Jak dokonać zgłoszenia m.in. braku odbioru odpadów?

Zgłoszenia można kierować:
- telefonicznie dzwoniąc do Biura Poznań Kontakt pod numer telefonu 61 646 33 44
- elektronicznie z wykorzystaniem adresu e-mail na:
- odpady@um.poznan.pl - w zakresie deklaracji o wysokości opłaty za odpady i realizacji odbioru odpadów (harmonogram, brak odbioru odpadów, podstawienie pojemnika, wspólne Miejsce Gromadzenia Odpadów),
- bokpodatki@um.poznan.pl - w zakresie płatności (przeksięgowanie wpłat, upomnienia itp.).
Dokonując zgłoszenia drogą elektroniczną, należy pamiętać o kilku elementach, które ułatwią podjęcie błyskawicznej reakcji:
- temacie e-maila - powinien zawierać sprecyzowany powód zgłoszenia np. deklaracja, płatności, brak odbioru odpadów,
- treści wiadomości, zawierającej:
- imię i nazwisko/nazwa podmiotu, na którą została złożona deklaracja za odpady,
- nr Klienta i PESEL/NIP,
- numer telefonu do kontaktu (jest on przetwarzany jedynie w celu rozwiązania zgłoszenia).
W przypadku zgłoszeń dotyczacych braku odbioru odpadów, należy uwzględnić:
- adres nieruchomości, na której nie odebrano odpadów (jeżeli w tej lokalizacji odpady wystawiane są
w sposób nietypowy to warto zawrzeć tą informację), - frakcję odpadów, której dotyczy zgłoszenie, np. odpady zmieszane, bioodpady, papier, tworzywa sztuczne, szkło, odpady wystawkowe, drzewka świąteczne,
- datę zdarzenia nieodebrania odpadów.
Dodatkowych informacji na temat systemu gospodarowania odpadami udziela Biuro Poznań Kontakt
pod numerem telefonu 61 646 33 44.
KR/WGK
Zobacz również

Elektrośmieci w zamian za pelargonię - weź udział w akcji!

Konsultacje społeczne dotyczące planu zaopatrzenia Poznania w ciepło, energię i gaz

Spacery dla Seniorów w Palmiarni Poznańskiej
