Employer Branding - budowanie marki pracodawcy

CEL SZKOLENIA: Celem szkolenia jest przygotowanie uczestników do profesjonalnego podejmowania działań w zakresie budowania wizerunku pracodawcy. Istotną kwestią będzie zapoznaie z ideą employer brandingu, wskazanie przykładów dobrych praktyk - od lat stosowanych w przedsiębiortwach. Celem jest wskazanie znaczenia dobrego wizerunku firmy na obecnym rynku pracy, przygotowanie do pozyskiwania pracowników z młodych pokoleń, których oczekiwania zwiazane z praca znacznie różnią się od oczekiwań wcześniejszych pokoleń. Wazne jest, aby uczestnicy szkolenia mogli opracować wstepną wersję startegii działań z zakresu employer brandingu dla firmy, którą reprezentują.
Program szkolenia:
1. Znaczenie wizerunku pracodawcy i jego składowe
- Nadawcy i odbiorcy wizerunku - komunikacja marki
- Modele EB
- Kultura organizacyjna oparta na wartościach
2. Tworzenie strategii działań EB
- Co wyróżnia pracodawcę na rynku? Czego oczekują potencjalni pracownicy?
- Jak przejść od stanu faktycznego do pożądanego - poszukiwanie luk wizerunkowych
3. Działania i narzędzia niezbędne do budowania strategii EB
- Marka pracodawcy i jej znaczenie dla pracowników firmy
- Działania employer branding skierowane do otoczenia
4. Wdrażanie i monitorowanie działań
- Planowanie kampanii wizerunkowych
- Monitorowanie efektów podejmowanych działań
Termin: 8-9 października 2019 r., godz. 15.30 - 20.45
Miejsce: ul. 28 czerwca 1956 r., nr 406, sala A (parter)
Liczba miejsc jest ograniczona! O zakwalifikowaniu na szkolenie decyduje kolejność zgłoszeń.
Osoby zainteresowane udziałem w szkoleniu proszone są o kontakt i rejestrację:
- e-mailowo, pod adresem: ods@um.poznan.pl
- telefonicznie, pod numerem: (61) 878 49 56, (61) 878 47 95
Szkolenie finansowane jest ze środków budżetowych Miasta Poznania.
Zapraszamy serdecznie!
Zobacz również

Biznesplan - podstawy dla przyszłych przedsiębiorców - szkolenie online

Wyzwania związane ze zmianami zawodowymi - jak przejść przez nie świadomie i skutecznie - szkolenie...

Strategie współpracy z najbardziej wymagającymi klientami.
