Zgłoś się do Zespołu Poznańskiego Budżetu Obywatelskiego!
Czym zajmuje się Zespół do spraw PBO?
Do podstawowych zadań zespołu należy wypracowywanie nowych zasad PBO w oparciu o doświadczenia i ewaluację minionych edycji, określenie spójnych zasad oceny wniosków, a także monitorowanie podejmowanych działań w trakcie trwania PBO18. Działalność członków zespołu ma charakter społeczny i jest nieodpłatna, jednak efekty osiągnięte dzięki zaangażowaniu są nieocenione.
Kto wchodzi w skład Zespołu?
W skład Zespołu wejdą przedstawiciele następujących grup:
- mieszkańcy - 5 osób,
- Rady Osiedli - 5 osób (1 osoba z jednej Rady Osiedla),
- Rada Miasta Poznania - 7 osób,
- wnioskodawcy z poprzednich edycji PBO - 5 osób,
- przedstawiciele organizacji pozarządowych - 5 osób,
- reprezentant Miejskiej Rady Seniorów - 1 osoba,
- reprezentant Młodzieżowej Rady Miasta - 1 osoba,
- przedstawiciele Urzędu Miasta Poznania - 13 osób,
- przedstawiciel Poznańskich Inwestycji Miejskich - 1 osoba,
- radca prawny oraz Administrator Bezpieczeństwa Informacji z ramienia UMP - w obu przypadkach funkcja doradcza, bez prawa głosu.
Jak dołączyć do Zespołu?
Aby zgłosić swoją kandydaturę należy przesłać skan wypełnionego i podpisanego formularza na adres e-mail: pbo@um.poznan.pl lub drogą pocztową na adres: Urząd Miasta Poznania, Plac Kolegiacki 17, 61-841 Poznań do dnia 29 stycznia br. (poniedziałek).
Ze względu na liczbę zgłoszeń, w drodze losowania zostaną wyłonieni przedstawiciele mieszkańców, rad osiedli, wnioskodawców oraz organizacji pozarządowych. Losowanie odbędzie się w poniedziałek, 5 lutego o godzinie 12.00, w Sali Błękitnej Urzędu Miasta Poznania (pl. Kolegiacki 17).