Kolejna akcja promocyjna Poznania w Berlinie

W obecności prezydenta Poznania Ryszarda Grobelnego, senatora Berlina ds. gospodarki Haralda Wolfa, ambasadora RP Andrzeja Byrta, przedstawicieli sponsorów - firmy Ströer Deutsche Städte Medien, Ströer Polska - oraz polskich i niemieckich mediów odsłonięty został pierwszy ze 165 plakatów formatu megalight, które na ulicach stolicy Niemiec zachęcać będą berlińczyków do odwiedzenia stolicy Wielkopolski.
Pączek na plakacie zwany jest u naszych zachodnich sąsiadów "berlinerem", zamieszczone nad nim hasło informuje, że czekamy w Poznaniu na prawdziwych berlińczyków i że Poznań jest "ganz nah", czyli całkiem blisko. 10 takich plakatów zobaczyć można w Poznaniu.
Kampania jest kolejnym etapem zaplanowanych, zintegrowanych działań promocyjnych Poznania w Berlinie. W 2002 roku był to "Pociąg do Berlina", a w maju tego roku cykl wydarzeń kulturalno-gospodarczych pod hasłem "Posen kommt - Poznań w Berlinie".
Koszty produkcji i ekspozycji plakatów, o wartości ponad 100 tys. euro, pokryła firma Ströer, która w ten sposób postanowiła docenić dotychczasowe działania promocyjne miasta w stolicy Niemiec. I tu miła niespodzianka. Podczas wczorajszej uroczystości sponsorzy przekazali Prezydentowi Poznania wiadomość, że kampania przedłużona zostaje z 10 do 20 dni, tym samym na ten cel dokładają kolejne 100 tys. euro.
Zobacz także
Zobacz również

Bezpłatne usługi dla osób z niepełnosprawnościami

Inwestycja w sport przy Cytadeli

Samorządy wspólnie na rzecz dzieci
