Wigilia dniem wolnym od pracy w Urzędzie Miasta?

Każdego roku Urząd Miasta pracuje 24 grudnia w normalnych godzinach urzędowania, choć wieloletnie doświadczenia dowodzą, że mieszkańcy nie załatwiają tego dnia swoich spraw w magistracie i nawet w wydziałach, które zazwyczaj pełne są klientów, w Wigilię jest pusto.

W tym roku 24 grudnia przypada w poniedziałek i zgodnie z godzinami urzędowania magistrat powinien być czynny w godzinach od 8.00 - 17.00. Biorąc jednak pod uwagę znikome zainteresowanie klientów Urzędu naszymi usługami tego dnia, kierownictwo UM rozważa, czy nie uczynić poniedziałku wolnym od pracy, a odpracować go w sobotę 15 grudnia. Decyzja zostanie podjęta po zasięgnięciu opinii mieszkańców.
Można ją wyrazić umieszczając swoje komentarze na forum Urzędu Miasta. Akcja potrwa od poniedziałku 19 listopada do piątku 23 listopada. W ostatnie dwa dni konsultacji ruszy internetowa sonda na stronach miasta www.poznan.pl

Zachęcamy do wyrażenia swoich opinii!