Zezwolenia na sprzedaż napojów alkoholowych

ul. 28 Czerwca 1956 r. 404

Poznań Biznes Partner zaprasza na bezpłatne szkolenie online pt. Zezwolenia na sprzedaż napojów alkoholowych.

Termin: 15 maja 2024 r. w godz. 10:00-13:00 

Zakres szkolenia: 

  • rodzaje zezwoleń na sprzedaż napojów alkoholowych
  • dokumentacja niezbędna do wydania zezwoleń 
  • wszystkie sprawy związane z korzystaniem z zezwoleń na sprzedaż napojów alkoholowych

Spotkanie odbędzie się w formule stacjonarnej w siedzibie Wydziału Działalności Gospodarczej i Rolnictwa Urzędu Miasta Poznania (ul. 28 Czerwca 1956 r. 404) w sali C na II piętrze. 

Sugerujemy uczestnictwo w wydarzeniu korzystając ze stabilnego połączenia internetowego najlepiej przewodowego.

Szkolenie poprowadzą pracownicy Oddziału Obsługi Zezwoleń Wydziału Działalności Gospodarczej i Rolnictwa UMP

Osoby zainteresowane udziałem w szkoleniu proszone sa o kontakt i rejestrację pod adresem: https://app.evenea.pl/event/zezwoleniawdgr/

Serdecznie zapraszamy!

Sales Booster - czyli czego nie robić w sprzedaży

ul. 28 Czerwca 1956 r. 406

Poznań Biznes Partner oraz firma GBBC zaprasza na bezpłatne szkolenie stacjonarne pt.Sales Booster - czyli czego nie robić w sprzedaży

Termin: 8 maja 2024 r. w godz. 10:00-12:00

To, czy handlowcy będą zamykać oczekiwaną ilość sprzedaży w założonym czasie zależy od wielu czynników. Począwszy od konkurencyjności oferty, przez dostosowanie sił sprzedaży do pracy na współczesnym rynku, po rezygnację z nieperspektywicznych leadów. Nieodpowiednio ukierunkowana i źle zarządzana determinacja handlowców może generować leady, które kradną czas i prowadzą w ślepy zaułek imienia Braku Realizacji Celu. Szkolenie Sales Booster! jest odpowiedzią na te wyzwania.

Program szkolenia:

1. 10 zasad prospectingu

2. Jak zacząć rozmawiać

3. Rola pytań w rozmowie z klientem w oparciu o metodę SPIN

4. Jak tracić klienta to szybko BANT

5. Czego nie powinniśmy robić w sprzedaży.

Osoby zainteresowane udziałem w szkoleniu proszone są o kontakt i rejestrację pod adresem: https://app.evenea.pl/event/sales-booster/

Szkolenie odbędzie sie w stacjonarnie, w budynku sąsiadującym z siedzibą Wydziału Działalności Gospodarczej i Rolnictwa Urzędu Miasta Poznania (ul. 28 Czerwca 1956 r. 406, sala A). 

Sale, w których odbywają się nasze szkolenia są dostępne dla osób ze szczególnymi potrzebami. 

Prelegent

Grzegorz Barszcz

Założyciel i CEO w GBBC. Przedsiębiorca. Absolwent Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach na Wydziale Ekonomii oraz programów Management i ICAN Total Selling w ICAN Institute.

W swojej dwudziestoletniej karierze pracował w obszarze marketingu i sprzedaży, zakupów oraz zasobów ludzkich w branży telekomunikacyjnej, FMCG i agencjach reklamowych.

Ekspert w dziedzinie zarządzania strategicznego, tworzenia strategii od intencji po wdrożenie w tym najnowocześniejszą metodą OKR. Strateg marketingu i sprzedaży. Praktyk biznesu. Finalista Ogólnopolskiego Konkursu Dyrektor Marketingu Roku.

Specjalizuje się̨ w budowaniu i wdrażaniu: strategii rozwoju firm i marek, procesów sprzedaży od pierwszej rozmowy po zakończenie realizacji projektu. Ekspert w zakresie zarządzania, integracji i transformacji działów sprzedaży i marketingu. Doświadczony negocjator, który przez 20 lat swojej pracy zawodowej negocjował szerokie spektrum umów od sieci detalicznych po międzynarodowe kontrakty z globalnymi koncernami.

Zrealizował kilkanaście projektów doradczych dla firm z branży B2B, FMCG, marketingowej, e-commerce i medycznej. Trener biznesu pracujący w programach otwartych jak i zamkniętych. Z powodzeniem przeszkolił ponad tysiąc osób z bardzo różnych organizacji, począwszy od startupów przez instytucje państwowe skończywszy na największych spółkach giełdowych.

O firmie GBBC

Firma konsultingowa założona przez Grzegorza Barszcza, przedsiębiorcę, menadżera i szkoleniowca z długoletnim doświadczeniem. Pomaga menedżerom i właścicielom usprawniać działanie firm przez budowę użytecznych strategii, organizuje skuteczne szkolenia dla działów sprzedaży, zakupów, marketingu i HR, a także doradza przy wdrożeniu odpowiednich metod i narzędzi.

www.gbbc.pl

Podatek VAT

online

Poznań Biznes Partner oraz KDM Edukacja SC. Paweł Małecki, Elżbieta Tuszyńska zapraszają na bezpłatne, trzydniowe szkolenie pn. Podatek VAT

Termin: 8-10 maja 2024 w godz. 16:30-20:00

Program szkolenia: 

  1. Zagadnienia ogólne - pojęcie i istota podatku VAT
  2. Podmiot opodatkowania:
    • definicja podatnika podatku VAT
    • szczególne kategorie podatników VAT
    • zwolnienia podmiotowe
  3. Przedmiot opodatkowania
    • czynności podlegające opodatkowaniu podatkiem VAT
    • odpłatna dostawa towarów na terytorium kraju
    • odpłatne świadczenie usług na terytorium kraju
    • wewnątrzwspólnotowe nabycie towarów za wynagrodzeniem na terytorium kraju
    • wewnątrzwspólnotowa dostawa towarów
    • eksport towarów
    • import towarów
  4. Podstawa opodatkowania
    • sposób ustalania podstawy opodatkowania - zasada ogólna
    • dotacje, subwencje i inne dopłaty o podobnym charakterze
    • wymiana barterowa
    • świadczenia nieodpłatne
  5. Obowiązek podatkowy
    • moment powstania obowiązku podatkowego - zasady ogólne
    • obowiązek podatkowy w wewnątrzwspólnotowej dostawie towarów i w wewnątrzwspólnotowym nabyciu towarów
    • obowiązek podatkowy u małych podatników
  6. Wysokość opodatkowania
    • stawki podatku VAT
    • szczególne przypadki zastosowania stawki 0%
    • zwolnienia
    • zwolnienia z tytułu importu towarów
  7. Zakres terytorialny opodatkowania - ustalenie miejsca opodatkowania
    • miejsce świadczenia przy dostawie towarów
    • miejsce świadczenia przy wewnątrzwspólnotowym nabyciu towarów
    • miejsce świadczenia przy imporcie towarów
    • miejsce świadczenia przy świadczeniu usług
  8. Rejestracja płatnika podatku VAT
    • podmioty zobowiązane do rejestracji jako płatnicy podatku VAT
    • podmioty zwolnione z płacenia podatku VAT
    • dokonanie rejestracji:

- rejestracja jako podatnik czynny - formularz VAT-R

- rejestracja jako podatnik zwolniony

- kiedy warto być podatnikiem VAT, a kiedy wybrać zwolnienie?

