Nasz serwis używa plików cookies. Wykorzystujemy je w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w sposób dopasowany
do indywidualnych potrzeb Użytkowników. Dzięki temu możliwe jest także korzystanie z narzędzi analitycznych oraz
udostępnianie funkcji mediów społecznościowych i odtwarzacza wideo.
Kliknij przycisk „Zaakceptuj lub zamknij”, by wyrazić zgodę na używanie plików cookies i przejść bezpośrednio
do strony lub „Wyświetl ustawienia plików cookies”, aby zobaczyć szczegółowy opis typów plików cookies, a
następnie podjąć decyzję, które z nich chcesz zaakceptować. W każdej chwili istnieje możliwość zarządzania ustawieniami plików cookies -
w stopce strony umieściliśmy link do "Zmień ustawienia Cookies".
Administratorem danych osobowych użytkowników serwisu jest Prezydent Miasta Poznania z siedzibą przy placu
Kolegiackim 17, 61-841 Poznań, natomiast podmiotem przetwarzającym dane jest Instytut Chemii Bioorganicznej PAN -
Poznańskie Centrum Superkomputerowo-Sieciowe (PCSS) ul. Noskowskiego 12/14, 61-704 Poznań.
Szczegółowe informacje na temat przetwarzania Twoich danych znajdują się w Polityce prywatności.
Szczegółowe informacje o tym, w jaki sposób używane są pliki cookies,
a także w jaki sposób można je zablokować lub usunąć, znajdziesz w Polityce cookies.
Cenimy Twoją prywatność
Urząd Miasta Poznania odpowiedzialny za prowadzenie Miejskiego Informatora Multimedialnego
Miasta Poznania, zwraca szczególną uwagę na przestrzeganie prawa użytkowników
do prywatności. Prezentowana informacja poniżej opisuje za co odpowiadają poszczególne cookies.
Zarządzaj swoimi ustawieniami dotyczącymi prywatności i wybierz jakie pliki cookies chcesz zaakceptować.
Wybrane pliki cookies:
Cookies plików wideo
Cookies wpływające na wydajność
Funkcjonalne pliki
Niezbędne pliki cookies (przyspieszają stronę)
Cookies plików wideo
Na naszym serwisie internetowym, zamieszczane są wideo z serwisu YouTube.
W tym celu wykorzystywane są pliki cookies podmiotów trzecich dotyczące usługi YouTube
zawierające m.in. preferencje użytkownika oraz liczydło kliknięć. Nie ma możliwości wyłączenia
tych plików cookies ponieważ ładowane są dopiero przy odtwarzaniu wideo. Jeżeli więc Użytkownik
nie godzi się na ich załadowanie, to nie powinien odtwarzać udostępnionych na stronie wideo filmów.
Cookies wpływające na wydajność
Pliki cookies o charakterze analitycznym, wpływającym na wydajność zbierają informację o tym, jak często strona jest
odwiedzana i jak się z niej korzysta np. które strony są najbardziej i najmniej popularne i w jaki sposób Użytkownicy
poruszają się po serwisie. Pomagają w identyfikowaniu problemów z poszczególnymi podstronami.
Dzięki temu możemy ulepszać zawartość i wydajność strony i uczynić ją bardziej przyjazną i intuicyjną dla użytkownika.
Pliki cookie o charakterze analitycznym i wpływające na wydajność nie są usuwane po zamknięciu przeglądarki i
są trwale przechowywane na komputerze lub urządzeniu użytkownika.
Funkcjonalne pliki
Pliki cookie wpływające na funkcjonalność umożliwiają witrynie przypomnienie sobie informacji
wprowadzonych przez użytkownika lub dokonanych przez niego wyborów (takich jak język, wyrażone zgody)
i mają na celu umożliwienie korzystania z lepszych i bardziej spersonalizowanych funkcji. Pliki te
umożliwiają także optymalizację użytkowania witryny po zalogowaniu się.Pliki cookie wpływające na
funkcjonalność nie są usuwane po zamknięciu przeglądarki i są trwale przechowywane na komputerze
lub urządzeniu użytkownika.
Niezbędne pliki cookies
Te pliki cookie są niezbędne do tego, aby umożliwić prawidłowe poruszanie się po naszym serwisie internetowym.
Pozwalają na działanie niezbędnych funkcji strony takich jak logowanie, ustawienia preferencji prywatności lub
zapewnienie bezpieczeństwa i nie mogą być wyłączone. Możesz zmienić ustawienia przeglądarki, aby zablokować te pliki cookie,
jednakże niektóre funkcjonalności strony mogą nie działać poprawnie.
