Jak przygotować się na właściwe wypełnienie obowiązków w zakresie raportowania TPR za 2020 r. - najistotniejsze zmiany w formularzu TPR.
W porównaniu z 2019 r., wprowadzone przez ustawodawcę zmiany spowodują konieczność wykazania w formularzu TPR jeszcze bardziej szczegółowych danych o podatniku i transakcjach realizowanych z podmiotami powiązanymi. Biorąc pod uwagę dotychczasowy stopień skomplikowania formularza TPR oraz nowe obowiązki, brak przygotowania lub fachowego wsparcia może skutkować niewłaściwym wypełnieniem obowiązków w zakresie raportowania TPR. Odpowiednie przygotowanie, a także pełna świadomość ryzyk wiążących się z raportowaniem TPR pozwoli w istotny sposób zabezpieczyć interesy Państwa firmy.
Zapraszamy na webinarium, podczas którego ekspertka kancelarii WPW Wołczek, Proksa & Wspólnicy - Natalia Kaczorowska przybliży naszym gościom zmiany w formularzu TPR i omówi m.in. zmiany rozszerzające zakres raportowanych informacji oraz możliwości ograniczania ryzyk wiążących się z raportowaniem TPR.
Szczegółową agendę szkolenia, informacje o trenerce oraz szczegóły organizacyjne znajdą Państwo w załączonym zaproszeniu.
Webinarium odbędzie się 12 maja w godzinach 10-11 za pośrednictwem platformy ClickMeeting.
Udział w webinarium jest bezpłatny. Liczba miejsc jest ograniczona - decyduje kolejność zgłoszeń. Zaproszenie skierowane jest w szczególności do dyrektorów finansowych, głównych księgowych oraz menadżerów odpowiedzialnych za działy podatkowe i księgowe.
Mamy nadzieję, że tematyka szkolenia wyda się Państwu interesująca i będziemy mieli przyjemność Państwa gościć!
Zobacz również
Rozliczenia księgowo-podatkowe i ZUS-owskie ze zmianami od 2026 r.
Zapraszamy na bezpłatne doradztwo prawne
Przed nami Światowy Tydzień Przedsiębiorczości i inicjatywy rozwijające kompetencje biznesowe uczniów