Nasi inwestorzy poszukują

Dürr Group Services szuka talentów!

W Dürr Group Services (DGS) jesteśmy czymś więcej niż tylko usługodawcą - jesteśmy katalizatorem zmian i twórcami nowej jakości globalnego biznesu. Znasz dobrze język niemiecki lub angielski? Masz otwarty umysł i lubisz wdrażać usprawnienia? Wierzysz, że współpraca jest kluczem do sukcesu projektów? W Dürr Group Services jest mnóstwo możliwości.

Otwieramy drzwi młodym. Dajemy szansę doświadczonym.

Jesteś młodym profesjonalistą i chcesz rozpocząć karierę w korporacji? A może jesteś doświadczonym specjalistą i chciałbyś wykorzystać swoje umiejętności rozwijając nowe strategie działania? Budujemy Dürr Group Services wspólnie. Nie wszystko jeszcze usprawniliśmy - dołącz do nas!

Dlaczego warto?

Magnes Talentów: Poszukujemy bystrych umysłów, które dołączą do naszych szeregów. Niezależnie od tego, czy jesteś absolwentem, czy doświadczonym profesjonalistą, w DGS jest miejsce dla Ciebie.
Innowacyjność, realny wpływ i doskonalenie: Na co dzień usprawniamy i wdrażamy procesy dla naszych klientów. Dajemy naszym pracownikom możliwość myślenia nieszablonowego i wdrażania ich pomysłów w życie.
Kultura współpracy: Wierzymy w siłę pracy zespołowej i współpracy międzynarodowej. W DGS będziesz miał okazję współpracować ze specjalistami z branży, dzielić się pomysłami, uczyć się od siebie nawzajem i wspólnie kształtować przyszłość firmy.
Ciągłe uczenie się: Zależy nam na Twoim rozwoju. Dzięki dostępowi do programów szkoleniowych i rozwojowych otrzymasz narzędzia potrzebne do przeniesienia swojej kariery na wyższy poziom.

Nasze wartości:

  • Jesteśmy CIEKAWI 
  • Jesteśmy ODWAŻNI 
  • Okazujemy ZAUFANIE 
  • Stawiamy na WSPÓŁPRACĘ 
  • Okazujemy SZACUNEK 
  • Jesteśmy ODPOWIEDZIALNI

Kogo poszukujemy?

Oferujemy możliwości pracy w naszych 3 lokalizacjach: Poznań, Środa Wielkopolska i Radom. Zobacz nasze aktualne oferty pracy.

Poznaj nas lepiej.

Nasz biznes to przede wszystkim technologia. Poznaj Durr Group i zobacz, jak dzięki naszym rozwiązaniom zmieniamy branże motoryzacyjną, chemiczną, medyczną oraz produkcji drewna.


____________________________________________________________________________________________________________________________________________


Capita

Dlaczego warto pracować w Capita Polska?

Zajmujemy się konsultingiem, transformacją i usługami cyfrowymi. Zatrudniamy ponad 60 000 osób na świecie w wielu krajach Europy, Afryki oraz Azji. W Polsce funkcjonujemy od ponad 10 lat, zatrudniając aktualnie kilkaset osób. Nasze brytyjskie korzenie biznesowe przekładają się na kulturę pracy w firmie. Stawiamy na otwartość, pomysłowość, współpracę i efektywność.

Co oferujemy?

Zależy nam na bezpieczeństwie, rozwoju i komforcie osób, które z nami współpracują. Stawiamy więc na:

  1. Stabilne zatrudnienie - umowa o pracę.
  2. Konkurencyjne stawki - stanowisko początkujących specjalistów już od min. 5500 zł brutto.
  3. Pełne szkolenie, opiekę trenera i sprzęt niezbędny do pracy.
  4. Szybką możliwość awansu - nasze struktury stale się rozbudowują i rozwijają. W Poznaniu stawiamy pierwsze kroki, więc możliwości pod tym kątem będzie naprawdę wiele.
  5. Kontakt z innymi kulturami - jesteśmy brytyjską firmą, a w Poznaniu proponujemy pracę w projekcie dla klienta niemieckiego.