Niezbędne pliki cookie nie są przechowywane w trwały sposób na komputerze lub innym urządzeniu użytkownika i są usuwane z chwilą
zamknięcia przeglądarki.
Poznań Biznes Partner zaprasza na bezpłatne szkolenie online pt. Zezwolenia na sprzedaż napojów alkoholowych.
Termin: 15 maja 2024 r. w godz. 10:00-13:00
Zakres szkolenia:
rodzaje zezwoleń na sprzedaż napojów alkoholowych
dokumentacja niezbędna do wydania zezwoleń
wszystkie sprawy związane z korzystaniem z zezwoleń na sprzedaż napojów alkoholowych
Spotkanie odbędzie się w formule stacjonarnej w siedzibie Wydziału Działalności Gospodarczej i Rolnictwa Urzędu Miasta Poznania (ul. 28 Czerwca 1956 r. 404) w sali C na II piętrze.
Sugerujemy uczestnictwo w wydarzeniu korzystając ze stabilnego połączenia internetowego najlepiej przewodowego.
Szkolenie poprowadzą pracownicy Oddziału Obsługi Zezwoleń Wydziału Działalności Gospodarczej i Rolnictwa UMP
Poznań Biznes Partner oraz firma GBBC zaprasza na bezpłatne szkolenie stacjonarne pt.Sales Booster - czyli czego nie robić w sprzedaży
Termin: 8 maja 2024 r. w godz. 10:00-12:00
To, czy handlowcy będą zamykać oczekiwaną ilość sprzedaży w założonym czasie zależy od wielu czynników. Począwszy od konkurencyjności oferty, przez dostosowanie sił sprzedaży do pracy na współczesnym rynku, po rezygnację z nieperspektywicznych leadów. Nieodpowiednio ukierunkowana i źle zarządzana determinacja handlowców może generować leady, które kradną czas i prowadzą w ślepy zaułek imienia Braku Realizacji Celu. Szkolenie Sales Booster! jest odpowiedzią na te wyzwania.
Program szkolenia:
1. 10 zasad prospectingu
2. Jak zacząć rozmawiać
3. Rola pytań w rozmowie z klientem w oparciu o metodę SPIN
Szkolenie odbędzie sie w stacjonarnie, w budynku sąsiadującym z siedzibą Wydziału Działalności Gospodarczej i Rolnictwa Urzędu Miasta Poznania (ul. 28 Czerwca 1956 r. 406, sala A).
Sale, w których odbywają się nasze szkolenia są dostępne dla osób ze szczególnymi potrzebami.
Prelegent
Grzegorz Barszcz
Założyciel i CEO w GBBC. Przedsiębiorca. Absolwent Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach na Wydziale Ekonomii oraz programów Management i ICAN Total Selling w ICAN Institute.
W swojej dwudziestoletniej karierze pracował w obszarze marketingu i sprzedaży, zakupów oraz zasobów ludzkich w branży telekomunikacyjnej, FMCG i agencjach reklamowych.
Ekspert w dziedzinie zarządzania strategicznego, tworzenia strategii od intencji po wdrożenie w tym najnowocześniejszą metodą OKR. Strateg marketingu i sprzedaży. Praktyk biznesu. Finalista Ogólnopolskiego Konkursu Dyrektor Marketingu Roku.
Specjalizuje się̨ w budowaniu i wdrażaniu: strategii rozwoju firm i marek, procesów sprzedaży od pierwszej rozmowy po zakończenie realizacji projektu. Ekspert w zakresie zarządzania, integracji i transformacji działów sprzedaży i marketingu. Doświadczony negocjator, który przez 20 lat swojej pracy zawodowej negocjował szerokie spektrum umów od sieci detalicznych po międzynarodowe kontrakty z globalnymi koncernami.
Zrealizował kilkanaście projektów doradczych dla firm z branży B2B, FMCG, marketingowej, e-commerce i medycznej. Trener biznesu pracujący w programach otwartych jak i zamkniętych. Z powodzeniem przeszkolił ponad tysiąc osób z bardzo różnych organizacji, począwszy od startupów przez instytucje państwowe skończywszy na największych spółkach giełdowych.
O firmie GBBC
Firma konsultingowa założona przez Grzegorza Barszcza, przedsiębiorcę, menadżera i szkoleniowca z długoletnim doświadczeniem. Pomaga menedżerom i właścicielom usprawniać działanie firm przez budowę użytecznych strategii, organizuje skuteczne szkolenia dla działów sprzedaży, zakupów, marketingu i HR, a także doradza przy wdrożeniu odpowiednich metod i narzędzi.
