Koordynator do spraw dostępności w Urzędzie Miasta Poznania

Do zadań Koordynatora ds. dostępności w szczególności należeć będzie:
- wspieranie osób ze szczególnymi potrzebami w dostępie do usług świadczonych przez Urząd Miasta Poznania;
- przygotowanie i koordynacja wdrożenia planu działania na rzecz poprawy zapewnienia dostępności osobom ze szczególnymi potrzebami przez Urząd Miasta Poznania;
- monitorowanie działalności Urzędu Miasta Poznania w zakresie zapewnienia dostępności osobom ze szczególnymi potrzebami.
Dane kontaktowe:
Koordynator ds. dostępności - Agnieszka Maciejewska
adres do korespondencji: ul. 3 Maja 46, 61-728 Poznań
telefon: 61 878 5832
email: agnieszka_maciejewska@um.poznan.pl
Zobacz również

"Poznań mobil_N" - oferta dla osób z niepełnosprawnościami

Zaproszenie na spotkanie Komisji Dialogu Obywatelskiego ds. Osób z Niepełnosprawnościami 11 września 2025...

"Asystent osobisty osoby z niepełnosprawnością" dla Jednostek Samorządu Terytorialnego - edycja...