Benefity

Pracując z nami nie tylko zarabiasz, ale i czerpiesz inne korzyści:

  1. Pakiet medyczny Luxmed oraz dodatkowe ubezpieczenie Generali.
  2. Dostęp do różnorodnych grup pracowniczych oraz programów mentoringowych.
  3. Możliwość dołączenia do grona trenerów wewnętrznych.
  4. Karta Multisport Plus / Classic lub system Multikafeteryjny.
  5. Płatna 30 minutowa przerwa wliczona w czas pracy.
  6. Dodatkowy dzień wolny na wolontariat.
  7. Praca w modelu zdalnym.
  8. Naprawdę przyjemna i niekorporacyjna atmosfera pracy oraz brak dress-code'u.

Kogo szukamy?

Poszukujemy osób, które:

  1. Znają j. niemiecki na poziomie C1 - z umiejętnością pisania i mówienia.
  2. Sprawnie się komunikują i są otwarte.

Nasza lista jest krótka? Być może! Dlatego świetnie sprawdzimy się jako Twój pierwszy pracodawca na początku ścieżki kariery lub podczas przebranżowienia. Nie wymagamy studiów, wystarczą umiejętności.

Dołącz do nas!

Jesteś zdecydowany_a? Nie czekaj, aplikuj! www.capita.com 

Masz jakieś pytania? Chcesz porozmawiać? Napisz do nas!

campaignrecruitment@capita.com


____________________________________________________________________________________________________________________________________________


Poznaj summ-it!

summ-it® istnieje na rynku od 2011 roku, a koronnym elementem oferty firmy jest integracja systemów oraz profesjonalne zarządzanie danymi. W skład wiodących usług firmy zalicza się zarządzania systemami baz danych Microsoft SQL Server oraz Oracle, a także budowę systemów Business Intelligence, tak w prywatnej infrastrukturze klientów jak i w chmurach publicznych.

Co nas wyróżnia?

  • Od 2012 roku jesteśmy partnerem Microsoft, a od 2015 również partnerem Oracle
  • Firma otrzymała status Microsoft Gold Certified Partner
  • Posiadamy certyfikaty ISO 27001 oraz ISO 9001 potwierdzające, że jakość i bezpieczeństwo danych jest dla nas priorytetem
  • Otrzymaliśmy najwyższe uprawnienia w Microsoft Azure, czyli Advanced Specialization w kategorii: Windows Server and SQL Server Migration
  • Zdobyliśmy ponad 50 certyfikatów technologicznych IT
  • Obecnie wspieramy niemal 9 000 baz danych w różnych branżach
  • Własny unikatowy system Superb DBA do monitoringu baz danych oraz automatyzacji procesów zarządzania

Nasz zespół:

summ-it to ludzie z pasją i doświadczeniem. Podążając za naszą misją dostarczamy rozwiązania w obszarach baz danych oraz aplikacji internetowych. Wszystkim działaniom w naszej firmie łączą w sobie indywidualizm każdego z nas z profesjonalizmem potrzebnym w pracy zespołowej, aby współpraca przebiegała jak najsprawniej. Zdajemy sobie sprawę, że każdy człowiek jest inny, ale bardzo ważne dla nas jest, aby tworzyć zespół, który potrafi się identyfikować z wyznaczonymi przez nas wartościami.

Firma summ-it zrealizowała szereg projektów dla klientów z różnych sektorów działających globalnie  (grafika po prawej).

                 

Jeśli chcesz pracować w projektach dla marek znanych na całym świecie, a jednak wciąż w ramach niekorporacyjnej struktury, to idealne miejsce dla Ciebie!

                 

Po więcej informacji zapraszamy na www.summ-it.pl oraz zakładki KARIERA.

LI: https://www.linkedin.com/company/summ-it-sa

FB: https://www.facebook.com/summit.organization/


____________________________________________________________________________________________________________________________________________


Infosys to firma ambitnych, utalentowanych i kreatywnych ludzi. Wspólnie tworzą przyjazne, pozytywne i wspierające środowisko pracy. Polski oddział posiada filie w Łodzi, w Krakowie i we Wrocławiu, a od grudnia 2020 roku także w Poznaniu, w którym siedziba firmy mieści się w samym centrum miasta (budynek Andresia Business Center). Jeśli interesuje Cię rozwój zawodowy w obszarze księgowości (RTR, PTP, OTC, Supply Chain) oraz praca w międzynarodowym środowisku, zapraszamy do zapoznania się z ofertami pracy: Oferty pracy Infosys Poland Sp. z o.o. - pracodawcy.pracuj.pl.

