Po raz kolejny Voicebot wspiera pracowników Biura Poznań Kontakt w informowaniu mieszkańców o zaległościach

Wirtualna asystentka Urzędu Miasta Poznania po raz kolejny informuje mieszkańców o zaległościach w opłatach. To nie tylko skuteczny sposób na przeciwdziałanie zaległościom finansowym, ale również innowacyjna forma komunikacji z urzędem.
Komunikat, który można usłyszeć od wirtualnego pracownika miejskiej infolinii: "Dzień dobry! Tu e-konsultantka Urzędu Miasta Poznania. Dzwonię na zlecenie Wydziału Podatków i Opłat. Chciałam poinformować, że na koncie jest zaległość w podatku od nieruchomości. Brak wpłaty w ciągu 3 dni spowoduje wystawienie upomnienia. Czy przekazać informację o kwocie zaległości?"
Szczegółowych informacji w zakresie opłat za gospodarowanie odpadami udzielają konsultanci Biura Poznań Kontakt, jesteśmy dostępni dla Państwa pod numerem telefonu 61 646 33 44 od poniedziałku do piątku, w godzinach od 7:30 do 20:00.
APS
Zobacz również

Zmiany w komunikacji miejskiej podczas długiego weekendu majowego

Biuro Poznań Kontakt pracuje w Piątek 2 Maja

Bolesław dzwonił pierwszy - teraz kolej na Ciebie!
