SIS rozszerza działalność w Europie, otwierając nowe Centrum Serwisowe Microsoft Dynamics 365 w Poznaniu

SIS, dostawca oprogramowania ERP, CRM i PM dla operacji projektowych i organizacji usługowych, otworzył swoje drugie centrum serwisowe w Europie. Poznański zespół będzie wspierał całość operacji SIS. Do jego zadań będzie należała, m.in. obsługa istniejących biur w Duluth w stanie Georgia, Chennai w Indiach, Kijowie w Ukrainie, Dallas i Houston w Teksasie, Pittsburghu w stanie Pensylwania i San Diego w Kalifornii. Do końca 2023 roku w poznańskim biurze zostanie zatrudnionych około 100 osób.

SIS otworzył swoje drugie europejskie centrum serwisowe w Poznaniu - grafika artykułu
SIS otworzył swoje drugie europejskie centrum serwisowe w Poznaniu

SIS, dostawca oprogramowania ERP (planowanie zasobów przedsiębiorstwa), CRM (zarządzanie relacjami z klientami) i PM (zarządzanie projektami) dla operacji projektowych i organizacji opartych na usługach, otworzył swoje drugie europejskie centrum serwisowe w Poznaniu.

Otwarcie poznańskiego biura wpisuje się w trwającą strategię rozszerzania działalności SIS Microsoft Dynamics 365 w celu zaspokojenia potrzeb klientów. Poznański zespół będzie wspierał całość operacji SIS. Do jego zadań będzie należała, m.in. obsługa istniejących biur w Duluth w stanie Georgia, Chennai w Indiach, Kijowie w Ukrainie, Dallas i Houston w Teksasie, Pittsburghu w stanie Pensylwania i San Diego w Kalifornii.

Viktor Lesiv, Vice President Professional Services i Mark Kershteyn, Partner SIS, spotkali się z przedstawicielami Miasta Poznania, aby omówić plany SIS dotyczące strategii rozszerzenia w Unii Europejskiej.

- Ten krok był od dawna planowany i podobnie jak w innych lokalizacjach naszych biur, nasza strategia obejmuje współpracę z lokalnymi uniwersytetami w celu stworzenia akademii Microsoft Dynamics 365. Spodziewamy się, że do końca 2023 roku w poznańskim biurze zostanie zatrudnionych około 100 osób. Odział w Poznaniu będzie w pełni operacyjny do końca II kwartału 2022 roku.

Poznań stanie się głównym europejskim centrum serwisowym SIS, wspierającym amerykański zespół firmy w globalnych wdrożeniach projektów.

O SIS:

SIS (Strategic Industry Solutions) pomaga projektowym i usługowym firmom zarządzać każdym etapem cyklu życia dostaw i usług. Firma zapewnia kompletne oprogramowanie do zarządzania projektami, księgowania projektów, kalkulacji kosztów pracy, analizy biznesowej i CRM zbudowane w oparciu o Microsoft Dynamics. SIS pomaga firmom zarządzać kosztami i ryzykiem oraz tworzy wyjątkową ofertę dla swoich klientów dzięki sprawdzonemu oprogramowaniu i 25-letniemu doświadczeniu w branży.

Rozwiązanie SIS Construct 365 jest wbudowane w Microsoft Dynamics 365 i jest obecnie najbardziej kompletnym i zintegrowanym rozwiązaniem na rynku A/E/C - Professional Service, skupiającym się na mobilności, łatwości użytkowania i integracji.