[wideo]

Infosys Poland działa w Polsce od niemal 15 lat i jest wiodącym dostawcą usług outsourcingowych, konsultingowych, IT i technologicznych oraz jednym z największych pracodawców sektora usług w naszym kraju. Firma jest częścią Infosys Limited - międzynarodowego giganta na rynku nowoczesnych usług biznesowych. Głównymi obszarami, w których specjalizuje się Infosys są: obsługa podatkowa, zarządzanie danymi biznesowymi, usługi finansowo-księgowe i zakupowe, transformacje biznesowe, obsługa procesów logistycznych oraz zarządzanie ryzykiem.

Infosys Poland zatrudnia 2300 wysoko wykwalifikowanych specjalistów z 64 krajów. Wszystko po to, by na co dzień świadczyć usługi dla ponad 29 klientów w 26 językach. W poznańskim centrum pracuje obecnie około 260 osób. Równolegle prowadzona jest także duża rekrutacja - firma poszukuje głównie specjalistów z dziedziny finansów i księgowości, ze znajomością języków obcych.

Wszystkie działania firmy oparte są o wartości wpisane w C-life:

  • Client Value - potrzeby klienta są najważniejsze
  • Leadership by Example- liderzy pozwalają rosnąć kolejnym liderom
  • Integrity & Transparency - transparentność to klucz do sukcesu
  • Fairness - uczciwość w relacjach z klientem stanowi fundament
  • Excellence - nieustanne dążenie do doskonałości

Po więcej informacji na temat firmy Infosys Poland oraz trwających rekrutacji zapraszamy na https://www.infosysbpm.com/poland/  oraz zachęcamy do obserwowania kanałów w mediach społecznościowych:

FB: https://www.facebook.com/Infosys.Poland

LI: https://www.linkedin.com/company/infosys-poland


____________________________________________________________________________________________________________________________________________


Computacenter Poland to firma, która działa od ponad dwóch lat w Poznaniu jako jedyny polski oddział międzynarodowej korporacji. Z dużym sukcesem zatrudnia i wspiera rozwój osób znających biegle języki niemiecki i angielski. Pracownicy Computacenter to ludzie pragnący rozpocząć pracę w międzynarodowym środowisku, z wykorzystaniem znajomości języków obcych. Sukces firmy bierze się z entuzjazmu i świeżości kandydatów, którzy mają możliwość rozpoczęcia kariery i przeszkolenia w obszarze IT. Computacenter nie wymaga żadnej wiedzy technicznej na starcie, liczy się chęć nauki. Firma jest bardzo ciekawą alternatywą dla osób chcących używać na co dzień języków obcych, poznać międzynarodowe środowisko pracy i pracować z klientem.

Na 2021 roku Computacenter w Poznaniu planuje dalszy rozwój i w związku z tym chce zatrudnić około 80 pracowników, głównie osoby znające biegle język niemiecki i angielski.

Stanowiska, na które aktualnie trwa rekrutacja można znaleźć na stronie.

Zachęcamy do odwiedzenia również strony WWW i profili w mediach społecznościowych:

https://www.cc-poznan.pl/pl/

https://www.facebook.com/ComputacenterPoland/

https://www.instagram.com/computacenter_poland/?hl=pl

Chcesz zobaczyć jak pracuje biuro Computacenter Poland? Zapraszamy na wirualny spacer.


____________________________________________________________________________________________________________________________________________


Sollers Consulting to międzynarodowa firma specjalizująca się w usługach doradczych i wdrożeniowych dla branży finansowej. Spółkę założyli w 2000 roku eksperci w dziedzinie doradztwa operacyjnego i IT.  

Firma współpracuje z wieloma partnerami na całym świecie, w tym z TIA Technology oraz Guidewire. Sollers Consulting wyróżnia zdolność efektywnego łączenia wiedzy biznesowej z kompetencjami w wiodących technologiach. Zespół Sollers Consulting zrealizował projekty dla przeszło 70 grup finansowych z całego świata, takich jak Santander, Millennium, Raiffeisen, Talanx  (Warta), Inter, Generali, ING i Proama.  

Firma wykorzystuje nowoczesne metody pracy i zarządzania projektami m.in. metodykę Agile. Siłą Sollers Consulting jest zgrany zespół profesjonalistów: firma zatrudnia ponad 500 wysoko wykwalifikowanych konsultantów i programistów w Warszawie, Lublinie, Poznaniu i Kolonii. Dodatkowe informacje można znaleźć pod adresem: www.sollers.eu

Zainteresowana? Zainteresowany?

Wszystkie otwarte pozycje znajdziecie: tutaj

Kto jest potrzebny w zespole Sollers Consulting?

Posłuchaj co mówią o swojej pracy Sollersi! 

