Seniorzy XXI wieku

Edycja druga konkursu

Celem projektu "Konkurs: Seniorzy XXI wieku" jest stworzenie cyklicznego rozpoznawalnego prestiżowego konkursu w Polsce dla branży III sektora, organizacji działających na rzecz osób starszych, w którym oceniana jest skuteczność projektów, spójność założeń projektu oraz jego rezultatów. Organizatorem konkursu jest koordynator koalicji FORUM 50+. Seniorzy XXI wieku.

Celem głównym Konkursu jest wyłonienie i nagrodzenie najskuteczniejszych projektów organizacji pozarządowych w dwóch kategoriach: projekt krótkoterminowy i długoterminowy, których efektywność jest mierzona poprzez konfrontację celów postawionych przed projektem z rezultatami uzyskanymi po realizacji projektu.

Harmonogram Konkursu: Seniorzy XXI wieku - edycja II:

  • 1-2 października - ogłoszenie konkursu
  • 31 października - (czwartek) godz. 15 - nieprzekraczalny termin nadsyłania zgłoszeń konkursowych (wersja elektroniczna i papierowa). Zgłoszenia w wersji papierowej należy przesłać na adres: ESPAR 50+, ul. Marymoncka 34, AWF Warszawa (Pawilon Związków Sportowych), pokój nr 2, 00-968 Warszawa; z dopiskiem "Zgłoszenia Seniorzy XXI wieku"
  • 4-6 listopada - w sytuacji braków formalnych w nadesłanych materiałach informacja o potrzebie uzupełnienia dokumentów przez Zgłaszającego.
  • 7-8 listopada - uzupełnienie zgłoszonych przez Komitet Konkursowy braków formalnych przez Zgłaszającego.