Uwaga placówki biorące udział w projekcie stypendialnym EFS - ważna zmiana!

Wydział Oświaty Urzędu Miasta Poznania został ponformowany przez Urząd Marszałkowski Województwa Wielkopolskiego o kolejnej bardzo istotnej zmianie zasad realizacji programu stypendialnego EFS.
Poniżej, w załączniku, znajduje się treść pisma skierowanego przez UM WW do wszystkich powiatów Województwa Wielkopolskiego. Zmiana sprowadza się do 3 bardzo istotnych elementów :
-po pierwsze: załącznikiem do wniosku o płatność w ramach projektu dla uczniów będzie zestawienie faktur lub dokumentów księgowych o równoważnej wartości dowodowej potwierdzających poniesione wydatki przez Beneficjantów Ostatecznych (uczniów), sporządzone wg tabeli w załączeniu (oznacza to iż oprócz kopii faktur, jak to miało miejsce do tej pory, należy sporządzić kolejną tabelę - w załączniku poniżej - TABELA "ZESTAWIENIE FAKTUR" - w której wszyskie dokumenty wpisuje się według kolejności osób, które je składają - w załaczniku jest również wzór wypełnienia - WZÓR WYPEŁNIENIA TABELI "ZESTAWIENIE FAKTUR");
-po drugie: Ministerstwo Gospodarki i Pracy proponuje, aby uczniowie przechowywali oryginały faktur i innych dokumentów księgowych o równoważnej wartości dowodowej potwierdzające poniesione przez nich wydatki, natomiast Beneficjenci przechowywali kserokopie tych dokumentów, potwierdzone za zgodność z oryginałem, kopie ww.dokumentów powinny zostać przekazane przez Beneficjenta na każde żądanie Instytucji Wdrażającej (co oznacza, że oryginały dokumentów księgowych potwierdzających płatność mogą być przechowywane przez uczniów, w szkołach muszą zaś pozostać ich potwierdzone kopie - dotąd dostarczane do Wydziału Oświaty - zamiast nich do Wydziału dostarczane będą wymienione powyżej TABELE - ZESTAWIENIA FAKTUR);
-po trzecie: mając na uwadze wprowadzone zmiany Urząd Marszałkowski Województwa Wielkopolskiego prosi o odebranie złożonych w Departamencie Edukacji i Nauki faktur stanowiących rozliczenie pierwszych wniosków o płatność oraz przygotowanie zestawienia zgodnie z załącznikiem (co oznacza, iż dodatkową tabelę należy wykonać również za ubiegłe miesiące - już rozliczone w starym trybie, tj. za okres październik - grudzień (1 tabela), styczeń (2 tabela - dla szkół, które wypłacały w styczniu), luty (3 tabela).
UWAGA
Nadal należy przygotowywać tabelę INFORMACJA FINANSOWA - ZESTAWIENIE DOKUMENTÓW! Nowa tabela jest uzupełnieniem starej - obie muszą być dostarczane.
Ze względu na konieczność uzupełnienia przez wszystkie placówki NOWEJ TABELI, prosimy o wypełnienie tabel za poszczególne okresy i dostarczenie ich do Wydziału Oświaty do 28 lutego 2005 r.

Załączniki