Komunikacja i negocjacje w biznesie dla zaawansowanych

Celem szkolenia jest zapoznanie uczestników z zasadami komunikacji interpersonalnej, uświadomienie barer komunikacyjnych oraz sposobów radzenia sobie z nimi a także rozwój kompetencji związanych z komunikacją werbalną i niewerbalną. Celem szkolenia jest również przekazanie praktycznych umiejętności związanych z kreowania atmosfery współpracy z klientami, kontrahentami. Zadaniem szkolenia jest jednak przede wszystkim podniesienie kompetencji uczestników w zakresie budowania wizerunku własnego oraz firmowego a także prezentowania ofert biznesowych i przekonywania do nich klientów. Celem jest także przygotowanie uczestników do efektywnego udziału w procesie negocjacji, ze szczególnym uwzględnieniem metod i technik negocjacyjnych.
Program szkolenia:
Dzień I
1. Komunikacja wewnętrzna w organizacji 2 godz
- Obszary komunikacji w organizacji
- Funkcje komunikacji wewnętrznej
- Kanały przekazywania informacji - dobór do potrzeb i oczekiwań
- Udzielanie informacji zwrotnej pracownikom
- Komunikacja w procesie zmiany
2. Komunikacja firmy z otoczeniem 3 godz
- Komunikowanie wartości firmy
- Relacje i komunikacja z klientami
- Publikacje wizerunkowe
- Networking
- Imprezy wizerunkowe
- CSR
- Komunikacja z mediami
Dzień II
1. Zdobywanie cennych informacji niezbędnych w negocjacjach - co i w jaki sposób zdobywać i wykorzystywać
2. Najtrudniejsze elementy negocjacji - analiza problemów w negocjacjach
3. Efektywne negocjacje czyli czynniki sprzyjające budowaniu siły negocjatora
4. Nasze interesy i potrzeby vs. potrzeby klienta?
- co nam chodzi, co jest dla nas najważniejsze
- Z czego możemy zrezygnować
- Obszary wspólnych interesów - obszar konfliktu
5. Argumentacja w przekonywaniu drugiej strony.
- logika, emocje a wartości
- zestaw przekonań osobistych i ich wpływ na skuteczność negocjacji
6. Dlaczego super oferta nie zawsze postrzegana jest jako korzyść dla kontrnegocjatora
7. Jak podtrzymać zainteresowanie naszą ofertą
8. Radzenie sobie z brakiem zainteresowania lub krytyka naszej oferty negocjacyjnej
9. Przewidywanie zachowań partnera na podstawie komunikacji niewerbalnej i mikro-ekspresji
10. Negocjacje w praktyce- praca z kamerą, analiza, wnioski
Termin: 3-4 października 2018 r., godz. 15.30 - 20.45
Miejsce: ul. 28 czerwca 1956 r., nr 406, sala A (parter)
Osoby zainteresowane udziałem w szkoleniu proszone są o kontakt i rejestrację:
- e-mailowo, pod adresem: ods@um.poznan.pl
- telefonicznie, pod numerem: (61) 878 49 56, 61 878 47 95
Liczba miejsc jest ograniczona! O zakwalifikowaniu na szkolenie decyduje kolejność zgłoszeń.
Szkolenie finansowane jest ze środków budżetowych Miasta Poznania.
Zapraszamy serdecznie!
Zobacz również

Zapiszcie datę Dni Przedsiębiorczości Poznań 2025

Szkolenie stacjonarne "Od jednoosobowej firmy do pracodawcy - skuteczna rekrutacja pierwszego...