9. Zasady obliczania podatku VAT. Odliczenia i zwroty podatku.

- VAT naliczony i VAT należny

- odliczanie i zwrot podatku

- rozliczanie podatku w odniesieniu do nieściągalnych wierzytelności

- odliczanie częściowe podatku oraz korekta podatku naliczonego

- Jednolity Plik Kontrolny (JPK_VAT) 

10. Zapłata podatku VAT - formy i terminy. Deklaracje podatkowe.

11. Fakturowanie

- elementy składowe faktury VAT

- rodzaje faktur oraz zasady ich wystawiania

- korygowanie błędów na fakturach- faktury i noty korygujące

- faktury w formie elektronicznej

- duplikaty faktur

12. Obowiązki ewidencyjne podatnika

- ewidencja sprzedaży

- ewidencja zakupu

- ewidencja sprzedaży na rzecz osób fizycznych za pomocą kas rejestrujących

Prowadzący: dr. inż. Paweł Małecki

Osoby zainteresowane udziałem w szkoleniu proszone są o kontakt i rejestrację pod adresem: https://app.evenea.pl/event/podatekvat-2024/

Szkolenie odbędzie przy pomocy platformy Zoom. Link logujący do szkolenia otrzymają Państwo w dniu spotkania.

Sugerujemy uczestnictwo w wydarzeniu korzystając ze stabilnego połączenia internetowego najlepiej przewodowego.

Szkolenie finansowane jest ze środków budżetowych Miasta Poznania.

Zapraszamy serdecznie!

Pozycjonowanie i SEO strony internetowej

szkolenie online

Stowarzyszenie Absolwenci na walizkachoraz Miasto Poznań zapraszają do udziału w 3-dniowym, bezpłatnym szkoleniu:

"Pozycjonowanie i SEO strony internetowej"

DATA: 07-08.05.2024 (wtorek-środa)

Czas szkolenia: 10:00 - 14:00 

WAŻNE!

Prosimy by każdy z Uczestników szkolenia przygotował:

  • sprawny/ działający mikrofon - celem usprawnienia komunikacji, a w tym skuteczności szkolenia
  • sprawną/ działającą kamerę - celem usprawnienia komunikacji, a w tym skuteczności szkolenia
  • arkusz Microsoft Word/ lub podobny - celem wykonywania zadań

Link logujący na szkolenie zostanie przesłany po dokonaniu rejestracji na szkolenie.

SZCZEGÓŁOWY PROGRAM I REJESTRACJA

UWAGA: 

Liczba miejsc jest ograniczona - decyduje kolejność zgłoszeń.

Trener: Dariusz Grochocki - ekspert m. in. z zakresu sprzedaży i marketingu internetowego.

Organizator: Stowarzyszenie Absolwenci na walizkach

Projekt szkoleniowy jest dofinansowany ze środków budżetowych Urzędu Miasta Poznania przeznaczonych na realizację zadań publicznych.

#poznanwspiera

E-marketing - Profil biznesowy dla małej firmy w mediach społecznościowych

szkolenie online

Poznań Biznes Partner oraz firma PC-Paul Paweł Szymkowiak zapraszają na bezpłatne szkolenie online pt. E-marketing - Profil biznesowy dla małej firmy w mediach społecznościowych. 

Termin: 7 maja 2024 r. w godz. 17:00-20:00

Program szkolenia: 

1. Profil osobisty przedsiębiorcy a profil jego firmy w mediach społecznościowych. 

2. Profile firmowe na przykładzie mediów społecznościowych Firmy META - Facebook i Instagram.

3. Dostosowanie profilu do specyfiki działalności firmy - zasada spójności wizerunku w mediach społecznościowych, podobieństwa i różnice do strony internetowej firmy - przygotowanie spójnego contentu typu: grafiki, logotyp, kolorystyka, film, zdjęcie, 

4. Zasada spójności wizerunkowej i aktualności przekazu. 

5. Promowanie profilu społecznościowego firmy w Internecie - pozycjonowanie, SEO, ADS, słowa kluczowe, linki, menedżer reklam, hasztagi.

Prowadzący: Michał Karmański - informatyk, specjalista grafiki komputerowej, produkcji fotograficznej i filmowej w marketingu ze specjalizacją e-marketing

Osoby zainteresowane udzialem w szkoleniu proszone są o kontakt i rejestrację pod adresem: https://app.evenea.pl/event/e-marketing24/

Szkolenie odbędzie się przy pomocy CLICK meeting. Link zostanie Państwu przesłany dzień przed szkoleniem.

Sugerujemy uczestnictwo w wydarzeniu korzystając ze stabilnego połączenia internetowego najlepiej przewodowego.

Liczba miejsc jest ograniczona! O zakwalifikowaniu na szkolenie decyduje kolejność zgłoszeń.

Szkolenie finansowane jest ze środków budżetowych Miasta Poznania.

Serdecznie zapraszamy! 

Budowanie marki na LinkedIn

szkolenie online

Poznań Biznes Partner i Polska Fundacja Przedsiębiorczości zapraszają na bezpłatne szkolenie pt.Budowanie marki na LinkedIn

CZEGO SIĘ DOWIESZ I NAUCZYSZ?

  • Jak działa LinkedIn i do jakich działań wykorzystywać swój profil?
  • Od czego zacząć budowanie marki na LinkedIn?
  • Jak prawidłowo zbudować profil na LinkedIn i na co zwrócić szczególną uwagę?

DO KOGO SKIEROWANE JEST SZKOLENIE?

  • osób, które chcą zbudować profil na LikedIn,
  • właścicieli firm, którzy poszukują nowych kontaktów biznesowych i budują swoją markę w Social Media,
  • wszystkich osób, które założyły konto na LinkedIn, ale obawiają się aktywności w sieci zawodowej i biznesowej.

AGENDA SZKOLENIA

  • 11:30 Powitanie uczestników i rozpoczęcie szkolenia
  • 11:30 Budowanie marki w Social Media
  • 11:45 Spójność, autentyczność i profesjonalizm w Social Media
  • 12:15 Jak zbudować profil na LinkedIn?
  • 12:30 Jak działa LinkedIn i jego algorytmy?
  • 13:00 Od czego zacząć budowanie marki na LinkedIn?
  • 13:30 Sesja pytań i odpowiedzi oraz zakończenie szkolenia

Termin: 29 kwietnia 2024 r., godz. 11:30-13:30

Osoby zainteresowane udziałem w szkoleniu proszone są o kontakt i rejestrację pod adresem: Budowanie marki na LinkedIn

WAŻNE INFORMACJE

Kafelek "dołącz" pojawi się 5 minut przed spotkaniem.

