Uczestnicy mogli wybierać spośród sześciu przygotowanych zadań z różnych obszarów lub zgłosić własne pomysły. Zadania podzielono na trzy główne kategorie - AI, rozwój produktu oraz rozwiązania biznesowe. Siedmiu menedżerów najwyższego szczebla (C-level) dołączyło do wydarzenia w roli mentorów, wspierając zespoły w dopracowaniu ich koncepcji. Pulę nagród wynoszącą 20 000 euro przyznano pięciu najlepszym drużynom, a zwycięzcy zostali wyróżnieni za stworzenie unikalnego narzędzia zwiększającego zaangażowanie graczy.
"To, co najbardziej cenię w tej inicjatywie, to fakt, że nas jednoczy i pozwala działać jak jeden wielki zespół, pracujący nad odważnymi pomysłami" - powiedział Sergey Kastukevich, Zastępca CTO w SOFTSWISS i jeden z mentorów wydarzenia. - "To przywraca ducha startupu - miejsca, gdzie każdy głos ma znaczenie, a każda idea ma szansę rozkwitnąć. W SOFTSWISS to nie tylko klimat Hackathonu - tak właśnie pracujemy na co dzień: razem tworzymy, rozwijamy się i odnosimy sukcesy. Wzajemnie się inspirujemy, a jako zespół osiągamy ponadprzeciętne wyniki. To wyjątkowy klimat współpracy - świetni ludzie, pozytywna energia, znakomite produkty i - co najważniejsze - wspaniałe efekty".
Choć wydarzenie odbyło się stacjonarnie w Poznańskim Centrum Rozwoju, uczestnicy mogli także dołączyć online z dowolnego miejsca na świecie. Aby zapewnić wszystkim równe szanse, firma zorganizowała wsparcie w zakresie zakwaterowania, dzięki czemu wielu pracowników mogło uczestniczyć w Hackathonie na miejscu.
Pod hasłem "Code Hard, Get Loud" Hackathon połączył intensywną pracę z dobrą zabawą. Na uczestników czekały strefy z kawą i przekąskami, przestrzenie do relaksu, a także strefy rozrywki z rzutkami, piłkarzykami i tenisem stołowym. Drugiego dnia o poranku uczestników obudził coffee rock rave - koncert na żywo z rockową energią, który dodał im motywacji i pozytywnej energii do dalszej pracy.
SOFTSWISS regularnie wspiera inicjatywy, które angażują pracowników, wzmacniają motywację i budują poczucie wspólnoty. Dzięki kulturze współpracy, w której każdy głos się liczy, firma ponownie otrzymała tytuł Europejskiego Pracodawcy Roku 2025. SOFTSWISS konsekwentnie inwestuje w projekty rozwijające i jednoczące zespół - od aktywności sportowych i integracyjnych po kampanie społeczne i zdrowotne, takie jak Pink October.
O SOFTSWISS
SOFTSWISS to międzynarodowa marka technologiczna, która w 2025 roku obchodzi swoje 16-lecie. W 2013 roku jako pierwsza w branży iGamingowej zintegrowała płatności w kryptowalutach. Główne partnerskie centra rozwoju, z którymi współpracuje SOFTSWISS, mieszczą się w Warszawie i Poznaniu. Łączna liczba pracowników, w tym osób pracujących zdalnie, przekracza 2000.
Materiały prasowe SOFTSWISS