Po prawej stronie fragment klawiatury laptopa ujęta z góry. Na dole logotypy Poznań Biznes Partner i Grupy MY IT. Na lewo granatowy tytuł szkolenia i jego data: Office 365 dla firm, 23 - 24.11.2021.

Office 365 dla firm

23.11 – 24.11.2021
17:30

Zapraszamy na szkolenie online: Office 365 w firmie - organizowane przy współpracy z Poznań Biznes Partner oraz Grupa MY IT.

Grupa MY IT - firma 15 lat doświadczenia w usługach IT dla szkół oraz małych i średnich firm - specjalizacja wdrażanie usług Microsoft, wdrażanie oraz admiracja Windows Serwer, Windows Azure oraz Office 365 wdrażanie oraz administracja. Dodatkowo jako Centrum Kursów Komputerowych szkolenia z programów MS Office - przeszkolonych ponad 7 tysięcy osób, zrealizowane szkolenia w ponad 100 firmach ponad 15 tysięcy godzin szkoleniowych.

Szkolenie prowadzi Michał Nykiel - trener MS Office oraz Office 365, wdrożeniowiec Office 365 oraz Windows Serwer. Przeszkolił ponad 11000 osób, zrealizowanych ponad 15 tysięcy godzin szkoleniowych. Zawodowo z IT związany ponad 20 lat. Administrator sieciowy Windows Serwer. Specjalista od zapewnienia bezpieczeństwa sieci w firmach. Szkolenia prowadził zarówno jak i dla dużych korporacji jak i małych przedsiębiorstw.

Spotkania online w dniach 23, 24 listopad od 17:30 do 20:00

Zapisy na szkolenie: zapisy@szkolenia-ic.pl

Szczegóły spotkania: tel. 570 999 675

Zagadnienia poruszane na spotkaniach to:

1. Wstęp do Office 365 - informacje podstawowe

2. Office 365 on-line

  • Logowanie do portalu office.com - poznajemy panel konta Office 365
  • Personalizacja konta - zmiana najważniejszych ustawień
  • Zapoznanie z dostępnymi aplikacjami Office 365

3. OneDrive - co to jest, do czego służy, dlaczego każda firma powinna z niego korzystać

  • Przechowywanie dokumentów w chmurze
  • Synchronizacja plików komputer - chmura
  • Udostępnianie plików innym

4. SharePoint - do czego służy, jak za jego pomocą możemy usprawnić pracę zespołu w firmie i poza nią

  • tworzenie witryny zespołu
    • Personalizacja witryny zespołu
    • Tworzenie bibliotek dokumentów
    • Praca z dokumentami w bibliotece
    • Przydzielanie praw dostępu
    • Współpraca w zespole
    • Tworzenie listy kontaktów
    • Współprac z osobami spoza organizacji
    • Tworzenie kalendarza
    • Zarządzanie projektami
    • Tworzenie blogów, witryn, stron wiki

5. Połączenie OneDrive i Sherpoint z Windows 10

  • Automatyczna synchronizacja dokumentów z chmurą
  • Praca offline na OneDrive i Sherpoint
  • Praca grupowa na jednym dokumencie

6. Planner

  • Wprowadzenie
  • Tworzenie planów
  • Zapraszanie uczestników
  • Zasobniki - czym są, jak używać
  • Tworzenie zadań w planie, przydzielanie zadań uczestnikom
  • Powiadomienia w Outlooku

7. Teams

  • Omówienie programu
  • Tworzenie zespołu, zapraszanie członków do zespołów
  • Team przejmuje Skype - wideokonferencje, połączenia głosowe,

8. Forms

  • Tworzenie ankiet
  • Udostępnianie ankiet
  • Analiza wyników ankiet

9. Flow

  • Czym są Przepływy
  • Aplikacja mobilna usługi Microsoft Flow.

 Szkolenie zostało sfinansowane ze środków budżetowych Miasta Poznania.