PROWADZĄCA

Iwona Caputa

BLACK CAT COMPANY IWONA CAPUTA

Przedsiębiorca, trener biznesu, akredytowany coach ICF, doradca biznesowy. Inspiruje ludzi i firmy do podążania własną ścieżką. Wspiera w budowaniu silnych i konkurencyjnych marek w oparciu o autentyczność, wartości i indywidualne potrzeby klientów. Szkoli, prowadzi warsztaty oraz webinary z kilku dziedzin: budowania marki, strategii rozwoju firmy, budowania marki pracodawcy, sztuki komunikacji, budowania wizerunku, autoprezentacji oraz budowania modeli biznesowych.

SŁOWO OD PROWADZĄCEGO

LinkedIn to portal społecznościowy nastawiony na budowanie kontaktów zawodowo - biznesowych. Pozwala na efektywne budowanie marki specjalisty oraz marki osobistej. Ułatwia nawiązywanie szerokich i wartościowych kontaktów zawodowych i biznesowych w branży, w której się specjalizujesz. Znajdziesz tu ogromną bazę wiedzy z różnych dziedzin i osoby, które publikują wartościowe treści, dzielą się swoją wiedzą i doświadczeniem. LinkedIn pozwoli Ci zbudowanie swojego wizerunku zawodowego i lepsze pozycjonowanie w Internecie. Podczas szkolenia będziesz mieć możliwość zaplanowania i analizy tego, na co zwrócić szczególną uwagę budując swój profil. Poznasz algorytmy LinkedIn"a i zdobędziesz podstawową wiedzę, jak zbudować spójny, autentyczny i profesjonalny profil. Jeśli nie ma cię jeszcze na LinkedIn lub posiadasz nieaktywne konto, to szkolenie jest dla Ciebie. Przełamiesz barierę i przestaniesz się bać LinkedIn. Dowiesz się, jak aktywnie wykorzystać sieć LinkedIn do budowania swojej marki.

Znajdź pomysł na własny biznes!

szkolenie online

Poznań Biznes Partner i Polska Fundacja Przedsiębiorczości zapraszają na bezpłatne szkolenie pt. Znajdź pomysł na własny biznes!

CZEGO SIĘ DOWIESZ I NAUCZYSZ?

  • Jak zweryfikować własny potencjał i posiadane zasoby?
  • Jak wcielić w życie własny pomysł na biznes?
  • Jak przeprowadzić analizę rynku i konkurencji?
  • Jak i czym wyróżniać się na tle konkurencji?
  • Jak planować własny rozwój i rozwój firmy?

DO KOGO SKIEROWANE JEST SZKOLENIE?

  • osób chcących rozpocząć własną działalność gospodarczą,
  • osób zainteresowanych prowadzeniem i rozwojem działalności gospodarczej,
  • osób zainteresowanych rozwojem osobistym i zawodowym.

AGENDA SZKOLENIA

  • 13:30 Powitanie uczestników i rozpoczęcie szkolenia
  • 13:30 Potencjał i zasoby osobiste
  • 14:00 Jak znaleźć pomysł na własny biznes?
  • 14:30 Analiza konkurencji
  • 14:45 Jak się wyróżniać na tle konkurencji?
  • 15:15 Jak planować rozwój osobisty i rozwój firmy?
  • 15:30 Sesja pytań i odpowiedzi oraz zakończenie szkolenia

Termin: 26 kwietnia 2024 r., godz. 13:30-15:30

Osoby zainteresowane udziałem w szkoleniu proszone są o kontakt i rejestrację pod adresem: Znajdź pomysł na własny biznes!

WAŻNE INFORMACJE

Kafelek "dołącz" pojawi się 5 minut przed spotkaniem.

PROWADZĄCA

Iwona Caputa

BLACK CAT COMPANY IWONA CAPUTA

Przedsiębiorca, trener biznesu, akredytowany coach ICF, doradca biznesowy. Inspiruje ludzi i firmy do podążania własną ścieżką. Wspiera w budowaniu silnych i konkurencyjnych marek w oparciu o autentyczność, wartości i indywidualne potrzeby klientów. Szkoli, prowadzi warsztaty oraz webinary z kilku dziedzin: budowania marki, strategii rozwoju firmy, budowania marki pracodawcy, sztuki komunikacji, budowania wizerunku, autoprezentacji oraz budowania modeli biznesowych.

SŁOWO OD PROWADZĄCEGO

Pomysł na siebie i własny biznes, to kluczowe kwestie, które są początkiem poszukiwania ścieżki osobistej i zawodowej. Szkolenie pozwoli ci na znalezienie własnego potencjału i odkrycie zasobów. Wspólnie poszukamy Twoich silnych stron i wyróżników, które pozwolą ci zbudować lub rozwinąć pomysł na prowadzenie własnej firmy. Analiza konkurencji i dobry plan pozwolą Ci na zbudowanie swojego wizerunku i lepsze pozycjonowanie w Internecie. Podczas szkolenia będziesz mieć możliwość zaplanowania i analizy tego, na co zwrócić szczególną uwagę budując i rozwijając biznes. Poznasz kilka przykładów, jak budować markę w Internecie i na co zwrócić uwagę. Jak analizować konkurencję i czym się wyróżniać w Internecie i w mediach społecznościowych? Jak zaplanować własny rozwój, rozwój firmy i działania w Internecie?

Budowanie marki osobistej na LinkedIn

szkolenie online

Polska Izba Gospodarcza Importerów, Eksporterów i Kooperacjioraz Miasto Poznań zapraszają do udziału w praktycznych, bezpłatnych warsztatach:

"Budowanie marki osobistej na LinkedIn"

DATA: 25.04.2024  (czwartek)

Czas szkolenia online: 10:00 - 13:00

Indywidualne doradztwo/praca indywidualna: 13:00 - 15:00

WAŻNE!

Prosimy by każdy z Uczestników szkolenia przygotował:

  • sprawny/ działający mikrofon - celem usprawnienia komunikacji, a w tym skuteczności szkolenia
  • sprawną/ działającą kamerę - celem usprawnienia komunikacji, a w tym skuteczności szkolenia
  • arkusz Microsoft Word/ lub podobny - celem wykonywania zadań

PROGRAM:

Podczas szkolenia:

  • Poznasz praktyczne aspekty promocji siebie lub swojej firmy na LinkedIn
  • Dowiesz się, jakie są kluczowe elementy profilu.
  • Nauczysz się wykorzystywać LinkedIn do budowania swojego profesjonalnego wizerunku.

