Nasi inwestorzy poszukują

Franklin Templeton rekrutuje!

Franklin Templeton Investments to jedna z największych organizacji inwestycyjnych na świecie, zarządzająca aktywami ponad 24 milionów inwestorów prywatnych i instytucjonalnych. W poznańskiej siedzibie zatrudnia już ponad 950 osób. Od lipca pracownicy biur z obu lokalizacji spotkają się pod jednym dachem, bowiem firma przenosi się do nowej lokalizacji: biurowca w ramach inwestycji Nowy Rynek w centrum Poznania. Nie to jest jednak głównym przesłaniem najnowszej kampanii employer brandingowej, zaś... postrzeganie.

Właśnie ruszyła outdoorowa kampania rekrutacyjna firmy: poszukiwani są pracownicy wyspecjalizowani w róźnych dziedzinach, z różnymi kwalifikacjami oraz umiejętnościami. Zeszłoroczna kampania była dość intrygująca i odniosła spory sukces. Czy podobnie będzie w tym roku? Gwarantem ma być 35 nośników wielkoformatowych w obrębie Poznania oraz równie ciekawy motyw przewodni- percepcja.  Firma poszukuje bowiem ludzi, którzy potrafią dostrzec coś więcej niż można zobaczyć na pierwszy rzut oka. Bogata możliwość interpretacji plakatów umożliwia potencjalnym kandydatom odnalezienie czegoś dla siebie. Podobnie jak w firmie: oferowane stanowiska są różnorodne, współmiernie z możliwościami rozwoju.

Franklin Templeton działa w wielu obszarach biznesowych, dlatego oferuje stanowiska dla kandydatów z różnorodnym doświadczeniem, nie tylko w obszarze finansowym. Do aplikowania zapraszane są osoby, które ukończyły różne kierunki studiów. Firma oferuje zarówno staże dla studentów, pracę dla absolwentów, jak i stanowiska specjalistyczne, eksperckie oraz liderskie dla osób z doświadczeniem. W zespole FTI bardzo dobrze odnajdą się osoby, które chętnie budują relacje z innymi członkami zespołu, szybko się uczą, są samodzielne i nastawione na długofalową współpracę z firmą.

DZIAŁY PROWADZĄCE REKRUTACJĘ: Franklin Templeton Services - Fund Operations, Global Marketing Services, Project Management Office, US and International Transfer Agency, Franklin Templeton Technology, Global Product Strategy, Finance

PREFEROWANE KIERUNKI STUDIÓW: Finanse, Rachunkowość, Ekonomia, Marketing, Zarządzanie projektami, Zarządzanie, Filologia/Studia językowe, Administracja, Prawo, Matematyka, Informatyka, Grafika komputerowa


____________________________________________________________________________________________________________________________________________


Capgemini: W Poznaniu rozszerza się rzeczywistość

"Love Your Career. Ace Your Career" - to pierwsza w Polsce kampania rekrutacyjna, która została stworzona w tzw. rozszerzonej rzeczywistości. Pozwoli przechodniom poznańskich ulic wejść do świata wirtualnego, nie ruszając się z miejsca. W ten innowacyjny sposób Capgemini Polska zaprasza do współpracy nowych kandydatów.

Rzeczywistość rozszerzona, z ang. Augmented Reality, to innowacyjna technologia, idąca ramię w ramię z tzw. rzeczywistością wirtualną. Obecnie to jedne z najbardziej przyszłościowych technologii, które będę decydujące w kształtowaniu nowoczesnego świata. Capgemini Polska wykorzystało AR do stworzenia aplikacji rekrutacyjnej - Capgemini Love&Ace - dlatego na poznańskich ulicach pojawiły się reklamy outdoorowe, które zawierają marker AR. Aby wejść do świata rozszerzonej rzeczywistości, wystarczy ściągnąć odpowiednią aplikację z Google Play lub AppStore i nakierować swój smartphone na wspominany marker, który przeniesie cyfrowe informacje i obiekty do fizycznej przestrzeni miejskiej. Kiedy więc użyjemy aplikacji i markera, w widocznej przed nami części miasta pojawią się wirtualne grafiki oraz quiz, w którym będzie można wziąć udział, aby sprawdzić, czy pasuje się do potencjalnego pracodawcy.  Z quizu użytkownik dowie się, czy Capgemini to miejsce, w którym się odnajdzie, czy dobrze poczuje się w zespole, czy lubi to samo, co my - zapowiada Justyna Kurpierz, Employer Branding Team Leader w Capgemini - Już sama aplikacja jest dla naszych kandydatów zapowiedzią tego, w jaki sposób pracujemy - niestandardowo, w oparciu o najnowocześniejsze technologie, zespołowo. Chcemy z pomocą tej kampanii połączyć dwa najważniejsze dla Capgemini aspekty - ciągły rozwój w nowoczesnych technologiach i ludzi, którzy tworzą u nas zespoły ekspertów.

Marker aplikacji Capgemini Love&Ace stanie się stałym elementem wszystkich materiałów związanych z budowaniem wizerunku marki pracodawcy i rekrutacją Capgemini, które w tym roku już po raz szósty z rzędu uzyskało certyfikat Top Employers Polska. Capgemini zostało już wcześniej docenione za prowadzenie nietypowych rekrutacji, takich jak IT Survival czy rekrutacja przez Facebooka.

Kampania z rozszerzoną rzeczywistością to początek nowej ery działań employer brandingowych grupy Capgemini, które zakładają adaptację na każdym ze światowych  rynków kampanii Love Your Career. Ace Your Career. Kampania mówi o obietnicy marki, którą jest zaadresowanie uniwersalnych potrzeb ludzkich, takich jak autonomia, sens i samodoskonalenie.

Aplikacja służąca do odczytania markera dostępna jest pod adresem pl.capgemini.com/marker

materiał video

O Capgemini

Capgemini to światowy lider w dziedzinie doradztwa, usług technologicznych i transformacji cyfrowej, którego celem jest wprowadzanie czołowych i innowacyjnych rozwiązań oraz udostępnienie całej gamy nowych możliwości klientom w rozwijającym się informatycznym świecie cyfryzacji, chmury
i platform. Capgemini, opierając się na swojej 50-letniej tradycji i szerokiej wiedzy branżowej, umożliwia organizacjom realizację ich ambicji biznesowych, udostępniając szereg usług, od strategii po działalność operacyjną. Capgemini kieruje się przekonaniem, że wartość biznesowa technologii pochodzi od ludzi i ma im służyć. To wielokulturowa firma, licząca 200 000 pracowników zatrudnionych w 40 krajach. Grupa odnotowała globalny przychód na poziomie 12,8 mld EUR.

Zapraszamy na stronę www.capgemini.com. People matter, results count.