Obsługa klienta

W związku z rozprzestrzenianiem się w Polsce wirusa SARS-CoV-2, w trosce o zdrowie Państwa oraz pracowników urzędu, do odwołania wstrzymana jest możliwość osobistego załatwiania większości spraw w Urzędzie Miasta Poznania.

Prosimy o załatwianie spraw wyłącznie w formie korespondencyjnej tradycyjnej, elektronicznej lub telefonicznie.

  1. w przypadku korespondencji tradycyjnej prosimy kierować ją na adres: Urząd Miasta Poznania, Biuro Spraw Lokalowych, ul. Matejki 50, 60-770 Poznań,
  2. w przypadku formy elektronicznej korespondencję prosimy kierować przez platformę ePUAP na adres /UMPoznan/SkrytkaESP,
  3. w przypadku kontaktu telefonicznego prosimy dzwonić pod nr 61 878 41 11.

Ograniczenia bezpośredniego dostępu do Punktu Obsługi Klienta Biura Spraw Lokalowych będą obowiązywały do odwołania. Zapewniamy, że przedstawione wyżej formy kontaktu nie wpłyną negatywnie na sposób załatwienia Państwa sprawy.

Korespondencję kierowaną do Biura można również dostarczyć osobiście, wrzucając ją do urny w holu budynku przy ul. Matejki 50.

Informujemy, że istnieje możliwość osobistego odbioru korespondencji z Biura Spraw Lokalowych po wcześniejszych ustaleniach z osobą prowadzącą sprawę oraz po wyznaczeniu przez pracownika Biura terminu odbioru.

Podstawowych informacji z zakresu pomocy mieszkaniowej udziela również Biuro Poznań Kontakt, które wspiera nas w rutynowej obsłudze Klientów w standardzie call center. Aby uzyskać informacje, należy telefonować pod nr 61 646 33 44 w godz. od 7.30 do 20.00.

Załączniki