Interwencje pocztą elektroniczną - jak poprawnie sformułować zawiadomienie?

Od początku roku dyżurni straży miejskiej przyjęli ponad 9 tys. zgłoszeń mieszkańców przekazanych za pośrednictwem poczty elektronicznej. W większości spraw zgłaszane są nieprawidłowo zaparkowane pojazdy. Niestety, część z przekazywanych informacji jest niekompletna lub obarczona błędami, a to powoduje konieczność doprecyzowania szczegółów.
Przy wysyłaniu zgłaszania zawiadomienia do Straży Miejskiej Miasta Poznania o popełnieniu wykroczenia drogowego prosimy o podawanie: daty, godziny i miejsce zdarzenia. Należy również załączyć zdjęcie pojazdu w miejscu zabronionym, z widocznymi numerami rejestracyjnymi, a ponadto ujęcie powinno jednoznacznie wskazywać rodzaj popełnionego wykroczenia.
Pomocne będzie, w razie konieczności doprecyzowania szczegółów zdarzenia, pozostawienie danych kontaktowych.
Właściwe i pełne przekazanie informacji, umożliwi Straży podjęcie czynności, zmierzających do wykrycia sprawcy wykroczenia
Zobacz również

Święto Konstytucji 3 Maja w Poznaniu

Dzień Flagi

Majówka coraz bliżej
