Kongres POZAP - Poznań o zamówieniach publicznych
Kongres "POZAP - Poznań o zamówieniach publicznych" to nie tylko wydarzenie branżowe, ale przede wszystkich wielkie święto zamówień publicznych, które z roku na rok cieszy się coraz większym zainteresowaniem. Trzecia edycja rozpocznie się 14 września na terenie Międzynarodowych Targów Poznańskich i potrwa dwa dni.
To właśnie potrzeba otwartej dyskusji stanowi ideę organizacji ogólnopolskiego wydarzenia, które współorganizatorem jest Miasto Poznań. Zamówienia publiczne są jednym z najbardziej dynamicznie zmieniających się obszarów życia społeczno-gospodarczego. Szerzenie wiedzy z tego zakresu - przy jednoczesnym zapewnieniu wspólnej przestrzeni, umożliwiającej wymianę poglądów, doświadczeń i nawiązanie bezpośrednich kontaktów - stanowi cenne wsparcie zarówno zamawiających, jak i wykonawców.
Więcej szczegółów, w tym pełny program konferencji oraz bilety można znaleźć na stronie www.pozap.pl.
Zobacz również
Jak oceniać i rozwijać pracownika na przykładzie roli Project Managera wspierając się AI
Podatek VAT krok po kroku - praktyczne szkolenie kompleksowe online
Rozliczenia księgowo-podatkowe i ZUS-owskie ze zmianami od 2026 r.