Biznes kreatywnie #4

Dużo mówi się ostatnio o "customer centered design". Czy to jest to samo, co stare "Klient ma zawsze rację"? Czy to znaczy, że trzeba prowadzić szczegółowe badania klienta? A co z tym Henrym Fordem, który powiedział, że gdyby pytał klientów czego potrzebują, to usłyszałby, że szybszych koni? Jeśli macie swoje opinie na ten temat, serdecznie zapraszamy do podzielenia się nimi na forum. Co dla Was znaczy "Klient w centrum?" Collegium da Vinci zaprasza do udziału w kolejnym spotkaniu z cyklu "Biznes kreatywnie".

Biznes kreatywnie #4 - grafika artykułu
Biznes kreatywnie #4

Projektowanie drogi, czy ścieżki klienta to inny sposób na myślenie o własnym produkcie, czy usłudze. Wiąże się z przestawieniem myślenia firmy na inne tory. Jak w każdym procesie, ludzie są najważniejsi. Łatwiej zmienić technologię, trudniej nawyki i przyzwyczajenia.

21 czerwca 2017 o godz. 16:00 wspólnie z Design Thinking Poznan zapraszamy do Collegium Da Vinci na kolejne warsztaty z cyklu Biznes kreatywnie. Warsztat pt. "Klient w centrum?"

Na bazie przykładów z życia dotkniemy tematów z następujących obszarów:

- specjalizacja usług dla konkretnego klienta, czy warto?

- ścieżka klienta, doświadczenie klienta,

- komunikacja z klientami.

Podczas części warsztatowej popracujemy nad "Ścieżką Klienta". Na konkretnych przykładach, może na Waszych firmach, popracujemy w grupach nad tym, jak ulepszać tę "ścieżkę". Jak przejść od pracy nad produktem do pracy nad doświadczeniem klienta. Wstęp na warsztaty jest bezpłatny po wcześniejszym wypełnieniu formularza zgłoszeniowego.