W 2025 roku zespół SOFTSWISS w Polsce rozrósł się do ponad 900 specjalistów, a dzięki zatrudnieniu ponad 300 nowych pracowników globalna liczba pracowników firmy osiągnęła 2100 osób rozlokowanych w 53 krajach. Równolegle z rozwojem biznesowym firma realizowała i wspierała projekty z obszaru edukacji, technologii, inicjatyw społecznych oraz well-beingu pracowników, potwierdzając długofalowe zaangażowanie w zrównoważony rozwój i podejście skoncentrowane na człowieku.
Jednym z flagowych projektów minionego roku była druga edycja SOFTSWISS Summer Kids Camp. Wydarzenie zorganizowane nad Jeziorem Jeziorsko w Polsce zgromadziło ponad 100 dzieci pracowników SOFTSWISS z 11 krajów. Unikalny program obejmował m.in. zajęcia z doradztwa zawodowego i rozwoju kompetencji. Inicjatywa spotkała się z międzynarodowym uznaniem - firma SOFTSWISS została uhonorowana nagrodą Eventex Award 2025 w kategorii Corporate Event za edycję Summer Kids Camp 2024, obok takich marek jak Disney, Nike i Netflix.
Rok 2025 przyniósł również inaugurację zupełnie nowej inicjatywy społecznościowej - SOFTSWISS IT Picnic w Warszawie. Plenerowe wydarzenie w formacie edutainment połączyło krótkie, praktyczne prelekcje technologiczne z networkingiem i nieformalnymi rozmowami w przyjemnym otoczeniu. W spotkaniu wzięło udział około 400 osób, a zaproponowany charakter wydarzenia sprzyjał swobodnej wymianie wiedzy, doświadczeń i pomysłów.
Równie ważnym obszarem działalności SOFTSWISS pozostał rozwój innowacji wewnątrz organizacji. W październiku firma zorganizowała wewnętrzny IT Hackathon, który zaangażował pracowników w pracę nad realnymi wyzwaniami biznesowymi. Ponad 45 godzin intensywnej współpracy zespołowej oraz pula nagród o łącznej wartości 20 000 euro wzmocniły kulturę innowacyjności i współdziałania, w której liczy się każda idea.
- 2025 rok był dla nas rokiem wzmacniania kultury kreatywności, współpracy i inkluzywności. Realizowane przez nas inicjatywy sprzyjają integracji, rozwojowi i powstawaniu nowych idei. To właśnie w ten sposób urzeczywistniamy jedną z naszych kluczowych wartości WE SEE PEOPLE - inwestując w projekty, które pomagają zespołom się rozwijać, i tworząc społeczność, w której liczy się każdy głos - podkreśla Sergey Kastukevich, Deputy Chief Technology Officer w SOFTSWISS.
Obok rozwoju zawodowego i innowacji marka SOFTSWISS konsekwentnie wzmacniała kulturę work-life balance, wspierając udział pracowników w lokalnych i międzynarodowych inicjatywach sportowych - od biegów miejskich i maratonów w Warszawie, Poznaniu i Tbilisi po zawody wioślarskie na światowym poziomie.
Na uwagę zasługuje także wsparcie dla inicjatyw społecznych i prozdrowotnych, w tym kampanii Pink October i Movember, które wzmacniają świadomość zdrowotną pracowników oraz sprzyjają otwartej rozmowie, zarówno w ramach organizacji, jak i w całym środowisku branżowym.
SOFTSWISS od lat inwestuje w rozwój i zaangażowanie pracowników, integrując zespoły wokół wspólnych wartości i celów. Dzięki kulturze współpracy, w której liczy się każdy głos, firma po raz kolejny potwierdziła swoją pozycję Pracodawcy Roku w Europie 2025.
Materiały prasowe SOFTSWISS