Mierzenie satysfakcji klientów i prezentacja na wykresie - CSAT w praktyce - szkolenie online

online

Poznań Biznes Partner i Polska Fundacja Przedsiębiorczości zapraszają na bezpłatne szkolenie pt. Mierzenie satysfakcji klientów i prezentacja na wykresie - CSAT w praktyce

Termin: 28.07.2025r. godz. 09:00-11:00

Osoby zainteresowane udziałem w szkoleniu proszone są o kontakt i rejestrację pod adresem: Mierzenie satysfakcji klientów i prezentacja na wykresie - CSAT w praktyce

Ważne informacje

Ze względu na ograniczoną liczbę miejsc, zapisanie się na webinar nie gwarantuje możliwości udziału w nim - obowiązuje kolejność dołączenia. Kafelek "dołącz" pojawi się 5 minut przed spotkaniem.

Czego się dowiesz i nauczysz?

  • Jak zaplanować prostą ankietę do badania satysfakcji klientów?
  • Jak stworzyć formularz online np. w Google Forms i zebrać odpowiedzi?
  • Jak pobrać dane z formularza do Excela za pomocą Power Query?
  • Jak przygotować dane do analizy - porządki, filtrowanie, edycja.
  • W jaki sposób obliczyć wskaźnik satysfakcji klienta (CSAT) w Excelu?
  • Poznasz sposoby na tworzenie czytelnych wykresów pokazujących poziom zadowolenia klientów
  • Jak prezentować wyniki tak, by wspierały decyzje biznesowe?
  • Jak automatyzować aktualizację danych i odświeżanie raportu?

Do kogo skierowane jest szkolenie?

  • specjalistów obsługi klienta,
  • marketerów i badaczy,
  • handlowców,
  • właścicieli firm,
  • analityków i Excelowców,
  • wszystkich osób zainteresowanych rozwijaniem swoich kompetencji.

Agenda szkolenia

  • 09:00 Powitanie uczestników i rozpoczęcie szkolenia
  • 09:00 Czym jest wskaźnik satysfakcji klienta CSAT - Customer SATisfaction?
  • 09:15 Omówienie możliwości GoogleDocs w budowie ankiet
  • 09:30 Stworzenie połączenia pomiędzy wynikami ankiety a Excelem
  • 10:00 Modelowanie danych
  • 10:30 Obliczanie wskaźników
  • 10:45 Budowa wykresu
  • 11:00 Sesja pytań i odpowiedzi oraz zakończenie szkolenia

Prowadzący

Bartłomiej Samel

Ogarnij Komórki

Cześć! Tu Bartek Samel - człowiek, który zna Excela lepiej niż własną lodówkę. Od 5 lat pomagam ludziom ujarzmić te wszystkie =JEŻELI, tabele przestawne, Power Query i inne tajemnicze zaklęcia, które dotąd kojarzyły Ci się głównie z frustracją i kawą rozlaną na klawiaturę. Przeszkoliłem ponad 130 tysięcy osób online i setki na salach szkoleniowych. I wiesz co? Nadal nie znudziło mi się tłumaczenie, czym różni się =WYSZUKAJ.PIONOWO od =X.WYSZUKAJ - bo za każdym razem widzę, jak komuś zapala się lampka: "No wreszcie to rozumiem!". Uczę językiem ludzi, a nie programistów. Bez zbędnego zadęcia. Z przykładami z życia (czasem nawet śmiesznymi) i z przekonaniem, że Excel nie musi boleć. Jeśli chcesz ogarnąć arkusze i zacząć naprawdę rządzić danymi, zamiast tylko się z nimi szarpać - zapraszam. Mój kurs to Excel, który da się lubić. I którego nie będziesz chciał zamknąć po trzecim kliknięciu.


Słowo od prowadzącego

Zadowolenie klienta to dziś nie tylko hasło - to konkretna liczba, którą można zmierzyć, przeanalizować i przekuć w realne działania. W trakcie szkolenia nauczysz się, jak w prosty sposób zaplanować i przeprowadzić badanie satysfakcji klientów z wykorzystaniem ogólnodostępnych narzędzi. Pokażemy Ci, jak przygotować formularz online, zebrać odpowiedzi i zautomatyzować proces raportowania w Excelu. Poznasz wskaźnik CSAT - dowiesz się, jak go obliczać i interpretować. Dzięki Power Query nauczysz się pobierać dane z Google Forms bez ręcznego kopiowania. Wspólnie uporządkujemy dane, wyczyścimy je i przygotujemy do analizy. Zobaczysz, jak w praktyce zamienić surowe odpowiedzi klientów w przejrzysty wykres. Nauczysz się tworzyć interaktywne raporty, które możesz regularnie odświeżać - bez żmudnych poprawek i ręcznych zmian. Pokażemy Ci też, jak przygotować czytelną prezentację wyników, którą zrozumie zarówno zarząd, jak i zespół sprzedaży. To szkolenie to idealne połączenie analityki, Excela i podejścia proklienckiego. Uczymy na praktycznych przykładach - od formularza, przez obliczenia, aż po wizualizację. Nawet jeśli nigdy wcześniej nie robiłeś badania satysfakcji - po tym spotkaniu będziesz gotów, by zrobić to profesjonalnie. UWAGA! Aby w pełni wykorzystać to szkolenie musisz dysponować Excel w wersji 2016 lub wyższej. Alternatywnie- dla wersji 2010 i 2013 należy doinstalować rozszerzenie PowerQuery - więcej o tym tutaj:Informacje o dodatku Power Query w programie Excel - Pomoc techniczna firmy Microsoft (https://support.microsoft.com/pl-pl/office/informacje-o-dodatku-power-query-w-programie-excel-7104fbee-9e62-4cb9-a02e-5bfb1a6c536a). Więcej w sekcji "Historia dodatku PowerQuery).