Peka w naprawie [AKTUALIZACJA]
AKTUALIZACJA
22.06.2018, godz. 12:20
System PEKA: przywrócono sprawność wszystkich Punktów Obsługi Klienta ZTM
Zarząd Transportu Miejskiego informuje, że dzięki intensywnym pracom naprawczym prowadzonym przez ZTM i wykonawcę systemu PEKA przywrócono pełną sprawność wszystkich Punktów Obsługi Klienta ZTM w zakresie systemu PEKA.
_______________________________________________________________
Zarząd Transportu Miejskiego informuje, że dzięki intensywnym pracom naprawczym prowadzonym przez ZTM i wykonawcę systemu PEKA przywrócono pełną sprawność wszystkich Punktów Sprzedaży Biletów oraz części transakcyjnej portalu PEKA. Dostępna jest zatem możliwość doładowania karty PEKA poprzez stronę www.peka.poznan.pl. Bez ograniczeń działają wszystkie biletomaty stacjonarne, łącznie z uruchomionymi już biletomatami przy ulicy Naramowickiej (przy ul. Jasna Rola) oraz przy ulicy Głównej.
Wciąż są prowadzone wzmożone prace mające na celu wyeliminowanie problemu ograniczającego pracę Punktów Obsługi Klienta ZTM. Problem skutkuje brakiem możliwości doładowania karty PEKA lub np. wgrania ulgi na kartę. Obecnie w POK można m.in. kupić bilety w tradycyjnej wersji papierowej, złożyć reklamację lub uzyskać informacje w zakresie transportu publicznego.
Przypominamy, że infrastruktura umożliwiająca płacenie za przejazdy z tPortmonetki (czytniki znajdujące się w tramwajach i autobusach) jest niezależna od systemu transakcyjnego i funkcjonuje poprawnie.
ZTM