To część rozbudowanego systemu identyfikacji i komunikacji wizualnej nowej instytucji kultury. Logo inspirowane jest płachtami Zygalskiego, czyli jednym z narzędzi stosowanych do złamania kodu niemieckiej maszyn szyfrującej.

Spółka Poznańskie Inwestycje Miejskie wszczęła procedurę przetargową, która wyłoni projektanta i wykonawcę rewaloryzacji płyty Starego Rynku oraz przekształcenia ulicy Jana Baptysty Quadro w pasaż kultury. W ciągu pięciu najbliższych dni w Dzienniku Urzędowym Unii Europejskiej pojawi się ogłoszenie przetargowe dotyczące najbardziej rozpoznawalnej i reprezentacyjnej przestrzeni Poznania.

Podpisanie porozumień z firmami zarządzającymi infrastrukturą podziemną, znajdującą się pod płytą Starego Rynku, to ostatni etap przygotowań spółki Poznańskie Inwestycje Miejskie (PIM) do ogłoszenia przetargu, który wyłoni projektanta i wykonawcę robót budowlanych związanych z odnową najbardziej reprezentacyjnej i rozpoznawalnej przestrzeni miasta. Porozumienia mają na celu przeprowadzenie wszystkich prac na Starym Rynku - zarówno tych zaplanowanych przez Miasto, jak i przez gestorów sieci podziemnych - w jednym terminie.

Wzorem lat ubiegłych w ramach ożywienia i podnoszenia jakości przestrzeni publicznej i prowadzonych przez Miasto działań rewitalizacyjnych, a także w celu integracji i rozwoju współpracy z lokalnymi społecznościami i przedsiębiorcami, Miasto Poznań przekazało świąteczne drzewka, ozdobione lampkami i gwiazdką z logotypem Miasta Poznania. W tym roku do udziału w akcji zgłosiło się ok. 200 lokalnych przedsiębiorców i partnerów rewitalizacji.

Po trzech latach od pierwszego wydania pojawiło się nowe wydanie wrażeniowej mapy ul. Święty Marcin. Mapa promuje potencjał lokalnych przedsiębiorców i instytucji jednej z ważniejszych ulic Poznania.