Chcesz zobaczyć gdzie pracujemy na codzień?

Poznańskie biuro Sollers Consulting znajduje się 5 minut od Stargo rynku - przy ul. Szyperskiej 14!

Już teraz zapraszamy na wirtualny spacer!


____________________________________________________________________________________________________________________________________________


Kim jest mTab?

W mTab około 130 specjalistów codziennie pracuje nad rozwojem nowoczesnego autorskiego systemu raportowania i wizualizacji danych dla międzynarodowych organizacji. Sukces zapewnia stałe polepszanie produktu, dzięki najwyższej jakości analizie, optymalizacji oraz adaptacji oprogramowania. mTab oferuje kompleksowe wsparcie w wykorzystaniu danych i wyników badań. Specjaliści mTab pracują w biurach w Anaheim, Poznaniu, Detroit, Dallas, Londynie, Tokio oraz Szanghaju, zespół ciągle rośnie, rozwijając przy tym portfolio swoich klientów.

Co wyróżnia mTab?

mTab pomaga zespołom marketingowym uwydatnić ich potencjał. Koncentruje się na budowaniu partnerskich relacji z odbiorcami, a przede wszystkim - na dostarczaniu kompletnego produktu, który ułatwi i przyspieszy ich pracę. Zespół mTab tworzy narzędzie do raportowania i wizualizacji danych dla międzynarodowych organizacji, a zespół profesjonalistów oraz pasjonatów systematycznie ulepsza aplikację.

Dlaczego mTab?

Jest to miejsce dla ludzi, którzy rozumieją dane i lubią z nimi pracować. Miejsce, w którym tworzony jest produkt ceniony przez szerokie grono klientów. mTab stawia na doświadczenie, nowe wyzwania oraz nieustanne poszukiwanie rozwiązań.

Brzmi interesująco? mTab może okazać się firmą, której szukasz. Obecnie są prowadzone rekrutacje na stanowiska:

  • Senior Business Analyst
  • IT Support
  • C# Developer
  • Accounting assistant
  • Software Development Manager

Zapraszamy na stronę WWW mTab po więcej szczegółów: https://www.mtab.com/careers/


____________________________________________________________________________________________________________________________________________


Franklin Templeton rekrutuje!

Franklin Templeton to jedna z największych organizacji inwestycyjnych na świecie, zarządzająca aktywami ponad 24 milionów inwestorów prywatnych i instytucjonalnych. W poznańskiej siedzibie zatrudnia już ponad 950 osób. Od lipca pracownicy biur z obu lokalizacji spotkają się pod jednym dachem, bowiem firma przenosi się do nowej lokalizacji: biurowca w ramach inwestycji Nowy Rynek w centrum Poznania. Nie to jest jednak głównym przesłaniem najnowszej kampanii employer brandingowej, zaś... postrzeganie.

Właśnie ruszyła outdoorowa kampania rekrutacyjna firmy: poszukiwani są pracownicy wyspecjalizowani w róźnych dziedzinach, z różnymi kwalifikacjami oraz umiejętnościami. Zeszłoroczna kampania była dość intrygująca i odniosła spory sukces. Czy podobnie będzie w tym roku? Gwarantem ma być 35 nośników wielkoformatowych w obrębie Poznania oraz równie ciekawy motyw przewodni- percepcja.  Firma poszukuje bowiem ludzi, którzy potrafią dostrzec coś więcej niż można zobaczyć na pierwszy rzut oka. Bogata możliwość interpretacji plakatów umożliwia potencjalnym kandydatom odnalezienie czegoś dla siebie. Podobnie jak w firmie: oferowane stanowiska są różnorodne, współmiernie z możliwościami rozwoju.

Franklin Templeton działa w wielu obszarach biznesowych, dlatego oferuje stanowiska dla kandydatów z różnorodnym doświadczeniem, nie tylko w obszarze finansowym. Do aplikowania zapraszane są osoby, które ukończyły różne kierunki studiów. Firma oferuje zarówno staże dla studentów, pracę dla absolwentów, jak i stanowiska specjalistyczne, eksperckie oraz liderskie dla osób z doświadczeniem. W zespole FTI bardzo dobrze odnajdą się osoby, które chętnie budują relacje z innymi członkami zespołu, szybko się uczą, są samodzielne i nastawione na długofalową współpracę z firmą.

