3 lata Computacenter w Poznaniu. Większe biuro i wzrost zatrudnienia!

Jeden z czołowych niezależnych dostawców usług IT, brytyjska firma Computacenter, która rozpoczęła swoją działalność w Poznaniu w sierpniu 2018 roku,  rozbudowuje swoje biuro i poszerza portfolio klientów.

3 lata Computacenter w Poznaniu. Większe biuro i wzrost zatrudnienia! - grafika artykułu
3 lata Computacenter w Poznaniu. Większe biuro i wzrost zatrudnienia!

Computacenter Poland działa z sukcesem na poznańskim rynku od 2018 roku i obecnie zatrudnia ok. 200 pracowników. Nowa powierzchnia biurowa, będąca rozszerzeniem tej już istniejącej, umożliwi stworzenie dodatkowych 100 stanowisk pracy.

Rozbudowa biura w Poznaniu jest konsekwencją realizacji globalnej strategii rozwoju Computacenter. Poznańskie centrum obsługi zapewnia wysokiej jakości wsparcie dla międzynarodowych klientów firmy, umożliwiając przy tym modernizację ich infrastruktury i tranformację cyfrową. To wszystko możliwe jest dzięki utalentowanym i bardzo dobrze wykształconym pracownikom, rekrutowanym w Poznaniu ale także w całym kraju - to oni są esencją sukcesu spółki. Ich umiejętności językowe, komunikacyjne i indywidualne cechy, w połączeniu z wdrażanymi technologiami, tworzą naszą przewagę konkurencyjną na rynku - mówi Bartosz Poździk, General Manager Computacenter Poland.

Biuro mieszczące się w Poznaniu jest pierwszą siedzibą firmy w Polsce. Jednym z czynników, który o tym zadecydował są wysoko wykfalifikowani, utalentowani pracownicy. Ponadto w Poznaniu jest ogromny potencjał edukacyjny - 24 uczelni kształcące koło 30 000 absolwentów co roku, w tym 1500 filologów.

Z dużym sukcesem zatrudniamy i wspieramy rozwój osób znających biegle języki niemiecki i angielski a także inne języki takie jak szwedzki, włoski czy rosyjski. Nasi pracownicy to ludzie pragnący rozpocząć pracę w międzynarodowym środowisku, z wykorzystaniem znajomości języków obcych. Nasz sukces bierze się z entuzjazmu i świeżości kandydatów, którym dajemy możliwość rozpoczęcia kariery i przeszkolenia w obszarze IT. Nie wymagamy żadnej wiedzy technicznej na starcie, liczy się dla nas chęć nauki. Jesteśmy bardzo ciekawą alternatywą dla osób chcących używać na co dzień języków obcych, poznać międzynarodowe środowisko pracy i pracować z klientem - Agnieszka Żmijko, HR Manager Computacenter Poland.

Obecnie firma poszukuje IT Client Service Agent, Service Desk Agent/Analyst z językiem niemieckim, IT Support Analyst with German, IT Service Desk Specialist.

Computacenter to czołowy niezależny dostawca usług IT, oferujący wsparcie klientom i ich firmom w poruszaniu się po cyfrowym świecie. Doradza organizacjom w zakresie budowania strategii IT, wdraża odpowiednie rozwiązania technologiczne, optymalizuje wydajność i wspiera klientów w zarządzaniu infrastrukturą. Współpracuje z działami IT oraz ekspertami zewnętrznymi, by maksymalizować produktywność swoich klientów oraz wewnętrzny i zewnętrzny potencjał IT, budujący wartość ich biznesu.