Jest to możliwie dzięki dodatkowemu porozumieniu z firmą Mobilet. Na podobnych zasadach ZTM przedłużył współpracę z operatorem systemu Call Pay. System Call Pay również umożliwia nabywanie "mobilnych" biletów.
Zarząd Transportu Miejskiego w Poznaniu przeprasza za wszelkie niedogodności, które powstały w związku z niedostateczną informacją na temat usługi Mobilet, umożliwiającej kupowanie biletów jednorazowych za pośrednictwem telefonu komórkowego.
Jednocześnie informujemy, że niezależnie od tego, który z operatorów będzie w przyszłości sprzedawał bilety za pośrednictwem telefonu komórkowego (analizowane są 3 złożone oferty), ZTM zapewni pełną informację pasażerom, a jednocześnie - zapewni ciągłość w dostępie do biletów jednorazowych sprzedawanych tą drogą.
Zgodnie z procedurami jednostek budżetowych Miasta Poznania, w związku z kończącym się dotychczasowym kontraktem z operatorem usługi Mobilet, ZTM był zmuszony przeprowadzić przetarg na operatora usługi sprzedaży biletów za pośrednictwem telefonu komórkowego.
Zobacz także
Zobacz również

Ostatni miesiąc wakacyjnych remontów torowych

Konsultacje społeczne dotyczące planu zaopatrzenia Poznania w ciepło, energię i gaz

Ekologiczne plażowanie nad poznańskimi jeziorami
