Grupa MY IT - firma 15 lat doświadczenia w usługach IT dla szkół oraz małych i średnich firm - specjalizacja wdrażanie usług Microsoft, wdrażanie oraz admiracja Windows Serwer, Windows Azure oraz Office 365 wdrażanie oraz administracja. Dodatkowo jako Centrum Kursów Komputerowych szkolenia z programów MS Office - przeszkolonych ponad 7 tysięcy osób, zrealizowane szkolenia w ponad 100 firmach ponad 15 tysięcy godzin szkoleniowych.
Szkolenie prowadzi Michał Nykiel - trener MS Office oraz Office 365, wdrożeniowiec Office 365 oraz Windows Serwer. Przeszkolił ponad 11000 osób, zrealizowanych ponad 15 tysięcy godzin szkoleniowych. Zawodowo z IT związany ponad 20 lat. Administrator sieciowy Windows Serwer. Specjalista od zapewnienia bezpieczeństwa sieci w firmach. Szkolenia prowadził zarówno jak i dla dużych korporacji jak i małych przedsiębiorstw.
Spotkania online w dniach 23, 24 listopad od 17:30 do 20:00
Zapisy na szkolenie: zapisy@szkolenia-ic.pl
Szczegóły spotkania: tel. 570 999 675
Szczegóły spotkania
Dla kogo spotkania związane z tematyką Office 365 dla firm. Oto kilka pytań, które pozwolą ustalić zakres potrzeb korzystania z możliwości Office 365.
- Czy interesuje Cię usprawnienie codziennej pracy biurowej indywidualnej i grupowej?
- Czy chcesz poznać różnice pomiędzy tradycyjnym MS Office a MS Office 365?
- Czy chcesz udostępniać wyniki swojej pracy innym?
- Czy jesteś ciekaw, jak pracować wspólnie na jednym dokumencie w tym samym czasie?
- Czy chcesz tworzyć własne grupy współpracy?
- Czy chcesz mieś dostęp do dokumentów zarówno swoich jak i zespołu w biurze i poza nim?
- Czy miałeś problem z zapisywaniem dokumentów?
- Czy kiedykolwiek potrzebowałeś szybko odzyskać wcześniejsze wersje dokumentów?
- Czy interesuje Cię dostęp do poczty, dokumentów, spotkań niezależnie gdzie jesteś?
- Czy chcesz organizować pracę swoją lub zespołu i kontrolować jej przebieg?
- Czy twoja rozmowa z innymi w biurze odbywa się poprzez niekończącą się wymianę maili?
- Czy masz problem w śledzeniu konwersacji prowadzonej drogą mailową, SMS-ową lub za pomocą innego komunikatora?
- Czy interesują cię spotkania on-line, zarówno w biurze jak i poza nim?
- Czy interesuje Cię prowadzeni oddziałów biura jako jeden spójny podmiot?
Pytania określające obecnie wykorzystanie Office 365
- Czy używasz dostępu do portalu office.com?
- Czy korzystasz z Office 365 na komórce, takich narzędzi jak przepisywanie tekstu z zdjęcia do dokumentu, tworzenie PDF, konwertowanie PDF na Word.
- Czy pracujesz w zespole z użyciem wymiany dokumentów, wspólną komunikacją?
- Czy używasz na co dzień i w jakim zakresie Teams?
- Czy komunikujesz się z osobami spoza firmy za pomocą Teams?
- Czy pracujesz z SharePoint?
- Czy używasz OneDrive do zabezpieczenia swoich dokumentów w komputerze?
- Czy zapisujesz i planujesz swoje zadania i bieżące tematy w Outlooku lub Teamsie?
Co według Ciebie należałoby usprawnić w codziennej pracy biurowej?
- Dostęp do zasobów biura będąc poza nim.
- Możliwość szybkiej komunikacji z zespołem i wymianę informacji
- Współpracę nad dokumentami, projektami
- Organizację zadań
- Kontrolę zadań
- Dostęp do bazy wiedzy
Zagadnienia poruszane na spotkaniach to:
1. Wstęp do Office 365 - informacje podstawowe
2. Office 365 on-line
- Logowanie do portalu office.com - poznajemy panel konta Office 365
- Personalizacja konta - zmiana najważniejszych ustawień
- Zapoznanie z dostępnymi aplikacjami Office 365
3. OneDrive - co to jest, do czego służy, dlaczego każda firma powinna z niego korzystać
- Przechowywanie dokumentów w chmurze
- Synchronizacja plików komputer - chmura
- Udostępnianie plików innym
4. SharePoint - do czego służy, jak za jego pomocą możemy usprawnić pracę zespołu w firmie i poza nią
- tworzenie witryny zespołu
- Personalizacja witryny zespołu
- Tworzenie bibliotek dokumentów
- Praca z dokumentami w bibliotece
- Przydzielanie praw dostępu
- Współpraca w zespole
- Tworzenie listy kontaktów
- Współprac z osobami spoza organizacji
- Tworzenie kalendarza
- Zarządzanie projektami
- Tworzenie blogów, witryn, stron wiki
5. Połączenie OneDrive i Sherpoint z Windows 10
- Automatyczna synchronizacja dokumentów z chmurą
- Praca offline na OneDrive i Sherpoint
- Praca grupowa na jednym dokumencie
6. Planner
- Wprowadzenie
- Tworzenie planów
- Zapraszanie uczestników
- Zasobniki - czym są, jak używać
- Tworzenie zadań w planie, przydzielanie zadań uczestnikom
- Powiadomienia w Outlooku
7. Teams
- Omówienie programu
- Tworzenie zespołu, zapraszanie członków do zespołów
- Team przejmuje Skype - wideokonferencje, połączenia głosowe,
8. Forms
- Tworzenie ankiet
- Udostępnianie ankiet
- Analiza wyników ankiet
9. Flow
- Czym są Przepływy
- Aplikacja mobilna usługi Microsoft Flow.
Szkolenie zostało sfinansowane ze środków budżetowych Miasta Poznania.
Zobacz również

Bezpłatne wydarzenia rozwojowe i integracyjne w języku ukraińskim

Wybór formy prawnej, jak skutecznie zabezpieczyć JDG pod kątem prawnym

Efektywnie w Biznesie #3 - Jak zmierzyć Project Managera? Jak sprawić by rósł, a właściwie się rozwijał?
