Strona internetowa vs media społecznościowe

Polska Izba Gospodarcza Importerów, Eksporterów i Kooperacji oraz Miasto Poznań zapraszają do udziału w praktycznych, bezpłatnych warsztatach

Strona internetowa vs media społecznościowe - grafika artykułu
Strona internetowa vs media społecznościowe

"Strona internetowa vs media społecznościowe".

DATA: 14.10.2022  (piątek)

Czas szkolenia online: 9:00 - 13:00

Indywidualne doradztwo/praca indywidualna: 13:00 - 17:00

WAŻNE!

Prosimy by każdy z Uczestników szkolenia przygotował:

  • sprawny/ działający mikrofon - celem usprawnienia komunikacji, a w tym skuteczności szkolenia
  • sprawną/ działającą kamerę - celem usprawnienia komunikacji, a w tym skuteczności szkolenia
  • arkusz Microsoft Word/ lub podobny - celem wykonywania zadań

Link logujący na szkolenie zostanie Państwu przesłany dzień przed szkoleniem.

PROGRAM:

I. Zasady skutecznej komunikacji za pomocą Internetu

1.1. Sztuka budowania wizerunku w mediach społecznościowych, WWW

1.2. Narzędzia e-promocji

II. Platformy komunikacji w mediach społecznościowych a efekt synergii ze stroną WWW

2.1. Facebook

2.2. Instagram

III. Prowadzenie działań w mediach społecznościowych

3.1. Skuteczne prowadzenie WWW a kont firmy w mediach społecznościowych

3.2. Formułowanie treści - content

3.3. Targetowanie - segmentacja

3.4. Grafika - treść - CTA

3.5. Grupy, wydarzenia, live, blogi, fora

REJESTRACJA: do 13.10.2022

Zgłoszenia przyjmowane są na formularzu: 

https://forms.gle/EhYkAyTZH31bFYLL6

UWAGA: 

Liczba miejsc jest ograniczona do 15 -20 uczestników. Decyduje kolejność zgłoszeń.

Cel szkolenia:

W dzisiejszych realiach, nie wystarczy stworzyć stronę www i spokojnie czekać na "tłumy klientów". Rozwój Internetu, jego możliwości, przepustowości i interaktywności sprawił, że koniecznie stały się działania, by w ogóle zaistnieć. Wykorzystując social media w komunikacji można zyskać naprawdę spore grono odbiorców. Ww. warsztat uczy synergii rezultatu z połączenia odpowiednich działań na stronie internetowej w połączeniu z wykorzystaniem mediów społecznościowych

Narzędzia, dzięki którym można przekształcić komunikację w interaktywny dialog, angażując coraz to nowych klientów i osoby zainteresowane ofertą. Dzięki temu zyskuje się cenny ruch na stronie WWW, dociera się do większej liczby klientów i co najważniejsze - buduje pożądaną markę.

Sylwetka trenera:

Bartosz Robaszkiewicz - Pasjonat nowych technologii komunikacji IT, programista oraz specjalista  ds. e-marketingu. Twórca projektu CODNET. Full Stack Developer skutecznie zajmuje się projektowaniem, kodowaniem, debugowanien, wdrażaniem oraz utrzymaniem kompletnej aplikacji webowej. Odpowiedzialny za wdrażanie rozwiązań projektowych WWW (w tym 3D) oraz efektywne doskonalenie SEO  dla przedsiębiorców z sektora MMŚP. Świadomie inicjuje, buduje, wdraża działania optymalizujące procesy wirtualnej komunikacji i wizualizacji oraz usprawniające procesy e-commerce. Programista oraz twórca BOT-Y, aplikacji usprawniających działania firm. Absolwent Państwowej Wyższej Szkoły Zawodowej na kierunku Informatyka/ programista. Doświadczenie w realizacji profesjonalnych stron WWW, SEO, prowadzenie kampanii e-reklamowych, Google Ads, social mediów dla MMSP i korporacji.  Trener z zakresu skutecznych Social Mediów, dedykowanego e-marketingu, budowania zaangażowania na Instagramie, FB, YT.

Organizator: Polska Izba Gospodarcza Importerów, Eksporterów i Kooperacji

Bliższych informacji udziela Pani Iwona Wesołek, e-mail: i.wesolek@pcc.org.pl

Projekt szkoleniowy jest dofinansowany ze środków budżetowych Urzędu Miasta Poznania przeznaczonych na realizację zadań publicznych.