Indywidualny numer rachunku bankowego do wpłaty opłaty za gospodarowanie odpadami otrzymasz w zależności od sposobu złożenia deklaracji za odpady
- za pośrednictwem skrzynki ePUAP, gdy deklaracja wpłynęła elektronicznie poprzez Przyjazne Deklaracje lub
- drogą pocztową za potwierdzeniem odbioru, gdy deklaracja wysłana została pocztą lub przyniesiona osobiście.
W roku 2022, pierwszy termin płatności to 15 stycznia 2022 r. dotyczy nieruchomości zamieszkanych i niezamieszkanych. Jeżeli chodzi o nieruchomości rekreacyjno-wypoczynkowe termin płatności to 15 czerwca 2022 r. - opłatę wnosimy jednorazowo raz w roku.
Jeżeli nie otrzymałeś indywidualnego numeru konta do 13 stycznia br. to opłaty dokonaj wyjątkowo na ogólny rachunek bankowy:
62 1020 4027 0000 1302 1697 6010
Wpłacając na ogólny numer rachunku wpisz tytuł opłaty: Opłata za odpady, podaj imię, nazwisko i PESEL lub nazwę firmy i NIP oraz adres nieruchomości - dokładnie opisz swoją wpłatę, żebyśmy mogli ją prawidłowo zaksięgować, co ułatwi nam prawidłowe rozksięgowanie wpłat.
Jako odbiorcę przelewu wpisz:
Urząd Miasta Poznania, Wydział Podatków i Opłat,
ul. Słowackiego 22, 60-823 Poznań
Pamiętaj! Jak tylko otrzymasz indywidulany numer rachunku bankowego kolejne wpłaty dokonuj już na ten rachunek.
Prosimy, zapłać:
- kwotę wynikającą z deklaracji bez zaokrągleń,
- co miesiąc bez wezwania,
- z góry do 15 każdego miesiąca,
- do 15 czerwca danego roku opłatę ryczałtową.
Jeżeli złożyłeś kilka deklaracji, zrób jeden przelew.
Wpłacaj:
- przelewem za pośrednictwem bankowości elektronicznej,
- bez prowizji we wszystkich oddziałach PKO BANK POLSKI S.A. zlokalizowanych na terenie Poznania, z wyłączeniem agencji (wykaz oddziałów banku na stronie internetowej www.pkobp.pl/poi/).
Wpłacając na indywidualny numer rachunku wpisz - tytuł opłaty (Opłata za odpady)
Termin płatności to:
- 15 dnia każdego miesiąca z góry, dot. nieruchomości zamieszkanych i niezamieszkanych.
- 15 czerwca dot. nieruchomości rekreacyjno-wypoczynkowych - opłata jednorazowa raz w roku.