Praca projektowa - nowe wyzwania dla biznesu
CEL SZKOLENIA: Celem szkolenia jest przekazanie praktycznych umiejętności związanych z praca projektową kreowaniem atmosfery współpracy zespołowej oraz tworzeniem i wdrażaniem projektów. Szkolenie ma także zwiększyć poziom umiejętnosci związanych z diagnozowaniem otoczenia zewnętrzenego i wewnętrzego organizacji. Celem praktycznego warsztatu jest także zapoznanie uczestników z etapami pracy projektowej oraz elementami zarządzania zaspołem projektowym. Wazne jest także wskazanie możliwych źródeł finansowania projektów rozwojowych w organizacji.
KORZYŚCI: Uczestnicy szkolenia nabędą umiejętności związane z efektywnym analizowaniem potrzeb uzytkowników (klientów, partnerów biznesowych), planowaniem pracy, generowaniem różnorodnych pomysłow. Dzięki udziałowi w szkoleniu będą potrafili planować pracę zespołu projektowego i efektywnie monitorować postępy prac, będą potrafili użyć odpowiednich metod i technik, pozwalających na kreatywne podejście do problemów i stosowanie odpowiednich narzędzi.
UCZESTNICY: Szkolenie skierowane jest do przedsiębiorców z sektora MSP i osób, które planują podjęcie działalności gospodarczej, zainteresowanych podniesieniem swoich kompetencji w zakresie komunikacji interpersonalnej i negocjacji biznesowych.
Szkolenie jest praktycznym warsztatem i wymaga aktywności uczestników i pracy w grupach, stąd prośba by do szkolenia dołączyć z włączoną kamerą i mikrofonem.
Program szkolenia:
1. Zmiana podejścia do planowania projektów - kryzys światowy, kryzys w organizacji
2. Logika myślenia projektowego
3. Potrzeby klientów, trendy vs. potencjał organizacji
4. Metody diagnozowania potrzeb klientów - element konieczny w organizacji
5. Jaką metodę pracy projektowej wybrać - wybrane metody i metodologie pracy projektowej
6. Planowanie pracy projektowej - jak działać efektywnie online i offline
- Kompetencje koordynatora projektu
- Tworzenie koncepcji projektu
- Planowanie realizacji projektu - tworzenie harmonogramów
7. Zarządzenie projektem i zespołem projektowym
- Komunikacja w zespole projektowym
- Monitorowanie przebiegu projektu
- Zarządzanie ryzykiem w projekcie
- Dokumentowanie realizacji projektu
8. Trudne sytuacje w pracy projektowej
9. Trudności we wprowadzaniu zmian i innowacji
10. Budżetowanie projektów
11. Pozyskiwanie środków na realizację projektów
Termin: 21 - 23 października 2020 r., godz. 16.30 - 20.00
Szkolenie odbędzie się przy pomocy aplikacji Zoom. Link logujący na szkolenie zostanie Państwu przesłany w dzień szkolenia.
Sugerujemy uczestnictwo w wydarzeniu korzystając ze stabilnego połączenia internetowego najlepiej przewodowego.
Liczba miejsc jest ograniczona! O zakwalifikowaniu na szkolenie decyduje kolejność zgłoszeń.
Prowadzący: Beata Zięba
Socjolog, trener biznesu i administracji, doradca MSP. Posiada niemal 15 letnie doświadczenie szkoleniowe. Współpracuje jako trener, wykładowca, konsultant z wielkopolskimi uczelniami, firmami szkoleniowymi oraz instytucjami rynku pracy. Od wielu lat prowadzi szkolenia dla administracji publicznej, osób bezrobotnych i poszukujących pracy oraz środowiska biznesowego: przedsiębiorców, pracodawców i kadry menadżerskiej. Bazując na zdobytych doświadczenia prowadzi również z sukcesami doradztwo dla mikro, małych i średnich firm m.in. w zakresie tworzenia strategii firm, budowania strategii marketingowych, budowania sieci trwałych kontaktów biznesowych, tworzenia standardów obsługi klienta, wdrażania koncepcji Flexicurity oraz w zakresie selekcji i rekrutacji pracowników.
Osoby zainteresowane udziałem w szkoleniu proszone są o kontakt i rejestrację:
- e-mailowo, pod adresem: ods@um.poznan.pl
Szkolenie finansowane jest ze środków budżetowych Miasta Poznania.
Zapraszamy serdecznie!
Zobacz również
Grow in Poznan - druga edycja międzynarodowej konferencji już 13 listopada!
Drugi dzień Dni Przedsiębiorczości Poznań 2025 za nami!
Pierwszy dzień jubileuszowej, 15. edycji Dni Przedsiębiorczości Poznań 2025 dobiegł końca!