Savoir vivre w różnych modelach pracy handlowca

Polska Fundacja Przedsiębiorczości oraz Poznań Biznes Partner zapraszają na szkolenie pt. Savoir vivre w różnych modelach pracy handlowca

Z lewej strony rysunkowy mężczyzna trzymający megafon. Obok niego znajdują się ikony reprezentujące ludzi. Z prawej strony napis: Savoir vivre w różnych modelach pracy handlowca, wykładowca: Anita Gałek. W prawym górnym rogu logo organizatora: Polska Fundacja Przedsiębiorczości. - grafika artykułu
Savoir vivre w różnych modelach pracy handlowca

Czego się dowiesz i nauczysz?

  • Poznasz nowe formy pracy handlowca.
  • Jakie są zasady związane z korespondencją biznesową (netykietą) oraz rozmowami telefonicznymi?
  • Poznasz zasady savoir vivre w zdalnym kontakcie z kontrahentami.

Do kogo skierowane jest szkolenie?

  • pracowników działów sprzedaży,
  • handlowców,
  • wszystkich osób zainteresowanych etykietą biznesową.

Agenda szkolenia

  • 12:00 Powitanie uczestników i rozpoczęcie szkolenia
  • 12:00 Nowe formy pracy handlowca - praca zdalna i hybrydowa
  • 12:15 Podstawowe zasady netykiety - początek i koniec korespondencji, zakazane znaki i zwroty, wyznaczanie terminu odpowiedzi ("zakazane godziny"), brak odpowiedzi
  • 12:45 Rozmowy telefoniczne w pracy handlowca - etapy rozmowy telefonicznej, sztuka aktywnego słuchania, sztuka zadawania pytań, zwroty,których warto unikać, etykieta rozmów telefonicznych, najczęstsze błędy w rozmowie z klientem
  • 13:15Zasady savoir vivre w zdalnej pracy handlowca - tele i videokonferencje (VC), planowanie VC, etykieta podczas tele i videokonferencji, czas pracy zdalnej (wyznaczanie i przestrzeganie granic)
  • 14:00 Sesja pytań i odpowiedzi oraz zakończenie szkolenia

Słowo od prowadzącej:

Z uwagi na wciąż trwającą sytuację pandemiczną wielu handlowców wykonuje swą pracę za pomocą narzędzi zdalnej komunikacji. Ważne jest, by w tej nowej formie współpracy z kontrahentami umiejętnie korzystać z dostępnych narzędzi komunikacji. Aby zachować profesjonalizm i skuteczność warto stosować zasady savoir vivre we wszystkich stosowanych modelach pracy.

Termin: 21 czerwca 2022 r., godz. 12:00 - 14:00

Osoby zainteresowane udziałem w spotkaniu proszone są o kontakt i rejestrację: 

https://szkolenia.pfp.com.pl/szkolenie-online/savoir-vivre-w-roznych-modelach-pracy-handlowca2/261/366?partner=7e13595a-3985-4cc1-9006-47c06517c771

Ważne informacje:

Szkolenie odbędzie się przy pomocy aplikacji Zoom.

Kafelek "dołącz" pojawi się 5 minut przed spotkaniem.

Sugerujemy uczestnictwo w wydarzeniu korzystając ze stabilnego połączenia internetowego najlepiej przewodowego.

Prowadząca:

Anita Gałek MOJE FLOW - ANITA GAŁEK - Ponad 13 lat doświadczenia na stanowiskach menedżerskich w polskiej i międzynarodowej organizacji. Prowadzenie wewnętrznych szkoleń dla kadr kierowniczych (umiejętności twarde i miękkie) oraz sprzedażowych. Autorka przeszło 150 publikacji eksperckich dla środowiska farmaceutycznego. Ponad 7 letnie doświadczenie na stanowisku związanym z zarządzaniem rozproszona siecią sprzedaży (wizyty operacyjne, optymalizacja kosztów, realizacja budżetu sprzedaży). W ostatnim czasie z powodzeniem bada kompetencje sprzedażowe narzędziem Finxs Sales Assessment. Posiada również uprawnienia do badania odporności psychicznej za pomocą narzędzia - MTQ48.

sieci społecznościowe