Poznasz najnowsze narzędzia i techniki, które pomogą Ci wyróżnić się na tle konkurencji.
Kafelek "dołącz" pojawi się 5 minut przed spotkaniem.
Czego się dowiesz i nauczysz?
Poznasz różne rodzaje narzędzi AI używanych w projektowaniu graficznym.
Jak wykorzystać AI do automatyzacji procesu tworzenia grafik?
Nauczysz się korzystać z funkcji automatyzujących tworzenie projektów graficznych w Canvie.
Do kogo skierowane jest szkolenie?
specjalistów ds. marketingu,
właścicieli małych firm,
freelancerów,
grafików,
projektantów,
pracowników agencji reklamowych,
wszystkich osób zainteresowanych rozwijaniem swoich kompetencji.
Agenda szkolenia
09:00 Powitanie uczestników i rozpoczęcie szkolenia
09:00 Przegląd funkcji automatyzujących tworzenie grafik w Canvie
09:00 Demonstracja szybkiego tworzenia projektów przy użyciu AI w Canvie
09:15 Jak AI w Canvie może usprawnić proces projektowania grafiki?
09:15 Przegląd aplikacji Canvy opartych na AI
09:30 Zakończenie szkolenia
PROWADZĄCA
Angelika Knop
Angelika Knop Grafika dla laika
Uczę grafiki ,,Nie-grafików" w zakresie tworzenia efektywnych i efektownych grafik oraz wideo. Udowadniam, że nawet bez zmysłu artystycznego i znajomości Photoshopa możesz tworzyć grafiki i wideo, które będą zachwycać i... sprzedawać. Moją misją jest wspieranie graficznie małych kobiecych biznesów oraz pomaganie im stawiać pierwsze kroki w social mediach. Pokazuje również, że sprzedaż w mediach społecznościowych jest możliwa bez wydawania pieniędzy na usługi profesjonalistów. Dodatkowo uczę jak przełamać obawy, uwierzyć w siebie oraz w swoje możliwości i wreszcie zacząć działać. Bez kompleksów, za to z efektami i wynikami. Skąd taka misja? Sama byłam w tym miejscu. Siedziałam na bezpiecznym etacie, marząc o swoim własnym biznesie, o wolności, niezależności i realizacji swoich pomysłów. Bałam się odejść i założyć własną firmę. Aż w końcu zaryzykowałam i to była najlepsza decyzja mojego życia. Jej podjęcie zajęło mi rok. Nie chcę, żebyś tyle czekała, dlatego zrobię wszystko, żeby pomóc Ci uwierzyć w siebie i swoje umiejętności! Warto, jestem na to przykładem. Edukuję głównie za pomocą szkoleń i kursów, ale możemy współpracować także indywidualnie. Moje kursy skierowane są zarówno dla doświadczonych Nie-grafików, jak i osób totalnie początkujących. Pokazuję w nich jak wykorzystywać bezpłatne narzędzie jakim jest Canva do rozwoju Twojego biznesu. Nie musisz zatrudniać grafika. Nie musisz płacić agencji. Nie musisz kupować drogich programów. Jedyne, czego potrzebujesz, to Canva. A ja nauczę Cię jej obsługi. Wpadnij do mnie na Instagramie, znajdziesz mnie pod nickiem @grafikadlalaika. Tam odkrywam tajemnice Canvy i Instastories oraz pokazuję jak wykorzystać te narzędzia do budowania zaangażowanej społeczności. Znajdziesz u mnie wiele tutoriali i tricków.
Słowo od prowadzącego
Cześć! Jestem Angelika Knop i serdecznie zapraszam na szkolenie dotyczące wykorzystania narzędzi sztucznej inteligencji w projektowaniu graficznym. Współczesne narzędzia AI oferują nieograniczone możliwości w szybkim tworzeniu, personalizacji oraz optymalizacji grafik. Podczas naszych warsztatów dowiesz się, jak wykorzystać te technologie, aby efektywnie wspierać procesy projektowe i podnosić jakość finalnych produktów. Bez względu na Twój poziom doświadczenia, będziesz mógł/a w pełni wykorzystać potencjał narzędzi AI w swojej pracy. Do zobaczenia na szkoleniu!
