Call Center dla klientów MOPR

Biuro Informacji Teleinformatycznej Urzędu Miasta Poznania - Call Center we współpracy z Miejskim Ośrodkiem Pomocy Rodzinie w Poznaniu uruchomiło telefoniczną usługę informacyjną dla klientów MOPR. Połączenie jest realizowane pod numerem 61 646 33 44 (w przypadku połączeń tonowych, po wyborze klawisza 4).

Klienci mogą uzyskać odpowiedzi na pytania dotyczące rutynowych zadań realizowanych przez Miejski Ośrodek Pomocy Rodzinie w Poznaniu, m.in. o:

  • zasiłkach pieniężnych,
  • pomocy niepieniężnej, w tym usługach opiekuńczych, pracy socjalnej, poradnictwie specjalistycznym, interwencji kryzysowej, schronieniu,
  • rehabilitacji społecznej osób niepełnosprawnych,
  • opiece zastępczej, w tym w rodzinach zastępczych i świadczeniach z tym związanych,
  • zasadach ubiegania się o miejsce w Domu Pomocy Społecznej,
  • projektach i programach MOPR, np. "Pomoc rodzinie z osobą uzależnioną".