Kongres POZAP - Poznań o zamówieniach publicznych

Uprzejmie informujemy, że 14 i 15 września w Poznaniu odbędzie się już po raz trzeci konferencja dotycząca rynku zamówień publicznych. To największe wydarzenie poświęcone tej tematyce w Polsce-bilety są już dostępne.

Kongres POZAP - Poznań o zamówieniach publicznych - grafika artykułu
Kongres POZAP - Poznań o zamówieniach publicznych

Kongres "POZAP - Poznań o zamówieniach publicznych" to nie tylko wydarzenie branżowe, ale przede wszystkich wielkie święto zamówień publicznych, które z roku na rok cieszy się coraz większym zainteresowaniem. Trzecia edycja rozpocznie się 14 września na terenie Międzynarodowych Targów Poznańskich i potrwa dwa dni. 

To właśnie potrzeba otwartej dyskusji stanowi ideę organizacji ogólnopolskiego wydarzenia, które współorganizatorem jest Miasto Poznań. Zamówienia publiczne są jednym z najbardziej dynamicznie zmieniających się obszarów życia społeczno-gospodarczego. Szerzenie wiedzy z tego zakresu - przy jednoczesnym zapewnieniu wspólnej przestrzeni, umożliwiającej wymianę poglądów, doświadczeń i nawiązanie bezpośrednich kontaktów - stanowi cenne wsparcie zarówno zamawiających, jak i wykonawców.

Więcej szczegółów, w tym pełny program konferencji oraz bilety można znaleźć na stronie  www.pozap.pl.