Poznań Biznes Partner i Polska Fundacja Przedsiębiorczości zapraszają na bezpłatne szkolenie pt. Jak udzielać informacji zwrotnej? - praktyczny poradnik
Coach ICC. Black Belt Six Sigma. Mediator wpisany na listę mediatorów sądowych przy Sądzie Okręgowym we Wrocławiu. Menedżer z sukcesami i wieloletnim doświadczeniem w korporacji finansowej. Fanka wszelkich technik skutecznej komunikacji, ułatwiania sobie życia, upraszczania procesów. Wierzy, ze każdy kto chce może nauczyć się komunikować w taki sposób by osiągać swe cele i utrzymać relacje z ludźmi. Pomaga przedsiębiorcom w rozwiązywaniu konfliktów
SŁOWO OD PROWADZĄCEGO
Czy zdarza Ci się szukać odpowiedzi na pytanie "Jak mam mu to powiedzieć? Jak mam z nim porozmawiać? Przecież dłużej tak być nie może. Muszę coś z tym zrobić? "Jak często emocje biorą górę w Twoich rozmowach ze współpracownikami? Czy zdarza się, że nie zwracasz uwagi pracownikowi bo nie wiesz jak to zrobić by nie było mu przykro? To jest webinar dla Ciebie jeśli poruszają Cię te pytania. Jeśli chcesz dowiedzieć się jak zwrócić uwagę pracownikowi by ten usłyszał co mówisz, przyjął to i podjął decyzję czy chce wprowadzić zmianę - weź udział w tym szkoleniu. Umiejętność prowadzenia konstruktywnej rozmowy, wykorzystania procesu komunikacji do poprawy trudnej sytuacji jest dziś nie tylko cennym walorem szefa ale też coraz bardziej nieodzownym elementem efektywnego działania w zespole.
Jestem prawniczką - adwokatem. Ze szczególnym zamiłowaniem pomaga przedsiębiorcom stawiać prawne ramy ich biznesów. Zajmuje się m.in. bezpiecznymi umowami, regulaminami, audytami prawnymi przedsiębiorców i zaangażowaniem gaszę prawne pożary - również w sądzie. Sama też prowadzę firmę, dlatego połączenie tych dwóch aspektów sprawia, że dobrze rozumiem swoich klientów a co za tym idzie, mogę im efektywnie pomóc. Posiadam 7 letnie doświadczenie pracy w Kancelariach Prawnych.
SŁOWO OD PROWADZĄCEGO
Działalność nierejestrowana jest bardzo korzystną regulacją prawną, zważywszy, że próg przychodu od stycznia 2024 r. kolejny raz wzrasta. Ta forma prowadzenia firmy jest o tyle korzystna, że można ją prowadzić niezależnie od umowy o pracę/zlecenia i traktować ją jako dodatkowe źródło dochodu bądź "test" przyszłej działalności gospodarczej. Zapraszam serdecznie.
Zgodnie z art. 13 ust. 1 i ust. 2 ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r. informuję, iż:
1. Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Prezydent Miasta Poznania z siedzibą przy placu Kolegiackim 17, 61-841 Poznań.
2. Wyznaczono inspektora ochrony danych, z którym można się kontaktować poprzez email: iod@um.poznan.pl lub pisemnie na adres: plac Kolegiacki 17, 61-841 Poznań.
3. Pani / Pana dane będą przetwarzane w celu wykonania zadania realizowanego w interesie publicznym zgodnie ze Strategią Rozwoju Miasta Poznania 2020+ przyjętą Uchwałą nr XLI/708/VII/2017 Rady Miasta Poznania z dnia 24 stycznia 2017 roku, którym jest m.in. upowszechnianie wiedzy biznesowej i wspieranie rozwijania kompetencji biznesowych dla mikro i małych przedsiębiorców oraz wśród osób planujących podjęcie działalności gospodarczej.
4. Dane po zrealizowaniu celu, dla którego zostały zebrane, będą przetwarzane do celów archiwalnych i przechowywane przez okres niezbędny do zrealizowania przepisów dotyczących archiwizowania danych obowiązujących u Administratora.
5. Osoby, których dane dotyczą, mają prawo do:
a) dostępu do swoich danych osobowych
b) żądania sprostowania danych, które są nieprawidłowe
c) żądania usunięcia danych, gdy:
· dane nie są już niezbędne do celów, dla których zostały zebrane
· dane przetwarzane są niezgodnie z prawem
d) żądania ograniczenia przetwarzania, gdy:
· osoby te kwestionują prawidłowość danych
· przetwarzanie jest niezgodne z prawem, a osoby te sprzeciwiają się usunięciu danych
· Administrator nie potrzebuje już danych osobowych do celów przetwarzania, ale są one potrzebnen osobom, których dane dotyczą, do ustalenia, dochodzenia lub obrony roszczeń
6. Ma Pani/Pan prawo do wniesienia skargi do organu nadzorczego, którym jest Prezes Urzędu Ochrony Danych Osobowych.
7. Podanie danych osobowych jest dobrowolne, ale niezbędne do wzięcia udziału w szkoleniu realizowanym przez Ośrodek Doradczo-Szkoleniowy Wydziału Działalności Gospodarczej Urzędu Miasta Poznania.
8. Dane osobowe nie będą przetwarzane w sposób opierający się wyłącznie na zautomatyzowanym przetwarzaniu, w tym profilowaniu.
9. Odbiorcami danych są podmioty zajmujące się obsługą informatyczną Administratora.