REJESTRACJA: do 24.04.2024

Zgłoszenia przyjmowane są na formularzu: 

https://forms.gle/6JvdmxV5nDuGwdRx7

Link logujący na szkolenie zostanie przesłany dzień przed szkoleniem.

UWAGA: 

Liczba miejsc jest ograniczona - decyduje kolejność zgłoszeń.

Sylwetka trenera:

Joanna Bogielczyk - Trener biznesu, ekspert w dziedzinie mediów społecznościowych. Doradza jak skutecznie rozwijać siebie i własną firmę. Realizuje projekty w obszarze strategii budowania marki i rozwoju biznesu. Pomaga w tworzeniu silnych marek, w promocji i w zwiększaniu sprzedaży. Uczy jak skalować i automatyzować biznes za pomocą mediów społecznościowych. Współpracuje z setkami przedsiębiorstw, organami administracji samorządowych i organizacjami biznesowymi. Autorka kilku e-booków, min. "Jak zbudować silną markę w social mediach. 10 skutecznych porad". Klienci cenią jej pragmatyzm, bo poleca tylko skuteczne rozwiązania. Swoją wiedzą i doświadczeniem dzieli się na:

Instagramie: https://www.instagram.com/joannabogielczyk/,

fanpage' u https://www.facebook.com/joannabogielczykcom,

blogu https://joannabogielczyk.pl/blog/,

YouTube https://www.youtube.com/c/JoannaBogielczyk.

Organizator: Polska Izba Gospodarcza Importerów, Eksporterów i Kooperacji

Bliższych informacji udziela Pani Iwona Wesołek, e-mail: i.wesolek@pcc.org.pl

Projekt szkoleniowy jest dofinansowany ze środków budżetowych Urzędu Miasta Poznania przeznaczonych na realizację zadań publicznych.

#poznanwspiera

Nie sprzedawaj, promuj!

szkolenie online

Poznań Biznes Partner i Polska Fundacja Przedsiębiorczości zapraszają na bezpłatne szkolenie pt.Nie sprzedawaj, promuj!

CZEGO SIĘ DOWIESZ I NAUCZYSZ?

  • Na czym polega poczucie komfortu w czasie prezentowania usługi lub produktu?
  • Czym są nowoczesne formy promocji czy mix marketing?
  • Czym jest marketing doświadczeń?
  • Jak opowiadać obrazami?
  • Tajemnica sieciowania - Czy to w ogólne jest potrzebne?

DO KOGO SKIEROWANE JEST SZKOLENIE?

  • pracowników działów sprzedaży,
  • przedstawicieli handlowych,
  • project managerów,
  • osób odpowiedzialnych za realizacje celów sprzedażowych,
  • studentów,
  • właścicieli firm,
  • wszystkich osób zainteresowanych rozwijaniem swoich kompetencji.

AGENDA SZKOLENIA

  • 13:30 Powitanie uczestników i rozpoczęcie szkolenia
  • 13:30 Poczucie komfortu w czasie prezentowania usługi lub produktu - bez klątwy zimnej słuchawki
  • 14:00 Moc nowoczesnych form promocji, czy mix marketing? Zrób to sam!
  • 14:15 Promocja przez eventy
  • 14:30 Marketing doświadczeń
  • 14:45 Jak opowiadać obrazami?
  • 15:00 Tajemnica sieciowania
  • 15:30 Sesja pytań i odpowiedzi oraz zakończenie szkolenia

Termin: 25 kwietnia 2024 r., godz. 13:30-15:30

Osoby zainteresowane udziałem w szkoleniu proszone są o kontakt i rejestrację pod adresem: Nie sprzedawaj, promuj!

WAŻNE INFORMACJE

Kafelek "dołącz" pojawi się 5 minut przed spotkaniem.

PROWADZĄCA

Monika Bezak

MINDLOOP

Monika Bezak posiada 20-letnie doświadczenie w biznesie i pracy przy projektach szkoleniowych, edukacyjnych oraz stażowych połączone z wykształceniem dziennikarskim (i praktyką!) oraz psychologią menedżerską. Doradza firmom i instytucjom na etapie kreowania pomysłu i wdrażania projektu do realizacji. Sieciuje placówki edukacyjne oraz firmy. Moderuje procesy współpracy. Pozyskuje dofinansowanie dla projektów szkoleniowych krajowych oraz międzynarodowych. Zarządza projektami. Pracuje jako Ekspert ds. Rynku Pracy. Prowadzi szkolenia z zakresu rozwoju kompetencji miękkich, inicjowania projektów badawczo-rozwojowych oraz procesów związanych z sieciowaniem. Lubi dzielić się wiedzą i inspirować.

SŁOWO OD PROWADZĄCEGO

Bardzo często słyszę od osób zajmujących się sprzedażą, że nie lubią słowa "sprzedaż". Dzisiaj jednak zdecydowanie wszyscy gramy do jednej bramki - i chociaż cele są biznesowe - zajmujemy się tak naprawdę szeroko rozumianą promocją, która chociaż jest bardziej subtelna w swoim wyrazie, jest dużo bardziej skuteczna! W czasie naszego szkolenia możesz dowiedzieć się zatem, dlaczego warto promować, a nie sprzedawać i jak to robić samemu niezależnie od stanowiska jakie zajmujesz. Proponuję ujęcie poradnikowe w pigułce dla osób, które zajmują się obsługą klienta, sprzedażą i marketingiem, które, jak wierzę, poprawi Waszą efektywność. Osoby zajmujące się sprzedażą często czują, że sprzedają, a sekret tkwi we właściwym promowaniu, opowiadaniu o usłudze/produkcie - dlatego w czasie szkolenia dowiesz się: jak prezentować usługę/produkt by czuć się komfortowo, dlaczego nowoczesne formy promocji mają większą moc niż prezentowanie oferty, czy pytania o wielkość sprzedaży, a także w myśl zasady DO IT YOURSELF - dlaczego masz na to wpływ? Jak promować przez eventy? Jak stosować marketing doświadczeń? Jak opowiadać obrazami? Co to znaczy, że warto się sieciować? Szkolenie ułatwia sprzedaż, pierwszy kontakt telefoniczny, on-line i/lub osobisty, zachęca, by robić to umiejętnie - żeby nie czuć się sprzedawcą, nie być odbieranym jak sprzedawca, a jednak sprzedawać

Jak legalnie prowadzić biznes online?

szkolenie online

Poznań Biznes Partner i Polska Fundacja Przedsiębiorczości zapraszają na bezpłatne szkolenie pt.Jak legalnie prowadzić biznes online?

CZEGO SIĘ DOWIESZ I NAUCZYSZ?

  • Jakie są możliwe formy prawne sprzedaży online?
  • Jakie dokumenty są niezbędne dla sprzedaży online?
  • Jak przygotować regulaminy i politykę prywatności?
  • Jak wdrożyć RODO w sklepie internetowym?
  • Czy weryfikować opinię klientów? Jak to zrobić?
  • Czy klient może dokonać zwrotu treści cyfrowej i towarów? Na jakich zasadach może to zrobić?
  • Jak informować o obniżce cen?
  • Jakie obowiązki wprowadzają Rozporządzenie DSA z 17 lutego 2024 roku? Kogo dotyczą regulacje?
  • Jakie kary grożą za sprzedaż online bez aktualnej dokumentacji oraz brak wdrożenia odpowiednich procedur?

