ZNAJDŹ PARTNERA DLA SWOJEGO BIZNESU !

Informujemy, że uruchomienie INTERNETOWEJ GIEŁDY MAŁEGO BIZNESU MSPe-kontakt przewidziane jest na poniedziałek - 19 marca br.

ZAPRASZAMY !

Projekt utworzenia nowego narzędzia ułatwiającego nawiązywanie kontaktów biznesowych on-line pomiędzy lokalnymi przedsiębiorcami jest jednym z elementów projektu pt. "e-Poznań Realizacja programu budowy elektronicznej administracji publicznej", współfinansowanego ze środków Zintegrowanego Programu Operacyjnego Rozwoju Regionalnego (ZPORR).

INTERNETOWA GIEŁDA MAŁEGO BIZNESU MSPe-kontakt
to bezpłatne narzędzie wspomagające lokalnych małych i średnich przedsiębiorców w nawiązywaniu i poszerzaniu kontaktów biznesowych (handlowych, kooperacyjnych itp.) z potencjalnymi partnerami, stanowiąc jednocześnie skuteczne narzędzie promocyjne dla lokalnych firm.

Celem Giełdy MSPe-kontakt jest:

  • wspomaganie lokalnych małych i średnich firm w nawiązywaniu i poszerzaniu kontaktów biznesowych,
  • rozwój oferty firm korzystających z usług Giełdy,
  • wzrost konkurencyjności lokalnych przedsiębiorstw na rynku krajowym i międzynarodowym.

Giełda dostępna jest w formie strony internetowej, która umożliwia wymianę ofert i bezpośredni kontakt pomiędzy przedsiębiorcami zainteresowanymi tym sposobem znalezienia partnera biznesowego - na stronie internetowej Serwisu dla MSP pod nazwą FIRMA www.city.poznan.pl/msp w ramach oficjalnego serwisu Miasta Poznania - Miejskiego Informatora Multimedialnego.

Na stronach Giełdy - przedsiębiorcy będą mogli zamieszczać profile swoich firm, a także znaleźć ogłoszenia i oferty innych przedsiębiorców oraz informacje o poszukiwanych kontrahentach do współpracy.

Zaproszenie do korzystania z usług Giełdy adresowane jest przede wszystkim do małych i średnich przedsiębiorców działających na lokalnym rynku - oni bowiem, są głównymi, przyszłymi użytkownikami Giełdy.

Oferta Giełdy MSPe-kontakt dla przedsiębiorców:

  • baza firm - zawierająca profile zarejestrowanych użytkowników,
  • baza ofert - zawierająca informacje o oferowanych usługach, towarach i zapotrzebowaniach w celu nawiązywania bezpośredniej współpracy między użytkownikami,
  • serwis informacyjny - zawierający kompleksową informację o lokalnych działaniach i wydarzeniach gospodarczych,
  • rejestracja i przegląd baz danych - oferowana jest bezpłatnie,
  • indywidualny profil użytkownika - umożliwiający samodzielne zarządzanie własnymi ofertami.

---

Jeśli macie Państwo jakiekolwiek sugestie, które pozwolą nam lepiej dostosować funkcjonowanie Giełdy oraz sposób komunikacji do Państwa potrzeb i oczekiwań - w tym celu prosimy o kontakt i zgłaszanie wszelkich uwag na adres:

Urząd Miasta Poznania
Wydział Działalności Gospodarczej
Poznań, ul. Matejki 50 - pok. 105

tel. 061/ 878 47 87

e-mail: sonia_misiak@um.poznan.pl

lub dg@um.poznan.pl

ZAPRASZAMY DO KORZYSTANIA Z USŁUG GIEŁDY I CZEKAMY NA PAŃSTWA UWAGI !