POZNAŃSKIE DNI PRZEDSIĘBIORCZOŚCI - II EDYCJA

hasło II edycji: PRZYŁĄCZ SIĘ!


II edycja Poznańskich Dni Przedsiębiorczości - w tym roku po raz pierwszy, odbyła się w ramach Europejskiego Tygodnia MSP 2012 (European SME Week 2012). Jest to kampania, którą koordynuje Komisja Europejska i która promuje przedsiębiorczość w Europie zgodnie z programem Small Business Act.

Kampania odbywa się w 37 krajach, dzięki czemu w przewidzianych imprezach - na poziomie krajowym, regionalnym i lokalnym, mogą wziąć udział przedsiębiorcy z całej Europy, zarówno już prowadzący działalność, jak i dopiero rozważający jej rozpoczęcie.

Podczas tych wydarzeń - organizowanych przez organizacje biznesowe, podmioty oferujące usługi wsparcia dla biznesu oraz władze krajowe, regionalne i lokalne - przedsiębiorstwa mogą dzielić się swoimi doświadczeniami oraz poszukiwać dróg dalszego rozwoju.


Tym razem o biznesie i rozwoju aglomeracji rozmawiano na terenie Międzynarodowych Targów Poznańskich oraz na Stadionie Miejskim w Poznaniu.

2 edycja PDP zgromadziła również liczne grono ekspertów i specjalistów z ponad 50 instytucji związanych z tematyką przedsiębiorczości, a liczne grono uczestników mogło wziąć udział w blisko 50 różnych spotkaniach, warsztatach, panelach oraz imprezach towarzyszących

II edycja Poznańskich Dni Przedsiębiorczości w liczbach:

  •     2 dni spotkań
  •     4 duże eventy
  •     5 organizatorów
  •     3 patronaty honorowe
  •     2 patronaty merytoryczne
  •     6 patronatów medialnych (TV, gazety, radio, Internet)
  •     ponad 40 partnerów
  •     ok. 100 specjalistów, doradców, i ekspertów z ponad 50 instytucji wsparcia biznesu, finansów, transferu technologii oraz firm
  •     blisko 50 warsztatów i wykładów
  •     70 wystawców
  •     ponad 4 000 uczestników
  •     7 miesięcy przygotowań

Załączniki

Ten artykuł ma więcej niż jedną stronę. Wybierz poniżej kolejną, żeby czytać dalej