DO KOGO SKIEROWANE JEST SZKOLENIE?

  • przedsiębiorców,
  • osób chcących rozpocząć własną działalność gospodarczą,
  • wszystkich osób zainteresowanych rozwijaniem swoich kompetencji.

AGENDA SZKOLENIA

  • 11:30 Powitanie uczestników i rozpoczęcie szkolenia
  • 11:30 Jakie są możliwe formy prawne sprzedaży online?
  • 11:45 Jakie są niezbędne dokumenty dla sprzedaży online?
  • 12:00 Jak przygotować regulaminy i politykę prywatności?
  • 12:15 Jak wdrożyć RODO w sklepie internetowym?
  • 12:30 Jak informować o obniżce cen i promocjach?
  • 12:30 Zwroty w sklepie online
  • 12:45 Obowiązki wynikające z Rozporządzenia DSA
  • 12:45 Jakie kary grożą za sprzedaż online bez aktualnej dokumentacji oraz braku wdrożenia odpowiednich procedur?
  • 13:00 Sesja pytań i odpowiedzi oraz zakończenie szkolenia

Termin: 25 kwietnia 2024 r., godz. 11:30-13:00

Osoby zainteresowane udziałem w szkoleniu proszone są o kontakt i rejestrację pod adresem: Jak legalnie prowadzić biznes online?

WAŻNE INFORMACJE

Kafelek "dołącz" pojawi się 5 minut przed spotkaniem.

PROWADZĄCA

Judyta Sobolak

KANCELARIA ADWOKACKA JUDYTA SOBOLAK

Jestem prawniczką - adwokatem. Ze szczególnym zamiłowaniem pomaga przedsiębiorcom stawiać prawne ramy ich biznesów. Zajmuje się m.in. bezpiecznymi umowami, regulaminami, audytami prawnymi przedsiębiorców i zaangażowaniem gaszę prawne pożary - również w sądzie. Sama też prowadzę firmę, dlatego połączenie tych dwóch aspektów sprawia, że dobrze rozumiem swoich klientów a co za tym idzie, mogę im efektywnie pomóc. Posiadam 7 letnie doświadczenie pracy w Kancelariach Prawnych.

SŁOWO OD PROWADZĄCEGO

Prowadzenie sprzedaży w Internecie wiąże się z obowiązkami prawnymi, o które należy zadbać, aby m.in. uniknąć wysokich kar. Szkolenie to idealna okazja, żeby zapoznać się ze legalnymi aspektami prowadzenia biznesu online w tym przedstawię kwestie dotyczące regulaminów, polityki prywatności i RODO w przystępny zrozumiały dla każdego sposób.

E-marketing w pigułce

szkolenie online

Stowarzyszenie Absolwenci na walizkachoraz Miasto Poznań zapraszają do udziału w 3-dniowym, bezpłatnym szkoleniu:

"E-marketing w pigułce"

DATA: 24-26.04.2024 (środa-piątek)

Czas szkolenia: 10:00 - 14:00 

WAŻNE!

Prosimy by każdy z Uczestników szkolenia przygotował:

  • sprawny/ działający mikrofon - celem usprawnienia komunikacji, a w tym skuteczności szkolenia
  • sprawną/ działającą kamerę - celem usprawnienia komunikacji, a w tym skuteczności szkolenia
  • arkusz Microsoft Word/ lub podobny - celem wykonywania zadań

Link logujący na szkolenie zostanie przesłany po dokonaniu rejestracji na szkolenie.

SZCZEGÓŁOWY PROGRAM I REJESTRACJA

UWAGA: 

Liczba miejsc jest ograniczona - decyduje kolejność zgłoszeń.

Trener: Dariusz Grochocki - ekspert m. in. z zakresu sprzedaży i marketingu internetowego.

Organizator: Stowarzyszenie Absolwenci na walizkach

Projekt szkoleniowy jest dofinansowany ze środków budżetowych Urzędu Miasta Poznania przeznaczonych na realizację zadań publicznych.

#poznanwspiera

Ogarnij Excela - specjalna sesja pytań i odpowiedzi

szkolenie online

Poznań Biznes Partner i Polska Fundacja Przedsiębiorczości zapraszają na bezpłatne szkolenie pt. Ogarnij Excela - specjalna sesja pytań i odpowiedzi

CZEGO SIĘ DOWIESZ I NAUCZYSZ?

  • Excel nie chce współpracować?
  • Masz problem, którego nie możesz rozwiązać?
  • Zapisz się na sesję pytań i odpowiedzi!
  • Nie taki Excel straszny, jak go kalkulują.

DO KOGO SKIEROWANE JEST SZKOLENIE?

  • pracowników działów handlowych,
  • pracowników działów personalnych,
  • pracowników sekretariatów,
  • pracowników e-commerce,
  • pracowników działów obsługi klienta,
  • planerów produkcji,
  • pracowników biurowych,
  • przedsiębiorców,
  • wirtualnych asystentek,
  • wszystkich osób chcących rozwijać swoje kompetencje.

AGENDA SZKOLENIA

  • 09:00 Powitanie uczestników i rozpoczęcie sesji
  • 09:00 Omówienie problemów z arkuszem kalkulacyjnym zgłoszonych przez uczestników
  • 11:00 Zakończenie sesji

Termin: 24 kwietnia 2024 r., godz. 09:00-11:00

Osoby zainteresowane udziałem w szkoleniu proszone są o kontakt i rejestrację pod adresem: Ogarnij Excela - specjalna sesja pytań i odpowiedzi

WAŻNE INFORMACJE

Kafelek "dołącz" pojawi się 5 minut przed spotkaniem.

PROWADZĄCY

Bartłomiej Samel

OGARNIJ KOMÓRKI

Uczę Excela i konsultuję od 3 lat. Mój cel to przekazanie wiedzy w taki sposób, by każdy zrozumiał i potrafił zastosować ją w codziennej pracy. Prościej i lepiej, na praktycznych przykładach. Cenię swój i Twój wolny czas, dlatego po szkoleniu ze mną wykorzystasz zdobytą wiedzę "tu i teraz". Co to oznacza? Kładę nacisk na praktykę, dzięki której dane w arkuszu będą pracowały dla Ciebie, bez ręcznego klikania w nieskończoność.

SŁOWO OD PROWADZĄCEGO

Zapraszam na specjalną sesję pytań i odpowiedzi "Ogarnij Excela". Niezależnie od tego, czy jesteś początkującym, czy zaawansowanym użytkownikiem, ta sesja ma na celu dostarczenie przydatnych informacji i udzielenie odpowiedzi na Wasze pytania i problemy z którymi spotykacie się podczas pracy w Excelu.