Poznań Biznes Partner oraz firma PC-Paul Paweł Szymkowiak zapraszają na bezpłatne szkolenie online pt. E-marketing - Profil biznesowy dla małej firmy w mediach społecznościowych.
Termin: 7 maja 2024 r. w godz. 17:00-20:00
Program szkolenia:
1. Profil osobisty przedsiębiorcy a profil jego firmy w mediach społecznościowych.
2. Profile firmowe na przykładzie mediów społecznościowych Firmy META - Facebook i Instagram.
3. Dostosowanie profilu do specyfiki działalności firmy - zasada spójności wizerunku w mediach społecznościowych, podobieństwa i różnice do strony internetowej firmy - przygotowanie spójnego contentu typu: grafiki, logotyp, kolorystyka, film, zdjęcie,
4. Zasada spójności wizerunkowej i aktualności przekazu.
5. Promowanie profilu społecznościowego firmy w Internecie - pozycjonowanie, SEO, ADS, słowa kluczowe, linki, menedżer reklam, hasztagi.
Prowadzący: Michał Karmański - informatyk, specjalista grafiki komputerowej, produkcji fotograficznej i filmowej w marketingu ze specjalizacją e-marketing
Poznań Biznes Partner i Polska Fundacja Przedsiębiorczości zapraszają na bezpłatne szkolenie pt.Budowanie marki na LinkedIn
CZEGO SIĘ DOWIESZ I NAUCZYSZ?
Jak działa LinkedIn i do jakich działań wykorzystywać swój profil?
Od czego zacząć budowanie marki na LinkedIn?
Jak prawidłowo zbudować profil na LinkedIn i na co zwrócić szczególną uwagę?
DO KOGO SKIEROWANE JEST SZKOLENIE?
osób, które chcą zbudować profil na LikedIn,
właścicieli firm, którzy poszukują nowych kontaktów biznesowych i budują swoją markę w Social Media,
wszystkich osób, które założyły konto na LinkedIn, ale obawiają się aktywności w sieci zawodowej i biznesowej.
AGENDA SZKOLENIA
11:30 Powitanie uczestników i rozpoczęcie szkolenia
11:30 Budowanie marki w Social Media
11:45 Spójność, autentyczność i profesjonalizm w Social Media
12:15 Jak zbudować profil na LinkedIn?
12:30 Jak działa LinkedIn i jego algorytmy?
13:00 Od czego zacząć budowanie marki na LinkedIn?
13:30 Sesja pytań i odpowiedzi oraz zakończenie szkolenia
Termin: 29 kwietnia 2024 r., godz. 11:30-13:30
Osoby zainteresowane udziałem w szkoleniu proszone są o kontakt i rejestrację pod adresem: Budowanie marki na LinkedIn
WAŻNE INFORMACJE
Kafelek "dołącz" pojawi się 5 minut przed spotkaniem.
PROWADZĄCA
Iwona Caputa
BLACK CAT COMPANY IWONA CAPUTA
Przedsiębiorca, trener biznesu, akredytowany coach ICF, doradca biznesowy. Inspiruje ludzi i firmy do podążania własną ścieżką. Wspiera w budowaniu silnych i konkurencyjnych marek w oparciu o autentyczność, wartości i indywidualne potrzeby klientów. Szkoli, prowadzi warsztaty oraz webinary z kilku dziedzin: budowania marki, strategii rozwoju firmy, budowania marki pracodawcy, sztuki komunikacji, budowania wizerunku, autoprezentacji oraz budowania modeli biznesowych.
SŁOWO OD PROWADZĄCEGO
LinkedIn to portal społecznościowy nastawiony na budowanie kontaktów zawodowo - biznesowych. Pozwala na efektywne budowanie marki specjalisty oraz marki osobistej. Ułatwia nawiązywanie szerokich i wartościowych kontaktów zawodowych i biznesowych w branży, w której się specjalizujesz. Znajdziesz tu ogromną bazę wiedzy z różnych dziedzin i osoby, które publikują wartościowe treści, dzielą się swoją wiedzą i doświadczeniem. LinkedIn pozwoli Ci zbudowanie swojego wizerunku zawodowego i lepsze pozycjonowanie w Internecie. Podczas szkolenia będziesz mieć możliwość zaplanowania i analizy tego, na co zwrócić szczególną uwagę budując swój profil. Poznasz algorytmy LinkedIn"a i zdobędziesz podstawową wiedzę, jak zbudować spójny, autentyczny i profesjonalny profil. Jeśli nie ma cię jeszcze na LinkedIn lub posiadasz nieaktywne konto, to szkolenie jest dla Ciebie. Przełamiesz barierę i przestaniesz się bać LinkedIn. Dowiesz się, jak aktywnie wykorzystać sieć LinkedIn do budowania swojej marki.
