Już trzeci rok z rzędu SOFTSWISS angażuje się w coroczną kampanię na rzecz zdrowia mężczyzn, której celem jest stworzenie przestrzeni do rozmowy o zdrowiu i zachęcanie do wykonywania badań profilaktycznych. Pod hasłem "Unmask the Mo-ment. Reveal what's real" (Odkryj swoją prawdziwą twarz. Pokaż, jaki naprawdę jesteś) Movember zachęca do celebrowania indywidualności, budowania relacji poprzez autentyczność oraz wyrażania prawdziwych emocji. Gra słów "Mo-ment" nawiązuje do nazwy kampanii i jej kultowego symbolu - wąsów.
Podkreślając wartość "dbamy o innych", firma przygotowała w tym miesiącu szereg aktywności online i offline. W tym roku pracownicy mogą sami wybrać temat webinaru poświęconego Movember oraz wziąć udział w legendarnym wyzwaniu polegającym na zapuszczaniu wąsów, które cieszy się dużą popularnością. Wszyscy członkowie zespołu SOFTSWISS otrzymają również zwrot kosztów za badanie USG miednicy. Ponadto pracownicy podzielą się swoimi spostrzeżeniami i praktycznymi wskazówkami dotyczącymi zdrowia, aby stworzyć unikalny przewodnik SOFTSWISS po dobrym samopoczuciu mężczyzn.
Centrum rozwoju w Poznaniu umożliwia pracownikom przygotowanie własnych koktajli owocowo-warzywnych przy użyciu wyjątkowego roweru koktajlowego. Akcja ma zachęcać do zdrowych nawyków i aktywnego trybu życia.
- Wiemy, że w dzisiejszym pędzącym świecie łatwo stracić z oczu to, co naprawdę ważne - nasze zdrowie. Movember przypomina nam, abyśmy zatrzymali się, wsłuchali w siebie i bardziej otwarcie rozmawiali o zdrowiu. Wierzymy, że znaczące zmiany często zaczynają się od drobnych rozmów i inicjatyw, które z czasem mogą realnie wpłynąć na całą społeczność - powiedział Sergey Kastukevich, zastępca dyrektora ds. technologii w SOFTSWISS.
W październiku firma SOFTSWISS promowała kampanię Pink October, której celem jest zwiększenie świadomości na temat raka piersi. Już trzeci rok z rzędu firma kontynuuje obie inicjatywy - Pink October i Movember - aby zachęcać pracowników oraz szerszą społeczność do zwracania uwagi na powszechne problemy zdrowotne, mogące dotknąć każdego. Aktywny udział firmy w działaniach społecznie odpowiedzialnych został pozytywnie odebrany przez branżę - firma SOFTSWISS ponownie otrzymała tytuł Pracodawcy Roku 2025 w Europie.
Materiały prasowe SOFTSWISS