Zakładanie i prowadzenie działalności gospodarczej - wprowadzenie do tematu "własnej firmy"

szkolenie online

Zapraszamy na szkolenie pt.: Zakładanie i prowadzenie działalności gospodarczej - wprowadzenie do tematu "własnej firmy".

Program szkolenia:

1.Wprowadzenie do tematu "własnej firmy" - pojęcie działalności gospodarczej, pojęcie przedsiębiorcy.

2. Obowiązujące akty prawne.

3. Formy organizacyjno-prawne prowadzenia działalności gospodarczej w Polsce - krótka charakterystyka. Wady i zalety poszczególnych form prawnych.

4. Procedura rejestracji jednoosobowej działalności gospodarczej

  • omówienie druku CEIDG-1 (wpis do CEIDG, zmiana wpisu, zawieszenie i wznowienie działalności gospodarczej oraz likwidacja firmy)
  • NIP - Urząd Skarbowy
  • REGON - Urząd Statystyczny
  • rejestracja firmy przez internet - Profil Zaufany ePUAP

5. Obowiązki przedsiębiorcy wobec ZUS

  • zgłoszenie do ZUS - omówienie obowiązujących druków
  • składki na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne

6. Obowiązki przedsiębiorcy wobec US

7. Źródła finansowania działalności gospodarczej - skąd czerpać pieniądze na własny biznes?

Termin: 23 kwietnia 2024 r., godz. 10.00 - 13.00

Spotkanie odbędzie się przy pomocy aplikacji Zoom. Link logujący na spotkanie zostanie Państwu przesłany w dzień spotkania.

Sugerujemy uczestnictwo w wydarzeniu korzystając ze stabilnego połączenia internetowego najlepiej przewodowego.

Szkolenie poprowadzą pracownicy Wydziału Działalności Gospodarczej i Rolnictwa UMP oraz II Oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych w Poznaniu.

Osoby zainteresowane udziałem w szkoleniu proszone są o kontakt i rejestrację pod adresem:

Zakładanie i prowadzenie działalności gospodarczej - wprowadzenie do tematu "własnej firmy"

Serdecznie zapraszamy!

Storytelling w prezentacjach

szkolenie online

Poznań Biznes Partner i Polska Fundacja Przedsiębiorczości zapraszają na bezpłatne szkolenie pt. Storytelling w prezentacjach

CZEGO SIĘ DOWIESZ I NAUCZYSZ?

  • Dlaczego proces przygotowania większości prezentacji jest zły i co masz zrobić aby go naprawić?
  • Jak zdiagnozować potrzeby Twoich odbiorców, stosując sprawdzone modele komunikacyjne?
  • Jak zbudować narrację wykorzystując struktury storytellingowe?
  • Jakie elementy warsztatu scenicznego decydują o tym, czy publiczność dobrze Cię odbiera?
  • Jak zaprojektować slajdy na wystąpienie, zebranie i do materiałów informacyjnych?

DO KOGO SKIEROWANE JEST SZKOLENIE?

  • uczestników projektu MOCni w biznesie,
  • przedsiębiorców,
  • osób planujących rozpoczęcie działalności gospodarczej,
  • wszystkich osób chcących rozwijać swoje kompetencje.

AGENDA SZKOLENIA

  • 09:00 Powitanie uczestników i rozpoczęcie szkolenia
  • 09:00 Wprowadzenie do metodyki 4 warstw
  • 09:30 Budowanie wartości
  • 09:45 Zasady tworzenia narracji
  • 10:00 Elementy warsztatu scenicznego
  • 10:15 Wizualizacja
  • 10:30 Sesja pytań i odpowiedzi oraz zakończenie szkolenia

Termin: 23 kwietnia 2024 r., godz. 09:00-10:30

Osoby zainteresowane udziałem w szkoleniu proszone są o kontakt i rejestrację pod adresem: Storytelling w prezentacjach

WAŻNE INFORMACJE

Kafelek "dołącz" pojawi się 5 minut przed spotkaniem. Do wydarzenia możesz dołączyć otwierając je poprzez przeglądarkę lub aplikację. Ze względu na ograniczoną liczbę miejsc, zapisanie się na webinar nie gwarantuje możliwości udziału w nim - obowiązuje kolejność dołączenia. Jednak nie martw się - jeśli nie uda Ci się wziąć udziału w wydarzeniu na żywo, wyjątkowo nagranie zostanie udostępnione w zakładce Kursu MOCni w biznesie i pojawi się najpóźniej po 3 dniach od zakończenia webinaru. Nagrania w ramach projektu MOCni w biznesie będą dostępne wyłącznie w formie e-learningu do dnia 12.06.2024 r. https://szkolenia.pfp.com.pl/kurs/mocni-w-biznesie/28

PROWADZĄCY

Kamil Kozieł

Gość specjalny projektu MOCni w biznesie Opracował metodykę 4 warstw, która pozwala oszacować wartość i emocje w prezentacji. Przez 17 lat zaprojektował terabajty wypowiedzi, scenariuszy i slajdów. Chętnie dzieli się wiedzą na uczelniach, konferencjach i szkoleniach. Wybiera i przygotowuję prelegentów na lokalne edycje TEDx. Jego prelekcja z TEDx Katowice "Jak nie robić prezentacji, które mogłyby być mailem?" wirusowo rozeszła się na YouTube. Pomaga w komunikacji zarządom, menedżerom, specjalistom, wykładowcom i legendom sportu

SŁOWO OD PROWADZĄCEGO

"Storytelling w prezentacjach, czyli dlaczego nie doceniamy dobrych pomysłów?" - Skuteczna prezentacja ma złożoną konstrukcję. W skrócie liczy się nie tylko to, czy sam przekaz jest wartościowy, ale też to czy odbiorca tak ten przekaz postrzega. Na percepcję wartości wpływa kilka czynników. Zrozumiała i atrakcyjna narracja, sposób prezentowania oraz właściwe wsparcie wizualne. Jak to dokładnie działa? Wyjaśnię podczas wykładu.

Rozliczenia PIT za rok 2023 r.

szkolenie online

Poznań Biznes Partner oraz Wielkopolski Oddział Krajowej Izby Doradców Podatkowych zapraszają na bezpłatne szkolenie online pt. Rozliczenia PIT za 2023 r. 

Termin: 23 kwietnia 2024 r. w godz. 17:00-19:00 

Szkolenie ma na celu zapoznanie słuchaczy z rodzajami druków rozliczeń rocznych w zależności od rodzajów uzyskiwanych dochodów. Przegląd typowych ulg i odliczeń ma pozwolić przygotować się do dokonania rozliczenia podatnika rocznego za rok 2023. Szkolenie  ma również pokazać jak prawidłowo ująć dochody uzyskane za granicą w polskim PIT.