Kafelek "dołącz" pojawi się 5 minut przed spotkaniem.
PROWADZĄCA
Iwona Caputa
BLACK CAT COMPANY IWONA CAPUTA
Przedsiębiorca, trener biznesu, akredytowany coach ICF, doradca biznesowy. Inspiruje ludzi i firmy do podążania własną ścieżką. Wspiera w budowaniu silnych i konkurencyjnych marek w oparciu o autentyczność, wartości i indywidualne potrzeby klientów. Szkoli, prowadzi warsztaty oraz webinary z kilku dziedzin: budowania marki, strategii rozwoju firmy, budowania marki pracodawcy, sztuki komunikacji, budowania wizerunku, autoprezentacji oraz budowania modeli biznesowych.
SŁOWO OD PROWADZĄCEGO
Pomysł na siebie i własny biznes, to kluczowe kwestie, które są początkiem poszukiwania ścieżki osobistej i zawodowej. Szkolenie pozwoli ci na znalezienie własnego potencjału i odkrycie zasobów. Wspólnie poszukamy Twoich silnych stron i wyróżników, które pozwolą ci zbudować lub rozwinąć pomysł na prowadzenie własnej firmy. Analiza konkurencji i dobry plan pozwolą Ci na zbudowanie swojego wizerunku i lepsze pozycjonowanie w Internecie. Podczas szkolenia będziesz mieć możliwość zaplanowania i analizy tego, na co zwrócić szczególną uwagę budując i rozwijając biznes. Poznasz kilka przykładów, jak budować markę w Internecie i na co zwrócić uwagę. Jak analizować konkurencję i czym się wyróżniać w Internecie i w mediach społecznościowych? Jak zaplanować własny rozwój, rozwój firmy i działania w Internecie?
Link logujący na szkolenie zostanie przesłany dzień przed szkoleniem.
UWAGA:
Liczba miejsc jest ograniczona - decyduje kolejność zgłoszeń.
Sylwetka trenera:
Joanna Bogielczyk - Trener biznesu, ekspert w dziedzinie mediów społecznościowych. Doradza jak skutecznie rozwijać siebie i własną firmę. Realizuje projekty w obszarze strategii budowania marki i rozwoju biznesu. Pomaga w tworzeniu silnych marek, w promocji i w zwiększaniu sprzedaży. Uczy jak skalować i automatyzować biznes za pomocą mediów społecznościowych. Współpracuje z setkami przedsiębiorstw, organami administracji samorządowych i organizacjami biznesowymi. Autorka kilku e-booków, min. "Jak zbudować silną markę w social mediach. 10 skutecznych porad". Klienci cenią jej pragmatyzm, bo poleca tylko skuteczne rozwiązania. Swoją wiedzą i doświadczeniem dzieli się na:
Poznań Biznes Partner i Polska Fundacja Przedsiębiorczości zapraszają na bezpłatne szkolenie pt.Nie sprzedawaj, promuj!
CZEGO SIĘ DOWIESZ I NAUCZYSZ?
Na czym polega poczucie komfortu w czasie prezentowania usługi lub produktu?
Czym są nowoczesne formy promocji czy mix marketing?
Czym jest marketing doświadczeń?
Jak opowiadać obrazami?
Tajemnica sieciowania - Czy to w ogólne jest potrzebne?
DO KOGO SKIEROWANE JEST SZKOLENIE?
pracowników działów sprzedaży,
przedstawicieli handlowych,
project managerów,
osób odpowiedzialnych za realizacje celów sprzedażowych,
studentów,
właścicieli firm,
wszystkich osób zainteresowanych rozwijaniem swoich kompetencji.
AGENDA SZKOLENIA
13:30 Powitanie uczestników i rozpoczęcie szkolenia
13:30 Poczucie komfortu w czasie prezentowania usługi lub produktu - bez klątwy zimnej słuchawki
14:00 Moc nowoczesnych form promocji, czy mix marketing? Zrób to sam!
14:15 Promocja przez eventy
14:30 Marketing doświadczeń
14:45 Jak opowiadać obrazami?
15:00 Tajemnica sieciowania
15:30 Sesja pytań i odpowiedzi oraz zakończenie szkolenia
Termin: 25 kwietnia 2024 r., godz. 13:30-15:30
Osoby zainteresowane udziałem w szkoleniu proszone są o kontakt i rejestrację pod adresem: Nie sprzedawaj, promuj!
