Office 365 dla firm

Zapraszamy na szkolenie online organizowane przy współpracy z Poznań Biznes Partner oraz Grupa MY IT: Office 365 w firmie.

Po prawej stronie fragment klawiatury laptopa ujęta z góry. Na dole logotypy Poznań Biznes Partner i Grupy MY IT. Na lewo granatowy tytuł szkolenia i jego data: Office 365 dla firm, 23 - 24.11.2021. - grafika artykułu
Office 365 dla firm

Grupa MY IT - firma 15 lat doświadczenia w usługach IT dla szkół oraz małych i średnich firm - specjalizacja wdrażanie usług Microsoft, wdrażanie oraz admiracja Windows Serwer, Windows Azure oraz Office 365 wdrażanie oraz administracja. Dodatkowo jako Centrum Kursów Komputerowych szkolenia z programów MS Office - przeszkolonych ponad 7 tysięcy osób, zrealizowane szkolenia w ponad 100 firmach ponad 15 tysięcy godzin szkoleniowych.

Szkolenie prowadzi Michał Nykiel - trener MS Office oraz Office 365, wdrożeniowiec Office 365 oraz Windows Serwer. Przeszkolił ponad 11000 osób, zrealizowanych ponad 15 tysięcy godzin szkoleniowych. Zawodowo z IT związany ponad 20 lat. Administrator sieciowy Windows Serwer. Specjalista od zapewnienia bezpieczeństwa sieci w firmach. Szkolenia prowadził zarówno jak i dla dużych korporacji jak i małych przedsiębiorstw.

Spotkania online w dniach 23, 24 listopad od 17:30 do 20:00

Zapisy na szkolenie: zapisy@szkolenia-ic.pl

Szczegóły spotkania: tel. 570 999 675

Szczegóły spotkania

Dla kogo spotkania związane z tematyką Office 365 dla firm. Oto kilka pytań, które pozwolą ustalić zakres potrzeb korzystania z możliwości Office 365.

  1. Czy interesuje Cię usprawnienie codziennej pracy biurowej indywidualnej i grupowej?
  2. Czy chcesz poznać różnice pomiędzy tradycyjnym MS Office a MS Office 365?
  3. Czy chcesz udostępniać wyniki swojej pracy innym?
  4. Czy jesteś ciekaw, jak pracować wspólnie na jednym dokumencie w tym samym czasie?
  5. Czy chcesz tworzyć własne grupy współpracy?
  6. Czy chcesz mieś dostęp do dokumentów zarówno swoich jak i zespołu w biurze i poza nim?
  7. Czy miałeś problem z zapisywaniem dokumentów?
  8. Czy kiedykolwiek potrzebowałeś szybko odzyskać wcześniejsze wersje dokumentów?
  9. Czy interesuje Cię dostęp do poczty, dokumentów, spotkań niezależnie gdzie jesteś?
  10. Czy chcesz organizować pracę swoją lub zespołu i kontrolować jej przebieg?
  11. Czy twoja rozmowa z innymi w biurze odbywa się poprzez niekończącą się wymianę maili?
  12. Czy masz problem w śledzeniu konwersacji prowadzonej drogą mailową, SMS-ową lub za pomocą innego komunikatora?
  13. Czy interesują cię spotkania on-line, zarówno w biurze jak i poza nim?
  14. Czy interesuje Cię prowadzeni oddziałów biura jako jeden spójny podmiot?

Pytania określające obecnie wykorzystanie Office 365

  1. Czy używasz dostępu do portalu office.com?
  2. Czy korzystasz z Office 365 na komórce, takich narzędzi jak przepisywanie tekstu z zdjęcia do dokumentu, tworzenie PDF, konwertowanie PDF na Word.
  3. Czy pracujesz w zespole z użyciem wymiany dokumentów, wspólną komunikacją?
  4. Czy używasz na co dzień i w jakim zakresie Teams?
  5. Czy komunikujesz się z osobami spoza firmy za pomocą Teams?
  6. Czy pracujesz z SharePoint?
  7. Czy używasz OneDrive do zabezpieczenia swoich dokumentów w komputerze?
  8. Czy zapisujesz i planujesz swoje zadania i bieżące tematy w Outlooku lub Teamsie?

Co według Ciebie należałoby usprawnić w codziennej pracy biurowej?

  1. Dostęp do zasobów biura będąc poza nim.
  2. Możliwość szybkiej komunikacji z zespołem i wymianę informacji
  3. Współpracę nad dokumentami, projektami
  4. Organizację zadań
  5. Kontrolę zadań
  6. Dostęp do bazy wiedzy

Zagadnienia poruszane na spotkaniach to:

1. Wstęp do Office 365 - informacje podstawowe

2. Office 365 on-line

  • Logowanie do portalu office.com - poznajemy panel konta Office 365
  • Personalizacja konta - zmiana najważniejszych ustawień
  • Zapoznanie z dostępnymi aplikacjami Office 365

3. OneDrive - co to jest, do czego służy, dlaczego każda firma powinna z niego korzystać

  • Przechowywanie dokumentów w chmurze
  • Synchronizacja plików komputer - chmura
  • Udostępnianie plików innym

4. SharePoint - do czego służy, jak za jego pomocą możemy usprawnić pracę zespołu w firmie i poza nią

  • tworzenie witryny zespołu
    • Personalizacja witryny zespołu
    • Tworzenie bibliotek dokumentów
    • Praca z dokumentami w bibliotece
    • Przydzielanie praw dostępu
    • Współpraca w zespole
    • Tworzenie listy kontaktów
    • Współprac z osobami spoza organizacji
    • Tworzenie kalendarza
    • Zarządzanie projektami
    • Tworzenie blogów, witryn, stron wiki

5. Połączenie OneDrive i Sherpoint z Windows 10

  • Automatyczna synchronizacja dokumentów z chmurą
  • Praca offline na OneDrive i Sherpoint
  • Praca grupowa na jednym dokumencie

6. Planner

  • Wprowadzenie
  • Tworzenie planów
  • Zapraszanie uczestników
  • Zasobniki - czym są, jak używać
  • Tworzenie zadań w planie, przydzielanie zadań uczestnikom
  • Powiadomienia w Outlooku

7. Teams

  • Omówienie programu
  • Tworzenie zespołu, zapraszanie członków do zespołów
  • Team przejmuje Skype - wideokonferencje, połączenia głosowe,

8. Forms

  • Tworzenie ankiet
  • Udostępnianie ankiet
  • Analiza wyników ankiet

9. Flow

  • Czym są Przepływy
  • Aplikacja mobilna usługi Microsoft Flow.

 Szkolenie zostało sfinansowane ze środków budżetowych Miasta Poznania. 

sieci społecznościowe