Studenci Uniwersytetu im. Adama Mickiewicza z wizytą w Biurze Poznań Kontakt
Na początku spotkania studenci mieli okazję zapoznać się z misją i historią powstania Biura Poznań Kontakt. Omawialiśmy szczegóły naszej pracy, szczególnie w kontekście usług socjalnych.
Nasi goście dowiedzieli się jak przebiega proces przygotowywania informacji dla mieszkańców, a także w jaki sposób konsultanci miejskiej infolinii są przygotowywani do ich udzielania.
Ponieważ Biuro Poznań Kontakt nieustannie wdraża automatyzację swoich usług, zapytaliśmy studentów również o ich wrażenia i doświadczenia dotyczące korzystania z nowych technologii. W naszej pracy od dawna wspierają nas wirtualni pomocnicy, w postaci voicebota i chatbota. Staramy się na bieżąco rozwijać ich kompetencje, dlatego tak cenna jest dla nas każda opinia w tym zakresie.
W trakcie wycieczki po biurze, studenci mieli okazję zobaczyć na własne oczy, jak wygląda codzienna praca konsultanta oraz posłuchać z boku rozmów telefonicznych z mieszkańcami Poznania. Mamy nadzieję, że wizyta w siedzibie Biura Poznań Kontakt była kolejnym ciekawym doświadczeniem dla przyszłych pracowników socjalnych.
APS