WAŻNE INFORMACJE
Kafelek "dołącz" pojawi się 5 minut przed spotkaniem.
PROWADZĄCA
Monika Bezak
MINDLOOP
Monika Bezak posiada 20-letnie doświadczenie w biznesie i pracy przy projektach szkoleniowych, edukacyjnych oraz stażowych połączone z wykształceniem dziennikarskim (i praktyką!) oraz psychologią menedżerską. Doradza firmom i instytucjom na etapie kreowania pomysłu i wdrażania projektu do realizacji. Sieciuje placówki edukacyjne oraz firmy. Moderuje procesy współpracy. Pozyskuje dofinansowanie dla projektów szkoleniowych krajowych oraz międzynarodowych. Zarządza projektami. Pracuje jako Ekspert ds. Rynku Pracy. Prowadzi szkolenia z zakresu rozwoju kompetencji miękkich, inicjowania projektów badawczo-rozwojowych oraz procesów związanych z sieciowaniem. Lubi dzielić się wiedzą i inspirować.
SŁOWO OD PROWADZĄCEGO
Bardzo często słyszę od osób zajmujących się sprzedażą, że nie lubią słowa "sprzedaż". Dzisiaj jednak zdecydowanie wszyscy gramy do jednej bramki - i chociaż cele są biznesowe - zajmujemy się tak naprawdę szeroko rozumianą promocją, która chociaż jest bardziej subtelna w swoim wyrazie, jest dużo bardziej skuteczna! W czasie naszego szkolenia możesz dowiedzieć się zatem, dlaczego warto promować, a nie sprzedawać i jak to robić samemu niezależnie od stanowiska jakie zajmujesz. Proponuję ujęcie poradnikowe w pigułce dla osób, które zajmują się obsługą klienta, sprzedażą i marketingiem, które, jak wierzę, poprawi Waszą efektywność. Osoby zajmujące się sprzedażą często czują, że sprzedają, a sekret tkwi we właściwym promowaniu, opowiadaniu o usłudze/produkcie - dlatego w czasie szkolenia dowiesz się: jak prezentować usługę/produkt by czuć się komfortowo, dlaczego nowoczesne formy promocji mają większą moc niż prezentowanie oferty, czy pytania o wielkość sprzedaży, a także w myśl zasady DO IT YOURSELF - dlaczego masz na to wpływ? Jak promować przez eventy? Jak stosować marketing doświadczeń? Jak opowiadać obrazami? Co to znaczy, że warto się sieciować? Szkolenie ułatwia sprzedaż, pierwszy kontakt telefoniczny, on-line i/lub osobisty, zachęca, by robić to umiejętnie - żeby nie czuć się sprzedawcą, nie być odbieranym jak sprzedawca, a jednak sprzedawać
Kafelek "dołącz" pojawi się 5 minut przed spotkaniem.
PROWADZĄCA
Judyta Sobolak
KANCELARIA ADWOKACKA JUDYTA SOBOLAK
Jestem prawniczką - adwokatem. Ze szczególnym zamiłowaniem pomaga przedsiębiorcom stawiać prawne ramy ich biznesów. Zajmuje się m.in. bezpiecznymi umowami, regulaminami, audytami prawnymi przedsiębiorców i zaangażowaniem gaszę prawne pożary - również w sądzie. Sama też prowadzę firmę, dlatego połączenie tych dwóch aspektów sprawia, że dobrze rozumiem swoich klientów a co za tym idzie, mogę im efektywnie pomóc. Posiadam 7 letnie doświadczenie pracy w Kancelariach Prawnych.
SŁOWO OD PROWADZĄCEGO
Prowadzenie sprzedaży w Internecie wiąże się z obowiązkami prawnymi, o które należy zadbać, aby m.in. uniknąć wysokich kar. Szkolenie to idealna okazja, żeby zapoznać się ze legalnymi aspektami prowadzenia biznesu online w tym przedstawię kwestie dotyczące regulaminów, polityki prywatności i RODO w przystępny zrozumiały dla każdego sposób.
Kafelek "dołącz" pojawi się 5 minut przed spotkaniem.
PROWADZĄCY
Bartłomiej Samel
OGARNIJ KOMÓRKI
Uczę Excela i konsultuję od 3 lat. Mój cel to przekazanie wiedzy w taki sposób, by każdy zrozumiał i potrafił zastosować ją w codziennej pracy. Prościej i lepiej, na praktycznych przykładach. Cenię swój i Twój wolny czas, dlatego po szkoleniu ze mną wykorzystasz zdobytą wiedzę "tu i teraz". Co to oznacza? Kładę nacisk na praktykę, dzięki której dane w arkuszu będą pracowały dla Ciebie, bez ręcznego klikania w nieskończoność.