Program szkolenia:

1)    Rozliczenia roczne PIT-36, PIT-36L, PIT-37, PIT-28, PIT-38, DSF-1

2)    Odliczenia od podstawy opodatkowania w PIT-36, PIT-36L i PIT-39

3)    Ulgi podatkowe odejmowane od podatku w PIT-36 lub PIT-37

4)    Składki zdrowotne - gdzie obniżą nam opodatkowanie

5)    Dochody uzyskane za granicą  rozliczenie w polskim PIT

Osoby zainteresowane udziałem w szkoleniu proszone są o kontakt i rejestrację pod adresem: Rozliczenia PIT za rok 2023 r.

Odkryj metody szukania pracy w 2024 roku i znajdź pracę marzeń

szkolenie online

Poznań Biznes Partner i Polska Fundacja Przedsiębiorczości zapraszają na bezpłatne szkolenie pt. Odkryj metody szukania pracy w 2024 roku i znajdź pracę marzeń

CZEGO SIĘ DOWIESZ I NAUCZYSZ?

  • Jakie trendy i nastroje panują na rynku pracy?
  • Poznasz sposoby docierania do kandydatów, stosowane przez rekruterów.
  • Dlaczego proaktywna postawa jest tak cenna?
  • Ustalisz, jaka metoda szukania pracy jest dla Ciebie najbardziej optymalna.

DO KOGO SKIEROWANE JEST SZKOLENIE?

  • osób poszukujących pracy,
  • osób chcących się przebranżowić,
  • osób, które chcą zwiększyć swoje szanse na rynku pracy,
  • osób chcących skutecznie docierać do potencjalnych pracodawców,
  • wszystkich osób zainteresowanych rozwijaniem swoich kompetencji.

AGENDA SZKOLENIA

  • 14:00 Powitanie uczestników i rozpoczęcie szkolenia
  • 14:00 Aktualne trendy i nastroje na rynku pracy
  • 14:30 Sieć kontaktów
  • 14:45 Proaktywny kontakt z firmą
  • 15:00 Udział w targach pracy
  • 15:15 Agencje rekrutacyjne
  • 15:45 Grupy na FB
  • 16:00 Sesja pytań i odpowiedzi oraz zakończenie szkolenia

Termin: 22 kwietnia 2024 r., godz. 14:00-16:00

Osoby zainteresowane udziałem w szkoleniu proszone są o kontakt i rejestrację pod adresem: Odkryj metody szukania pracy w 2024 roku i znajdź pracę marzeń

WAŻNE INFORMACJE

Kafelek "dołącz" pojawi się 5 minut przed spotkaniem.

PROWADZĄCA

Karolina Botor

KAROLINA BOTOR - PANI BUDUJE KARIERĘ

Jestem konsultantką kariery, certyfikowaną trenerką badania FRIS ®. Od 2012 roku związana z branżą HR. Jako rekruterka, przejrzałam tysiące CV, przeprowadziłam setki rozmów kwalifikacyjnych. Wspieram w szukaniu satysfakcjonującej pracy, zgodnej z kompetencjami, zainteresowaniami oraz oczekiwaniami. Analizuję CV, przygotowuję do rozmów kwalifikacyjnych oraz pomagam odkrywać mocne strony, potencjał oraz predyspozycje. Robię to, bo chcę Ci pokazać, że jesteś wartościową osobą, która w procesie rekrutacji może zaprezentować swoje atuty, a tym samym zdobyć wymarzoną pracę!

SŁOWO OD PROWADZĄCEGO

Szukasz pracy? Szkolenie pomoże Ci odnaleźć się na wymagającym rynku pracy. Dowiesz się, jak skutecznie docierać do potencjalnych pracodawców. Odkryjesz tajniki efektywnego szukania pracy i zwiększysz szansę na wymarzoną pracę.

Amortyzacja w teorii i praktyce

szkolenie online

Poznań Biznes Partner i Polska Fundacja Przedsiębiorczości zapraszają na bezpłatne szkolenie pt. Amortyzacja w teorii i praktyce

CZEGO SIĘ DOWIESZ I NAUCZYSZ?

  • Jaka jest definicja środków trwałych?
  • Jaka jest idea amortyzacji?
  • Które składniki majątku firmowego nie podlegają amortyzacji?
  • Kiedy możliwe jest zastosowanie jednorazowej amortyzacji i indywidualnej stawki?
  • Jakie są ograniczenia w zakresie zaliczenia odpisów do kosztów podatkowych?

DO KOGO SKIEROWANE JEST SZKOLENIE?

  • przedsiębiorców,
  • pracowników działów księgowości,
  • pracowników działów finansowych.

AGENDA SZKOLENIA

  • 14:00 Powitanie uczestników i rozpoczęcie szkolenia
  • 14:00 Definicja środków trwałych, ustalenie ich wartości początkowej, metody amortyzacji i ewidencja
  • 14:30 Podstawowe zasady amortyzacji
  • 14:45 Limitowana amortyzacja fabrycznie nowych składników majątku
  • 15:00 Indywidualne stawki amortyzacyjne
  • 15:15 Ograniczenia w zakresie zaliczenia odpisów amortyzacyjnych do kosztów podatkowych
  • 15:30 Sesja pytań i odpowiedzi oraz zakończenie szkolenia

Termin: 19 kwietnia 2024 r., godz. 14:00-15:30

Osoby zainteresowane udziałem w szkoleniu proszone są o kontakt i rejestrację pod adresem: Amortyzacja w teorii i praktyce

WAŻNE INFORMACJE

Kafelek "dołącz" pojawi się 5 minut przed spotkaniem.

PROWADZĄCA

Beata Kuśmierek

TAX DEAL BEATA KUŚMIEREK

Doświadczony doradca gospodarczy, trener z obszarów podatkowych, certyfikowana księgowa z trzydziestoletnim doświadczeniem, przedsiębiorca - właścicielka firmy TAX DEAL, wykładowczyni Polskiej Fundacji Przedsiębiorczości posiadająca Europejski Certyfikat Kompetencji Biznesowych.

SŁOWO OD PROWADZĄCEGO

Środki trwałe są podstawowym składnikiem majątku firmy a ich amortyzacja stanowi znaczący koszt podatkowy. Z tego względu znajomość przepisów prawa podatkowego i bilansowego oraz zasad amortyzacji jest bardzo istotna, ponieważ pozwala właściwie określić koszty a tym samym podstawę opodatkowania. W trakcie szkolenia, teoria przeplatać się będzie z praktyką gospodarczą a przepisy poparte będą licznymi przykładami.

Fundacja Rodzinna - aspekty podatkowe

szkolenie online

Poznań Biznes Partner oraz firma Advicero Nexia zapraszają na bezpłatne szkolenie online pt. Fundacja Rodzinna - aspekty podatkowe.

