Bezpłatne szkolenie: Projektowanie strategii aktywnej sprzedaży Pro Sell Tools

Szkolenie ma na celu przekazanie wiedzy i umiejętności właścicielom firm w kontekście projektowania strategii sprzedaży w firmie. Uczestnicy poznają dobre praktyki w kluczowych obszarach sprzedaży i łączenia jej z marketingiem.
Termin: 1-2 luty 2018 r., godz. 09.00 - 16.00
Miejsce: ul. 28 czerwca 1956 r. nr 406, sala A (parter)
Dzień 1: Część I. Koncentracja na klientach
1. Pain and pleasure - jak zaspokajać potrzeby klientów?
2. Rise - jak planować zwiększanie sprzedaży?
3. Open network - jak pozyskiwać wartościowe kontakty sprzedażowe?
4. Stay in touch - jak pozostawać w kontakcie z klientem?
Dzień 2: Część II. Proces sprzedaży
5. Eliminate fear - jak ograniczać niepewność w relacji z klientem?
6. Lack of risk - jak ograniczać obawę przed podejmowaniem ryzyka przy zakupie?
7. Loyalty building - jak zwiększać lojalność klientów?
8. Timing - jak zadbać o wyczucie czasu w kontakcie z klientem?
Część III. Strategiczne myślenie o sprzedaży
9. Organized in system - jak zorganizować sprzedaż w spójny system?
10. Open minded - jak pobudzać potrzeby klientów?
11. Service - jak zadbać o serwis, aby klienci wracali?
12. Long time distance - jak działać z myślą o budowaniu długofalowych relacji z klientami?
Szkolenie jest dedykowane dyrektorom sprzedaży oraz właścicielom firm z sektora MSP.
Warunkiem uczestnictwa w szkoleniu jest wypełnienie formularza zgłoszeniowego. Osoby zakwalifikowane na szkolenie zostaną poinformowane drogą e-mailową.
Szczegółowe informacje można uzyskać pod nr tel.: (61) 878 47 95, (61) 878 49 56 lub e-mailowo: malgorzata_michalska@um.poznan.pl
Akademia Rozwoju Kompetencji 2006 roku wspiera rozwój firm i organizacji, przez strategiczne działania na rzecz zwiększania ich efektywności oraz kształtowanie umiejętności społecznych: osobistych i zawodowych. W Akademii Rozwoju kompetencji prowadzimy projekty rozwoju organizacji, szkolenia, warsztaty i coaching, które mają na celu rozwijanie strategii, wiedzy, umiejętności oraz właściwych postaw. Szczególny nacisk kładziemy na budowanie zaangażowania pracowników oraz aktywizacje sprzedaży, pozwalające na wykorzystanie posiadanego potencjału pracowników firmy.
Firma posiada osiada certyfikat Standardu Usług Szkoleniowo-Rozwojowych SUS 2.0 oraz uzyskała tytuł Poznańskiego Lidera Przedsiębiorczości w 2017 roku w kategorii mikroprzedsiębiorstwo.
Maciej Sasin
Konsultant rozwoju organizacji, założyciel ARK. Wykładowca i trener zagadnień z zakresu psychologii w biznesie oraz w rozwoju osobistym. Przez 6 lat zarządzał działem HR w firmie z branży motoryzacyjnej, gdzie odpowiadał za rekrutację, coaching, wdrażał i szkolił pracowników z zakresu technik sprzedaży, kompetencji managerskich i osobistych, odpowiadał za komunikację wewnętrzną.
Autor 3 książek oraz strategii rozwoju organizacji Pro Tools. Przeprowadził ponad 1000 dni szkoleniowych, wspierał w działaniach 150 organizacji. Specjalizuje się w zagadnieniach związanych z rozwojem organizacji: budowaniem zaangażowania pracowników, rekrutacją (AC/DC), komunikacją, sprzedażą, obsługą klienta i rozwojem kompetencji managerskich.
Zobacz również

Podsumowanie I półrocza 2025 roku - rozwój, wsparcie i edukacja z Poznań Biznes Partner

Poznański Taksówkarz Roku - ruszyła VI edycja konkursu!

Wakacyjna przerwa w Poznań Biznes Partner