SŁOWO OD PROWADZĄCEGO
Zapraszam na specjalną sesję pytań i odpowiedzi "Ogarnij Excela". Niezależnie od tego, czy jesteś początkującym, czy zaawansowanym użytkownikiem, ta sesja ma na celu dostarczenie przydatnych informacji i udzielenie odpowiedzi na Wasze pytania i problemy z którymi spotykacie się podczas pracy w Excelu.
Poznań Biznes Partner i Polska Fundacja Przedsiębiorczości zapraszają na bezpłatne szkolenie pt. Storytelling w prezentacjach
CZEGO SIĘ DOWIESZ I NAUCZYSZ?
Dlaczego proces przygotowania większości prezentacji jest zły i co masz zrobić aby go naprawić?
Jak zdiagnozować potrzeby Twoich odbiorców, stosując sprawdzone modele komunikacyjne?
Jak zbudować narrację wykorzystując struktury storytellingowe?
Jakie elementy warsztatu scenicznego decydują o tym, czy publiczność dobrze Cię odbiera?
Jak zaprojektować slajdy na wystąpienie, zebranie i do materiałów informacyjnych?
DO KOGO SKIEROWANE JEST SZKOLENIE?
uczestników projektu MOCni w biznesie,
przedsiębiorców,
osób planujących rozpoczęcie działalności gospodarczej,
wszystkich osób chcących rozwijać swoje kompetencje.
AGENDA SZKOLENIA
09:00 Powitanie uczestników i rozpoczęcie szkolenia
09:00 Wprowadzenie do metodyki 4 warstw
09:30 Budowanie wartości
09:45 Zasady tworzenia narracji
10:00 Elementy warsztatu scenicznego
10:15 Wizualizacja
10:30 Sesja pytań i odpowiedzi oraz zakończenie szkolenia
Termin: 23 kwietnia 2024 r., godz. 09:00-10:30
Osoby zainteresowane udziałem w szkoleniu proszone są o kontakt i rejestrację pod adresem: Storytelling w prezentacjach
WAŻNE INFORMACJE
Kafelek "dołącz" pojawi się 5 minut przed spotkaniem. Do wydarzenia możesz dołączyć otwierając je poprzez przeglądarkę lub aplikację. Ze względu na ograniczoną liczbę miejsc, zapisanie się na webinar nie gwarantuje możliwości udziału w nim - obowiązuje kolejność dołączenia. Jednak nie martw się - jeśli nie uda Ci się wziąć udziału w wydarzeniu na żywo, wyjątkowo nagranie zostanie udostępnione w zakładce Kursu MOCni w biznesie i pojawi się najpóźniej po 3 dniach od zakończenia webinaru. Nagrania w ramach projektu MOCni w biznesie będą dostępne wyłącznie w formie e-learningu do dnia 12.06.2024 r. https://szkolenia.pfp.com.pl/kurs/mocni-w-biznesie/28
PROWADZĄCY
Kamil Kozieł
Gość specjalny projektu MOCni w biznesie Opracował metodykę 4 warstw, która pozwala oszacować wartość i emocje w prezentacji. Przez 17 lat zaprojektował terabajty wypowiedzi, scenariuszy i slajdów. Chętnie dzieli się wiedzą na uczelniach, konferencjach i szkoleniach. Wybiera i przygotowuję prelegentów na lokalne edycje TEDx. Jego prelekcja z TEDx Katowice "Jak nie robić prezentacji, które mogłyby być mailem?" wirusowo rozeszła się na YouTube. Pomaga w komunikacji zarządom, menedżerom, specjalistom, wykładowcom i legendom sportu
SŁOWO OD PROWADZĄCEGO
"Storytelling w prezentacjach, czyli dlaczego nie doceniamy dobrych pomysłów?" - Skuteczna prezentacja ma złożoną konstrukcję. W skrócie liczy się nie tylko to, czy sam przekaz jest wartościowy, ale też to czy odbiorca tak ten przekaz postrzega. Na percepcję wartości wpływa kilka czynników. Zrozumiała i atrakcyjna narracja, sposób prezentowania oraz właściwe wsparcie wizualne. Jak to dokładnie działa? Wyjaśnię podczas wykładu.
Poznań Biznes Partner oraz Wielkopolski Oddział Krajowej Izby Doradców Podatkowych zapraszają na bezpłatne szkolenie online pt. Rozliczenia PIT za 2023 r.
