Możliwości wyłączenia się z systemu gospodarowania odpadami - ważna informacja dla właścicieli nieruchomości niezamieszkanych

Zgodnie z obowiązującymi przepisami, nieruchomości niezamieszkane zlokalizowane na terenie Poznania, na których powstają odpady komunalne objęte są, tak jak zamieszkałe miejskim systemem gospodarowania odpadami komunalnymi. Właściciele takich nieruchomości mają prawo do wyłączenia się z organizowanego przez Poznań systemu. W tym celu muszą złożyć odpowiednie oświadczenie wraz z kopią umowy na odbiór odpadów z dowolnym podmiotem wpisanym do rejestru działalności regulowanej. Termin na złożenie oświadczenia upływa 10 listopada 2023 roku.
W sprawach dotyczących poznańskiego systemu gospodarowania odpadami zapraszamy do kontaktu pod numerem telefonu:
61 646 33 44 (Infolinia Biura Poznań Kontakt).
APS
Zobacz również

Bezpłatne wejściówki na kolejny spektakl dla seniorów

W najbliższą sobotę Gratowóz ponownie odbierze od mieszkańców zużyte tekstylia

Bezpłatna sterylizacja i kastracja zwierząt właścicielskich w roku 2025
