Skuteczne budowanie marki, zarządzanie marką

Projekt szkoleniowy jest dofinansowany ze środków budżetowych Urzędu Miasta Poznania przeznaczonych na realizację zadań publicznych.
Organizator: Polska Izba Gospodarcza Importerów, Eksporterów i Kooperacji;
Data szkolenia: 23.06.2020 -25.06.2020;
Czas szkolenia online: 10:00 - 13:00;
Czas zdalnej, indywidualnej pracy: 13:00 - 16:00;
Ważne!
Prosimy by każdy z Uczestników szkolenia przygotował:
- sprawny/ działający mikrofon - celem usprawnienia komunikacji, a w tym skuteczności szkolenia
- sprawną/ działającą kamerę - celem usprawnienia komunikacji, a w tym skuteczności szkolenia
- arkusz Microsoft Word/ lub podobny - celem wykonywania zadań
Link logujący na szkolenie zostanie Państwu przesłany dzień przed szkoleniem.
Program warsztatu:
DZIEŃ I
1. SZTUKA BUDOWANIA WIZERUNKU
1.1. Publiczny wizerunek, czyli preferowane style prezentacji
1.2. Sprzedawane korzyści
2. ETAPY TWORZENIA MARKI
2.1. Narzędzia wykorzystywane w poszczególnych etapach tworzenia marki
3. TOŻSAMOŚĆ A WIZERUNEK- praca indywidualna, zdalna Uczestnika szkolenia
2.1. Strategia budowania tożsamości
2.2. Umiejętne komunikowanie
2.3. Reputacja a wizerunek
DZIEŃ II
4. IDENTYFIKACJA WIZUALNA
4.1. Strategia promocji firmy a spójna identyfikacja firmy
5. BUDOWANIE MARKI
5.1. Jak zbudować wizerunek marki aby była odpowiednio postrzegana?
5.2. Checklista budowania skutecznej marki
6. PUBLIC RELATIONS - KONCEPCJA, SKUTECZNOŚĆ - praca indywidualna, zdalna Uczestnika szkolenia
6.1. Etapy PR
6.2. Wybór odpowiednich kanałów
6.3. Działania, reakcja na negatywny PR
6.4. Badanie skuteczności
DZIEŃ III
7. ARCHETYPY MARKI - NADAJ ZNACZENIE SWOJEJ MARCE
7.1. Archetypy marki - co to takiego?
7.2. Archetypy marki wg. Margaret Mark i Carol S. Pearson
8. BRANDING PERCEPCYJNY A EMOCJONALNY- praca indywidualna, zdalna Uczestnika szkolenia
8.1. Marka jako zbiór skojarzeń
8.2. Marka jako reakcja emocjonalna
Dodatkowo każdego dnia 1h doradztwa
Rejestracja do 22.06.2020 r.
Zgłoszenia przyjmowane są za załączonym formularzu: https://forms.gle/pZNvgDUs9LbAV4h79
Uwaga: Liczba miejsc jest ograniczona do 15 - 20 uczestników. Decyduje kolejność zgłoszeń.
Prowadząca:
Magdalena Robaszkiewicz - absolwentka Politechniki Poznańskiej na kierunku Zarządzania i marketingu oraz Inżynierii jakości i ergonomii. Właściciel firmy Consulting Coaching Business (CCB). Ponad 19 lat doświadczenia w realizacji profesjonalnych usług doradczych
i szkoleniowych dla sektora MMSP i korporacji, związanych z: analizą rynku, klasteringiem, pozyskiwaniem zewnętrznych źródeł finansowania działalności gospodarczej, sporządzaniem planów marketingowych, biznes planów, szacowaniem przychodów przy jednoczesnym określaniu kosztów inwestycyjnych, kształtowaniem modelów biznesowych, wdrażaniem, utrzymywaniem i ciągłym doskonaleniem systemów zarządzania jakością. Wykładowca akademicki w zakresie strategii biznesowych, przedsiębiorczości, systemów zarządzania jakością, zarządzania marketingowego. Specjalizacje: zarządzanie marketingowe (Arbiter przy Sądzie Arbitrażowym Nowotomyskiej Izby Gospodarczej), procesy sprzedażowe, systemy zarządzania jakości (audytor SZJ, specjalista KAIZEN, TQM, TPM), organizacja i zarządzanie. Konsultant Krajowego Systemu Usług Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości od 2005 roku. Członek kapituły Konkursu Gospodarczo - Samorządowego HIT Wielkopolska. Wiceprzewodnicząca Rady Koordynacyjnej Punktów Konsultacyjnych Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości w Wielkopolsce (przez 4 lata). Przez wiele lat koordynator licznych projektów twardych, jak i miękkich. Doświadczenie praktyczne w kontrolingu i monitoringach firm, instytucji, uczelni wyższych, które pozyskały dofinansowanie inwestycyjne.
Zobacz również

Spotkanie informacyjne dotyczące projektu Akademia GOZ

Informacja dotycząca sprzedaży alkoholu na Ogrodach

Podsumowanie I półrocza 2025 roku - rozwój, wsparcie i edukacja z Poznań Biznes Partner