Termin: 23 kwietnia 2024 r. w godz. 17:00-19:00
Szkolenie ma na celu zapoznanie słuchaczy z rodzajami druków rozliczeń rocznych w zależności od rodzajów uzyskiwanych dochodów. Przegląd typowych ulg i odliczeń ma pozwolić przygotować się do dokonania rozliczenia podatnika rocznego za rok 2023. Szkolenie ma również pokazać jak prawidłowo ująć dochody uzyskane za granicą w polskim PIT.
Poznań Biznes Partner i Polska Fundacja Przedsiębiorczości zapraszają na bezpłatne szkolenie pt. Odkryj metody szukania pracy w 2024 roku i znajdź pracę marzeń
CZEGO SIĘ DOWIESZ I NAUCZYSZ?
Jakie trendy i nastroje panują na rynku pracy?
Poznasz sposoby docierania do kandydatów, stosowane przez rekruterów.
Dlaczego proaktywna postawa jest tak cenna?
Ustalisz, jaka metoda szukania pracy jest dla Ciebie najbardziej optymalna.
DO KOGO SKIEROWANE JEST SZKOLENIE?
osób poszukujących pracy,
osób chcących się przebranżowić,
osób, które chcą zwiększyć swoje szanse na rynku pracy,
osób chcących skutecznie docierać do potencjalnych pracodawców,
wszystkich osób zainteresowanych rozwijaniem swoich kompetencji.
AGENDA SZKOLENIA
14:00 Powitanie uczestników i rozpoczęcie szkolenia
14:00 Aktualne trendy i nastroje na rynku pracy
14:30 Sieć kontaktów
14:45 Proaktywny kontakt z firmą
15:00 Udział w targach pracy
15:15 Agencje rekrutacyjne
15:45 Grupy na FB
16:00 Sesja pytań i odpowiedzi oraz zakończenie szkolenia
Kafelek "dołącz" pojawi się 5 minut przed spotkaniem.
PROWADZĄCA
Karolina Botor
KAROLINA BOTOR - PANI BUDUJE KARIERĘ
Jestem konsultantką kariery, certyfikowaną trenerką badania FRIS ®. Od 2012 roku związana z branżą HR. Jako rekruterka, przejrzałam tysiące CV, przeprowadziłam setki rozmów kwalifikacyjnych. Wspieram w szukaniu satysfakcjonującej pracy, zgodnej z kompetencjami, zainteresowaniami oraz oczekiwaniami. Analizuję CV, przygotowuję do rozmów kwalifikacyjnych oraz pomagam odkrywać mocne strony, potencjał oraz predyspozycje. Robię to, bo chcę Ci pokazać, że jesteś wartościową osobą, która w procesie rekrutacji może zaprezentować swoje atuty, a tym samym zdobyć wymarzoną pracę!
SŁOWO OD PROWADZĄCEGO
Szukasz pracy? Szkolenie pomoże Ci odnaleźć się na wymagającym rynku pracy. Dowiesz się, jak skutecznie docierać do potencjalnych pracodawców. Odkryjesz tajniki efektywnego szukania pracy i zwiększysz szansę na wymarzoną pracę.
Kafelek "dołącz" pojawi się 5 minut przed spotkaniem.
PROWADZĄCA
Beata Kuśmierek
TAX DEAL BEATA KUŚMIEREK
Doświadczony doradca gospodarczy, trener z obszarów podatkowych, certyfikowana księgowa z trzydziestoletnim doświadczeniem, przedsiębiorca - właścicielka firmy TAX DEAL, wykładowczyni Polskiej Fundacji Przedsiębiorczości posiadająca Europejski Certyfikat Kompetencji Biznesowych.
SŁOWO OD PROWADZĄCEGO
Środki trwałe są podstawowym składnikiem majątku firmy a ich amortyzacja stanowi znaczący koszt podatkowy. Z tego względu znajomość przepisów prawa podatkowego i bilansowego oraz zasad amortyzacji jest bardzo istotna, ponieważ pozwala właściwie określić koszty a tym samym podstawę opodatkowania. W trakcie szkolenia, teoria przeplatać się będzie z praktyką gospodarczą a przepisy poparte będą licznymi przykładami.
Poznań Biznes Partner oraz firma Advicero Nexia zapraszają na bezpłatne szkolenie online pt. Fundacja Rodzinna - aspekty podatkowe.