Termin: 19 kwietnia 2024 r. w godz. 12:00-13:00 

Fundacja Rodzinna program szkolenia:
1.Wprowadzenie - uwagi ogólne
2. Założenie fundacji i zasady opodatkowania wniesienia składników majątku do fundacji rodzinnej
3. Opodatkowanie bieżącej działalności fundacji rodzinnej
4. Opodatkowanie działalności fundacji rodzinnej od wypłat na rzecz beneficjentów
5. Opodatkowanie ukrytych zysków fundacji rodzinnej
6. Skutki podatkowe likwidacji bądź rozwiązania fundacji rodzinnej

Osoby zainteresowane udziałem prosimy o kontakt i rejestrację pod adresem: https://app.evenea.pl/event/fundacja-rodzinna-podatki/

Sugerujemy uczestnictwo w wydarzeniu korzystając ze stabilnego połączenia internetowego najlepiej przewodowego.

Prowadzący

Tomasz Kotoliński- Tax Manager w Advicero Nexia; absolwent kierunku Prawo oraz kierunku Administracja na Wydziale Prawa i Administracji UAM w Poznaniu specjalizujący się w szeroko rozumianym prawie podatkowym krajowym jak i międzynarodowym. Wieloletnie doświadczenie zawodowe zdobywał w podmiotach świadczących usługi doradcze, jak i polskich kancelariach podatkowych. Jego praktyka obejmuje w szczególności zagadnienia z bieżącego doradztwa podatkowego z zakresu podatków dochodowych (m.in. podatek u źródła, podatek minimalny, podatek od przerzucanych zysków, ulgi na działalność rozwojową), podatku VAT (m.in. grupy VAT, e-commerce, dostawy łańcuchowe, quick fixes), kwestie restrukturyzacyjne (powołanie, przekształcenia, likwidacje) spółek kapitałowych jak i osobowych, schematy podatkowe, procedury podatkowe (m.in. należyta staranność w VAT, procedura należytej staranności w podatku u źródła) oraz DAC7 i ESG.

Serdecznie zapraszamy!

An effective job interview in English

szkolenie online

Poznań Biznes Partner i Polska Fundacja Przedsiębiorczości zapraszają na bezpłatne szkolenie pt. An effective job interview in English

CZEGO SIĘ DOWIESZ I NAUCZYSZ?

  • Jak stopniowo pozbywać się bariery w mówieniu w języku angielskim?
  • Jak przygotować się do rozmowy kwalifikacyjnej po angielsku?
  • Nauczysz się wyrażeń, które są niezbędne podczas rozmowy kwalifikacyjnej.
  • Poznasz przykłady rozmów kwalifikacyjnych.
  • Przećwiczysz użycie wyrażeń / zwrotów oraz gotowych zdań.

DO KOGO SKIEROWANE JEST SZKOLENIE?

  • przedsiębiorców,
  • pracowników firm,
  • studentów,
  • osób poszukujących pracy,
  • wszystkich osób chcących rozwijać swoje kompetencje.

AGENDA SZKOLENIA

  • 13:30 Powitanie uczestników, przedstawienie tematu
  • 13:30 Jak stopniowo pozbywać się bariery w mówieniu?
  • 13:45 Przygotowanie do rozmowy kwalifikacyjnej w języku angielskim
  • 14:00 Wyrażenia / zwroty niezbędne podczas rozmowy kwalifikacyjnej w języku angielskim
  • 14:15 Przykłady rozmów kwalifikacyjnych w języku angielskim
  • 14:30 Część praktyczna - zadania
  • 15:00 Sesja pytań i odpowiedzi oraz zakończenie szkolenia

Termin: 17 kwietnia 2024 r., godz. 13:30-15:00

Osoby zainteresowane udziałem w szkoleniu proszone są o kontakt i rejestrację pod adresem: An effective job interview in English

WAŻNE INFORMACJE

Kafelek "dołącz" pojawi się 5 minut przed spotkaniem.

PROWADZĄCA

Magdalena Janikowska-Gabryel

ANGIELSKI NIE GRYZIE SZKOŁA JĘZYKOWA

Lektorka / nauczycielka języka angielskiego ogólnego i biznesowego od 2003 roku, poziomy nauczania A1-C2, właścicielka szkoły językowej Angielski Nie Gryzie (stacjonarnej i online), nauczycielka ekonomii w języku angielskim w programie matury międzynarodowej w II LO w Szczecinie. Uczenie języka angielskiego to moja pasja, a pracę zawodową opieram nie tylko na wiedzy, wykształceniu i doświadczeniu, ale również relacjach.

SŁOWO OD PROWADZĄCEGO

Serdecznie zapraszam Państwa na moje szkolenie "An effective job interview in English" (Efektywna rozmowa kwalifikacyjna w języku angielskim). Jeżeli w pracy zawodowej używasz lub będziesz używać języka angielskiego, a podczas rozmowy kwalifikacyjnej twój potencjalny pracodawca będzie chciał sprawdzić twój poziom języka, to na pewno przydadzą ci się umiejętności nabyte podczas tego szkolenia. Przeprowadzę cię przez cały proces przygotowania się do rozmowy kwalifikacyjnej, nauczę słownictwa/wyrażeń/gotowych zwrotów, pytań i zdań, co na pewno przyczyni się do twojego poczucia większego komfortu podczas komunikacji w języku angielskim. To szkolenie spowoduje, że będziesz brzmieć bardziej naturalnie w języku angielskim podczas rozmów kwalifikacyjnych i nie tylko, jeśli oczywiście będziesz używać tego czego się nauczysz. Do zobaczenia!

Prawo zamówień publicznych dla Wykonawców

Online

Poznań Biznes Partner i Biuro Zamówień Publicznych Urzędu Miasta Poznania zaprasza na bezpłatne szkolenie pt. ,,Prawo zamówień publicznych dla Wykonawców'.

Termin: 17 kwietnia 2024 r., godz. 10:00 - 12:00

Dla kogo?

Szkolenie skierowane do podmiotów ubiegających się o zamówienia publiczne przedstawiające praktycznych aspekty procesu zakupowego (rodzaje dokumentów, rodzaje podpisów elektronicznych, charakterystyka poszczególnych procedur, terminy).

Wykład podzielony na dwie części, część wykładową i dyskusyjną.

Prowadząca:

Katarzyna Woźniak - mgr prawa z blisko 20-letnim doświadczenie w pracy z obszarze zamówień publicznych zarówno po stronie wykonawców jak i zamawiających. Obecnie Dyrektor Biura Zamówień Publicznych Urzędu Miasta Poznania oraz  biegły sądowy w dziedzinie zamówień publicznych przy Sądzie Okręgowym w Poznaniu, wykładowca akademicki.

Osoby zainteresowane udziałem w szkoleniu proszone są o kontakt i rejestrację: https://app.evenea.pl/event/zamowieniapubliczne24/

Szkolenie odbędzie się za pomocą aplikacji ZOOM. Link do szkolenia zostanie Państwu przesłany w dzień szkolenia.

Sugerujemy uczestnictwo w wydarzeniu korzystając ze stabilnego połączenia internetowego najlepiej przewodowego.

Do zobaczenia!

Strona 1 2