Celem Konkursu jest szeroko rozumiana promocja idei targów, spotkań bezpośrednich oraz doświadczania rzeczywistości 5 zmysłami. Istotą jest także zwrócenie uwagi na różnorodność imprez targowych i wystawienniczych, ich ciekawą tematykę, często niezwykłą formę oraz interesujące i porywające imprezy towarzyszące.
Temat przewodni konkursu to "Targi 4.0". Zadaniem uczestników jest przygotowanie filmu (spotu promocyjnego) albo prezentacji multimedialnej na jeden z dziesięciu tematów:
Wizja rozwoju targów do 2030 r.
Targi jako droga szybkiego rozwoju biznesu w dynamicznym otoczeniu rynkowym
Targi w biznesie dają więcej - zróżnicowane korzyści z udziału w targach
Event w wielu wymiarach - sprzedaż, edukacja i rozrywka podczas współczesnych targów
Media społecznościowe oraz nowoczesne technologie w służbie aktywności marketingowej wystawców
Neuromarketing w przestrzeni targowej
Kreatywne promowanie idei współczesnych targów
Ekspozycja (stoisko targowe) przyszłości
Global Exhibitions Day - koncepcja promowania święta przemysłu wystawienniczego w 2021 r.
Rola wystaw Expo w propagowaniu osiągnięć cywilizacyjnych i zwracaniu uwagi na problemy współczesnego świata.
Uroczysta gala podsumowująca konkurs odbędzie się a początku czerwca 2020.
Zobacz także
Zobacz również

Poznańskie uczelnie w czołówce rankingu szkół wyższych Perspektywy 2025

Umocnienie pozycji UAM w QS World University Ranking

Wykład otwarty: "Understanding the "failure' of patient-centred care"