Termin: 19 kwietnia 2024 r. w godz. 12:00-13:00
Fundacja Rodzinna program szkolenia: 1.Wprowadzenie - uwagi ogólne 2. Założenie fundacji i zasady opodatkowania wniesienia składników majątku do fundacji rodzinnej 3. Opodatkowanie bieżącej działalności fundacji rodzinnej 4. Opodatkowanie działalności fundacji rodzinnej od wypłat na rzecz beneficjentów 5. Opodatkowanie ukrytych zysków fundacji rodzinnej 6. Skutki podatkowe likwidacji bądź rozwiązania fundacji rodzinnej
Sugerujemy uczestnictwo w wydarzeniu korzystając ze stabilnego połączenia internetowego najlepiej przewodowego.
Prowadzący
Tomasz Kotoliński- Tax Manager w Advicero Nexia; absolwent kierunku Prawo oraz kierunku Administracja na Wydziale Prawa i Administracji UAM w Poznaniu specjalizujący się w szeroko rozumianym prawie podatkowym krajowym jak i międzynarodowym. Wieloletnie doświadczenie zawodowe zdobywał w podmiotach świadczących usługi doradcze, jak i polskich kancelariach podatkowych. Jego praktyka obejmuje w szczególności zagadnienia z bieżącego doradztwa podatkowego z zakresu podatków dochodowych (m.in. podatek u źródła, podatek minimalny, podatek od przerzucanych zysków, ulgi na działalność rozwojową), podatku VAT (m.in. grupy VAT, e-commerce, dostawy łańcuchowe, quick fixes), kwestie restrukturyzacyjne (powołanie, przekształcenia, likwidacje) spółek kapitałowych jak i osobowych, schematy podatkowe, procedury podatkowe (m.in. należyta staranność w VAT, procedura należytej staranności w podatku u źródła) oraz DAC7 i ESG.
Kafelek "dołącz" pojawi się 5 minut przed spotkaniem.
PROWADZĄCA
Magdalena Janikowska-Gabryel
ANGIELSKI NIE GRYZIE SZKOŁA JĘZYKOWA
Lektorka / nauczycielka języka angielskiego ogólnego i biznesowego od 2003 roku, poziomy nauczania A1-C2, właścicielka szkoły językowej Angielski Nie Gryzie (stacjonarnej i online), nauczycielka ekonomii w języku angielskim w programie matury międzynarodowej w II LO w Szczecinie. Uczenie języka angielskiego to moja pasja, a pracę zawodową opieram nie tylko na wiedzy, wykształceniu i doświadczeniu, ale również relacjach.
SŁOWO OD PROWADZĄCEGO
Serdecznie zapraszam Państwa na moje szkolenie "An effective job interview in English" (Efektywna rozmowa kwalifikacyjna w języku angielskim). Jeżeli w pracy zawodowej używasz lub będziesz używać języka angielskiego, a podczas rozmowy kwalifikacyjnej twój potencjalny pracodawca będzie chciał sprawdzić twój poziom języka, to na pewno przydadzą ci się umiejętności nabyte podczas tego szkolenia. Przeprowadzę cię przez cały proces przygotowania się do rozmowy kwalifikacyjnej, nauczę słownictwa/wyrażeń/gotowych zwrotów, pytań i zdań, co na pewno przyczyni się do twojego poczucia większego komfortu podczas komunikacji w języku angielskim. To szkolenie spowoduje, że będziesz brzmieć bardziej naturalnie w języku angielskim podczas rozmów kwalifikacyjnych i nie tylko, jeśli oczywiście będziesz używać tego czego się nauczysz. Do zobaczenia!
Poznań Biznes Partner i Biuro Zamówień Publicznych Urzędu Miasta Poznania zaprasza na bezpłatne szkolenie pt. ,,Prawo zamówień publicznych dla Wykonawców'.
Termin: 17 kwietnia 2024 r., godz. 10:00 - 12:00
Dla kogo?
Szkolenie skierowane do podmiotów ubiegających się o zamówienia publiczne przedstawiające praktycznych aspekty procesu zakupowego (rodzaje dokumentów, rodzaje podpisów elektronicznych, charakterystyka poszczególnych procedur, terminy).
Wykład podzielony na dwie części, część wykładową i dyskusyjną.
Prowadząca:
Katarzyna Woźniak - mgr prawa z blisko 20-letnim doświadczenie w pracy z obszarze zamówień publicznych zarówno po stronie wykonawców jak i zamawiających. Obecnie Dyrektor Biura Zamówień Publicznych Urzędu Miasta Poznania oraz biegły sądowy w dziedzinie zamówień publicznych przy Sądzie Okręgowym w Poznaniu, wykładowca akademicki.