POZNAŃSKIE DNI PRZEDSIĘBIORCZOŚCI - III EDYCJA

hasło III edycji: PRZYŁĄCZ SIĘ!


III edycja Poznańskich Dni Przedsiębiorczości - po raz kolejny, odbyła się w ramach Europejskiego Tygodnia MSP 2013 (European SME Week 2013).  Warto wspomnieć, że jest to kampania, którą koordynuje Komisja Europejska i która promuje przedsiębiorczość w Europie zgodnie z programem Small Business Act. Kampania odbywa się w 37 krajach, dzięki czemu w przewidzianych imprezach - na poziomie krajowym, regionalnym i lokalnym, mogą wziąć udział przedsiębiorcy z całej Europy, zarówno już prowadzący działalność, jak i dopiero rozważający jej rozpoczęcie.

Podczas tych wydarzeń - organizowanych przez organizacje biznesowe, podmioty oferujące usługi wsparcia dla biznesu oraz władze krajowe, regionalne i lokalne - przedsiębiorstwa mogą dzielić się swoimi doświadczeniami oraz poszukiwać dróg dalszego rozwoju. Jesteśmy dumni, że nasza impreza wpisała się w kalendarz europejskich wydarzeń o charakterze biznesowym.


Po raz trzeci impreza odbyła się na terenie Międzynarodowych Targów Poznańskich i po raz drugi w pawilonie 15.

III edycja PDP zgromadziła liczne grono ekspertów i specjalistów z ponad 50 instytucji związanych z tematyką przedsiębiorczości. Uczestnicy mieli okazję wziąć udział w ponad 50 różnych warsztatach, panelach oraz wykłądach o tematyce biznesowej.

III edycja Poznańskich Dni Przedsiębiorczości w liczbach:

  •     2 dni spotkań
  •     3 duże eventy
  •     6 organizatorów
  •     3 patronaty honorowe
  •     2 patronaty merytoryczne
  •     6 patronatów medialnych (TV, gazety, radio, Internet)
  •     ponad 40 partnerów
  •     ok. 100 specjalistów, doradców, i ekspertów z ponad 50 instytucji wsparcia biznesu, finansów, transferu technologii oraz firm
  •     ponad 50 warsztatów i wykładów
  •     60 wystawców
  •     ponad 4 500 uczestników
  •     5 miesięcy przygotowań

Trzecie Poznańskie Dni Przedsiębiorczości to prócz szerokiej oferty warsztatów i paneli, również strefa wystawiennicza realizowana w ramach Targów Przedsiębiorczości.

Co wspólnego ma świat artystyczny z biznesem? Czy sztuka użytkowa może być przydatna w firmie, zarówno dla pracowników, jak i właścicieli? Odpowiedź można było znaleźć można odwiedzając poziom 0 Targów Przedsiębiorczości.

Część przestrzeni targowej zarezerowana została dla artystów. Podczas dwóch dni trwania imprezy była okazja do zapoznania się z dwoma wystawami:

  • I Wystawa realizacji projektów studentów i dyplomantów katedr Mebla i Designu Uniwersytetu Artystycznego w Poznaniu
  • II wystawa "Perspective_s from Poznan" to efekt konkursu organizowanego przez Miasto Poznań pod nazwą "Designedforpoznan.pl - meble miejskie dla Poznania" i "Designedinpoznan.pl koncept-wdrożenie".

Załączniki

Ten artykuł ma więcej niż jedną stronę. Wybierz poniżej kolejną, żeby czytać dalej