W tegorocznej edycji udział wezmą firmy: Bridgestone, Carl Zeiss, CenturyLink. Ciber, Egnyte, Franklin Templeton Investments, GSK, IKEA, Lorenz, MAN oraz Osram.
Do projektu zaproszone zostały również: Zespół Szkół Ekonomicznych, Zespół Szkół Komunikacji, Zespół Szkół nr 2, Zespół Szkół Handlowych, II LO, IX LO, XII LO oraz XVII LO.
Projekt składa się z dwóch części, w pierwszej przedstawiciele firm przeprowadzą warsztaty w szkołach, w trakcie których uczniowie dowiedzą się m.in. czym jest sektor usług nowoczesnych oraz jakie kompetencje trzeba posiadać, by w nim pracować. W drugiej uczniowie odwiedzą firmy, by przekonać się jak wygląda praca w centrach.
W trakcie tegorocznej edycji projektu, uczniowie dowiedzą się m.in. jak rozpocząć karierę
w centrach usług nowoczesnych, na czym polega specyfika pracy w globalnej
i wielokulturowej firmie, jak wyróżnić się spośród tłumu kandydatów oraz jak budować własną markę jako pracownika. Uczniowie będą mieli także okazję obserwować pracę pracowników centrów usług nowoczesnych.
Celem projektu Tydzień SSC/BPO jest zapoznanie młodzieży z możliwościami jakie daje sektor usług nowoczesnych.
Jest to jedna z najszybciej rozwijających się branży w Polsce. Obecnie szacuje się, że
w Polsce ponad 150 tys. osób pracuje w sektorze. Biorąc pod uwagę dotychczasowy rozwój branży można szacować, że w 2020 roku zagraniczne centra usług biznesowych w Polsce będą zatrudniać co najmniej 250 tys. osób.
W Poznaniu w sektorze zatrudnionych jest obecnie ponad 11 tys. pracowników, a liczba miejsc pracy w centrach rośnie w skali 20% rocznie.
Zobacz również

Zdobądź kompetencje przyszłości z Uniwersytetem Sukcesu!

Równość szans na rynku pracy - Fundacja Wózkowicze wraz z ROCKWOOL GBS zapraszają na Hybrydowe Targi...

Poznaliśmy najlepszego programistę w Poznaniu
