Call center w Urzędzie Miasta Poznania
Ale to nie wszystko. Za pośrednictwem pracowników biura, zatrudnionych na stanowiskach brokera informacji merytorycznej, klienci Urzędu Miasta Poznania są również umawiani, na konkretny dzień i godzinę, na wizyty w urzędzie. Brokerzy informacji będą także obsługiwać telefoniczne akcje wychodzące z urzędu oraz monitorować, na zlecenie, aktualność elektronicznych baz danych, którymi posługuje się urząd w kontaktach z mieszkańcami.
Praca brokerów informacji wspiera wydziały w obsłudze masowych zapytań dotyczących spraw rutynowych. Jeżeli sprawa ma bardzo indywidualny charakter i załatwienie jej wymaga pogłębionej wiedzy i skomplikowanych procedur, to brokerzy skierują zainteresowanego do specjalistów z wydziału merytorycznego.
Biuro Informacji Teleinformatycznej - call center integruje uprzednio uruchomione w Urzędzie Miasta Poznania narzędzia, m.in. BIP - Biuletyn Informacji Publicznej, usługę "załatw przez internet" i internetowy system rezerwacji wizyt.
Zachęcamy klientów Urzędu Miasta Poznania do korzystania z usług call center 061 646-33-44.
Zobacz również

ZOLiRM zmienia się dla pacjentów

Poznańska Wartostrada zaśmiecona, pomimo 304 koszy

Oddaj lumpy, weź sadzonkę
