Przetarg na kampanię reklamową otwarcia Stadionu Miejskiego w Poznaniu

W dniu 27 maja ogłoszony został przetarg, którego celem jest wybór wykonawcy, który przygotuje i zrealizuje wizerunkową kampanię reklamową Miasta Poznania w kontekście przygotowań do turnieju UEFA EURO 2012™, skoncentrowaną merytorycznie wokół otwarcia Stadionu Miejskiego w Poznaniu.

Zadanie realizowane jest w trybie nieograniczonym stwarzając możliwość złożenia ofert wszystkim zainteresowanym podmiotom, spełniającym warunki określone przez zamawiającego. Ostateczny termin składania wniosków upłynie 7 lipca br. o godzinie 10.00.

Wszystkie informacje dotyczące przetargu oraz dokumenty do pobrania są dostępne na stronach Biuletynu Informacji Publicznej Urzędu Miasta Poznania.

Stadion Miejski w Poznaniu będzie pierwszą areną w Polsce gotową na przyjęcie kibiców i drużyn Mistrzostw Europy w Piłce Nożnej w 2012 roku. Prace budowlane na nim zakończą się 30 czerwca 2010 r. Przez następne dwa miesiące planowane jest przeprowadzenie odbiorów technicznych oraz wymiana krzesełek na dwóch trybunach - II i IV.

Wydarzenia związane z otwarciem Stadionu Miejskiego w Poznaniu odbędą się jesienią. Przygotowywane imprezy wpisują się w ideę wielofunkcyjności areny przy ul. Bułgarskiej, która będzie przestrzenią do organizacji rozmaitych wydarzeń, zarówno sportowych, jak i artystycznych.