DZIAŁY PROWADZĄCE REKRUTACJĘ: Franklin Templeton Services - Fund Operations, Global Marketing Services, Project Management Office, US and International Transfer Agency, Franklin Templeton Technology, Global Product Strategy, Finance

PREFEROWANE KIERUNKI STUDIÓW: Finanse, Rachunkowość, Ekonomia, Marketing, Zarządzanie projektami, Zarządzanie, Filologia/Studia językowe, Administracja, Prawo, Matematyka, Informatyka, Grafika komputerowa


____________________________________________________________________________________________________________________________________________


Capgemini: W Poznaniu rozszerza się rzeczywistość

"Love Your Career. Ace Your Career" - to pierwsza w Polsce kampania rekrutacyjna, która została stworzona w tzw. rozszerzonej rzeczywistości. Pozwoli przechodniom poznańskich ulic wejść do świata wirtualnego, nie ruszając się z miejsca. W ten innowacyjny sposób Capgemini Polska zaprasza do współpracy nowych kandydatów.

Rzeczywistość rozszerzona, z ang. Augmented Reality, to innowacyjna technologia, idąca ramię w ramię z tzw. rzeczywistością wirtualną. Obecnie to jedne z najbardziej przyszłościowych technologii, które będę decydujące w kształtowaniu nowoczesnego świata. Capgemini Polska wykorzystało AR do stworzenia aplikacji rekrutacyjnej - Capgemini Love&Ace - dlatego na poznańskich ulicach pojawiły się reklamy outdoorowe, które zawierają marker AR. Aby wejść do świata rozszerzonej rzeczywistości, wystarczy ściągnąć odpowiednią aplikację z Google Play lub AppStore i nakierować swój smartphone na wspominany marker, który przeniesie cyfrowe informacje i obiekty do fizycznej przestrzeni miejskiej. Kiedy więc użyjemy aplikacji i markera, w widocznej przed nami części miasta pojawią się wirtualne grafiki oraz quiz, w którym będzie można wziąć udział, aby sprawdzić, czy pasuje się do potencjalnego pracodawcy.  Z quizu użytkownik dowie się, czy Capgemini to miejsce, w którym się odnajdzie, czy dobrze poczuje się w zespole, czy lubi to samo, co my - zapowiada Justyna Kurpierz, Employer Branding Team Leader w Capgemini - Już sama aplikacja jest dla naszych kandydatów zapowiedzią tego, w jaki sposób pracujemy - niestandardowo, w oparciu o najnowocześniejsze technologie, zespołowo. Chcemy z pomocą tej kampanii połączyć dwa najważniejsze dla Capgemini aspekty - ciągły rozwój w nowoczesnych technologiach i ludzi, którzy tworzą u nas zespoły ekspertów.

Marker aplikacji Capgemini Love&Ace stanie się stałym elementem wszystkich materiałów związanych z budowaniem wizerunku marki pracodawcy i rekrutacją Capgemini, które w tym roku już po raz szósty z rzędu uzyskało certyfikat Top Employers Polska. Capgemini zostało już wcześniej docenione za prowadzenie nietypowych rekrutacji, takich jak IT Survival czy rekrutacja przez Facebooka.

Kampania z rozszerzoną rzeczywistością to początek nowej ery działań employer brandingowych grupy Capgemini, które zakładają adaptację na każdym ze światowych  rynków kampanii Love Your Career. Ace Your Career. Kampania mówi o obietnicy marki, którą jest zaadresowanie uniwersalnych potrzeb ludzkich, takich jak autonomia, sens i samodoskonalenie.

Aplikacja służąca do odczytania markera dostępna jest pod adresem pl.capgemini.com/marker

materiał video

O Capgemini

Capgemini to światowy lider w dziedzinie doradztwa, usług technologicznych i transformacji cyfrowej, którego celem jest wprowadzanie czołowych i innowacyjnych rozwiązań oraz udostępnienie całej gamy nowych możliwości klientom w rozwijającym się informatycznym świecie cyfryzacji, chmury
i platform. Capgemini, opierając się na swojej 50-letniej tradycji i szerokiej wiedzy branżowej, umożliwia organizacjom realizację ich ambicji biznesowych, udostępniając szereg usług, od strategii po działalność operacyjną. Capgemini kieruje się przekonaniem, że wartość biznesowa technologii pochodzi od ludzi i ma im służyć. To wielokulturowa firma, licząca 200 000 pracowników zatrudnionych w 40 krajach. Grupa odnotowała globalny przychód na poziomie 12,8 mld EUR.

Zapraszamy na stronę www.capgemini.com. People matter, results count.